فناوری اطلاعات در مسکن

راهکارهای کیلید برای پیدا کردن خانه در روزهای قرنطینه

پیدا کردن خانه

 

بیماری کرونا که از چین شروع شد و این مهمان ناخوانده و البته مزاحم از اسفند سال گذشته باعث تعطیلی موقت بسیاری از کسب‌وکارها شده و بسیاری از افراد را خانه‌نشین کرده است. سایت کیلید که یکی از پیشگامان جستجوی آنلاین مسکن است، امکانات متعددی مثل لیست آگهی ملک و آگهی رهن و اجاره از مناطق مختلف تهران و آگهی خرید ملک را در سایتش برای پیدا کردن خانه و جستجوی ملک دارد. اما این همه امکانات کیلید نیست و خدمات کیلید محدود به فایل آگهی ملک و فایل رهن و اجاره و فایل خرید ملک نمی‌شود.

ما شاید بتوانیم از بسیاری از کارهای معمول و خریدهای غیرضروری چشم‌پوشی کنیم و بسته به نوع کارمان، دورکاری کنیم اما به هرحال زندگی را نمی‌توان تعطیل کرد.

بسیاری قصد خرید یا اجاره خانه در سال جدید را داشتند که در سال جدید تصمیم‌شان به دلیل کرونا کمی متزلزل شده است، اما خوشبختانه خدمات آنلاین به حوزه املاک هم راه پیدا کرده و پیدا کردن خانه با اینترنت هم امکان‌پذیر است.

اگر شما هم این روزها در بحبوحه‌ی تعویض خانه برای خرید یا رهن و اجاره هستید، در ادامه‌ی مطلب درمورد خدمات کیلید بیشتر بخوانید:

پیدا کردن خانه : تخمین قیمت خانه با کدپستی

اولین قدم برای پیدا کردن خانه جدید و خریدن آن، آگاهی از قیمت خانه‌ی فعلی است. بسیاری خانه‌ی فعلی را می‌فروشند و بعد از جست‌وجو در آگهی خرید ملک و فایل خرید ملک، با اضافه کردن مقداری پول به سرمایه‌ی به دست آمده از خانه‌ی قبلی، خانه‌ی جدید را می‌خرند.

اما در این روزها با وجود بیماری کرونا و لزوم در خانه ماندن چه‌طور می‌توان راهکار دیگری به جز روش سنتی پرسیدن از مشاوران املاک محله پیدا کرد؟

در سامانه کیلید، اطلاع از قیمت خانه بسیار ساده است. کافی است کدپستی‌تان را در سایت کیلید وارد کنید تا قیمت خانه را به شما اطلاع دهد.

سیستم ارزیابی هوشمند کیلید که قیمت خانه شما را تخمین می‌زند، برپایه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین عمل می‌کند، همچنین داده‌های تازه همیشه به پایگاه داده این سیستم اضافه می‌شوند تا تخمین به‌روز و دقیق باشد.

 

پیدا کردن خانه

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

چند نکته درمورد سیستم ارزیابی هوشمند کیلید

  • نکته‌ی دیگر درمورد سیستم ارزیابی هوشمند کیلید این است که تاریخچه معاملات تا هفت سال گذشته هم ثبت شده باشد و اطلاعات بهتر و دقیق‌تری در اختیار افراد قرار گیرد. علاوه بر تاریخچه معاملات متراژ خانه، نوع اسکلت، سال ساخت و کاربری ملک هم قابل مشاهده است.
  • در محاسبات هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برخی معتقد هستند ممکن است درصد خطا زیاد باشد و برخی موارد از قلم بیفتند اما الگوریتم سیستم ارزیابی هوشمند کیلید دائم به‌روز می‌شود تا خطاها کمتر شود.
  • با سیستم ارزیابی هوشمند کیلید علاوه بر تخمین قیمت خانه‌ی خودتان می‌توانید از قیمت خانه‌ی موردنظرتان هم آگاه شوید.
  • در سیستم ارزیابی هوشمند خانه درصد زیادی از خانه‌ها ثبت شده‌اند اما قیمت برخی خانه‌ها در سیستم ثبت نشده است، بنابراین اگر خانه‌ی شما هم در لیست این خانه‌ها قرار داشت می‌توانید اطلاعات تماس‌تان را ثبت کنید تا پس از محاسبه از قیمت خانه‌تان آگاه شوید.
  • اگر کدپستی خانه‌تان را نمی‌دانید، می‌توانید به قبض‌ها مراجعه کنید. اگر قبض در دسترس ندارید سایت پست از دو روش مشخص کردن خانه روی نقشه و دادن نشانی کدپستی را دراختیارتان قرار می‌دهد.

پیدا کردن خانه : اطلاعات بازار مسکن

قدم بعدی برای پیدا کردن خانه، آگاهی از وضعیت بازار مسکن است. بیشتر ما اطلاعات کمی در مورد وضعیت بازار مسکن و قیمت‌ها داریم و همین اطلاعات کم را هم به صورت جسته‌وگریخته از اخبار دریافت کرده‌ایم. اما برای گشتن در میان آگهی رهن و اجاره و آگهی خرید ملک اطلاعات ناقص و حتی غلط کافی نیست.

یکی دیگر از امکانات کیلید در اختیار گذاشتن اطلاعات بازار مسکن تهران است. با مشاهده اطلاعات بازار مسکن تهران و منطقه‌ی موردنظرتان به‌طور خاص می‌توانید راحت‌تر در میان فایل رهن و اجاره و فایل خرید ملک جست‌وجو کنید.

اطلاعات بازار مسکن و جستجوی ملک

در بخش اطلاعات بازار مسکن می‌توانید اطلاعاتی درمورد کل شهر تهران و کرج دراختیار داشته باشید تا پیدا کردن خانه برای‌تان راحت‌تر شود. این اطلاعات شامل میانگین قیمت کل، میانگین قیمت مترمربع، تعداد معاملات و میزان تغییرات قیمت است.

که به جستجو در لیست آگهی ملک و آگهی رهن و اجاره و آگهی خرید ملک کمک می‌کند. همچنین می‌توانید تعیین کنید که اطلاعات سه ماه اخیر به نمایش دربیاید یا اطلاعات ماه‌های قبل‌تر را هم ببینید. سن بنا و قدیمی یا جدید بودن و متراژ بنا هم قابل انتخاب است.

دانستن این موارد در جستجو در فایل آگهی ملک و فایل رهن و اجاره و فایل خرید ملک بسیار راهگشا است و با انتخاب فاکتورهای موردنظرتان می‌توانید فقط آگهی‌های مرتبط را ببینید.

 

پیدا کردن خانه

 

 

سیستم ارزیابی هوشمند کیلید با استفاده از کدپستی قیمت خانه‌ی شما را تخمین می‌زند و اطلاعات ارزشمند دیگری مثل تاریخچه معاملات خانه در هفت سال گذشته، نوع کاربری و نوع اسکلت را دراختیارتان قرار می‌دهد.

 

همچنین می‌توانید قیمت آپارتمان بر حسب متراژ و متوسط قیمت تهران و کرج را هم در نمودار مشاهده کنید تا تصمیم‌گیری درمورد جستجوی ملک و آگهی رهن و اجاره و آگهی خرید ملک در  انتخاب منطقه برای‌تان راحت‌تر شود. متراژ در این نمودار قابل انتخاب است.

 

لیست آگهی ملک

 

روند تغییرات شاخص قیمت

روند تغییرات شاخص قیمت داده‌ی دیگری است که سایت کیلید دراختیار شما می‌گذارد. با مشاهده این نمودار می‌توانید روند قیمت‌ها را تا 7 سال گذشته ببینید و رشد قیمت را در منطقه‌های مختلف باهم مقایسه کنید.

زمان، سن بنا، متراژ، قیمت کل، قیمت متر مربع و درصد تغییرات مواردی هستند که می‌توانید در این نمودار آن‌ها را انتخاب کنید و داده‌های موردنظر را راحت‌تر ببینید.

این نمودار مخصوصا برای کسانی که در آگهی خرید ملک و فایل خرید ملک جستجو می‌کنند بسیار مفید است. مسکن در ایران به عنوان کالای سرمایه‌ای درنظر گرفته می‌شود و همه دوست دارند سرمایه‌شان هرسال ارزشمندتر از سال قبل شود.

 

لیست آگهی ملک

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

سیستم ارزیابی هوشمند کیلید در هر منطقه

با کلیک روی هر منطقه یا وارد کردن منطقه در قسمت جستجو می‌توانید اطلاعات گفته شده در بالا را درمورد همان منطقه ببینید.

 

لیست آگهی ملک

 

داده‌ی ارزشمندی که در نمودار قیمت‌های هر منطقه وجود دارد، امکان مقایسه محله‌ها است. در پیدا کردن خانه بسیاری درمورد انتخاب منطقه تصمیم خود را گرفته‌اند اما هنوز از محله انتخابی مطمئن نیستند و در آگهی رهن و اجاره یا آگهی خرید ملک تمام محله‌ها را از نظر می‌گذرانند.

با مقایسه قیمت محله‌های یک منطقه راحت‌تر می‌توانید تصمیم بگیرید و در فایل آگهی ملک بگردید.

 

لیست آگهی ملک

 

همچنین در قسمت‌های ملک‌های هر منطقه می‌توانید از تعداد آگهی خرید ملک و آگهی رهن و اجاره ملک باخبر شوید.

 

پیدا کردن خانه

 

 

داده‌ی ارزشمندی که در نمودار قیمت‌های هر منطقه وجود دارد، امکان مقایسه محله‌ها است. در پیدا کردن خانه بسیاری درمورد انتخاب منطقه تصمیم خود را گرفته‌اند اما هنوز از محله انتخابی مطمئن نیستند که با این ویژگی امکان مقایسه وجود دارد.

 

شاید برخی تصور کنند این اطلاعات در پیدا کردن خانه مناسب کسانی است که در آگهی خرید ملک و فایل خرید ملک جستجو می‌کنند و برای افرادی که به دنبال اجاره هستند مفید نیست.

درصورتی که شما با آگاهی از قیمت منطقه و محله می‌توانید از قیمت‌های رهن و اجاره هم مطلع شوید.

پیدا کردن خانه: سپردن ملک

سومین مرحله از پیدا کردن خانه و جستجوی ملک، ثبت آگهی ملک است. این کار هم مثل تمام کارهای دیگر به صورت آنلاین قابل انجام است و خودتان می‌توانید اطلاعات دقیق و کامل خانه را در سایت کیلید آگهی کنید.

این آگهی با کمک هوش مصنوعی کیلید به مشاوران املاک منطقه‌ی شما ارجاع داده می‌شود تا باقی کارها به کمک مشاوران پیش برود.

در کیلید هم می‌توانید آگهی فروش ملک و هم آگهی رهن و اجاره ملک را قرار دهید. برای قرار دادن خانه در لیست آگهی ملک لازم است اطلاعات ضروری شامل شهر، محله، متراژ، سن بنا و قیمت را قرار دهید. برای بهتر دیده شدن آگهی بهتر است اطلاعات تکمیلی مثل تعداد اتاق خواب و امکاناتی مثل بالکن، انباری و پارکینگ را هم وارد کنید.

یکی از مواردی که در دیده شدن فایل آگهی ملک چه فایل رهن و اجاره و چه فایل فروش ملک کمک می‌کند، داشتن عکس است. با گرفتن عکس‌هایی از زوایای محتلف خانه می‌توانید اطلاعات بیشتری دراختیار افراد قرار دهید.

حین جستجوی ملک و پیدا کردن خانه برای خودتان اهمیت داشتن عکس بیشتر مشخص می‌شود و متوجه می‌شوید تصمیم‌گیری برای شما با دیدن عکس بسیار راحت‌تر می‌شود.

 

آگهی رهن و اجاره

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

پیدا کردن خانه : جستجوی لیست آگهی ملک

حالا که تصمیم‌تان را برای منطقه‌ی سکونت گرفته‌اید، نوبت به بررسی لیست آگهی ملک می‌رسد. در سایت کیلید آگهی خرید ملک و آگهی رهن و اجاره نه فقط برای تهران بلکه برای شهرهای پردیس، کرج و اصفهان هم فراهم است.

پیدا کردن خانه با لیست آگهی ملک کیلید

برای جستجوی ملک و پیدا کردن خانه کافی است نام محله، منطقه یا ایستگاه مترو را در نوار جستجو وارد کنید. اگر دنبال نتایج دقیق‌تری هستید می‌توانید در نوار جستجوی پیشرفته قیمت و متراژ بنا را هم بنا به درخواست خودتان انتخاب کنید تا فقط فایل آگهی ملک مطابق با درخواست‌تان را ببینید.

جستجو در آگهی رهن و اجاره هم به همین شکل است و می‌توانید میزان رهن و اجاره را مشخص کنید تا مرتبط‌ترین نتایج را ببینید.

 

آگهی رهن و اجاره

 

جستجو روی نقشه

برای پیدا کردن خانه در کیلید می‌توانید روی نقشه هم جستجو کنید تا لیست آگهی ملک را در محدوده مدنظرتان ببینید. با جستجو روی نقشه می‌توانید منطقه موردنظرتان را ترسیم کنید و فایل آگهی ملک شامل فایل رهن و اجاره و فایل خرید ملک در محدوده‌ای که ترسیم کرده‌اید را ببینید.

فیلتر امکانات ملک در جستجوی آنلاین ملک

برای جستجوی ملک در سایت کیلید می‌توانید امکانات مدنظرتان را هم مشخص کنید تا فقط آگهی رهن و اجاره و آگهی خرید ملک با آن امکانات را ببینید. همچنین می‌توانید شرایط ملک در لیست آگهی ملک انتخاب کنید و مثلا فقط خانه‌های نوساز یا خانه‌های وام‌دار را ببینید.

آگهی‌های اکازیون

به جز همه امکانات گفته شده، کیلید هرروز تعدادی آگهی اکازیون در لیست آگهی ملک قرار می‌دهد تا علاقه‌مندان بتوانند راحت‌تر از وجود خانه‌ای با شرایط مناسب برای خرید و اجاره باخبر شوند.

 

آگهی رهن و اجاره

 

 

با جستجو روی نقشه می‌توانید منطقه موردنظرتان را ترسیم کنید و فایل آگهی ملک شامل فایل رهن و اجاره و فایل خرید ملک در محدوده‌ای که ترسیم کرده‌اید را ببینید.

 

پیدا کردن خانه رویایی

تا اینجا با امکانات کیلید آشنا شدیم که بیشتر مراحل خرید یا اجاره خانه را پوشش می‌دهد. اما کیلید به تازگی سرویسی راه‌اندازی کرده که کار جستجوی ملک را بیش از قبل ساده کرده است. سرویس خانه رویایی به شما کمک می‌کند خیلی راحت فایل آگهی ملک موردنظرتان را پیدا کنید.

در سرویس خانه رویایی، سرویس جدید کیلید می‌توانید مشخصات خانه‌ی موردنظرتان را وارد کنید تا کیلید این مشخصات را به بنگاه‌های آن منطقه ارجاع دهد و آگهی رهن و اجاره و آگهی خرید ملک متناسب با شرایط خواسته شده به شما معرفی شود.

در سرویس خانه رویایی ابتدا باید شهر موردنظر خود را انتخاب کنید. این سرویس به جز تهران در برخی شهرهای دیگر هم ارائه می‌شود. سپس باید منطقه، نوع کاربری و نوع ملک را انتخاب کنید. در مرحله‌ی بعد با وارد کردن جزئیاتی مثل تعداد اتاق خواب، محدوده قیمت، محدوده متراژ و امکانات و شرایط به پیدا شدن بهترین آگهی در لیست آگهی ملک کمک کنید.

در مرحله آخر نیز اطلاعات تماس شامل نام، نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را در اختیار کیلید قرار دهید تا در صورت موجود شدن آگهی به شما اطلاع‌رسانی شود.

 

آگهی رهن و اجاره

 

سامانه کیلید، راه حل آنلاین پیدا کردن خانه

در روزهایی که درگیر کرونا هستیم، بهتر است تا حد امکان از خانه خارج نشویم و برای جستجوی ملک نیز از سامانه‌های آنلاین مثل کیلید استفاده کنیم.

به کمک کیلید می‌توانید با کدپستی قیمت خانه‌تان را تخمین بزنید و از ارزش آن آگاه شوید.

در بخش اطلاعات بازار مسکن سایت کیلید، داده‌های ارزشمندی درمورد قیمت‌های مناطق و محلات مختلف وجود دارد که کار جستجو در آگهی رهن و اجاره و اگهی خرید ملک را ساده می‌کند.

سپردن ملک در کیلید رایگان است و تنها کافی است مشخصات خانه را در سایت وارد کنید تا فایل آگهی ملک به مشاوران املاک محله شما ارجاع داده شود.

جستجوی ملک در سایت کیلید با امکان انتخاب ویژگی‌های مورد نظر همراه است تا در آگهی رهن و اجاره و آگهی خرید ملک بتوانید به متناسب‌ترین آگهی در کوتاه‌ترین زمان برسید.

پیدا کردن خانه رویایی سرویس جدید کیلید است که در آن می‌توانید ویژگی‌های خانه‌ی موردنظرتان را انتخاب کنید تا آگهی‌ها به شما ارجاع داده شود.

 

مطالب مرتبط

نقش فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در تحول صنعت املاک

  گرچه خرید و فروش خانه در صنعت املاک همیشه یکی از بزرگ‌ترین مسئولیت‌های مالی و احساسی محسوب می‌شود اما عصر امروز دیجیتال و نرم افزار این فرآیند را دقیق، […]

داده‌ها همچون نفت برای کشور­ ارزشمند هستند

  همانطور که منابع طبیعی همچون نفت و گاز در جهت توسعه کشور و کسب درآمدهای پایدار مورد استفاده قرار می­‌گیرد، داده‌ها نیز می‌­توانند در دنیای تکنولوژی ارزش افزوده­‌های فراوانی، […]

آژانس‌های املاک برتر در سامانه کیلید

  سامانه کیلید در حال حاضر با بیشتر از 3000 آژانس املاک در تهران کار می‌کند. همه آگهی‌های خرید و اجاره که توسط  سامانه کیلید نمایش داده می‌شوند مستقیم یا […]

تخمین قیمت خانه با سیستم ارزیابی هوشمند کیلید

  اولین قدم پیش از خرید یا فروش خانه ارزیابی قیمت خانه است. برای تخمین قیمت خانه بیشتر افراد به آژانس‌های معاملات املاک یا شنیده‌ها درمورد قیمت هر مترمربع از […]

رقابت با هوش مصنوعی کیلید

  از ورود کامپیوتر و بازی‌های ویدیویی، بازی به یکی از تفریحات جذاب انسان تبدیل شد. در این بین رقابت با هوش مصنوعی همیشه جذاب بوده و اینکه در مسابقه […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *