پروژه‌ها

آشنایی با مجتمع تجاری و اداری در حال ساخت هدیش مال

مجتمع هدیش مال

 

مجتمع تجاری اداری هدیش مال در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع با ۱۴ طبقه و حداقل ۴۵۰۰۰ مترمربع زیربنا در میدان هروی تهران در حال ساخت است. اگر به دنبال خرید واحد تجاری یا اداری در محدوده هروی تهران هستید خواندن ادامه این مقاله اطلاعات خوبی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

هدیش مال هروی مراحل تکمیل و راه اندازی خود را طی می‌کند و یکی از مراکز خرید مدرن و باشکوه تهران است. سازندگان هدیش مال این سازه را  با تازه‌ترین تکنولوژی و متریال‌های ساختمان سازی و مدرن‌ترین الگوهای طراحی و نماسازی خلق کرده‌اند.

هدیش مال یک مرکز خرید تجاری  و تفریحی در بهترین منطقه شهر تهران است و گزینه خوبی برای اجاره واحد تجاری و اداری در محدوده استاد حسن بنا است زیرا امکان خرید چند وجهی را برای خریداران فراهم می‌کند. در ادامه مقاله با کیلید همراه شوید تا اطلاعات بهتری از این مرکز خرید معرفی کنیم.

امکانات هدیش مال هروی

مجتمع هدیش مال یک مرکز تجاری در شمال شرق تهران، حوالی میدان هروی وروبروی خیابان شمشاد است. این مجتمع تجاری دارای زیربنای ۶۰۰۰۰ متر مربع و در زمینی به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع افتتاح خواهد شد. یکی از وجوه تمایز این مرکز خرید با دیگر مراکز اداری و تجاری در خدمات این مرکز است.

ساختمان در حال ساخت هدیش مال دارای ۱۶ طبقه است که ۶ طبقه آن پارکینگ و ۹ طبقه (تجاری واداری و تفریحی) است. علاوه بر این  روف گاردن جذاب این مجموعه هم برای کاربرد فود کورت تابستانه در نظر گرفته ‌شده است.

در هدیش مال، هر طبقه به هدف خاصی اختصاص داده شده است و جانمایی فضاهای تجاری به صورت دقیق مشخص شده است. در  طبقه سوم از این پروژه تجاری در حال ساخت، مرکزی برای نمایش ماشین‌های لوکس دنیا در نظر گرفته شده است.

برای این طبقه یک آسانسور مجزا برای جابه ‌جایی ماشین هم در نظر گرفته ‌شده است. طبقه چهارم این مجتمع نیز برای فود کورت‌ها و همچنین طبقه پنجم برای مجموعه کافی‌شاپ‌ها اختصاص داده شده است.

 

مجتمع هدیش مال

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

همه فضای یکی از طبقات مجتمع هدیش مال به هایپر استار واگذار شده است. با توجه به اینکه در محدوده این منطقه هایپر دیگری هم وجود ندارد، بنابراین با افتتاح آن، هم برای ساکنان منطقه هروی و حتی دیگر مناطق، اتفاقی مثبت خواهد بود.

یکی دیگر از دلایل آن هم دسترسی به این مجتمع از پنج اتوبان اصلی تهران یعنی صدر، همت، امام علی، صیاد و بابایی است. پیش فروش در این مجتمع آمار بسیار بالایی دارد که یکی از دلایل آن وجود فضاهایی مانند هایپر در این مرکز است.

در طبقه ششم هدیش مال، چهار سالن سینما، سالن کنسرت و آمفی تئاتر وجود دارد. در واقع با افتتاح این طبقه، اولین سالن سینما منطقه مختص این مجتمع تجاری خواهد بود.

از دیگر مزایای این مرکز خرید می‌توان به امکان برگزاری کنسرت موسیقی و وجود یک سالن اختصاصی برای آمفی تئاتر اشاره کرد. که این موضوع به دلیل کم بودن این دست فضاها در تهران بسیار اهمیت دارد.

سازه مجتمع هدیش مال

هدیش مال در حال ساخت به لحاظ سازه‌ای،  مطابق استانداردهای بین‌المللی ساخته شده است. قبل از احداث این مجتمع تحقیقات مختلفی بر روی مراکز خرید مشابه ایرانی و خارجی دیگر انجام شده است و به همین دلیل هم تمام ضعف‌های مراکز خرید دیگر در آنها رفع شده است.

گروه ساختمانی انبوه سازان هدیش، سازنده این مرکز اداری و تجاری است و در ساخت این ساختمان از بهترین تکنولوژی استفاده کرده است تا همه افراد بتوانند در آن سرمایه گذاری کرده و با اهداف تجاری و تفریحی از آن استفاده کنند.

 

مجتمع هدیش مال

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

دیگر امکانات این مجتمع

  • شش طبقه پارکینگ
  • سه طبقه اداری
  • نه طبقه تجاری شامل:
  • یک طبقه هایپر مارکت
  • یک طبقه اختصاصی جهت نمایشگاه اتومبیل
  • یک طبقه سینما و فودکورت زمستانه
  • روف گاردن، فودکورت تابستانه و تالار

 

مجتمع هدیش مال

 

دسترسی به مجتمع هدیش مال

برای دسترسی به هدیش مال می‌توان از از پنج اتوبان اصلی تهران یعنی صدر، همت، امام علی، صیاد و بابایی استفاده کرد. پارکینگ مجتمع هدیش مال در محله پاسداران تهران و خیابان بطحایی قرار دارد.

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پمپ بنزین صدف پاسداران کد۱۲۹ و ورودی ۱ مترو حسین آباد و بیمارستان گلستان تهران و بیمارستان فوق تخصصی گلستان نداجا و حلیم و کباب مجید قرار گرفته است.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو میدان هروی و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس چهارراه پاسداران است که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل ‌و نقل عمومی هم آسان کرده است.

شماره تماس: 021-22950101

hadish.ir

info@hadish.ir

آدرس: پاسداران، میدان هروی، گلستان پنجم، شماره 14

 

مجتمع هدیش مال

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • مجتمع تجاری اداری هدیش مال در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع با ۱۴ طبقه و حداقل ۴۵۰۰۰ مترمربع زیربنا در میدان هروی تهران در حال ساخت است.
  • هدیش مال هروی مراحل تکمیل و راه اندازی خود را طی می‌کند و یکی از مراکز خرید مدرن و باشکوه تهران است. سازندگان هدیش مال این سازه را  با تازه‌ترین تکنولوژی و متریال‌های ساختمان سازی و مدرن‌ترین الگوهای طراحی و نماسازی خلق کرده‌اند.
  • هدیش مال یک مرکز تجاری در شمال شرق تهران، حوالی میدان هروی وروبروی خیابان شمشاد است. این مجتمع تجاری دارای زیربنای ۶۰۰۰۰ متر مربع و در زمینی به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع افتتاح خواهد شد.
  • ساختمان در حال ساخت هدیش مال دارای ۱۶ طبقه است که ۶ طبقه آن پارکینگ و ۹ طبقه (تجاری واداری و تفریحی) است. علاوه بر این  روف گاردن جذاب این مجموعه هم برای کاربرد فود کورت تابستانه در نظر گرفته ‌شده است.
  • در طبقه ششم هدیش مال، چهار سالن سینما، سالن کنسرت و آمفی تئاتر وجود دارد. در واقع با افتتاح این طبقه، اولین سالن سینما منطقه مختص این مجتمع تجاری خواهد بود.
  • هدیش مال در حال ساخت به لحاظ سازه‌ای،  مطابق استانداردهای بین‌المللی ساخته شده است. قبل از احداث این مجتمع تحقیقات مختلفی بر روی مراکز خرید مشابه ایرانی و خارجی دیگر انجام شده است و به همین دلیل هم تمام ضعف‌های مراکز خرید دیگر در آنها رفع شده است.
مجتمع هدیش مال
« از 5 »

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *