خرید و فروش خانه

معروفترین و بهترین محله‌­ها در شهر اصفهان برای خرید خانه کدامند؟

خرید خانه در اصفهان

 

برخلاف اکثر شهرهای کشور که بخش شمالی شهر جز مناطق مجلل محسوب می‌شود؛ در شهر اصفهان به منزله قدمت، بافت‌های متفاوت شهری و همچنین انبوه جمعیت، محله‌­های جنوبی شهر جز مناطق خوش‌نشین محسوب شده و بهترین و گرانترین محله­‌ها در اصفهان در مناطق جنوبی واقع شده‌­اند. پس آگاهی از گرانترین و ارزانترین محله اصفهان، اقدامی ضروری بعدی اطلاع از قیمت خانه و خرید خانه در اصفهان است.

شهر اصفهان با پیشینه فرهنگی، تاریخی و صنعت گردشگری فاخر، وام‌دار از میراث فرهنگی، صنایع دستی و بافت شهری محصورکننده خود و همچنین به عنوان شهری که بارِ 10 درصد از صنعت کشور، متشکل از صنایع دستی و ماشینی، را به دوش می‌­کشد، شناخته شده است.

پس می­‌توان دریافت که چرا اصفهان به یکی از بهترین شهرهای ایران برای خرید خانه و سکونت از مناظر گوناگون همچون کسب و کار و صنایع متنوع، آب­ و ­هوای مطلوب، بافت شهری جذاب و گیرا و … برای خود شهروندان اصفهانی و ساکنان غیربومی این شهر تبدیل شده است.

اصفهان از محله‌ها و خیابان‌های مختلف با ویژگی­‌های منحصر ب­فرد تشکیل ‌شده است. محله­‌ای به مراکز خرید مدرن و امروزی نزدیک‌اند و محله­‌ای دیگر خود را در بافت قدیمی و خاص آن منطقه جای داده است و دیگری نیز در بین عطر تند قهوه­ کافه‌­ها واقع شده است.

در هر صورت وقتی پای خرید خانه به میان می‌آید همه کمی دقیق‌تر به مسئله نگاه می‌کنند و سعی دارند انتخاب عاقلانه و هوشمندانه‌ای داشته باشند. همانطور که اشاره شد، در شهر اصفهان بخش جنوبی شهر جز مناطق خوش‌نشین است و قطعا قیمت خرید خانه در آن مناطق نسبت به سایر محله های اصفهان گرانتر است.

معیار و نحوه ارزش­گذاری در محله‌های اصفهان برای خرید خانه

این شهر با همه ویژگی­‌های خاص خود از جمله امکانات فرهنگی، فرصت‌های اقتصادی فراوان، مناطق مختلف گردشگری و … به مانند هر شهر دیگر دارای شرایط و خصیصه‌های خود در ارزش‌گذاری بر املاک است. نکته کلیدی دیگر در ارزش­‌گذاری، خرید و قیمت خانه در اصفهان سازگاری محله‌ها با شرایط زندگی و شغل و پیشه­ هر فرد است.

 

خرید خانه در اصفهان

 

پس علاوه بر ارزیابی اقتصادی، باید با سطح کیفی زندگی و شرایط هر محله آشنا شوید؛ که در ادامه به توضیح بهترین و مهم‌ترین محله‌ها برای سکونت‌پذیری و قیمت خرید خانه در اصفهان مناسب با سلیقه بیشتر افراد خواهیم پرداخت.

محله‌های اصفهان، شامل ۱۵ منطقه اصلی و در مجموع ۶۰ محله زیر مجموعه است. هر چه محله‌های این شهر به مناطق با اماکن تفریحی، مراکز خرید، بیمارستان­‌ها و درمانگاه­‌ها و خدمات شهری نزدیک‌تر باشند، دارای نرخ تعرفه زمین و مسکن گرانتری‌اند و تقریبا می­‌توان گفت اساس و پایه بازه ارزانترین محله و گرانترین محله اصفهان بر این معیار­ها مشخص خواهد شد.

همچنین نزدیکی به معابر عمومی و اصلی شهر، نقش مهمی در ارزش‌گذاری و جلب متقاضی خرید خانه در اصفهان دارد، چرا که راهبرد بهتری در مسیر یابی و حمل­ و نقل است.

 

خرید خانه در اصفهان

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

محله‌­های خوش‌نشین در شهر اصفهان برای خرید خانه

مختصراً بهترین محله­‌های شهر اصفهان، از دیدگاه شهروندان اصفهانی، محله‌های شیخ صدوق، مهرآباد، مرداویج، مشتاق، چهارباغ بالا و عباس آباد پیشنهاد شده است.

خانه‌های مرکز شهر در جایگاه بعدی قرار داشته و در نهایت نیز، محله‌های شمال شهر اصفهان از قیمت پایین‌‌تری برخوردارند؛ این در حالی است که امکان دارد مساحت، دسترسی و امکانات یک خانه با توجه به موقعیت جغرافیایی آن در محله‌های مرکزی، قیمت نهایی بالاتری نسبت به برخی خانه‌های مناطق جنوبی داشته باشد.

 

خرید خانه در اصفهان

 

محله مرداویج اصفهان جزو گرانترین محله اصفهان

محدوده جغرافیایی این محله از دروازه شیراز تا چهارراه فرایبورگ و از طرف دیگر، خیابان کارگر تا کوی استادان را در بر گرفته و برج کبوتر که از سازه‌های گردشگری اصفهان است نیز، در این محله قرار دارد.

مرداویج به عنوان محل سکونت افراد ثروتمند، میان شهروندان اصفهانی، شناخته می‌شود اما اگر تمام مناطق محله را در نظر گرفت، به صورت کلی می‌توان بازه قیمتی متوسط به بالا را برای خرید خانه در اصفهان، در این محله یافت.

 

خرید خانه در اصفهان

 

محله شیخ صدوق اصفهان

از سری محله­‌های خوش‌نشینِ نزدیک به زاینده رود که از دو بخش شمالی و جنوبی نیز تشکیل ‌شده است، می‌توان به محله شیخ صدوق اشاره کرد. خیابان شیخ صدوق شمالی از پل فردوسی تا خیابان آزادگان را شامل مي‌شود و شیخ صدوق جنوبی نیز از چهار راه شیخ صدوق آغاز شده و تا جنوب برج کبوتر خیابان آزادی ادامه پیدا می­‌کند.

این محله به دلیل امکانات رفاهی (وجود مراکز خرید، کافه­‌ها و رستوران­‌ها) و آموزشی (کتابخانه بزرگ میرداماد و همچنین دو مدرسه نمونه دولتی و غیرانتفاعی) موجود در آن یکی از بهترین محله­‌ها برای خرید خانه در اصفهان است.

 

بهترین محله اصفهان

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

محله مهرآباد اصفهان جزو گرانترین محله اصفهان

یکی دیگر از محله‌­های نزدیک به زاینده رود، محله اعیانی نشین مهرآباد است که در سال‌های اخیر، منطقه رو به رشد بوده و از نظر موقعیت جغرافیایی نیز بعد از میدان بزرگمهر تا نزدیکی پل غدیر کشیده شده است.

آپارتمان­‌ها و خانه‌­های ویلایی با متراژ­های وسیع (به طور کلی با ابعاد 200 تا 300 متر) در این منطقه با تمام زیبایی و چشم‌اندازهای قابل توجه خود، دارای امکانات استاندارد و قابل قبولی است.

هرچند بعضی از ساختمان­‌ها و مجتمع­‌های بزرگ مسکونی در این محل فراتر از این استاندارد­ها­ی معمول رفته و دارای امکاناتی همچون استخر، روف گاردن، لابی­‌های مجلل، آسانسور­های شیشه‌­ای و…اند، همین امکانات باعث شده است که این محله در لیست ارزشگذاری و قیمت خانه در اصفهان جزو گرانترین محله­ در اصفهان قرار گیرد.  

 

بهترین محله اصفهان

 

محله جلفا اصفهان

اصفهان اگرچه به شهر گنبد­های فیروزه­ای شهرت دارد، اما نمی‌توان ازکلیساها و معابد مذهبی دیگری که تعداد محدود و قابل توجهی از آن‌ها در محله جلفا قرار دارند، چشم‌پوشی کرد.

محله جلفا واقع در خیابان حکیم نظامی که پیشتر با عنوان محله‌ای ارمنی‌نشین معروف است، به دلیل معماری متفاوت نسبت به دیگر محله‌­ها، بافت قدیمی کم نظیر، خیابان‌های سنگ فرش شده، کافه­‌ها، مراکز خرید و فروشگاهی متعدد و همچنین کلیساها، گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده.

 

بهترین محله اصفهان

 

محله مشتاق اصفهان جزو بهترین محله اصفهان

مشتاق به سه بخش مشتاق ۱، مشتاق ۲ و مشتاق ۳ تقسیم شده است، که همگی با نام مشتاق شناخته می‌شوند و به دلیل موقعیت مناسب، قرارگیری در مجاورت زاینده رود، پل‌ها و پارک‌­های اطراف آن به یکی از با ارزش‌ترین و بهترین محله‌های اصفهان تبدیل شده است.

محله مشتاق، با وجود قیمت بالای مسکن، که می‌توان آن را جزو گرانترین محله­ در اصفهان دانست، همچنان به محله­ محبوب و مورد توجهی در میان شهروندان اصفهانی شناخته می‌­شود.

 

بهترین محله اصفهان

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

محله­ چهارباغ بالا اصفهان

خیابان چهارباغ بالا در جهت شمالی-جنوبی و در قسمت جنوب زاینده‌رود قرار گرفته که بالا شهر اصفهان به‌شمار می‌آید. این خیابان از پل مشهور و تاریخی سی و سه پل در تقاطع آن در شمال با زاینده رود آغاز شده و در جنوب در میدان دروازه شیراز (میدان آزادی اصفهان) که می‌توان ادعا نمود مرکز شهر اصفهان است، خاتمه می‌یابد.

این خیابان نیز تقریبا در مرکز شهر قرار دارد و با دسترسی کامل به انواع امکانات مانند مراکز خرید (همچون مجتمع تجاری کوثر و مجتمع تجاری پارک که هر دو از مراکز خرید مهم شهر اصفهان به شمار می‌روند)، بیمارستان‌ها (مانند بیمارستان شریعتی که یکی از مهمترین بیمارستان­‌های شهر به شمار می‌رود) و کلینیک‌ها، مراکز آموزشی، ایستگاه مترو و اتوبوس و … بین گزینه‌ها، در لیستِ بهترین مناطق برای زندگی و خرید خانه در شهر اصفهان قرار گرفته است.

 

بهترین محله اصفهان

 

محله عباس آباد اصفهان جزو بهترین محله اصفهان

عباس آباد اصفهان که با مادی زیبای نیاصرم به دو قسمت تقسیم شده است، با درختان آسمان خراش خود که به درختان چنار خیابان عباس آباد شهرت دارند، با خانه های قدیمی و نوسازش، با مغازه های کوچک و با سابقه‌­اش در مرکزی­ترین نقطه شهر، یکی از با ارزشترین، خوش آب ­و ­هواترین و امن­ت‌ترین محلات اصفهان است.

امروزه محله عباس آباد از مناطق گران­‌قیمت و کهن شهر محسوب شده و با عمارت‌های مجلل و باشکوه خود با کوچه­‌های مستقیم و سر راست، برخلاف دیگر محله‌­های قدیمی اصفهان، از زیباترین و مطلوب­ترین نواحی شهر برای زندگی است.

 

بهترین محله اصفهان

 

محله میرزا طاهر اصفهان محله‌ای مناسب برای خرید خانه

محله میرزا طاهر با خانه‌های نسبتاً مجلل و مطلوب که با وجود خوش­نشین بودن آن‌ها، قیمت مناسب­‌تر و اقتصادی‌تری نسبت به دیگر محله‌های رده بالا دارد و می­‌توان گفت، از لحاظ ارزشگذاری، میانگین ارزانترین خانه­ و گرانترین خانه در اصفهان متعلق به این محله است، یکی از بهترین محله­‌های جایگزین برای دیگر مناطق مجلل اصفهان که میانگین ارزانترین خانه­ و گرانترین خانه در اصفهان است.

اما در کل، میرزا طاهر همچنان به عنوان محله‌ای گران در میان دیگر محله­‌های اصفهان نزد شهروندان اصفهانی برای خرید خانه در اصفهان شناخته می‌شود. این محله در جنوب اصفهان قرار دارد و در آن‌ می‌توان واحدهایی با متراژ ۱۰۰ تا ۲۰۰ متر با کیفیت و قیمت به صرفه یافت.

 

بهترین محله اصفهان

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

محله دشتستان اصفهان جزو بهترین محله اصفهان

محله دشتستان از نظر موقعیت جغرافیایی در نقشه، شبیه به یک 5 ضلعی­ است که ضلع جنوبی آن مشرف به خیابان جی، ضلع شرقی مشرف به خیابان پروین اعتصامی، ضلع غربی مشرف به خیابان سروش و 2 ضلع شمالی آن در مجاور خیابان صفوی نژاد قرار دارند.

در دل این محله با کوچه­‌های متعدد که هر کدام شامل ساختمان‌های نو و قدیمی است، خیابانی به نام کاج قرار دارد که محل وصول تمامی کوچه‌های این منطقه به هم شده و برای ورود به کوچه‌های محل باید از طریق این خیابان اقدام کرد.

محله دشتستان که در گذشته از جمله محله‌­های خوش­نشین اصفهان بوده، امروزه نیز به لطف بازسازی‌های انجام شده از سوی شهرداری اصفهان، هنوز با محله­‌های جنوبی اصفهان در رقابت است.

 

خرید خانه در اصفهان

 

محله‌های رو به رشد اصفهان و خرید خانه

محله ‌های رو به رشد اصفهان در بازه قیمت‌های بالا که بیشتر شامل مناطق جنوب شهر اصفهان و همچنین خانه­‌ها و ملک‌هایی که در خیابان‌ های حاشیه زاینده رود قرار دارند است، از نظر امکانات رفاهی منطقه و دسترسی به آن‌ها، زیبایی و مجلل بودن، کامل بودن امکانات خانه، سهولت حمل و نقل و … وضعیت مطلوب­تری نسبت به دیگر محله‌­ها دارند.

این مناطق سیر صعودی پیشرفت چه در امکانات و چه در قیمت و ارزش خود را در پیش خواهند گرفت. اما اگر در نظر دارید خانه‌ای خریداری کنید که در هیچکدام از دسته­‌بندی­‌های بالا قرار نگرفته و لزوماً در مناطق گران ­قیمت واقع نشده و به عبارت دیگر در یکی از مناطق رو به رشد اصفهان، ملکی تهیه کنید که هم از جنبه پیشرفت امکانات رفاهی و همچنین ارزش سرمایه‌گذاری اطمینان پیدا کنید، به نظر می ‌رسد که منطقه­ بهارستان و شهرک سپاهان شهر از گزینه‌‌های مناسب برای چنین سرمایه‌ گذاری باشد.

 

خرید خانه در اصفهان

 

شهرک ‌های مسکونی زیادی در اطراف شهر اصفهان، از جمله شهرک سپاهان شهر که بر پایه­ مدرنترین اصول شهرسازی بنا شده و شامل ساختمان­‌های زیبا و مجلل، بازار­های کوچک و محلی و امکانات رفاهی قابل قبول بوده و به­­ علاوه دارای پارک آبی و بزرگترین مرکز خرید اصفهان (سیتی سنتر) در همسایگی خود است.

همچنین منطقه بهارستان که در سال­‌های اخیر ارزش ملک آن صعودی بوده و همچنان رو به افزایش است، احداث شده و یا در دست احداث است که با توجه به نکات مذکور، نیم­‌نگاه ما به آینده­ این مناطق را شفاف‌­تر می‌کند.

 

خرید خانه در اصفهان

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی خرید خانه در اصفهان

شهر اصفهان در دامنه‌های شرقی زاگرس واقع شده و دارای آب و هوایی نیمه خشک است؛ اقلیم مناسب، اماکن تاریخی مثل میدان نقش ‌جهان، منارجنبان، مسجد شیخ لطف‌الله و… همراه با قدمت دیرینه و بافت تاریخی که باهنر معماری ترکیب شده ازجمله مواردی است که آن را به یکی از زیباترین شهرهای ایران و یکی از اصلی ترین قطب­های صنعت گردشگری مبدل کرده است.

شهر اصفهان دارای خانه‌های قدیمی با معماری سنتی، خانه‌های ویلایی خوش­­نشنین  و همچنین آپارتمان‌های مدرن با معماری‌­های به ­روز کوچک و بزرگ در بافت محله‌های متعددی است که هرکدام با مشخصه‌های منحصر بفرد خود ازجمله گزینه‌های پیش روی شما برای خرید خانه در اصفهان هستند.

مختصراً بهترین محله­‌های شهر اصفهان، از دیدگاه شهروندان اصفهانی، محله‌های شیخ صدوق، مهرآباد، مرداویج، مشتاق، چهارباغ بالا و عباس آباد پیشنهاد شده است.

خانه‌های مرکز شهر در جایگاه بعدی قرار داشته و در نهایت نیز، محله‌های شمال شهر اصفهان از قیمت پایین‌‌تری برخوردارند؛ این در حالی است که امکان دارد مساحت، دسترسی و امکانات یک خانه با توجه به موقعیت جغرافیایی آن در محله‌های مرکزی، قیمت نهایی بالاتری نسبت به برخی خانه‌های مناطق جنوبی داشته باشد.

ارزانترین محله اصفهان در شمال این شهر قرار دارد و همانگونه که گفته شد شمال و جنوب در اصفهان برعکس است. هر چه به سمت شمال می‌رویم با ارزانترین محله و محله‌ها در اصفهان روبرو می‌شویم. ارزانترین محله در اصفهان در مقایسه با گرانترین محله در اصفهان تفاوت زیادی دارد.

 

مطالب مرتبط

28 نظر در مورد : “معروفترین و بهترین محله‌­ها در شهر اصفهان برای خرید خانه کدامند؟

  1. با سلام خدمت شما، بنده چندین سال است که ساکن اصفهان هستم، بهترین و خوشنام ترین و گرانترین محله های اصفهان شامل مرداویج ،شیخ صدوق ، آئینه خانه ، باغ نگار، جهانگیر خان، چهار باغ بالا ، بهار آزادی،توحید،جلفا و خاقانی، ولی عصر و امیریه اصفهان، بلوار شفق و کوی گلزار هستند در حالی که بد نام ترین و پرخطر ترین مناطق و محله های اصفهان شامل دارک زینبیه، ارزنان زینبیه، حصه و جلوان (جلوون) ، جوی آباد یا همان جوغباد معروف و وازیچه (بازیچه). با تشکر از شما

  2. بهترین و گران ترین و باکلاس ترین
    محله های اصفهان مرداویج و محله شیخ صدوق ( هفت دست) و امیریه و آئینه خانه و جلفا و خاقانی و رودکی و توحید و خیابان بلند و طولانی حکیم نظامی بلوار صفه هستند درحالی که ارزان ترین و خطرناک ترین محله های اصفهان حصه و زینبیه دارک ارزنان و وازیچه جوغباد جوی آباد هستند.

  3. محله های گران قیمت اصفهان مرداویج وشیخ صدوق ( هفت دست) و امیریه و آئینه خانه و جلفا و خاقانی و رودکی و توحید و حکیم نظامی هستن درحالی که ارزان ترین محله های اصفهان حصه و زینبیه دارک ارزنان و وازیچه جوغباد جوی آباد هستند.

  4. از مناطقی که گمنامه ،دارای آب و هوای تمیز و عالی.نزدیک به مرکز خرید فراوان مثله سی تی سنتر،فاصله نزدیک به بهترین خیابانهای اصفهان مثله،چهارباغ ،دروازه شیراز،سی و سه پل،پله خواجو واز همه مهمتر هزار جریب و دانشگاه بین الملی اصفهان می باشد شهرک کوی راه حق روبروی سپاهان شهره.با آینده ای به درخشندگی کوی استادان و شیخ صدوق که بزودی رونق گرفته و زمین در آن کمیاب می شود.

    3
    4
  5. ۳۰ سال پیش شهرداری اصفهان سپاهان شهر را افتتاح کرد برای کنترل جمعیت شهر اصفهان البته با قیمت مناسب که الان متاسفانه خانه های سپاهان شهر از اصفهان گرونتر شده که اصلا خرید با اون قیمت‌ها به صرفه نیست . البته قیمت‌های شهر بهارستان کمی مناسبتره که اون هم دارن میبرن بالا . در حال حاضر مناطق شمال اصفهان رباط سوم و اطراف بسیار منطقه عالی برای خرید خانه شده

    1
    2
  6. درود بیکران بر شما و سپاس از زحمتی که کشیدید تا سطح آگاهی من بالا بردید.
    بسیار ارزشمند

  7. به نظر من نویسنده تسلط کافی به مناطق اصفهان نداره در حال حاضر مناطق هفت دست شرقی بیشه حبیب ملاصدرا ومهر اباد ومشتاق اول وتا حدودی مشتاق دوم وابشار اول بوستان سعدی وایینه خانه وخانه اصفهان جز گرانترین مناطق اصفهانند در مرحله بعد مرداویج جلفا نظر غربی قسمتی از حمزه جنوبی جابر انصاری ودشتستان قرار دارند برخی خیابانهای اصفهان بنظر میاد خیابانهای خوبی هستن ولی دلیل نیست محلهای خوبی هم باشند کافی از بر خیابانهای توحید نظر غربی وشیخ صدوق کمی داخل محله ها برید خانه های کاهگلی کوچک دخمه ای وکوچه پس کوچه های ناهماهنگ در ذوق شما میزنه

    1
    1
  8. معیار های دیگه ای هم برای انتخاب هست. بطور مثال تمام صنایعی که باعث آلودگی هوا میشود در جنوب شهر هست مثل فولاد مبارکه سیمان سپاهان و ذوب آهن در جنوب غرب . نیروگاه برق مشرف به دنبه که به تنهایی ابری غلیظ روی اصفهان ایجاد میکنم. اگه بررسی بشه اصفهان بخاطر آلودگی بالاترین درصد بیماری ها رو داره . و دقیقا مربوط به محل های نزدیک صنایع هست.

    9
    0
    1. بهترین محله‌های اصفهان سمت چهارباغ بالا مرداویج و سعادت‌آباد و شیخ صدوق و شیخ مفید و آپادانا و خاقانی و توحید هستند و درحالی که
      خطرناک ترین محله های اصفهان جوی آباد یا همون جوقباد و حصه و جلوان مواد مخدر و دارک فقر و اعتیاد و ارزنان وزینبیه خلافکار و اعتیاد و وازیچه فقر و اعتیاد.

    2. گرانترین محله اصفهان مرداویج و شیخ صدوق (هفت دست )و چهارباغ بالا و بهار آزادی و توحید و خاقانی و جلفا و امیریه هستند ، در حالی که ارزان ترین و پر خطر ترین محله های اصفهان زینبیه و حصه و دارک و جلوان و ارزنان و جوغباد جوی آباد و وازیچه و جروکان و هفتون هستند.

      3
      1
  9. سلام بزرگواران عزیز..درطول این یک دهه که بنده ساکن اصفهان هستم محله ای ندیدیم مثل محله ی بختیاریهای جوی آباد باشه که هم زمین مناسب رو به رشد هم خانه ی مناسب رو به رشد داشته باشه ۵دقیقه تا اصفهان مرکزشهر ازشرق ازغرب ۵دقیقه به خمینی شهر ازشمال ۱۰دقیقه شاهین شهر ازجنوب ۵دقیقه تا آتشگاه پس وسط شهرقرارگرفته..تازه رفتار مردم شریف اینجا.منحصربه فرد هست.شما به هر دلیل اگربه رکود کاری وشغلی بربخورید چون این فرهنگ حسنه همکاری وهمدردی بیشترجاها سالها رخت بربسته ولی داخل این منطقه وخمینی شهر اگریکسال بیکار باشی یادرهمون جوی اباد مخصوصان جدید.بامهربانی وعطوفتی که دارند نمیگذارند که شما احساس غریبی یا خدای نکرده سختی بکنید ازهرلحاظ جهت رفع مشکلاتت باهات همراه هستند.حتی ازهمراه اول هم بهتر…پس اگرسرمایه گذاروارد این بخش بشود بدون شک دهه ی آینده مرداویج دوم خواهد بود شما بروید ببینید سید جلی دعا نویس یک محل را به تنهایی خریده..خوب پیشرفت تا چقدر..ولی دولت مردان محترم یکم توجهه خاص اشون رو روی این بخش هم بگذارند بخدا مردمان فوق العاده باشرافت وزحمت کشی دارد تمام ۷۰درصد پیمانکاران راه وساختمان ازهمین خطه هستند که الان دارن داخل استان فعالیت چشمگیر میکنند.من اززحمات استاندارمحترم فرماندار محترم هم جهت توجه خاص به این خطه تشکروقددانی میکنم.

    8
    17
    1. من از نظر این دوست عزیز متحیر شدم . ایشان یکی از بدنام ترین محله اصفهان اینطوری یاد میکنه تعجب کردم . من ۵۰ سال توی اصفهان زندگی میکنم اولین باره از جوی آباد که جوق آباد اسم عامیانه اش هست با نام یه محله خوب یاد میکنه. کلا مواد مخدر اصفهان از این محله توضیع میشه. دوستان اصفهانی میدونن

      1. بهترین و گرانترین محله های اصفهان شامل مرداویج و شیخ صدوق، سعادت آباد، چهار باغ بالا و امیریه و آیینه خانه هست و در مقابل ارزانترین و بدنام ترین محله های اصفهان شامل حصه و زینبیه و جلوان و دارک و ارزنان و جوی‌آباد و وازیچه هستند کاملا از اسم محله مشخص است که چه جایی هست .

        3
        1
  10. برخي از بهترين مکانها جهت زندگي در کنار مادي هاي اصفهان ( کانال آبي ) قرار داره که بخاطر سرسبزي و طبيعتش بسيار دلنشين است . مادي نياصرم و محله چرخاب و خيابان منوچهري از جمله اين مکانهاست که در مرکز شهر اصفهان و در کنار بافت تاريخي هم واقع شدند . محله بيشه حبيب هم در فضاي پارک ناژوان و حاشيه زاينده رود هم بسيار زيبا و گران قيمت است .

    9
    0
  11. سپاهان شهر و بهارستان مخصوصا بهارستان آینده خوبی دارن بهارستان از لحاظ تمیزیه آب و هوا آلودگی را هم در نظر بگیرید بهارستان یه منطقه کوهستانی حساب میشه با آلودگی بسیار کم فقط اگه مترو واردش بشه خانه اصفهان و …به گردش هم نمی‌رسند من نمیخوام از روی تعصب نظر بدم ولی آینده خوبی داره جون میده برای سرمایه‌گذاری

    7
    9
    1. به نظر من محله ارزان وگران مهم نیست مهم همسایه گانیه که دچارت بشه خوب یابد تومرداویج احساس غربت می کنی حتی همسایه ها هم در حد سلام وعلیکم نیست دیگه چه برسه حالتو بپرسند جایی خوبه که ادم احساس ارامش کنه وهوای پاک داشته باشه حالا می خواد پایین شهر باشه یابالای شهر وقتیم قیمت زیاد از حد بالا باشه قدرت خرید چندین برابر میاد پایین پس پایین شهر که باشی زودتر می تونی بفروشی 🙃🙃🙃

  12. من به عنوان کسی که ۳۰ سال تجربه در مسکن دارم عباس اباد نگینی هست نسبت به جاهای دیگه می درخشد

    8
    2
  13. اطلاعات خوبی بود ولی آخرش و که که بهارستان و سپاهان شهر پیشنهاد دادی خراب کردی.آخه داریم درمورد اصفهان صحبت میکنیم پیشنهاد رو به رشد هماز همین اصفهان میدادید.

    40
    7
  14. با سلام .در شمال شهر اصفهان خیابان خانه اصفهان از نظر آرامش و بافت فرهنگی با برخی از محله های جنوب شهر رقابت میکنه .و قیمت مسکن در این خیابان خصوصا در کوچه هایی از آن با چهار باغ بالا برابری میکنه

    43
    38
  15. بادرود.اصفهان شهريست كه امكانات رفاهي واجتماعي در اكثر محله ها قابل دسترسي واستفاده ميباشد.درسته كه مناطق جنوبي گران هستن ولي اين محله ها اكثرا داراي بافت قديمي و كوچه هاي بسيار تنگ وباريك هستن ولي در شمال خصوصا ملك شهر.خانه اصفهان. جابر و رزمندگان اگر توجه بشه بافت شهرسازي نو و خيابان بندي و شهرسازي به سبك جديد و داراي امكانات بسيار عاليه شهري از جمله مترو وفضاي سبز فراوان در تمام مناطق واماانات پزشكي و ورزشي ميباشد وقيمت خانه ها بسيار مناسب ميباشد

    68
    14
    1. سلام، نگارنده مقاله بدون تحقیق و بررسی فنی موضوع مبادرت به تنظیم مقاله نموده اند و در صورتی که اگر گشتی در بنگاههای املاک میزدند و معیار خود را ارزش معاملاتی املاک قرار میدادند قطعا مقاله ایشان مقرون به واقع می گردید در حالی که ایشان بیشتر توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی ساکنین محله های مختلف داشته و بر اساس شنیده های خود ونه تحقیقات اصولی و میدانی مبادرت به اظهار نظر نموده اند.لوکس ترین املاک و گران ترین اراضی شهر اصفهان عبادتند از املاک واقع در خیابان عباس آباد، خیابان ملاصدرا ، سعادت آباد ، دانشگاه‌و حاشیه زاینده رود که از یکسو شامل خیبان مطهری ، کمال اسماعیل و مشتاق شده و از سوی دیگر شامل بلوار سعدی ،ملت، آیینه خانه و آبشار است. در این مناطق پلاکهای زمین حداقل ۵۰۰ متر و آپارتمانهای آن متراژی بالای ۳۰۰ متر داشته و ساخت آن خاص و فوق العاده‌لوکس میباشد که اساسا قابل قیاس با سایر مناطق اصفهان نبوده و نمی باشد. تاکید میکنم اظهارنظر بنده راجع به ارزش املاک بوده و ارتباطی با دیگر مسائل ندارد و.برای مثال منطقه خیابان دشتستان، فرسان، آل خجند، وحتی خانه اصفهان افراد متمول فراوانی را در خود جای داده لیکن ارزش املاک در این مناطق ارتباطی با مناطقی که از آن یاد شد ندارد.

      19
      5
  16. با سلام من هم منطقه ي خانه اصفهان در شمال اصفهان را ديدم…بسيار لوكس و زيبا و سرسبز هست
    قيمت خانه ها بسيار بالاتر از بعضي مناطق جنوب شهره

    54
    28
  17. با سلام شمال شهر اصفهان نیز محله مختص به خودش رو داره که به خانه اصفهان معروفه و حدودا ۴-۵ خیابان اصلی در آن قرار داره که قیمتای بسیار بالایی داره که به گفته خوده بنگاهیا خانه اصفهان برند شمال شهره که قیمتاش با چهارباغ بالا یه جور بالا میره

    62
    43
    1. خونه من توی یکی از کوچه های بنام خانه اصفهان هست و بسیار راضی هستم . من به شخصا اصلا محله های چهارباغ و شیخ صدوق و نظر و … برای زندگی دوست ندارم محله باید هم خلوت هم امن هم تمیز و با ساکنان باشخصیت باشه. محله شلوغ برای زندگی خوب نیست. موفق باشید

      1
      3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *