پروژه‌ها

معرفی و بررسی مرکز خرید سام سنتر

سام سنتر

 

مجتمع سام سنتر در شمال تهران در محله الهیه واقع شده است و یکی از چندین پاساژ لوکس در این محدوده به شمار می‌رود. معماری این مجتمع بسیار جذاب و مجلل است و انواع برندهای داخلی و خارجی در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، ساعت، طلا و جواهرات، عطر، ‌لوازم آرایشی بهداشتی و غیره در این مرکز حضور دارند.

سام سنتر در خیابان فرشته تهران قرار گرفته است. سام سنتر در ۹ طبقه ساخته شده اما تنها ۲۶ مرکز تجاری را در خود جای داده است. فروشگاه‌های متنوعی در این مرکز خرید وجود ندارد و تنها باید به قصد خرید از برندهای بسیار لوکس و جهانی وارد این پاساژ شوید.

در طبقه نهم این پاساژ، یک فودکورت بزرگ با چهار رستوران مجلل و لوکس قرار دارد. بسیاری از مشتریان تنها به خاطر استفاده از همین رستوران‌های با کیفیت و عالی به این مرکز خرید می‌روند. اگر قصد خرید واحد تجاری- اداری در محدوده فرشته را دارید می‌توانید بر روی این مرکز هم حساب باز کنید. در ادامه با معرفی بیشتر این مرکز همراه ما شوید.

 

سام سنتر

 

معرفی سام سنتر

سام سنتر مرکز خریدی مدرن، لوکس و بسیار خاص است که یکی از گران‌ترین مراکز خرید در شمال تهران به شمار می‌رود. این مرکز در محدوده الهیه و خیابان فرشته قرار گرفته است و گزینه خوبی برای اجاره واحد تجاری و اداری در الهیه است. این مرکز تجاری اداری، در اواخر زمستان سال ۱۳۹۰ و با هدف ارائه خدمات متمایز به مشتریان با بالاترین سطح کیفیت و در تراز جهانی، افتتاح شد.

حدود دو سال بعد در  سال ۱۳۹۲ این مرکز  به بهره‌ برداری عمومی رسید. طراحی و ساخت این مجموعه که برخی آن را به جزیره‌ای در قلب پایتخت تعبیر می‌کنند، بسیار متفاوت و زیباست.

تا جایی‌ که در مسابقه معماری داخلی ۱۳۹۲، معماری مدرن و منحصر به ‌فرد این مرکز خرید با نورپردازی و طراحی خاص نمای بیرونی و فضای داخلی، رتبه دوم را در گروه ساختمان‌های عمومی به دست آورد.

 

سام سنتر

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

مساحت و فضاهای سام سنتر

ساختمان سام سنتر در زمینی به مساحت 1750 متر مربع ساخته شده است. این مرکز 9 طبقه داشته و 26 واحد آن تجاری است که از 35 تا 200 متر را شامل می‌شود. پارکینگ این مجموعه ظرفیت 240 خودرو را داشته و در طبقات دوم تا هفتم این مجموعه قرار گرفته است.

طبقات بالایی سام سنتر چشم انداز کوهستان دارد و به فود کورت و رستوران‌های این مجموعه اختصاص دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آنها سرو می‌شود.

علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب این مرکز حضور برندهای معتبر نیز در این مجموعه موجب رونق بسیار آن شده است. نمایندگانی از برند‌هایی مثل تام فورد، گوچی، مون بلان، چروتی، جواهرات روژه، کت و شلوار میزورا، بولگاری، زگنا و غیره در این پاساژ حضور دارند.

به همین دلیل هم افرادی که به دنبال جنس‌های اصل هستند به این مرکز خرید می‌روند. درواقع در سام سنتر تنها یک فروشگاه برای هر محصول بوده و با این رویکرد و به دور از رقابت، محصولات به قیمت واقعی خود فروخته می‌شوند.

 

سام سنتر

 

دسترسی به این مرکز اداری تجاری

دسترسی به سام سنتر با استفاده از حمل و نقل عمومی و وسیله شخصی فراهم است. پارکینگ اختصاصی و استاندارد مرکز خرید سام سنتر دارای دو مسیر دسترسی است که یکی از خیابان فرشته و ورودی دیگر از بزرگراه مدرس به این مرکز می‌رسند.

  1. دسترسی از خیابان ولیعصر: نزدیک بودن خیابان ولیعصر به این مرکز دسترسی به آن را بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید از هر نقطه از شهر وارد این خیابان شده و پس از ورود به خیابان فرشته به مقصد خود برسید. اگر از سمت شرق ولیعصر حرکت کرده‌اید، از بزرگراه چمران وارد خیابان ولیعصر شوید. خیابان فرشته سمت راست شما قرار دارد که پس از 200 متر به آن می‌رسید. سام سنتر نیز در 300 متری این خیابان است.
  2. دسترسی از خیابان اخگری: این مسیر از سمت غرب ولیعصر شما را به سام سنتر می‌رساند. در این مسیر وارد بولوار مدرس شوید. از بولوار مدرس قبل از رسیدن به پل پارک وی وارد فرعی سمت راست یعنی خیابان اخگری شوید. در این خیابان پس از میدان وارد خیابان فرشته خواهید شد.
  3. دسترسی با اتوبوس: ایستگاه اتوبوس پارک وی در خیابان اخگر درست پشت مرکز خرید سام سنتر است. این خط اتوبوس تندرو از خیابان جمهوری به سمت پارک وی می‌رود. پس از پیاده شدن در این ایستگاه با 5 دقیقه پیاده روی به مرکز خرید سام سنتر خواهید رسید. علاوه بر این، خط تندرو خیابان ولیعصر نیز می‌تواند شما را به این مقصد برساند. کافی است در ایستگاه محمودیه که روبروی خیابان فرشته است پیاده شوید.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

اطلاعات تکمیلی سام سنتر فرشته

آدرس: تهران، منطقه الهیه، خیابان فیاضی(فرشته)، روبروی خیابان کوهیار

تلفن: ۲۲۰۱۷۵۳۴

وب‌سایت: http://www.samcenter.ir

ساعات دسترسی سام سنتر هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب باز است. اماساعت کار کافه‌ها و رستوران‌های داخل پاساژ متفاوت است:

  • ساعت کار سام کافه: هر روز از ساعت 9 الی 22
  • ساعت کار رستوران دیوان: هر روز از ساعت 12:30 الی  23
  • ساعت کار رستوران پارک وی: هر روز هفته از ساعت 10 الی 24
  • ساعت کار رستوران لئون: هر روز هفته از ساعت 9 الی 24
  • ساعت کار کافه تومو: هر روز هفته از ساعت 8 الی 23:30
  • ساعت کار سام کافه: هر روز هفته از ساعت 8 الی

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • مجتمع سام سنتر در شمال تهران واقع شده است و یکی از چندین پاساژ لوکس در این محدوده به شمار می‌رود.
  • سام سنتر در خیابان فرشته تهران قرار گرفته است. سام سنتر در ۹ طبقه ساخته شده اما تنها ۲۶ مرکز تجاری را در خود جای داده است. فروشگاه‌های متنوعی در این مرکز خرید وجود ندارد و تنها باید به قصد خرید از برندهای بسیار لوکس و جهانی وارد این پاساژ شوید.
  • سام سنتر مرکز خریدی مدرن، لوکس و بسیار خاص است که یکی از گران‌ترین مراکز خرید در شمال تهران به شمار می‌رود.
  • ساختمان سام سنتر در زمینی به مساحت 1750 متر مربع ساخته شده است. این مرکز 9 طبقه داشته و 26 واحد آن تجاری است که از 35 تا 200 متر را شامل می‌شود.
  • علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب این مرکز، حضور برندهای معتبر نیز در این مجموعه موجب رونق بسیار آن شده است. نمایندگانی از برند‌هایی مثل تام فورد، گوچی، مون بلان، چروتی، جواهرات روژه، کت و شلوار میزورا، بولگاری، زگنا و غیره در این پاساژ حضور دارند.
سام سنتر
« از 9 »

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *