اجاره خانه

بازدید از ملک در روزهای پرخطر کرونا

بازدید از ملک

 

این روزها سرایت کرونا همه چیز را تغییر داده است. سبک زندگی همه از خوردن و آشامیدن گرفته تا الگوهای خروج از منزل تغییر کرده است. همه سعی می‌کنند تا حد امکان در منزل بمانند و جز برای انجام کارهای ضروری از خانه خارج نشوند. با این حال زندگی را نمی‌توان تعطیل کرد. بسیاری در این روزها موعد اجاره خانه‌شان سر می‌آید و ناچار به تعویض خانه هستند. برخی دیگر نیز ممکن است از مدت‌ها قبل به فکر خرید خانه بوده باشند و صبر را بیش از این جایز ندانند. برای بازدید از خانه در این روزگار سرایت کرونا راه‌هایی وجود دارد که خطر را کاهش می‌دهد و ایمنی در برابر کرونا را تضمین می‌کند. جستجوی آنلاین ملک یکی از بهترین راه‌ها برای بازدید از ملک و بازدید از آپارتمان است که علاوه بر کاهش خطر سرایت کرونا، موجب پیش‌برد کارها و پیدا کردن خانه‌ی دلخواه می‌شود.

موضوعات زیر در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته‌اند. برای دیدن هر بخش از مقاله می‌توانید روی
عنوان مورد نظر کلیک کنید:

بازدید از ملک با کیلید، سامانه خرید، فروش، اجاره و رهن مسکن

بهترین راه انجام کارها با حفظ ایمنی در برابر کرونا، انجام آن‌ها به صورت آنلاین است. بهتر است در این روزهای سرایت کرونا تمام کارها مثل خرید، انجام کارهای بانکی و دیگر موارد را اینترنتی انجام داد. خوشبختانه با وجود سامانه‌های خرید و فروش و رهن و اجاره ملک، امکان بازدید از آپارتمان به صورت آنلاین هم وجود دارد.

یکی از بهترین سامانه‌های جستجوی آنلاین ملک کیلید است. کیلید امکانات متفاوتی دارد و می‌توان با جستجوی هوشمند، امکانات مدنظر را فیلتر کرد و به بهترین نتایج رسید. با سامانه کیلید بازدید از ملک‌ها و بازدید از آپارتمان را می‌توان بدون خروج از خانه انجام داد و خطر سرایت کرونا را کم کرد.

 

جستجوی آنلاین آپارتمان

 

 

جستجوی آنلاین ملک یکی از بهترین راه‌ها برای بازدید از ملک و بازدید از آپارتمان است که علاوه بر کاهش خطر سرایت کرونا، موجب پیش‌برد کارها و پیدا کردن خانه‌ی دلخواه می‌شود.

 

امکانات کیلید برای بازدید از ملک

با امکانات کیلید برای جستجوی آنلاین ملک بیشتر آشنا شویم:

جستجوی آنلاین ملک در تهران و شهرهای دیگر

برای بازدید از خانه و بازدید از آپارتمان از طریق کیلید می‌توانید در شهرهای تهران، پردیس، کرج و اصفهان جستجو کنید. بنابراین فقط تهرانی‌ها نیستند که می‌توانند از کیلید برای بازدید از آپارتمان استفاده کنند. ساکنان کرج، پردیس و اصفهان هم امکانات کیلید را دراختیار دارند.

جستجوی آنلاین ملک با سه فیلتر

جستجو و بازدید از خانه در کیلید بسیار ساده است. کافی است نام محله، منطقه یا ایستگاه مترو را در نوار جستجو وارد کنید. با فعال کردن جستجوی پیشرفته می‌توانید قیمت و متراژ بنا را هم بنا به درخواست خودتان انتخاب کنید و نتایج مرتبط‌تری را ببینید. جستجوی پیشرفته برای رهن و اجاره هم فعال است و می‌توانید میزان رهن و اجاره را به درخواست خودتان وارد کنید تا بهترین نتایج را ببینید.

 

جستجوی آنلاین آپارتمان

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جست و جو روی نقشه

امکان دیگری که برای بازدید از خانه در سایت کیلید فراهم است، جستجو روی نقشه است. در امکان جست و جو روی نقشه می‌توان با ترسیم منطقه موردنظر روی نقشه فایل‌های مختلف بازدید از آپارتمان و بازدید از آپارتمان را مشاهده کرد. با این امکان می‌توانید فایل‌های بخشی از یک محله یا منطقه را ببینید که موردنظرتان است و دیگر لازم نیست فایل‌های تمام منطقه را ببینید.

آگهی‌های عکس‌دار، عاملی مهم در بازدید از ملک به صورت آنلاین

یکی از دلایل افراد برای بازدید از خانه و بازدید از آپارتمان به صورت حضوری امکان دیدن گوشه‌وکنار خانه است. آگهی‌های آنلاین در سامانه‌های جستجوی آنلاین ملک هرچه‌قدر هم کامل و بی‌نقص باشند، اگر عکس نداشته باشند، کاربر را راضی نمی‌کنند و ترجیح مشتریان دیدن خانه است.

سامانه کیلید این مشکل را با آگهی‌های عکس‌دار برطرف کرده است. غالب آگهی‌های کیلید تعداد زیادی عکس از زوایای مختلف خانه دارند و می‌توان با انتخاب فیلتر آگهی‌های عکس‌دار از تعداد معدود آگهی‌های بدون عکس صرف نظر کرد. با دیدن آگهی‌های عکس‌دار نیاز به خروج از منزل و سرایت کرونا کاهش پیدا می‌کند و سلامت شما تضمین می‌شود.

 

بازدید آپارتمان

 

 

یکی از دلایل افراد برای بازدید از آپارتمان به صورت حضوری امکان دیدن گوشه‌وکنار خانه است. آگهی‌های آنلاین در سامانه‌های جستجوی آنلاین ملک هرچه‌قدر هم کامل و بی‌نقص باشند، اگر عکس نداشته باشند، کاربر را راضی نمی‌کنند و ترجیح مشتریان دیدن خانه است.

 

فیلتر امکانات ملک در جستجوی آنلاین ملک

در بازدید از خانه و بازدید از آپارتمان علاوه بر متراژ و قیمت، امکانات هر خانه‌ای نقش مهمی در انتخاب آن خانه به عنوان محل سکونت دارند. همچنین امکانات مورد نیاز هر شخص با فرد دیگر تفاوت دارد. برای افراد ماشین‌دار، داشتن پارکینگ، برای افرادی که مشکلات جسمی یا تنفسی دارند یا سالمند هستند، داشتن آسانسور و برای افرادی که وسایل زیادی دارند داشتن انباری اولویت است.

هر خانواده‌ای اولویت‌های خود را در انتخاب امکانات منزل دارد. سامانه کیلید با فراهم کردن امکان انتخاب امکانات دلخواه، این امکان را به شما می‌دهد که یک‌راست سر وقت آگهی‌های موردنظرتان بروید و با خیالی آسوده از فراهم بودن امکانات، بقیه موارد موردنظرتان در بازدید از آپارتمان را بسنجید.

امکان انتخاب شرایط در بازدید از ملک

نوساز بودن، داشتن وام، تعیین قیمت به صورت توافقی و مواردی از این دست برای برخی حین خرید ملک اهمیت دارند. در کیلید امکان انتخاب شرایط هم وجود دارد و می‌توانید فقط آگهی‌های خانه‌های نوساز یا خانه‌های وام‌دار را ببینید.

آگهی‌های اکازیون

در سامانه کیلید هرروز تعدادی از موردهای اکازیون به نمایش درمی‌آیند که می‌توانید با یک نگاه امکانات را ببینید و از موردهای اکازیون روز باخبر شوید.

 

بازدید آنلاین از آپارتمان

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

نمایش اطلاعات ماه اخیر

هوشمندی و تحلیل و ارائه‌ی داده‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سامانه کیلید است. با انتخاب هر منطقه می‌توانید اطلاعات ماه اخیر و میانگین قیمت مترمربع و میانگین قیمت کل را ببینید. این اطلاعات در بازدید ملک و انتخاب منطقه به شما کمک می‌کند و می‌توانید مناسب‌ترین خانه را با توجه به بودجه پیدا کنید.

توصیه‌های ایمنی در برابر کرونا حین بازدید از ملک

پیش از خرید یا اجاره خانه بالاخره لحظه‌ای پیش می‌آید که باید بازدید از خانه و بازدید از آپارتمان را به صورت حضوری انجام دهید. جستجوی آنلاین ملک تا حد زیادی کارگشا است اما برای تصمیم نهایی باید بازدید از خانه را به صورت حضوری انجام داد. بسیاری تصمیم گرفته‌اند برای ایمنی در برابر کرونا جابه‌جایی‌ها را لغو کنند یا به تعویق بیندازند اما برای برخی این جابه‌جایی ضروری است. پس باید تا با راهکارهایی حد امکان خطر سرایت کرونا را کاهش داد.

 

جستجوی آنلاین ملک

 

 

جستجو و بازدید از ملک در کیلید بسیار ساده است. کافی است نام محله، منطقه یا ایستگاه مترو را در نوار جستجو وارد کنید.

 

  • فرآیند بازدید از ملک را در زودترین وقت ممکن آغاز کنید

برای شروع فرآیند اجاره یا خرید بهتر است هرچه زودتر شروع کنید. اگر قصد اجاره دارید، تا حد امکان بهتر است با صاحبخانه‌ی فعلی کنار بیایید و فعلا در همین خانه سر کنید. اما اگر باید برای خرید یا اجاره فرآیند بازدید از ملک و بازدید از آپارتمان را انجام دهید، بهتر است هرچه زودتر شروع به جستجوی آنلاین ملک کنید و پس از انتخاب محل موردنظر با مالک هماهنگ کنید و برای بازدید بروید.

در این روزها همه‌چیز کندتر از حالت عادی اتفاق میفتد. پیش از کرونا ممکن بود روزانه ده‌ها نفر بازدید از خانه داشته باشند اما حالا برای ایمنی در برابر کرونا و جلوگیری از سرایت کرونا، بازدید از آپارتمان نیز محدود شده است. بنابراین بهتر است هرچه زودتر با صاحبخانه یا مشاور املاک هماهنگ کنید تا بتوانید بازدید از خانه را به صورت حضوری هم انجام دهید و بعد فرآیند خرید یا اجاره را آغاز کنید.

 

ایمنی در برابر کرونا

 

 

هر خانواده‌ای اولویت‌های خود را در انتخاب امکانات منزل دارد. سامانه کیلید با فراهم کردن امکان انتخاب امکانات دلخواه، این امکان را به شما می‌دهد که یک‌راست سر وقت آگهی‌های موردنظرتان بروید.

 

  • برای بازدید از ملک ویدئو و تور مجازی درخواست کنید

پیشرفت روزافزون تکنولوژی فواید زیادی داشته است. از جمله اینکه همه‌ی کارها راحت‌تر و سریع‌تر شده است. برای ایمنی در برابر کرونا و جلوگیری از سرایت کرونا حین بازدید از آپارتمان می‌توانید از تکنولوژی بهره ببرید. بالاتر گفتیم آگهی‌های عکس‌دار برای دیدن زوایای مختلف خانه بسیار مفید هستند اما عکس‌ها گویای همه‌چیز نیستند. پس از بررسی تمام موارد و مشاهده‌ی عکس‌ها می‌توانید برای اطمینان بیشتر از صاحبخانه یا مشاور املاک درخواست ویدئو و تور مجازی کنید.

حتی زمانی که کرونا نبود تور مجازی بازدید از خانه بسیار کارآمد بود. افرادی که قصد تغییر شهر سکونت خود را داشتند با استفاده از سامانه جستجوی آنلاین ملک و تور مجازی تصمیم نهایی خود را می‌گرفتند. حالا در این روزها برای جلوگیری از سرایت کرونا و ایمنی در برابر کرونا استفاده از ویدئو و تور مجازی راه حل هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد.

اگر جزو افراد سالمند هستید یا بیماری‌های زمینه‌ای دارید تور مجازی بهترین انتخاب برای شما است و با بازدید از خانه به صورت ویدئو می‌توانید نیاز به بازدید حضوری را از بین ببرید و با بازدید از آپارتمان به صورت مجازی تصمیم نهایی خود را بگیرید.

 

ایمنی در برابر کرونا

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

  • مشاوران املاکی را پیدا کنید که ایمنی در برابر کرونا را جدی می‌گیرند

راه جلوگیری از گسترش سرایت کرونا و ایمنی در برابر کرونا، رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی است. بسیاری از افراد توصیه‌ها را زیاد جدی نمی‌گیرند و از ماسک استفاده نمی‌کنند یا فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند. پیدا کردن مشاور املاکی که سرایت کرونا را جدی بگیرد و بازدید از خانه را برای مشتریان طوری تنظیم کند که تداخل ایجاد نشود، ضروری است.

پس از جستجوی آنلاین ملک در سایت کیلید و پیدا کردن فایل موردنظر می‌توانید با مشاور املاکی که آگهی را بارگذاری کرده تماس بگیرید و از رعایت نکات بهداشتی مطمئن شوید. همچنین می‌توانید برای بازدید از آپارتمان وقت مناسبی را انتخاب کنید که بتوانید با خیال راحت از ملک بازدید کنید و نگران فاصله‌گذاری اجتماعی هم نباشید.

  • حین بازدید از ملک نکات بهداشتی را رعایت کنید

این روزها لازم است برای ایمنی در برابر کرونا تعداد دفعات خروج از منزل را تا حد امکان کاهش دهیم. همچنین برای هربار خروج از منزل و جلوگیری از سرایت کرونا باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم. استفاده از ماسک و دستکش، ضدعفونی کردن مداوم دست‌ها با آب و صابون یا الکل، حفظ فاصله یک متر و نیمی با افراد دیگر، ضدعفونی اشیایی که زیاد مورد استفاده هستند مثل تلفن همراه، و نزدن دست‌های آلوده به صورت، بینی، دهان و چشم جزو موارد ساده و ابتدایی هستند که هر شخص باید قبل از خروج از منزل رعایت کند.

برای بازدید از ملک‌ها و بازدید از آپارتمان هم لازم است تمام موارد گفته شده را رعایت کنید و تا حد امکان به سطوح دست نزنید.

 

ایمنی در برابر کرونا

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

چند توصیه برای بازدید از ملک در دوران کرونا:

  • سرایت کرونا سبک زندگی ما را تغییر داده و باید هرچه بیشتر به سمت انجام آنلاین کارها پیش برویم.
  • برای خرید یا اجاره ملک سامانه جستجوی آنلاین ملک راه حلی مناسب برای ایمنی در برابر کرونا است.
  • سامانه کیلید امکانات متنوعی دارد و می‌توانید با فیلترهای مختلف مثل امکانات، قیمت، منطقه و شرایط مربوط‌ترین آگهی‌ها را ببینید.
  • تا حد امکان بازدید از آپارتمان را به صورت مجازی و با دیدن عکس و ویدئو از خانه انجام دهید.
  • برای بازدید از آپارتمان حتما نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *