فناوری اطلاعات در مسکن

آژانس‌های املاک برتر در سامانه کیلید

دقت

 

سامانه کیلید در حال حاضر با بیشتر از 3000 آژانس املاک در تهران کار می‌کند. همه آگهی‌های خرید و اجاره که توسط  سامانه کیلید نمایش داده می‌شوند مستقیم یا غیرمستقیم توسط آژانس‌های املاک ثبت شده‌اند. بعد از ثبت خانه‌ها برای اجاره و خرید توسط آژانس‌های املاک، درخواست آن به واحد کنترل کیفی می‌رود. بعد از بررسی صحت و دقت اطلاعات درج شده در آگهی توسط تیم کنترل کیفی، آگهی در سایت کیلید به نمایش در می‌آید.

آژانس‌های املاک در سایت کیلید با تعداد ملک مختلف بستر مناسبی برای جویندگان ملک به وجود آورده‌اند. در صفحه‌های هر یک از آژانس‌های مسکن در سایت کیلید با در نظر گرفتن تعداد آگهی‌های ثبت شده توسط آن‌ها اطلاعاتی نظیر نوع ملک و نوع کاربری در زیر بخش‌های مختلف در نمودار دایره‌ای درصد بندی شده‌ تا بازدیدکنندگان بتوانند جستجوی کامل‌تری انجام دهند.

 

آژانس‌های املاک

 

 

همه آگهی‌های خرید و اجاره که توسط  سامانه کیلید نمایش داده می‌شوند توسط آژانس‌های املاک ثبت شده‌اند.

 

آژانس‌های املاک

 

آژانس‌های املاک در سایت کیلید

در صفحه اول سایت کیلید بخشی با عنوان آژانس‌های املاک وجود دارد که با ورود به این بخش با فیلترهای مختلف جستجو رو به رو می‌شوید. فیلتر اول نام شهر است و در فیلتر دوم شما می‌توانید برحسب نیازتان با کمک از نام آژانس املاک، منطقه، محله و حتی ایستگاه مترو جستجوی بهتری داشته باشید.

نتیجه جستجو تعدای از آژانس‌های املاک را به نمایش در می‌آورد. در این صفحه با چهار فیلتر می‌توانید مسیر خود را دقیق‌تر دنبال کنید. ابتدا سه فیلتر قسمت بالایی را با هم مرور می‌کنیم. این سه فیلتر عبارت‌اند از نام شهر، محله انتخابی و در نهایت مشاورین املاک منتخب. در نهایت نتایج جستجو را می‌توان براساس کیلیدی ترین، بیشترین ملک و بیشترین ملک عکس دار ترتیب بندی کنید.

قابل ذکر است نمایش این آژانس‌های املاک از بیشترین تعداد ملک ثبت شده به سمت کمترین تعداد ملک ثبت شده مرتب شده است. هر جستجو با توجه به نوع فیلترهای انتخابی نتایج مختلفی برای شما به ارمغان می‌آورد اما همیشه آژانس‌های املاک با بیشترین تعداد ملک ثبت شده در اولویت نمایش هستند.

 

تعداد ملک

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

آژانس‌های املاک

 

 

در صفحه‌های هر یک از آژانس‌های مسکن در سایت کیلید با در نظر گرفتن تعداد آگهی‌های ثبت شده توسط آن‌ها اطلاعاتی نظیر نوع ملک و نوع کاربری در زیر بخش‌های مختلف در نمودار دایره‌ای درصد بندی شده‌ تا بازدییدکنندگان بتوانند جستجوی کامل‌تری انجام دهند.

 

صفحه شخصی آژانس‌های املاک در سایت کیلید

با انتخاب یکی از آژانس‌های املاک وارد صفحه آن آژانس می‌شوید و اطلاعاتی نظیر نام مدیر، آدرس، تلفن و تعداد کل آگهی‌های ثبت شده توسط آژانس رو مشاهده می‌کنید. اطلاعات تکمیلی دیگری نیز در این صفحه قابل مشاهده است. در کنار اطلاعات آژانس مسکن یک نمودار دایره‌ای شکل مشخص است و در کنار آن فیلری قرار دارد.

بالای نمودار دایره‌ای تعداد خانه‌های ثبت شده توسط آن آژانس املاک را به نمایش در آورده است. اما در فیلتر طراحی شده توسط کیلید با گزینه‌های مختلف می‌توانید این تعداد ملک ثبت شده را دسته بندی کنید. توضیحاتی برای این فیلترها در ادامه  داده شده است.

 

نوع ملک

 

فیلتر بر اساس فروش/ رهن و اجاره

در این فیلتر ملک‌های ثبت شده توسط آژانس املاک مورد نظر بر اساس فروش با وام بانکی، فروش/ پیش فروش، پیش فروش، رهن/ اجاره و سایر تقسیم بندی شده و در نمودار دایره‌ای درصد بندی شده است.

فیلتر بر اساس نوع کاربری

در این فیلتر ملک‌های ثبت شده توسط آژانس املاک مورد نظر بر اساس مسکونی، تجاری و اداری در نمودار دایره‌ای به نمایش در می‌آیند.

فیلتر بر اساس نوع ملک

در این فیلتر ملک‌های ثبت شده توسط آژانس املاک مورد نظر بر اساس ویلایی، زمین/ کلنگی، باغ و باغچه، مغازه، اداری(دفتر)، آپارتمان و سایر تقسیم بندی شده و به نمایش در آورده شده است.

فیلتر بر اساس فروش/ نوع کاربری

در این فیلتر ملک‌های فروشی ثبت شده توسط آژانس املاک مورد نظر بر اساس نوع کاربری خود درصد بندی شده‌اند. مسکونی و تجاری و اداری تقسیم بندی‌های این فیلتر هستند.

فیلتر بر اساس رهن و اجاره/ نوع کاربری

در این فیلتر ملک‌های رهن و اجاره‌ای ثبت شده توسط آژانس املاک مورد نظر  بر اساس نوع کاربری مسکونی و تجاری و اداری بر روی نمودار دایره‌ای فیلتر شده‌اند.

 

نمودار دایره‌ای

 

 

جستجو بر روی نقشه جغرافیایی به شما کمک می‌کند آژانس‌های املاک در منطقه و محله‌های مختلف را به راحتی پیدا کنید.

 

فیلتر بر اساس فروش/ نوع ملک

در این فیلتر ملک‌های فروشی ثبت شده توسط آژانس املاک مورد نظر بر اساس ویلایی، زمین/ کلنگی، باغ و باغچه، مغازه، اداری(دفتر)، آپارتمان و سایر تقسیم بندی شده و در نمودار دایره‌ای درصد بندی شده‌اند.

فیلتر بر اساس رهن و اجاره/ نوع ملک

در این فیلتر ملک‌هایی که برای رهن و اجاره توسط آژانس املاک مورد نظر ثبت شده اند بر اساس ویلایی، زمین/ کلنگی، باغ و باغچه، مغازه، اداری(دفتر)، آپارتمان و سایر تقسیم بندی شده و در نمودار دایره‌ای به نمایش درآمده است.

جستجو آژانس‌های املاک بر روی نقشه

نوع دیگری جستجو برای آژانس‌های املاک در سامانه کیلید طراحی شده است. پیدا کردن آژانس‌های املاک بر روی نقشه جغرافیایی به شما کمک می کند تا به راحتی در هر محله و منطقه، آژانس‌های املاک را شناسایی کنید. 

به غیر از محل دقیق آژانس املاک که روی نقشه قابل مشاهده است، محدوده همه آگهی‌های آژانس املاک نیز روی نقشه‌ مشخص شده است. شما با بالا و پایین کردن نقشه و جستجو در محله‌های مختلف می‌توانید این خانه‌های ثبت شده را مشاهده کنید.
از دیگر امکانات صفحه اختصاصی آژانس‌های املاک در سامانه کیلید می توان به جدیدترین آگهی‌های خرید و رهن و اجاره اشاره کرد. این بخش امکان می دهد تا به راحتی به همه آگهی‌های آژانس مورد نظرتان دسترسی داشته باشید و با اطمینان از دقت در سایت کیلید، ملک مورد نظرتان را جستجو کنید.

 

تعداد ملک

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

نوع کاربری

مطالب مرتبط

کد رهگیری املاک در معاملات مسکن چیست و چرا اهمیت دارد؟

  حتما در بنگاه‌های املاک صفحات رنگی قولنامه را دیده‌اید، که در زمان خرید یا اجاره ملک، به امضا طرفین قرارداد و شاهدان می‌رسد. اگرچه مشاوران املاک سال‌هاست از این […]

حق کمیسیون مشاوران املاک و نحوه محاسبه آن در سال 1402

  حق کمیسیون مشاورین املاک کارمزدی است که در تمام معاملات ملکی برای مشاوران در نظر گرفته می‌شود. با توجه به بازار املاک، این مبلغ بر اساس مصوبه اتحادیه صنف […]

راهکارهای کیلید برای پیدا کردن خانه در روزهای قرنطینه

  بیماری کرونا که از چین شروع شد و این مهمان ناخوانده و البته مزاحم از اسفند سال گذشته باعث تعطیلی موقت بسیاری از کسب‌وکارها شده و بسیاری از افراد […]

همه چیز درباره خرید خانه در منطقه 17 تهران

  منطقه 17  تهران یکی از مناطق جنوب غرب شهر تهران است. میانگین قیمت منطقه 17 در محله‌های مختلف نسبتا به یکدیگر نزدیک است و تفاوت قیمت به شرایط مختلفی […]

مارکت پلیس در حوزه املاک و مستغلات چیست؟

  یکی از داغ‌ترین مباحث حوزه املاک و مستغلات در مورد سرمایه گذاری در حوزه فناوری مسکن توسط سرمایه داران است. املاک و مستغلات به عنوان یکی از معدود گروه‌های […]

یک نظر در مورد “آژانس‌های املاک برتر در سامانه کیلید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *