پروژه‌ها

معرفی شمیران سنتر، مرکز خرید خانواده

شمیران سنتر

 

یکی از گزینه‌های عالی برای خرید  و گردش خانواده‌های تهرانی مرکز خرید شمیران سنتر است. این مجتمع 32000 متر مربع زیر بنا داشته و دارای 25 واحد تجاری است. واحدهای این مجتمع در طبقات همکف تا سوم قرار دارد و فود کورت و کیدز لند نیز در طبقه 4 قرار گرفته است. این پاساژ دارای 80 واحد اداری است که در طبقات 5 تا 10 این مرکز قرار گرفته‌اند. بنابراین اگر قصد خرید واحد تجاری – اداری در محدوده اقدسیه را دارید می‌توانید بر روی گزینه‌های این مجتمع حساب باز کنید.

مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر از مراکز خریدی است که در کنار جاذبه برای علاقمندان به خرید پوشاک و موارد مصرفی دیگر، محلی مناسب برای رستورا‌ن‌ گردی و یا رفتن به سینما و  بازی و سرگرمی است. همچنین موقعیت جغرافیایی خوب و معماری خاص شمیران سنتر، آن را به قطب جدید تجارت و تفریح در شمال تهران تبدیل کرده است. در ادامه این مقاله همراه کیلید مگ باشید تا با این مرکز ادارای و تجاری بیشتر آشنا شویم.

موقعیت مکانی و دسترسی به شمیران سنتر

برای آن دسته از افرادی که به دنبال اجاره واحد اداری – تجاری در محدوده اقدسیه هستند، شمیران سنتر می‌تواند گزینه خوبی باشد. این مرکز در شمال شمیران و در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است. برای دسترسی به این مجتمع باید خود را به محله اقدسیه برسانید و سپس با رفتن به سمت بزرگراه ارتش می‌توانید برج شمیران سنتر را در خیابان خسرو ببینید.

برای دسترسی به این مرکز با ماشین شخصی شما باید از بزرگراه امام علی استفاده کنید یا از طریق بزرگراه‌های شهید صیاد شیرازی، شهید صدر و شهید بابایی خود را به این مجتمع برسانید. برای استفاده از مترو نیز شما باید در ایستگاه مترو شهید محلاتی که یکی از ایستگاه‌های خط ۳ مترو تهران است پیاده شوید. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مرکز خرید، ایستگاه دانشگاه پیام نور است.

 

شمیران سنتر

 

بخش تجاری شمیران سنتر

این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید به خصوص در حوزه پوشاک در محله اقدسیه (اراج) است. در بخش تجاری و در طبقه همکف، طبقه اول و طبقه دوم این مرکز فروشگاه‌ها بزرگی از برندهای برتر و خاص پوشاک دنیا حضور دارند.

به عنوان مثال برندهایی از  جین  وست، پولو آمریکا، برندس اسپرت ترکیه، ورساچه ایتالیا، سله ‌بن، تامی و محصولات آرایشی و عطر سفیر در این طبقات بوده و شما با خیال راحتی می‌توانید از آنها خرید کنید. فروشگاه لباس برند سالیان که برندی ایرانی است نیز در طبقه بعدی حضور دارد و دارای لباس‌های کلاسیک و کژوال است.

هایپر مارکت شهروند

شمیران سنتر اقدسیه علاوه بر واحدهای تجاری و اداری دارای یک هاپیر مارکت مجهز با 1400 متر مربع مساحت است. این هایپر مارکت در طبقه منفی یک واقع شده است و تمام اقلام خانگی روزمره را می‌توانید از آن تهیه کنید. کالاهای موجود در این هایپر مارکت در دسته مواد خوراکی، بهداشتی و غیره هستند.

 

شمیران سنتر

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

پارکینگ هوشمند

یکی از نکات مثبت شمیران سنتر پارکینگ با ظرفیت بالای این مرکز است. این پارکینگ هوشمند گنجایش 400 ماشین را داشته و در 9 طبقه و بدون حضور اپراتور و به صورت هوشمند و خودکار اداره می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این پارکینگ آن است که امکان رزرو اختصاصی واحدهای پارکینگ برای مشتریان فراهم شده است و مشتریان می‌توانند با استفاده از لاین کندرو بزرگراه ارتش به آن دسترسی پیدا کنند.

فودکورت

فودکورت شمیران سنتر دارای دکوراسیون داخلی و جذابی است که 360 درجه از شهر تهران را به علاقمندان نشان می‌دهد. این فود کورت بهترین فود کورت محله اقدسیه است که مساحت آن حدود 1400 متر مربع است و ظرفیت 400 نفر را برای پذیرایی دارد. کیفیت و تنوع مواد غذایی نیز در این فود کورت بسیار بالا است.

انواع  غذاهای ایرانی، ترکی، ایتالیایی، سوخاری و یا برگر در این فود کورت سرو می‌شود و برندهای معتبر مواد غذایی مانند چیتر چیکن، موکو، رومانا، ماهورا، شمیران ۵۳ و کافه ویونا  در این قسمت حاضر هستند.

یکی از شعبه‌های مجلل رستوران زنجیره‌ای ارکیده نیز در این مرکز قرار گرفته است. این رستوران در شهرهای تهران، البرز و مازندران شعبه‌های زیادی دارد. این شعبه از ارکیده در طبقه دهم مجتمع شمیران سنتر واقع شده است و با طراحی داخلی مدرن و آشپزهای ماهر و مهمانداران حرفه‌ای شناخته‌ می‌شود. امکان برگزاری انواع جشن و مراسم در این رستوران فراهم است.

 

 

شهر بازی هپی سیتی

شمیران سنتر برای بچه‌ها هم تفریحاتی را در نظر گرفته است. شهر بازی سرپوشیده هپی سنتر  محیطی جذاب با دکوراسیون زیبا برای بچه‌ها است که در طبقه دوم شمیران سنتر قرار گرفته است و 1400 متر مربع مساحت دارد.

پردیس سینمایی

شمیران سنتر با دارا بودن پردیس سینمایی یک مجتمع تجاری کامل به شمار می‌رود. در داخل فضای سالن سینماها از سیستم صوتی دالبی، کافه اختصاصی و .. استفاده شده است و این بخش به فود کورت شمیران سنتر هم نزدیک است که مزیت بزرگی به شمار می‌رود.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

اطلاعات تکمیلی شمیران سنتر

آدرس: اقدسیه، بزرگراه ارتش، نبش خیابان خسرو، مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر

ساعات کاری: تمام روزهای هفته از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب. (فودکورت از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب)

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۲۲۰۲۵۹

ایمیل: info@shemirancenter.com

مساحت کل: 32000 متر مربع

مساحت تجاری: 10000 متر مربع

ساعت کاری: 10:00 الی 23:00

ساعت کاری ایام تعطیل: 10:00 الی 23:00

تعداد طبقات تجاری: 7

تعداد واحد اداری: 80

اصناف: پوشاک, ساعت, عطر, آرایشی و عطر, زیورآلات, طلا و جواهر, پاستیل, رستوران, شهربازی, سوپرمارکت, سینما, پوشاک و کیف و غیره

 

شمیران سنتر

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • یکی از گزینه‌های عالی برای خرید  و گردش خانواده‌های تهرانی مرکز خرید شمیران سنتر است. این مجتمع 32000 متر مربع زیر بنا داشته و دارای 25 واحد تجاری است.
  • مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر از مراکز خریدی است که در کنار جاذبه برای علاقمندان به خرید پوشاک و موارد مصرفی دیگر، محلی مناسب برای رستورا‌ن‌ گردی و یا رفتن به سینما و  بازی و سرگرمی است.
  • شمیران سنتر اقدسیه علاوه بر واحدهای تجاری و اداری دارای یک هاپیر مارکت مجهز با 1400 متر مربع مساحت است. این هایپر مارکت در طبقه منفی یک واقع شده است و تمام اقلام خانگی روزمره را می‌توانید از آن تهیه کنید.
  • یکی از نکات مثبت شمیران سنتر پارکینگ با ظرفیت بالای این مرکز است. این پارکینگ هوشمند گنجایش 400 ماشین را داشته و در 9 طبقه و بدون حضور اپراتور و به صورت هوشمند و خودکار اداره می‌شود.
  • فود کورت شمیران سنتر دارای دکوراسیون داخلی و جذابی است که 360 درجه از شهر تهران را به علاقمندان نشان می‌دهد. این فود کورت بهترین فود کورت محله اقدسیه است که مساحت آن حدود 1400 متر مربع است.
  • شمیران سنتر برای بچه‌ها هم تفریحاتی را در نظر گرفته است. شهر بازی سرپوشیده هپی سنتر  محیطی جذاب با دکوراسیون زیبا برای بچه‌ها است که در طبقه دوم شمیران سنتر قرار گرفته است و 1400 متر مربع مساحت دارد.
  • این مرکز با دارا بودن پردیس سینمایی یک مجتمع تجاری کامل به شمار می‌رود. در داخل فضای سالن سینماها از سیستم صوتی دالبی، کافه اختصاصی و .. استفاده شده است.
شمیران سنتر
« از 6 »

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *