پروژه‌ها

با اطلس مال نیاوران تا چه حد آشنایی دارید؟

اطلس مال

 

یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین مراکز خرید تهران که در منطقه یک و در مجاورت پارک نیاوران قرار دارد، مرکز خرید اطلس مال است. این پروژه توسط گروه شرکت‌های ایرانیان اطلس و با هدف رونق اقتصاد منطقه و ایجاد اشتغال و کاهش سفرهای درون شهری طراحی شده است. در این مرکز در کنار واحدهای تجاری گزینه‌های تفریحی نیز برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است. بنابر این اگر قصد خرید واحد تجاری- اداری در محدوده نیاوران را دارید؛ با ما در ادامه این مقاله از کیلید مگ همراه شوید.

اطلس مال کجاست؟

اطلس مال تهران در منطقه یک و محدوده نیاوران قرار دارد، این مجتمع عظیم در ضلع جنوبی پارک نیاوران قرار گرفته است. ورودی های اصلی آن هم در خیابان پاسداران قرار دارند. ورودی پارکینگ و انباری‌ها در خیابان تنگستان و پاسداران است.

با توجه به شیب خیابان پاسداران ورودی این مجتمع به صورتی طوری شده است که هر کدام از آن ها با توجه با شیب به یک طبقه وارد می‌شود و این طور به نظر می‌رسد که این ساختمان سه طبقه همکف دارد. بنابراین افرادی که قصد اجاره واحد تجاری- اداری در اطلس مال را دارند باید این نکته را مد نظر قرار دهند.

 

اطلس مال

 

دسترسی به اطلس مال

برای دسترسی به این مجتمع تجاری باید خود را به محدوده پارک نیاوران برسانید. این مجتمع به راحتی با خودروی شخصی، اتوبوس و مترو قابل دسترسی است. با استفاده از بزرگراه‌های شهید بابایی، صیاد شیرازی، صدر و امام علی می‌توان وارد این محدوده شد. علاوه بر این ایستگاه اتوبوس اقدسیه هم نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مرکز تجاری- اداری است. برای استفاده از مترو نیز، ایستگاه مترو نوبنیاد با فاصله کوتاهی با استفاده از تاکسی در نزدیکی اطلس مال قرار گرفته است.

استفاده از فناوری سبز در اطلس مال

در طراحی اطلس مال از معماری سبز استفاده شده است؛ این به این معنا است که در ساخت پروژه کمترین تخریب زیست محیطی صورت گرفته است و خود پروژه به نوعی مکمل فضای سبز است. علاوه بر این در پروژه اطلس مال از مصالح و تجهیزاتی استفاده شده است که آسیبی به محیط پیرامون وارد نشده است.

از سوی دیگر برای کاهش مصرف برق نیز از لامپ‌های ال ای دی استفاده شده است. علاوه بر این در راستای این معماری سبز، یک روف گاردن بر بام اطلس مال قرار گرفته است که در کنار ایجاد یک فضای سبز از اتلاف انرژی هم جلوگیری می‌کند؛ زیرا با ساخت روف گاردن؛ یک عایق سرما و گرما بر روی بام ایجاد می‌شود. در این پروژه از گلدان‌های بزرگ نیز برای طراحی سبز استفاده شده است.

 

اطلس مال

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

بخش تجاری اطلس مال

اطلس مال در محله نیاوران یکی از شاخص‌ترین بازارهای تجاری لوکس در تهران است. این مجتمع در بخش تجاری خود دارای 4 طبقه بوده و در مجموع فروشگاه‌های این مجموعه 6 هزار متر مربع وسعت دارند.

این قسمت شامل انواع کالاهای لوکس و برندهای خوب داخلی و خارجی است. اجناسی در دسته ‌بندی‌های مختلف مثل پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی و  غیره از برندهای معروفی مثل مانگو، ال سی وایکیکی، مارال چرم، ۳۶۱ و پولو استار و برندهای معتبر دیگر در این مرکز حضور دارند.

در طبقات تجاری اطلس مال و در مسیر فروشگاه‌های مجتمع مبل‌های راحتی و فضای استراحت برای مشتریان وجود دارد. این مجتمع با دارا بودن آسانسورهای پانوراما و  آسانسورهای مخصوص حمل بار هم به گشت ‌و‌ گذار در طبقات تجاری مجتمع جذابیت بیشتری داده است و هم موجب  انتقال آسانتر خریدهای مشتریان به طبقات دیگر شده است.

 

اطلس مال

 

بخش اداری اطلس مال

در بخش اداری اطلس مال 8 طبقه از مجموعه به این بخش اختصاص داده شده است.  شرکت‌های متنوعی مانند آژانس‌های  مهاجرتی مختلف و دیگر شرکت‌ها در این طبقات قرار گرفته‌اند.

البته از فضای گسترده این بخش برای برگزار شدن سمینارها و همایش‌های اداری هم استفاده می‌شود. بخش اداری با کمک معماران ماهر طراحی شده و فضایی دلپذیر را برای کار و فعالیت ایجاد کرده است.

امکانات تفریحی اطلس مال

یک شهر بازی سرپوشیده در این مجتمع برای بازی و سرگرمی کودکان و بزرگسالا طراحی شده است که در کنار آن فضایی هم برای نگهداری کودکان ایجاد شده است تا مادران بتوانند با خیال راحت به گردش و خرید در این مجموعه بپردازند.

در خانه کودک محیط مناسبی برای بازی و خلاقیت کودکان در نظر گرفته شده است و وسایل بازی و نقاشی کودکان در آن فراهم شده است. علاوه بر این در این طبقه گیم سنتر نیز وجود دارد که نوجوانان و جوانان علاقمند می‌توانند در آن از بازی‌های کامپیوتری و کنسولی استفاده کنند.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

فود کورت اطلس مال

یک فودکورت بزرگ نیز در فاصله بین طبقات اداری و تجاری این مرکز واقع شده است. این فودکورت با وسعت ۵ هزار متر مربع یکی از جاذبه‌های اصلی این مجموعه به شمار می‌رود. در این طبقه با توجه به وضعیت جغرافیایی آن، یک منظره‌ای دلپذیر از فضای سبز پارک نیاوران دیده می‌شود.

سقف این فود کورت شیشه‌ای است و معماری داخلی آن مدرن و بسیار جذاب است. حدود 2 هزار متر مربع از فضای این فود کورت روباز بوده است و در حالت کلی این قسمت 17 واحد رستوران مجلل دارد که در آنها انواع  غذاهای ایرانی، فست ‌فود و غذاهای بین المللی سرو می‌شود.

دیگر امکانات اطلس مال

  • ظرفیت 1421 پارکینگ
  • روف گاردن
  • شهربازی و فضای نگهداری کودک
  • 25 آسانسور، آسانسورهای ویژه حمل بار و خوراکی برای رستوران و کافی شاپ‌ها
  • پله برقی و آسانسورهای پانورما شیشه ای
  • ایجاد کارواش و محلی برای تخلیه بار
  • نمازخانه و سرویس بهداشتی در هر طبقه
  • سیستم آتش نشان هوشیار
  • گیم سنتر ویژه بازی‌های کامپیوتری
  • فود کورت به وسعت 5000 متر مربع

 

اطلس مال

 

مشخصات و اطلاعات تماس

آدرس: تهران، بزرگراه شهید بابایی، بزرگراه صدر، بزرگراه امام علی و بزرگراه شهید صیاد شیرازی

ساعت دسترسی: 10:00  تا 22:00

تفریحات: پیاده روی , شهربازی , شکم گردی , شب گردی , خرید

امکانات: اطلاعات، سرویس بهداشتی، خودپرداز، آسانسور، پله برقی، پارکینگ، ترانسفر، کافه، رستوران، اتاق مادر و کودک، دسترسی به اینترنت، فضای سبز، فودکورت، هایپرمارکت، غرفه صنایع دستی، آب خوری، نمازخانه، نیمکت، لابی و گالری

اماکن نزدیک: پارک و کاخ نیاوران در 300 متری، ایستگاه اتوبوس سه راه اقدسیه در 80 متری، مرکز خرید اقدسیه در 700 متری

مساحت کل: 140000  متر مربع

مساحت تجاری: 15446  متر مربع

تعداد واحدهای تجاری: 331

تعداد طبقات تجاری: 4

تلفن: 02122810902

دورنگار: 02122804818

وبسایت: www.atlasmall.ir

ایمیل: sales@atlasmall.ir

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین مراکز خرید تهران که در منطقه یک و در مجاورت پارک نیاوران قرار دارد، مرکز خرید اطلس مال است.
  • اطلس مال تهران در منطقه یک و محدوده نیاوران قرار دارد، این مجتمع عظیم در ضلع جنوبی پارک نیاوران قرار گرفته است. ورودی های اصلی آن هم در خیابان پاسداران قرار دارند. ورودی پارکینگ و انباری‌ها در خیابان تنگستان و پاسداران است.
  • در طراحی اطلس مال از معماری سبز استفاده شده است؛ این به این معنا است که در ساخت پروژه کمترین تخریب زیست محیطی صورت گرفته است و خود پروژه به نوعی مکمل فضای سبز است. علاوه بر این در پروژه
  • اطلس مال نیاوران یکی از شاخص‌ترین بازارهای تجاری لوکس در تهران است. این مجتمع در بخش تجاری خود دارای 4 طبقه بوده و در مجموع فروشگاه‌های این مجموعه 6 هزار متر مربع وسعت دارند.
  • یک شهر بازی سرپوشیده در این مجتمع برای بازی و سرگرمی کودکان و بزرگسالا طراحی شده است که در کنار آن فضایی هم برای نگهداری کودکان ایجاد شده است تا مادران بتوانند با خیال راحت به گردش و خرید در این مجموعه بپردازند.
  • یک فودکورت بزرگ نیز در فاصله بین طبقات اداری و تجاری این مرکز واقع شده است. این فودکورت با وسعت ۵ هزار متر مربع یکی از جاذبه‌های اصلی این مجموعه به شمار می‌رود. در این طبقه با توجه به وضعیت جغرافیایی آن، یک منظره‌ای دلپذیر از فضای سبز پارک نیاوران دیده می‌شود.
  • در بخش اداری اطلس مال 8 طبقه از مجموعه به این بخش اختصاص داده شده است.  شرکت‌های متنوعی مانند آژانس‌های  مهاجرتی مختلف و دیگر شرکت‌ها در این طبقات قرار گرفته‌اند.
اطلس مال
« از 8 »

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *