پروژه‌ها

معرفی سانا سنتر و هر آنچه باید در ارتباط با آن بدانید

سانا سنتر

 

سانا سنتر یکی از مراکز تازه تاسیس اداری – تجاری در تهران است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی در بلوار اندرزگو واقع شده است. این مرکز دارای فروشگاه‌هایی لوکس بوده و همه روزه آماده ارائه خدمات به مشتریان است. این مرکز خدمات و امکانات رفاهی بسیار زیادی مانند سالن‌های زیبایی، نمازخانه، جایگاه مادر و کودک، قسمت‌های شارژ تلفن همراه و غیره دارد. فودکورت این مرکز در فضایی باز قرار گرفته و منظره زیبای شهر را می‌توان از این قسمت نظاره کرد. به لحاظ موقعیت مکانی پروژه، این مرکز جزو منطقه 1 شهرداری تهران می‌شود که در محدوده فرمانیه و در مجاورت بلوار اندرزگو بوده و بعد از تقاطع کامرانیه قرار دارد.

سانا سنتر همچنین مجهز به یک پارکینگ طبقاتی بزرگ است که اندکی قبل از خود مجموعه واقع شده است. این مجموعه به لحاظ سازه‌ای نیز با آخرین استانداردهای جهانی ساخته شده است و به همین دلیل هم مقاومت بالایی در برابر حوادث طبیعی دارد. استفاده از پوشش ضد حریق برای اسکلت ساختمان موجب مقاومت بالا در برابر حریق در این مرکز شده است و به همین دلیل گزینه خوبی برای آن دسته از افرادی است که به دنبال خرید واحد تجاری لوکس در محدوده اندرزگو و فرمانیه هستند. ما در ادامه این مقاله از کیلید مگ به بررسی بیشتر این مرکز اداری- تجاری خواهیم پرداخت؛ پس ما را همراهی کنید.

 

مرکز خرید سانا

 

موقعیت جغرافیایی سانا سنتر

همانطور که اشاره کردیم مرکز خرید سانا در بلوار اندرزگو قرار دارد که برای دسترسی به آن می‌توان با خودرو شخصی و از طریق اتوبان امام علی، صدر، نیایش، صیاد شیرازی و همچنین خیابان‌های  شریعتی، دیباجی، قیطریه و بلوار کاوه به آنجا رفت. دقت داشته باشید که حتما محدوده‌های طرح ترافیک را در اطراف فرمانیه مد نظر قرار دهید. بنابراین دو مسیر اصلی برای دسترسی به این مرکز خرید  بزرگراه صدر، بلوار صبا، بلوار اندرزگو و همین طور بزرگراه شهید صیاد شیرازی است.

البته شما با استفاده از مترو نیز می‌توانید با استفاده از خط یک مترو به ایستگاه قیطریه بروید و از تاکسی‌های خطی و اتوبوس برای رسیدن به این مرکز خرید استفاده کنید. برای استفاده از اتوبوس نیز می‌توانید از خط تجریش- ازگل استفاده کنید. با این روش باید در کامرانیه توقف کرده و مسیری 300 متری و 5 دقیقه‌ای را پیاده طی کنید.

 

مرکز خرید سانا

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

مساحت سانا سنتر

در سال 1390 در محدوده بلوار اندرزگو عملیات ساخت ساختمانی با هدف تجاری اداری کلید خورد. این مرکز در شهریور 1396 افتتاح شد و در آن مراکز تجاری- تفریحی و اداری وجود دارند. مساحت این مرکز بیش از 20 هزار متر مربع است که 9400 متر مربع آن اداری بوده و 10500 متر مربع تجاری است. در این میان 3000 متر مربع نیز رستوران، فودکورت سرباز و سرپوشیده و پارکینگ طبقاتی است.

طبقات پایینی مرکز خرید سانا به واحدهای تجاری مربوط می‌شود و در طبقات بالایی آن دفاتر اداری و شرکت‌های مختلفی در حال فعالیت هستند. همین مسئله باعث شده اجاره واحد اداری در فرمانیه تقاضای بیشتری داشته باشد

 

 

فروشگاه‌ها و برندهای مرکز خرید سانا

این پاساژ کلیه خدمات رفاهی و تفریحی را پوشش می‌دهد و همه می‌توانند با آرامش کامل زمانی را در این مرکز سپری کنند. برندهای مختلفی در میان این فروشگاه‌ها به چشم می‌خورد که از جمله آنها به مواردی مانند اکو، درسا، جی آکس و دلسی، فروشگاه های لوازم ورزشی آدیداس، پوما، نایک و نیوبالانس، فروشگاه‌های عطریات و لوازم آرایشی از برندهایی معتبر، ساعت‌های برند سواچ و سوارووسکی و فروشگاه‌های دیگری مانند طلا و جواهرات، عینک، اسباب بازی، سیسمونی و لوازم خانگی می‌توان اشاره کرد.

در طبقات بالای این مجتمع تجاری 2 رستوران با انواع غذاهای ایرانی و آسیایی و 3 کافه وجود دارد که در آنها انواع غذای ایرانی، ایتالیایی، فست فود و غیره سرو می‌شود. در جشنواره‌های مختلف سانا سنتر قیمت محصولات با تخفیف‌های هیجان انگیزی ارائه می‌شود که این جشنواره‌ها مربوط به اعیاد و مناسبت‌های مختلف است.

 

مرکز خرید سانا

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

امکانات سانا سنتر

  • جایگاه تعویض نوزاد
  • نمازخانه
  • دستگاه خودپرداز
  • شارژ تلفن همراه
  • CRM
  • بهداری
  • خدمات معلولین
  • انتظامات
  • نقشه راهنمای طبقات
  • ویلچر / کالسکه
  • اشیاء مفقودی

 

 

جاذبه‌های نزدیک سانا سنتر

در نزدیکی این مرکز خرید هم جاذبه‌های مختلفی وجود دارد که از جمله آنها به بوستان نیاوران و کاخ نیاوران می‌توان اشاره کرد. این بوستان از زیباترین بوستان‌های شمال شهر تهران به شمار می‌رود که در آن می‌توانید از باشگاه تیراندازی، استخر، زمین‌های والیبال، فضای باز تنیس روی میز، کتابخانه و آلاچیق‌های متعدد و غیره استفاده کنید.

کاخ نیاوران نیز در منطقه شمیرانات و در نزدیکی این مجموعه قرار دارد که حدود 3 کیلومتر با سانا سنتر فاصله دارد. این کاخ از آخرین اقامتگاه‌های پادشاهی در ایران به شمار می‌رود که از سال 1357 تبدیل به موزه شده است. این محل دارای بخش‌هایی مانند کاخ اختصاصی نیاوران، کاخ صاحب‌ قرانیه و موزه حوض ‌خانه، کوشک احمد شاهی، موزه جهان ‌نما، کتابخانه اختصاصی، موزه خودروهای اختصاصی و باغ کتیبه‌ها  است.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • سانا سنتر یکی از مراکز تازه تاسیس اداری- تجاری در تهران است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی در بلوار اندرزگو واقع شده است. این مرکز دارای فروشگاه‌هایی لوکس بوده و همه روزه آماده ارائه خدمات به مشتریان است.
  • در سال 1390 در محدوده بلوار اندرزگو عملیات ساخت ساختمانی با هدف تجاری اداری کلید خورد. این مرکز در شهریور 1396 افتتاح شد و در آن مراکز تجاری- تفریحی و اداری وجود دارند.
  • این پاساژ کلیه خدمات رفاهی و تفریحی را پوشش می‌دهد و همه می‌توانند با آرامش کامل زمانی را در این مرکز سپری کنند.
  • در نزدیکی این مرکز خرید هم جاذبه‌های مختلفی وجود دارد که از جمله آنها به بوستان نیاوران و کاخ نیاوران می‌توان اشاره کرد.
مرکز خرید سانا
« از 9 »

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *