بازار مسکن تهران گزارش

گزارش تغییرات قیمت خانه در محله جردن

تغییرات قیمت مسکن در جردن

محله پر آوازه جردن در مجاورت خیابان ولیعصر با محوریت خیابان آفریقا که نام قدیمی آن جردن بوده است و در سال های اخیر به نلسون ماندلا باز هم تغییر نام داده، یکی از محله های قدیمی شمال تهران به حساب می آید. خرید خانه و اجاره آپارتمان در محله جردن طرفداران خاص خود را دارد. در این محله خوش آب و هوا و مشجر امروزه ساختمان های اداری و تجاری مهمی قرار دارند و سفارت خانه بسیاری از کشورها در این محله واقع شده اند.

در این گزارش قصد داریم تغییرات قیمت آپارتمان و خانه های مسکونی در محله جردن را از یک سال گذشته مورد بررسی قرار دهیم. بازه زمانی این بررسی از شهریور 1401 تا شهریور 1402 در نظر گرفته شده است. قیمت ها بصورت میانگین و توسط سامانه هوشمند قیمت مسکن کیلید تخمین زده شده اند. 

قیمت آپارتمان در جردن

تغییرات قیمت خانه های جردن در یکسال گذشته 

بر اساس داده های سامانه هوشمنده تخمین قیمت مسکن کیلید، میانگین قیمت هر متر مربع خانه مسکونی در محله جردن 114 میلیون تومان در شهریور 1402 تخمین زده شده است. که به نسب متوسط قیمت هر متر مربع خانه در سال گذشته 29 میلیون تومان افزایش را نشان میدهد. متوسط شاخص قیمت یک واحد مسکونی در این محله نیز در زمان مشابه سال گذشته 12 میلیارد و 200 میلیون تومان محاسبه شده بود که امسال 16 میلیارد و 400 میلیون تومان تخمین زده شده است. این اعداد نشان از افزایش 34 درصدی قیمت مسکن در این محله را دارد.

 

میانگین قیمت خانه در محله جردن

در ادامه به بررسی تغییرات قیمت به تفکیک خیابان خواهیم پرداخت تا اطلاعات دقیق تری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

تغییرات قیمت خانه در بلوار آفریقا

متوسط قیمت هر متر مربع خانه مسکونی در بلوار آفریقا 105 میلیون و 800 هزار تومان محاسبه شده است. در حالی که میانگین قیمت هر متر مربع خانه مسکونی در شهریور 1401، 80 میلیون تومان بوده است. و بیشترین متوسط قیمت به ثبت رسیده در یک سال گذشته 114 میلیون تومان برای هر متر مربع بوده است.

متوسط قیمت یک واحد مسکونی در این ناحیه از حدود قیمت 10 میلیارد و 100 میلیون تومان در سال گذشته به 13 میلیارد و 600 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. بیشترین شاخص قیمتی کیلید برای یک واحد مسکونی در اردیبهشت امسال 14 میلیارد و 500 هزار تومان به ثبت رسیده است.

تغییرات قیمت مسکن در محدوده بلوار آفریقا افزایش 34 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان میدهد.

میانگین قیمت خانه در بلوار آفریقا

تغییرات قیمت در امانیه

محدوده محله امانیه جردن از غرب به خیابان ولیعصر از جنوب به بلوار آرش و از شرق و شمال به بزرگراه مدرس منتهی است. و تغییرات قیمت خانه مسکونی برای این محدوده به شرح زیر است:

متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان مسکونی 87 میلیون تومان در شهریور 1401 به ثبت رسیده بود. در شهریور 1402 متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان با 29 میلیون تومان افزایش 116 میلیون تومان محاسبه شده است.

پیک قیمت هر متر مربع آپارتمان مسکونی در یکسال گذشته برای این محدوده 127 میلیون تومان بوده که در اردیبهشت 1402 به ثبت رسیده است.

شاخص قیمت کیلید برای یک واحد مسکونی در سال گذشته 12 میلیارد تومان بوده که برای امسال 16 میلیارد تومان تخمین زده شده است. و باز هم نشان از افزایش 34 درصدی قیمت مسکن در محدوده امانیه دارد.

قیمت خانه در امانیه جردن

تغییرات قیمت خانه در خیابان اسفندیار جردن

قیمت آپارتمان در هر متر مربع از 81 میلیون تومان در شهریور 1401 به 109 میلیون تومان در شهریور 1402 افزایش پیدا کرده است. بیشترین قیمت ثبت شده هم با 119 میلیون تومان مربوط به ادیبهشت 1402 است.

 یکسال پیش شاخص قیمت کیلید برای یک واحد آپارتمان در محدوده خیابان اسفندیار جردن حدودا 12 میلیارد تومان محاسبه شده بود که امسال با 4 میلیارد تومان افزایش 16 میلیارد تومان تخمین زده شده است. این آمار و ارقام حاکی از تغییرات 34 درصدی قیمت در یکسال گذشته برای محدوده خیابان اسفندیار است.

میانگین قیمت آپارتمان در اسفندیار جردن

 

جمع بندی

  • گران ترین واحدهای مسکونی در منطقه جردن با میانگین قیمت هر متر مربع 116 میلیون تومان در شهریور 1402 برای محدوده امانیه به ثبت رسیده است.
  • در مقابل ارزان ترین قیمت برای هر متر مربع 105 میلیون تومان برای محدوده بلوار آفریقا به محاسبه شده است.
  • بطور میانگین قیمت واحد های مسکونی در این منطقه نسبت به یک سال پیش 34 درصد افزایش قیمت داشته اند.

مطالب مرتبط

تغییرات قیمت مسکن شهر تهران؛ مرکز آمار ایران (دی ماه 1402)

در تاریخ 24 بهمن ماه ۱۴۰۲ مرکز آمار ایران در تازه‌ترین گزارش خود، تغییرات قیمت آپارتمان شهر تهران در دی ماه سال 1402 منتشر را کرد. از این رو قصد […]

گزارش مرکز آمار ایران از تغییرات قیمت آپارتمان های شهر تهران (1402) 

بازار مسکن به عنوان یک بازار مطمئن برای سرمایه گذاری در همه جای دنیا شناخته می‌شود و بعد از بازار طلا و ارز از اولین بازارهایی است که تغییرات قیمت […]

گزارش تغییرات قیمت مسکن در منطقه سعادت آباد

سعادت آباد به یکی از محله های پرطرفدار برای خرید و اجاره خانه در سال های اخیر تبدیل شده. این محله خوش آب و هوا که در مجاورت کوه های […]

تخمین هوشمند قیمت مسکن در وبسایت کیلید برای شهر تهران بروزرسانی شد

  طی دو ماه گذشته برای بسیاری از دنبال کنندگان قیمت خانه‌های مسکونی این سوال پیش آمد که چرا تخمین هوشمند قیمت مسکن ارائه شده توسط وبسایت کیلید بروزرسانی نمی‌شود. […]

بازار ملک تهران و کرج در روزهای کرونا | اسفند 98

  سال ۹۸ با تمام فراز و نشیب‌هایش سپری شد ولی یکی از مهمترین اتفاقات این سال شیوع ویروس کرونا در ایران بود. طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزشی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *