بازار جهانی مسکن بازار مسکن تهران

هر چیزی که درباره بازار مسکن فرانسه باید بدانید

بازار ملک فرانسه قیمت ملک

فرانسه با اسم جمهوری فرانسه با  2 کشور دیگر اسپانیا و مراکش، کشورهایی هستند که سواحل در دریای مدیترانه واقیانوس اطلس دارند. فرانسه از شرق با ایتالیا، سوئیس، آلمان، بلژیک و لوکزامبرگ، از جنوب با آندورا و اسپانیا و با موناکو مرز زمینی دارد. در جمهوری فرانسه، خانه‌های زیادی وجود دارند. از قصرهای قدیمی و تاریخی گرفته تا خانه‌های ویلایی روستایی و آپارتمان‌های لوکس و جدید. مردم فرانسه تمایل زیادی به بازسازی ملک خود ندارند.

 

اگر در  کشور فرانسه ملک خریداری کنید واز زمان خریدتان چند سال بگذرد، قیمت ملک شما جهش قابل‌توجهی پیدا می‌کند و شما به سود قابل‌شماری دست پیدا خواهید کرد. ملک در فرانسه مثل شراب در این کشور به حساب می‌آید. هر چه زمان بگذرد، جاافتاده‌تر و گران‌تر می‌شود. شما می‌توانید نگاهی کاملا اقتصادی به خرید ملک در این کشور داشته باشید.

 

فرانسه بازار مسکن

 

مناطق گران و ارزان در جمهوری فرانسه

میانگین قیمت خانه در پاریس سال 2020، 10.460 یورو به ازای یک متر مربع بود. حدود 60 درصد گران‌تر از قیمت مسکن در مناطقی مثل لیون با میانگین قیمت 4.750 یورو/متر مربع، نیس با میانگین قیمت 3.910/متر مربع و بوردو 4.220 یورو. شما می‌توانید با سرمایه 200 هزار دلار در شهر پاریس، یک سوئیت 20 متری بخرید.

 

نرخ بهره وام مسکن بانک‌های جمهوری فرانسه

طبق گزارش بانک مرکزی اروپا، متوسط نرخ بهره وام‌های معوق بانک‌های فرانسه در سمپتامبر 2021 نسبت به سال قبل که1.85 درصد بود به 1.53 درصد کاهش پیدا کرد.

 

اقامت جمهوری فرانسه

 

خرید خانه در فرانسه (Property Purchase in France)

اگر قصد مهاجرت به جمهوری فرانسه از طریق تمکن مالی را دارید و می‌خواهید ملک بخرید، باید این را هم بدانید که خریدن ملک در فرانسه خالی از ریسک نیست. امکان دارد ملکی ارزش واقعی آن خیلی کمتر از از مبلغی باشد که به شما به‌عنوان یک خارجی می‌فروشند. اگر تمایل دارید این ملک را برای اجاره بگذارید، باید در بازار سیاه آن را اجاره دهید و این نشان‌دهنده یک عمل غیرقانونی است. گاهی ممکن است شما اصلاً نتوانید آن ملک را بفروشید.

 

روند خرید ملک در فرانسه

  • پروسه جستجوی املاک را شروع کنید.
  • پرداخت سپرده تقریبا ۵-۱۰٪ نیاز می‌شود..
  • امضای قراردادهای اولیه را انجام دهید.
  • یک دوره تجدیدنظر را در قرارداد جای دهید.
  • .پیشنهاد خود را به صورت مکتوب به آژانس املاک ارائه دهید.
  • فرآیند انتقال سه ماه طول می‌کشد.
  • پرداخت نهایی و تکمیل قرارداد را انجام دهید.

 

خرید ملک در فرانسه

 

در همین رابطه بخوانید:

 

 

جمع‌بندی

  • فرانسه با اسم جمهوری فرانسه با  2 کشور دیگر اسپانیا و مراکش، کشورهایی هستند که سواحل در دریای مدیترانه واقیانوس اطلس دارند.
  • اگر در فرانسه ملک خریداری کنید و از زمان خریدتان چند سال بگذرد، قیمت ملک شما جهش قابل‌توجهی پیدا می‌کند و شما به سود قابل‌شماری دست پیدا خواهید کرد.
  • اگر قصد مهاجرت به جمهوری فرانسه از طریق تمکن مالی را دارید و می‌خواهید ملک بخرید، باید این را هم بدانید که خریدن ملک در فرانسه خالی از ریسک نیست.
  • امکان دارد ملکی ارزش واقعی آن خیلی کمتر از از مبلغی باشد که به شما به‌عنوان یک خارجی می‌فروشند. اگر تمایل دارید این ملک را برای اجاره بگذارید، باید در بازار سیاه آن را اجاره دهید و این نشان‌دهنده یک عمل غیرقانونی است. گاهی ممکن است شما اصلاً نتوانید آن ملک را بفروشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *