بازار مسکن تهران

معرفی بهترین مراکز خرید تهرانپارس

 

خرید آسان، بدون دردسر و با قیمت مناسب یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانواده‌های ایرانی است. این مسئله به ‌ویژه در شهر بزرگی مانند تهران اهمیت زیادی دارد؛ زیرا مسافت‌های درون شهری از یک نقطه به نقطه‌ی دیگر طولانی بوده و زمان زیادی را از افراد می‌گیرد. مشکلاتی مانند ترافیک، آلودگی هوا، نبود جای مناسب برای پارک و… نیز دست به دست هم داده و باعث شده‌اند تا مقوله‌ی خرید به کاری دشوار و طاقت‌فرسا تبدیل شود. در راستای به حداقل رساندن این مشکلات هر روز به تعداد مراکز خرید در مناطق مختلف تهران افزوده می‌شود و این مسئله باعث تسهیل در دسترسی به مایحتاج زندگی شده است؛ اما بسیاری از افراد از مراکز خریدی که در منطقه‌ی زندگی‌شان وجود دارد، اطلاعی ندارند و به همین خاطر گاهی مجبورند کیلومترها دورتر از محل سکونت خود با مشقت فراوان به خرید بپردازند.

منطقه‌ی تهرانپارس یکی از مناطقی است که در شمال شرق تهران قرار دارد و منطقه‌ی 4 تهران محسوب می‌شود. در این منطقه بدلیل دور بودن از مرکز شهر و همچنین بالا بودن آمار جمعیت، مراکز خرید متعددی تأسیس شده است. در این مقاله قصد داریم چند مورد از مراکز خرید تهرانپارس را به شما معرفی کنیم:مجتمع تجاری سپید ، مجتمع تجاری و اداری پارسیان ، مجتمع چند منظوره یاس شرق ، مجتمع تجاری شاپرک ، مجتمع تجاری نارسیس .

 

مراکز خرید تهرانپارس

 

مراکز خرید تهرانپارس ؛ مجتمع تجاری سپید

یکی از مراکز خرید تهرانپارس ، مجتمع تجاری سپید است که با نام پاساژ سپید نیز شهرت دارد. این مجتمع دارای بخش‌های متنوعی از جمله جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع مدل‌های پوشاک، تزیینات، خدمات موبایل و … بوده که در مجموع یک مرکز خرید ایده آل را در منطقه تهرانپارس رقم زده است. این مجتمع که در سمت شمال شرقی فلکه اول تهرانپارس قرار دارد، در سال 1379 تأسیس شده و مساحتی نزدیک به 4 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است.

در مجتمع تجاری سپید سه تالار پذیرایی و یک تالار فود کورت وجود دارد که دارای فضایی خانوادگی و باشکوه هستند. یکی دیگر از بخش‌های جذاب مجتمع تجاری سپید، شهر کتاب است که در آن کتب مختلفی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و همچنین کتب مخصوص رده سنی کودکان به فروش می‌رسد. این مجتمع هم از نظر سازه و هم از نظر شیوه کاربری نزدیک به استانداردهای روز دنیا است.

 

مراکز خرید تهرانپارس

 

دسترسی به این مرکز خرید از طریق مترو، خطوط بی آر تی، اتوبوس و سایر وسایل نقلیه عمومی امکان‌پذیر بوده که به همین خاطر می‌توان موقعیت آن را استثنایی دانست. پاساژ سپید از سمت شمال بزرگراه رسالت، از سمت شرق به بلوار پروین، از سمت جنوب به بزرگراه شهید دوران (افسریه) و از سمت غرب به بزرگراه شهید باقری متصل است.

مجتمع تجاری سپید خدمات خود را با شعار «مشتری محوری» ارائه می‌دهد؛ به همین خاطر تاکنون توانسته موفقیت خوبی را در بین مراکز خرید تهرانپارس در زمینه جلب اعتماد عمومی به دست آورده و یکی از مراکز خرید اصلی تهرانپارس محسوب شود.
 

 

 در همین رابطه بخوانید:

مراکز خرید تهرانپارس ؛ مجتمع تجاری و اداری پارسیان

یکی دیگر از مراکز خرید تهرانپارس، مجتمع تجاری و اداری پارسیان است که در فلکه دوم تهرانپارس قرار دارد. این مجتمع دارای 10 طبقه است که در مجموع 537 واحد را تشکیل می‌دهد. از این تعداد 149 واحد تجاری بوده و 50 واحد نیز اداری هستند. همچنین 199 واحد پارکینگ به این واحدها اختصاص داده شده و 139 واحد نیز دارای کاربری انباری است.

مجتمع تجاری و اداری پارسیان مساحت ارضی بالغ بر 4 هزار متر مربع را در برگرفته و دارای فروشگاه‌هایی از قبیل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، کتاب، موبایل، جواهرات و… است که قادر است پاسخگوی طیف وسیعی از نیازهای مشتریان باشد. همچنین محصولات مرتبط با گردشگری و تور، تجهیزات کوهنوردی و لوازم عکاسی از دیگر وسایلی هستند که در این مجتمع امکان تهیه‌ی آن وجود دارد.

پارسیان مجهز به 8 دستگاه آسانسور بوده که بخشی از آن‌ها آسانسور شیشه‌ای هستند؛ به همین خاطر اگر قصد خرید از این مجتمع را دارید، هیچ‌گاه معطل آسانسور نخواهید ماند. همچنین 4 دستگاه پله برقی نیز وجود دارد که افراد را در برخی طبقات جابه‌جا می‌کند.

در عملیات ساخت و ساز مجتمع تجاری و اداری پارسیان از استانداردهای روز دنیا بهره گرفته شده است. همچنین این مجتمع مجهز به سیستم‌های حفاظتی کنترلی و سیستم‌های ایمنی اعلام خطر و اطفای حریق بوده که ضریب امنیت شهروندان و سرمایه‌ها را نسبت به سایر مجتمع‌ها تا حد زیادی افزایش داده است.

 

مجتمع تجاری سپید مجتمع تجاری و اداری پارسیان

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

یکی از ویژگی‌های قابل توجه در این مجتمع سیستم‌های بدیع نورپردازی داخلی و بیرونی است که توسط برندهای مطرح اروپایی طراحی شده و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. بخشی از واحدهای مجتمع پارسیان نیز مختص دفاتر شرکت‌های خصوصی است که در مجموع قسمت اداری را تشکیل می‌دهند. مجتمع تجاری و اداری پارسیان در منطقه تهرانپارس، نزدیکی مرکز خرید مهستان و در ضلع شرقی پارک نبوت واقع شده است.
 

مجتمع تجاری سپید مجتمع یاس شرق

 

مراکز خرید تهرانپارس ؛ مجتمع یاس شرق

بدون شک مجتمع یاس شرق را می‌توان یکی از بهترین مراکز خرید تهرانپارس به‌ حساب آورد. این مجتمع دارای 33 طبقه واحد تجاری، 1 طبقه فرهنگی، 1 طبقه ورزشی و 1 طبقه رستوران و تالار بوده و 5 طبقه نیز بعنوان پارکینگ در آن وجود دارد. یاس شرق در مجموع دارای 80 واحد تجاری، 223 پارکینگ و 115 انباری است که مساحتی بالغ بر 20 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است. در طبقه‌ی ورزشی مجتمع یاس شرق ، سالن‌های ورزشی قرار گرفته که برای عموم افراد قابل استفاده است. همچنین در این طبقه یک استخر وجود دارد که مجهز به سونا و جکوزی بوده و از نظر کیفیت، سطح قابل قبولی را دارد.

طبقه‌ی رستوران و تالار ویژه‌ی برگزاری انواع مراسم‌ها و بزرگداشت‌ها بوده که نیازهای ساکنان منطقه را برطرف می‌کند. رستوران این مجتمع دارای غذاهای متنوع سنتی و فست فود بوده و برای سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف، غذاهای متنوعی را تدارک دیده است. سیستم‌های امنیتی بکار رفته در یاس شرق شامل انواع سیستم‌های مدار بسته، سیستم‌های کنترل تردد، سطح دسترسی تعریف شده، درب‌های الکترونیک و سیستم‌های مانیتورینگ بوده که در مجموع کیفیت ایمنی را در سطح بالایی نگاه داشته است. مجتمع یاس شرق در فلکه تهرانپارس، خیابان جشنواره، خیابان زهدی واقع شده است.

مراکز خرید تهرانپارس مجتمع شاپرک

 

مراکز خرید تهرانپارس ؛ مجتمع تجاری شاپرک

مجتمع تجاری شاپرک اولین مجموعه‌ی تخصصی و تجاری کودک در تهران و یکی از شناخته‌ شده‌ترین مراکز خرید تهرانپارس است که بیشتر با نام «شهر کودک شاپرک» شهرت دارد. شهر کودک شاپرک در حقیقت یک مجموعه‌ی فروشگاهی و خدماتی ویژه‌ی کودکان بوده که از چند بخش یا اصطلاحاً از چند دهکده تشکیل شده است. عناوین دهکده‌ها عبارتند از:

  • دهکده خرید:

طبقه‌ی اول مجتمع تجاری شاپرک به دهکده‌ی خرید اختصاص دارد که در آن محصولات برندهای معتبر در زمینه‌ی کودکان به فروش می‌رسد. در واقع در این طبقه هر آنچه که خانواده‌ها برای کودکانشان احتیاج دارند، می‌توانند خریداری کنند. بازی‌های آموزشی، لوازم التحریر، تزیینات اتاق کودک و انواع دیوارپوش‌های کودکانه از جمله محصولاتی هستند که در این دهکده ارائه می‌شوند.

  • دهکده خدمات رفاهی:

دهکده‌ی خدمات رفاهی شامل امکاناتی از قبیل نمازخانه، سرویس بهداشتی، سرایداری و حراست است. یکی از بخش‌های جالب در این دهکده اتاق مخصوص شیردهی و تعویض پوشک نوزادان است که در آن مادران می‌توانند در کمال آرامش از کودکان خود مراقبت کنند و در صورت لزوم به تعویض پوشک و یا شیر دادن به آن‌ها بپردازند.

  • دهکده خوراکی:

در دهکده‌ی خوراکی به مسئله‌ی تغذیه درست کودکان توجه شده و آن دسته از محصولات خوراکی که برای رشد صحیح کودکان مفید هستند، عرضه می‌شوند. در این بخش مشاوران تغذیه و پزشکان مرتبط حضور دارند و به پدران و مادران مشورت‌های لازم را درباره تغذیه کودکانشان ارائه می‌دهند.

  • دهکده بازی:

در دهکده‌ی بازی انواع بازی‌های حرکتی برای کودکان طراحی شده که آن را به یکی از مفرح‌ترین و خاطره‌انگیزترین بخش‌ها برای کودکان تبدیل کرده است.

 

مجتمع تجاری سپید مجتمع یاس شرق

 

  • دهکده آموزش:

در دهکده‌ی آموزش، موضوعاتی از قبیل هنر، علوم و فناوری، موسیقی و زبان به کودکان آموزش داده می‌شود. در این دهکده همچنین اساتید دانشگاه در حوزه‌ی آموزش کودک حضور دارند.

  • دهکده خدمات اداری:

در دهکده خدمات اداری غرفه‌های آتلیه عکاسی کودکان، آرایشگاه کودک و مزون لباس کودک وجود دارد. همچنین خانواده‌هایی که علاقه‌مند به برگزاری جشن تولد برای کودکانشان هستند، می‌توانند از امکانات این بخش برای برگزاری و پوشش تصویری نیز استفاده کنند. کنسرت‌های کودکانه، تئاترهای موزیکال، نمایشگاه‌های عکاسی و نقاشی مخصوص کودکان و برگزاری مراسم روز کودک از جمله برنامه‌های سالن مراسم‌های ویژه کودکان است.

دسترسی به مجتمع تجاری شاپرک از طریق ایستگاه مترو و پایانه‌ی اتوبوس دانشگاه علم و صنعت امکان‌پذیر است که این دسترسی‌ها در مجموع موقعیت ارتباطی بسیار خوبی را نسبت به سایر مراکز خرید تهرانپارس برای آن رقم زده است.

 

مراکز خرید تهرانپارس مجتمع یاس شرق

مراکز خرید تهرانپارس ؛ مجتمع تجاری نارسیس

مجتمع تجاری نارسیس که با عنوان «سرزمین خانوادگی نارسیس» نیز شناخته می‌شود، یکی از مراکز خرید تهرانپارس است که در بین فلکه سوم و چهارم تهرانپارس واقع شده است. نارسیس یک مجتمع چندمنظوره با موضوعات تجاری و تفریحی بوده که در سال 1391 احداث گردیده است.

این مجتمع مساحت ارضی را در حدود 2 هزار متر مربع به خود اختصاص داده و در ساخت آن استانداردهای بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته‌اند. یکی از امتیازات مجتمع تجاری نارسیس دارا بودن 5 طبقه پارکینگ عمومی است که در مجموع 350 فضای پارک به مشتریان اختصاص یافته است. چنین امکانی برای مشتریانی که اتومبیل دارند، یک امتیاز فوق‌العاده محسوب می‌شود.

در این مجتمع 3 سالن سینما وجود دارد که در کنار کافی‌شاپ و فودکورت غذای ملل، فضایی دل‌پذیر را برای خانواده‌ها رقم زده است. این سالن‌های سینمایی در حقیقت پاسخی به نیازهای فرهنگی منطقه تهرانپارس محسوب می‌شوند و توانسته‌اند کمبودهای موجود در این زمینه را به‌ خوبی برطرف کنند.

نارسیس در مجموع 5 طبقه فروشگاهی دارد که در آن تمام محصولات مورد نیاز خانواده‌ها عرضه می‌گردد. همچنین یک شعبه از فروشگاه زنجیره‌ای شهروند نیز در این مکان قرار دارد. خدمات جامع مجتمع تجاری نارسیس از سوی خانواده‌های زیادی با استقبال روبرو شده و آن را به یکی از بهترین مراکز خرید تهرانپارس تبدیل کرده است. این مجتمع در منطقه تهرانپارس، خیابان حجر بن عدی، بالاتر از فلکه سوم تهرانپارس، نبش خیابان 206 شرقی واقع شده است.

مطالب مرتبط

غرب یا شرق تهران؟ کدام برای سکونت بهتر است

تهران کلان‌شهری بزرگ است که به جرات می‌توان گفت هر نقطه از آن مانند شهری مستقل بوده و از جهات گوناگون با منطقه دیگر تفاوت دارد. در میان مناطق مختلف […]

مرکز خرید عرش آجودانیه کجاست و چه امکاناتی دارد؟

مرکز خرید عرش آجودانیه یکی از گزینه‌هایی است که به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی و کیفیت و امکانات بی نظیری که دارد معروف است. این روزها با گسترش مراکز خرید […]

بلوار شاهد محله پر درخواست تهرانپارس

  بلوار شاهد به عنوان محله پر درخواست تهرانپارس شناخته می‌شود. قیمت خانه در بلوار شاهد نسبت به محله‌های اطراف پایین‌تر است و این عاملی است برای افزایش تقاضا. خرید […]

تهرانپارس محله محبوب شرق تهران

  برای خرید آپارتمان و اجاره خانه در تهران، انتخاب محله مناسب برای زندگی بخش مهمی از فرآیند است. دسترسی محله، بافت، ساکنان، فضای سبز و امنیت محله همگی موارد […]

معرفی مراکز خرید تجریش

  تقریباً تمام کسانی که در تهران سکونت دارند و یا از این شهر بازدید کرده‌اند، محال است سری به مراکز خرید تجریش ، مدرن و سنتی آن نزده باشند. […]

11 نظر در مورد : “معرفی بهترین مراکز خرید تهرانپارس

  1. هیچکدوم ازین مراکز خرید و تفریحی قابل توجه نیستن، غیر از شاپرک، که اونم البته در خوده تهرانپارس نیست، در کل تهرانپارس اصلن مراکز خرید و تفریحی چشم گیری نسبت به غرب و شمال تهران نداره، پاساژ سپید که کلن دو طبقه هست، جنسها قدیمی و قیمت نامناسب، پارسیانم که در اصل ۳ طبقه هست، چون طبقات ۴ و ۵ رسمن چیزی نداره.

    20
    3
  2. پاساژ پارسیان ایده آل ترین مرکز خرید تو منطقه شرق هست .پاساژ یاس شرق سطح لباساش ضعیفه نارسیسم که هنوز افتتاح نشده

    3
    2
  3. پاساژ نارسیس که را نیفتاده، از اول بهمن افتتاح میشه
    من مغازه ام رو اون موقع تحویل میگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *