دکوراسیون اداری

میز کار اداری خود را با این وسایل زیباتر کنید

میز کار اداری

 

به عنوان یک کارمند شما در تمام ساعت کاری پشت میز کار اداری خود نشسته‌اید. البته گاهی اوقات بلند می‌شوید و آبی می‌نوشید، به سرویس بهداشتی می‌روید و یا به سمت اتاق جلسه می‌روید تا در جلسات شرکت کنید اما با تمامی این اوصاف دوباره 90 درصد زمان خود را پشت میز کار اداری صرف می‌کنید. پس چرا دکوراسیون میز کار شما شبیه میز کار خانه خودتان نباشد؟ با چه وسایل دکوری می‌توانید بهم‌ریختگی میز کار ادری را کاهش دهید؟ با کمک گرفتن از یک زیرلیوانی یا گلدان می‌توان این کار را میسر کرد.

به هر حال شما زمان بیشتری را پشت میز کار اداری محل کارتان صرف می‌کنید. در حالت کلی تکرار باعث خستگی انسان می‌شود. این قاعده برای دکوراسیون میز کار نیز مسنثنی نیست. میزی که روزمرگی را کاهش دهد و برای چند ثانیه که شده، ذهن شما را از محیط کار دور کند.

در این متن می‌خواهیم با کمک گرفتن از وسایل کوچک، خلاقانه و زیبا راهکاری برای جذابیت هرچه بیشتر برای میز اداری شما ارائه دهیم. در این متن موارد زیر بررسی شده است:

  • با کمک گرفتن از چه وسایلی می‌توانید میز کار اداری را دل‌پذیر کنید؟
  • راه‌حل‌هایی برای زیباتر کردن اتاق اداری
  • معرفی تعدادی وسایل دکوری برای میز کار و اتاق اداری

 

میز کار اداری

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

با کمک گرفتن از یک سیم عکس‌های دلخواهتان را آویزان کنید

اگر می خواهید کمی حال و حوایتان عوض شود این ایده برای شما مناسب است. در طول روز شما از خانواده و فرزندانتان دور هستید و لحظاتی پیش می‌آید که دلتان برای آن‌ها تنگ می‌شود. با کمک گرفتن از یک سیم می‌توانید عکس‌های دلخواهتان را آویزان کنید. این کار حتی باعث زیباتر شدن دکوراسیون میز کار شما نیز می‌شود.

شاید به ذهنتان بیاید که به جای این کار می‌توان از قاب عکس کمک گرفت. اگر میز کار اداری شلوغی دارید، قاب عکس به خودی خود باعث می‌شود بهم‌ریختگی میز کار اداری شما بیشتر و بیشتر شود.

روی میز اداری خود از گیاهان استفاده کنید

کمک گرفتن از گیاهان برای جذابیت هرچه بیشتر دکوراسیون میز کار اداری راهی آسان ولی مطمئن است. گیاهان کوچک باعث افزایش آرامش و زیبایی میز کار اداری شما می‌شوند. بعضی از گونه‌های گیاهان کوچک حتی هوای داخل اتاق اداری شما را نیز تصویه می‌کنند و باعث حضور هوای مطبوع می‌شوند.

نگهداری از گیاهان کار زیاد سختی نیست و احتیاج به زمان زیادی ندارد. فقط کافی است چند نکته ابتدایی و اصول اصلی نگهداری از گیاهان را بدانید. در نظر داشته باشید استفاده بیش از حد از گیاهان نیز باعث بهم‌ریختگی میز کار اداری شما می‌شود. سعی کنید همیشه تعادل را در تعداد گلدان‌های روی میزی حفظ کنید.

 

میز کار اداری

 

 

تکرار باعث دل‌زدگی انسان می‌شود. از آنجایی که در طول روز 8 ساعت در محیط کار و پشت میز کار اداری هستید، پس بهتر است با کمک گرفتن از وسایل دکوری و ترفند‌های مختلف این یکنواختی را از بین ببرید.

 

کاغذهای خود را در نگهدارنده‌های رنگی مختلف بگذارید

به طور روزانه شما نوشته‌های زیادی روی کاغذ یادداشت می‌کنید. نوشته‌هایی مختلف با اهمیت‌هایی مختلف. به جای اینکه این کاغذها را در کنار یا پشت مانیتور به شکل نامرتب قرار دهید، می‌توانید کاغذهای خود را در نگهدارنده‌های رنگی مختلف بگذارید. این تغییر رنگ باعث می‌شود یکنواختی سفیدی کاغذ از بین برود و کاغذهای شما مرتب شوند.

به تخته کار خود وسایل دکوری اضافه کنید

بجای اینکه تمام نوشته های تخته کار و وایت بورد شما مربوط به کار و مسائل مربوط به آن شود، شما می‌توانید با کمک گرفتن از وسایل دکوری کمی تخته کار و وایت بورد خود را تزئین کنید. در استفاده از وسایل دکوری کمی دقت کنید. استفاده بیش از حد وسایل دکوری باعث بهم‌ریختگی می‌شود و فضای کار شما را کاهش دهند.

از طرف دیگر وسایل دکوری مورد استفاده نباید به تخته کار و یا وایت بورد شما آسیب برساند و شما بتوانید راحت آن‌ها را از روی تخته کار بردارید.

 

زیرلیوانی

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

از زیرلیوانی رنگی استفاده کنید

در طول ساعت کاری شما روزی دو الی سه بار چایی میل می‌کنید. در نتیجه برای لیوان خود به یک زیرلیوانی احتیاج دارید. چه بهتر زیرلیوانی که خریداری می‌کنید رنگی باشد. از طرف دیگر این زیرلیوانی می‌تواند به سلیقه شما طراحی و چاپ شوند. استفاده طرح‌هایی الهام گرفته از طبیعت برای زیرلیوانی می‌تواند باعث زیباتر دیده شدن میز کار اداری شما شود. تغییر زیرلیوانی به صورت ماهیانه هزینه زیادی برای شما ندارد.

 

زیرلیوانی

 

 

گیاهان کوچک باعث افزایش آرامش و زیبایی میز کار اداری شما می‌شوند. بعضی از گونه‌های گیاهان کوچک حتی هوای داخل اتاق اداری شما را نیز تصویه می‌کنند و باعث حضور هوای مطبوع می‌شوند.

 

از نگهدارنده های کتاب دکوری برای میز کار اداری استفاده کنید

اگر کتابخوان هستید و یا کتا‌ب‌های زیادی در اتاق شما وجود دارد، آیا تا بحال برای آن‌ها فکری کرده‌اید؟ اگر در اتاق خود کتابخانه‌ای دارید و یا در گوشه‌ای از میز کار اداری خود از کتاب‌های مختلفی نگهداری می‌کنید یکی از راه‌هایی که می توانید جذابیت را به اتاق و میز کارتان بیاورید کمک گرفتن از نگهدارنده‌های دکوری کتاب است.

 

زیرلیوانی

 

ماگ یا لیوان روزانه خود در سرکار را تغییر دهید

کارمندان در طول کار خود از ماگ یا لیوان استفاده می‌کنند. مدل و طرح ماگ یا لیوان ارتباط مستقیمی با سلیقه فرد خریدار دارد. برای اینکه کمی در میز و روحیات خود تنوع ایجاد کنید شما می‌توانید ماگ یا لیوان خود را تعویض کنید. این تعویض می‌تواند از رنگ ماگ گرفته تا اندازه و مدل ماگ باشد.

همانند زیرلیوانی، ماگ خود را هم می‌توانید به صورت سفارشی شده خریداری کنید. یعنی خودتان طرح روی لیوان یا ماگ را انتخاب کنید. سعی کنید از رنگ‌ها و مدل‌های روشن در لیوان خود استفاده کنید.

 

وسایل دکوری

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

به مداد و خودکار خود وسایل تزئینی اضافه کنید

یک ایده ساده ولی شیک. برای تنوع هرچه بیشتر در فضای کار و دکوراسیون میز کار اداری خود می‌توانید به مداد و خودکار خود وسایل تزئینی اضافه کنید.

این را در نظر داشته باشید تنوع رنگ در وسایل دکوری میز کار اداری باعث ایجاد تغییر می‌شود. تغییری که تاثیر مستقیمی به روی آرامش شما دارد.

یک قفسه دکوری برای میز کار اداری خود ایجاد کنید

اگر در فضای کاری شما محیط بزرگی برای دکوراسیون وجود ندارد شما می‌توانید با کمک گرفتن از یک یا دو قفسه فضایی را برای دکوراسیون میز کار اداری خود فراهم آورید. روی این قفسه‌ها می‌توانید وسایل مختلفی قرار یگیرد. از وسایل دکوری گرفته تا کتاب.

شما حتی می‌توانید در کنار میز کار خود یک لامپ تزئینی یا روشنایی قرار دهید. این ایده لامپ هنگامی که فضای محل شما تاریک است بیشتر توصیه می‌شود.

 

وسایل دکوری

 

 

با ساده‌ترین ایده‌ها می توانید تغییر را در محیط کار و به خصوص میز کار اداریتان بیاورید. فقط کافی است کمی به این موضوع توجه کنید و بعد از جمع بندی ایده‌ها، آن‌ها را پیاده سازی کنید.

 

برای زیبایی و طراوت میز کار اداری از گل کمک بگیرید

بیشتر افراد گل را دوست دارند. گل باعث افزایش روحیه و نشاط می‌شود. شما با توجه به این ویژگی و کمک گرفتن از آن می‌توانید برای میز کار اداری خود یک دسته گل بخرید و آن را در جای مناسب قرار دهید. دیدن این گل و همچنین بویی که دارد باعث تغییر روحیه شما در محیط کار می‌شود.

توجه کنید بعضی از افراد به بوی گل حساسیت دارند و امکان دارد این موضوع برای یکی از همکارانتان صدق کند.

از هر وسیله‌ای که استفاده می‌کنید آن را به عنوان عنصر دکوری ببینید

فرقی نمی‌کند قیچی است یا چسب، شما می‌توانید تمام وسایلی که به طور روزمره با آن در حال انجام کار هستید را به صورت هنرمندانه‌ای به عنوان وسایل دکوری استفاده کنید. به این صورت که گوشه‌ای از اتاق یا کناره‌ای از میز کار خود را انتخاب کنید. و با کمک گرفتن از سوزن و میخ‌های کوچک تمام وسایل اعم از قیچی، چسب، مداد و خودکار، ورقه‌های یادداشت، گیره، منگنه و پاک‌کن را به روی آن آویزان کنید.

شخصیت درونی خود را به گونه‌ای هنرمندانه بهروی میز کار اداری بیاورید

برای چینش اتاق اداری یا میز کار اداری قبل از هر کاری به ایده‌ها و طراحی که دوست دارید کمی فکر کنید. هیچ ایرادی ندارد که سلیقه‌های شخصی شما در دکوراسیون میز کار اداری دخیل باشد. امکان دارد که شما از یک رنگ بخصوص خوشتان بیاید. هیچ ایرادی ندارد این رنگ را به طور مستقیم و غیر مستقیم وارد دکوراسیون اتاق خود کنید. این موضوع می‌تواند در صندلی چرخدار شما نیز نمود پیدا کند.

 

وسایل دکوری

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

نتیجه گیری:

شما در طول روز حدود 8 ساعت در محل کار خود حضور دارید و بیشتر وقت را پشت میز کار اداری صرف می‌کنید. اگر اتاق و میز کار اداری شما یکنواخت باشد باعث تکرار و دل‌زدگی می‌شود. در نتیجه با کمک گرفتن از ایده‌های مختلف می‌توانید این یکنواختی را کاهش دهید.

همیشه سعی کنید دکوراسیون اتاق اداری و میز کارتان مطابق با سلیقه و روحیات شما باشد. در ادامه به صورت تیتروار کارهایی که باعث لذت‌بخش‌تر شدن فضای کار شما می‌شود گفته شده است:

  • با کمک گرفتن از یک سیم عکس‌های دلخواهتان را آویزان کنید. این کار باعث می‌شود کمی حال و هوای ذهنیتان تغییر پیدا کند. نحوه آویزان کردن این ریسه به گونه‌ای باشد که باعث بهم‌ریختگی میز کار اداری شما نشود.
  • کاغذهای خود را در نگهدارنده‌های رنگی مختلف بگذارید. این کار باعث می‌شود بهم‌ریختگی میز کار اداری شما کمتر شود.
  • گیاهان باعث شادابی و نشاط می‌شوند. به همین دلیل بهتر است در فضای اداری خود از گیاهان استفاده کنید.
  • به تخته کار خود وسایل دکوری اضافه کنید.
  • از لیوان و زیرلیوانی متنوع و مختلف استفاده کنید. زیرلیوانی و لیوان را می‌توانید به صورت سفارشی و با توجه به سلیقه خودتان خریداری کنید.
  • به مداد و خودکار خود وسایل تزئینی اضافه کنید این کار باعث می‌شود ضمن اینکه وسایل اداری خود را به راحتی تفکیک کنید، از رنگ های مختلف آن انرژی بگیرید.
  • از هر وسیله‌ای که استفاده می‌کنید آن را به عنوان عنصر دکوری ببینید. البته در استفاده از وسایل دکوری زیاده ‌روی نکنید چون باعث بهم‌ریختگی میزکار اداری شما می‌شوند.
  • شخصیت درونی خود را به گونه‌ای هنرمندانه به درون اتاق اداری بیاورید.

 

مطالب مرتبط

معرفی مجموعه رونیکا پلاس

پروژه رونیکا پالاس یک نام کلی و ثبت شده برای همه پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری در حال اجرا است که سازنده آن رحیم قربانی است. این پروژه‌ها در نقاط […]

پاراوان چیست و چه کاربردی در دکوراسیون داخلی دارد؟

  برای جدا کردن بخشی از فضا در محیط‌های داخلی گاهی اوقات می‌توان بدون نیاز به انجام تخریب و ساخت و ساز از گزینه‌های راحت‌تری همچون پاراوان استفاده کرد. پاراوان […]

عملکرد و زیبایی هرچه بیشتر در اتاق اداری

  دو گونه اتاق اداری خانگی وجود دارد. اتاق اداری کاربردی و اتاق اداری زیبا. به عبارتی دیگر تقابل عملکرد و کارایی با زیبای و دل‌نشینی. انتخاب میان هر کدام […]

دکوراسیون اداری در فضای خانگی چگونه است؟

  به طور معمول اتاق اداری خانگی شما در انتهای لیست دکوراسیون قرار می‌گیرد. طبیعی است که اتاق اداری خانگی شما کمتر مورد بازدید اطرافیان قرار می‌گیرد. اما اگر این […]

دکوراسیون فضای اداری باید چگونه باشد؟

  همه از تاثیر فضای راحت و گرم در حس و حال و افزایش خلاقیت و بهره‌وری در کار باخبر هستیم. اما کمتر کسی تاثیر دکوراسیون فضای اداری خوب را […]

یک نظر در مورد “میز کار اداری خود را با این وسایل زیباتر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *