پروژه‌ها

مرکز خرید باملند کجاست و چه امکاناتی دارد؟

مرکز خرید باملند

 

این روزها بازار اجاره و خرید واحد تجاری و اداری در منطقه 22 تهران گرم است زیرا این منطقه برای رشد جای بسیاری دارد. یکی از این مجموعه‌های تجاری که مدتی است تبدیل به مرکزی برای خرید و تفریح مردم شده باملند است. اگر شما هم می‌خواهید برای خرید واحد تجاری یا اداری در محدوده چیتگر اقدام کنید بهتر است در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

باملند کجاست؟

مرکز خرید بام لند در کنار ساحل دریاچه چیتگر در منطقه 22 تهران قرار گرفته است. این مرکز خرید یکی از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید در تهران به شمار می‌رود. باملند مجهز به 12 ویلای تجاری 2 طبقه مستقل، در کنار  هم است.

این مجموعه در کنار دریاچه‌‌ زیبا‌ی چیگر فرصتی را برای تفریح و خرید مردم فراهم آورده است. این مرکز مساحتی حدود ۶۰ هزار متر مربع دارد که بیش از ۱۳ هزار متر مربع آن به فضای تجاری اختصاص دارد. بام لند نخستین مرکز خرید خطی ایران در فضای باز به شمار می‌آید و اگر قصد اجاره واحد تجاری در باملند را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید.

البته خرید،  تنها یکی از چندین جذابیت این مجموعه تجاری است. سرگرمی‌های مختلف دیگری هم در این مجموعه مانند واقعیت مجازی، ماهیگیری و تماشای اجرای موسیقی و غیره هم وجود دارند. حضور رستوران‌های لوکس و مدرن در باملند هم لذت بازدید از آن را چندین برابر کرده است. رستوران‌های برندی که با فراهم کردن ویوی دریاچه لذت خوردن غذا را چندین برابر کرده است.

بعضی از کافی شاپ‌های باملند ساعت کار خود را از ساعت 8 صبح و برخی دیگر از ساعت 9 یا 10 صبح و رستوران‌ها از ساعت 12 شروع می‌کنند. ساعت پایان فعالیت کافی شاپ و رستوران‌ها هم ساعت 00:00 خواهد بود.

 

مرکز خرید باملند

 

تفریحات باملند

در باملند شما می‌توانید از همه امکانات برای تفریح و خوش گذرانی استفاده کنید.  از پیاده روی و دوچرخه سواری دور دریاچه چیتگر گرفته تا شهربازی‌ و مراکز تفریحی هیجان انگیز، تفریحات آبی، مراکز خرید و رستوران‌های متنوع.  این امکانات بام لند تهران موجب شده تا همه روزه هزاران نفر از آن بازدید کنند.

همچنین کافه و رستوران‌های زیادی در اطراف  و روبروی دریاچه چیتگر قرار دارند که چشم اندازی منحصر به فرد داشته و به تنهایی یکی از گزینه‌ها برای رفتن به این مجموعه هستند. وجود برندهای برتر دنیا و مراکز تفریحی جذابی مانند سالن‌های سینما، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده روی، کلوپ ماهیگیری، وی آر لند و…. موجب شده است تا باملند تبدیل به یک گزینه متفاوت از دیگر مراکز تجاری و تفریحی شود.

 

مرکز خرید باملند

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

معماری مجموعه باملند

مجموعه بام لند یکی از برترین سازه‌های موجود در پایتخت به شمار می‌رود، این سازه در سال 2018 جایزه بین المللی سالانه پریکس ولسیز در بخش غرب آسیا را گرفته است. در این معماری مدرن، واحد های تجاری متعدد، حدود 40 کافه و رستوران، 20 تراس و 4 واحد فرهنگی حضور دارند.

مراکز نزدیک به مرکز خرید باملند

  1. در فاصله 9 کیلومتری پارک جنگلی چیتگر قرار دارد.
  2. مرکز خرید بام لند در فاصله 4.7 کیلومتری آبشار مصنوعی تهران قرار دارد.
  3. مرکز خرید بام لند در فاصله 13.4 کیلومتری باغ گیاه‌ شناسی ملی ایران قرار دارد.

 

مرکز خرید باملند

 

دسترسی به مجموعه باملند

شما برای رسیدن به مجموعه باملند می‌توانید از خودرو شخصی، مترو و یا اتوبوس استفاده کنید.

خودرو شخصی

بهترین مسیر دسترسی به مرکز خرید باملند در محله دریاچه چیتگر بزرگراه شهید خرازی است. اگر از شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی حرکت می‌کنید می‌توانید از مسیر زیر استفاده کنید:

  • بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت) غرب، بعد از خروجی بزرگراه آزادگان، خروجی “کاشان جنوب دریاچه شهدای خلیج‌فارس”، 45 متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز خرید بام‌لند
  • اما اگر از غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی در حرکت هستید می‌توانید  از مسیر زیر برای رسید به باملند استفاده کنید:
  • بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت) غرب، خروجی کاشان امیر کبیر آبشار تهران، 45 متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز خرید بام‌لند.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

مترو

برای رسیدن به مرکز خرید بام‌لند از طریق خط 5 مترو، در ایستگاه چیتگر می‌توانید استفاده کنید.در ادامه مسیر، از پایانه تاکسی‌رانی ایستگاه چیتگر با استفاده از تاکسی به خیابان هوانیروز برسید.با استفاده از سایت مترو تهران مسیر خود را به خط 5 مترو و ایستگاه چیتگر بیابید.

اتوبوس

اگر می‌خواهید برای رسیدن به مرکز خرید بام‌لند از اتوبوس‌های شهری استفاده ‌کنید؛ می‌توانید با استفاده از اتوبوس‌های صادقیه استفاده کنید و پس از آن از اتوبوس‌های مسیر دریاچه استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید اتوبوس‌های خط 323 پایانه آزادی- شهیدباقری در نزدیکی بام لند را نیز استفاده کنید. سوار این اتوبوس‌ها شده و در ایستگاه بلوار کاشان در نزدیکی میدان موج پیاده شوید. پس از نزدیک به چند دقیقه پیاده‌روی به سمت بلوار موج به بام لند خواهید رسید.

آدرس: ﺗﻬﺮان، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند.

 

 

امکانات دیگر باملند

  • رستوران و کافی شاپ
  • صندوق امانات
  • آمفی تئاتر روباز
  • آسانسور و پله برقی
  • بوفه و پارکینگ
  • اینترنت مرکزی و وای فای رایگان
  • دوربین مداربسته، حراست و لابی‌ من 24 ساعته
  • اطفای حریق خودکار، اعلام حریق دیجیتال، برق اضطراری
  • سرویس بهداشتی
  • اطلاعات پارکینگ بام لند
  • پارکینگ بام لند که در مجاورت بلوک C قرار گرفته است.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • مرکز خرید بام لند در کنار ساحل دریاچه چیتگر در منطقه 22 تهران قرار گرفته است. این مرکز خرید یکی از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید در تهران به شمار می‌رود. باملند مجهز به 12 ویلای تجاری 2 طبقه مستقل، در کنار  هم است.
  • در باملند شما می‌توانید از همه امکانات برای تفریح و خوش گذرانی استفاده کنید.  از پیاده روی و دوچرخه سواری دور دریاچه چیتگر گرفته تا شهربازی‌ و مراکز تفریحی هیجان انگیز، تفریحات آبی، مراکز خرید و رستوران‌های متنوع.  این امکانات بام لند تهران موجب شده تا همه روزه هزاران نفر از آن بازدید کنند.
  • مجموعه بام لند یکی از برترین سازه‌های موجود در پایتخت به شمار می‌رود، این سازه در سال 2018 جایزه بین المللی سالانه پریکس ولسیز در بخش غرب آسیا را گرفته است. در این معماری مدرن، واحد های تجاری متعدد، حدود 40 کافه و رستوران، 20 تراس و 4 واحد فرهنگی حضور دارند.
  • وجود برندهای برتر دنیا و مراکز تفریحی جذابی مانند سالن‌های سینما، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده روی، کلوپ ماهیگیری، وی آر لند و…. موجب شده است تا باملند تبدیل به یک گزینه متفاوت از دیگر مراکز تجاری و تفریحی شود.
مرکز خرید باملند
« از 12 »

مطالب مرتبط

تغییرات قیمت خرید خانه و آپارتمان در تهران (به‌روزرسانی ۱۴۰۲)

قیمت خانه و آپارتمان در تهران در سال‌های اخیر،‌ دست‌خوش تغییرات زیادی شده و البته همواره با رشد همراه بوده است. در تمامی نقاط این شهر بزرگ، از شمال تا […]

از مزایا و معایب زندگی در طبقه آخر آپارتمان چه می‌دانید؟

  این روزها بر خلاف گذشته که ساختمان‌ها نهایتا 2 یا 3 طبقه بودند با پدیده انبوه سازی و در نتیجه رشد آپارتمان‌ها و برج‌های بلندمرتبه روبرو هستیم. در این […]

با اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی بیشتر آشنا شویم

  اشتباه در چیدمان غلط در دکوراسیون داخلی خانه باعث آشفتگی بصری می‌شود، اگر می‌خواهید اشتباهات دکوراسیون داخلی را بدانید با ما همراه باشید. دکوراسیون و چیدمان منزل یکی از […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *