بازار مسکن سایر شهرها

اجاره خانه، سوئیت و ویلا لوکس در کیش از صفر تا صد

اجاره خانه در کیش

 

جزیره کیش را نگین خلیج فارس نامیده‌اند، سواحل مرجانی این جزیره رنگ فیروزه‌ای منحصر به فردی به آب‌های خلیج فارس بخشیده است. این روزها که قیمت ارز گران شده است سفر به جزیره کیش جای بسیاری از سفرهای خارجی را نیز گرفته است. رونق گردشگری و اقتصادی این جزیره موجی از مهاجرت‌های کاری به کیش را نیز به همراه داشته است. اجاره خانه و ویلا لوکس در کیش چگونه است؟ قیمت محلات مختلف برای اجاره چقدر است؟ اجاره ماشین در کیش چگونه است؟

آرامش و سکون جزیره موجب شده است بسیاری از افراد به مهاجرت پس از بازنشستگی به کیش فکر کنند. افزایش مهاجرت و سفر به کیش موجب رونق بازار خرید، فروش و اجاره خانه در کیش شده است.

اگر قصد اجاره خانه در کیش برای زندگی را دارید و یا می‌خواهید از قیمت اجاره خانه در کیش مطلع شوید باید محلات مسکونی کیش برای اجاره را بشناسید و از شرایط اجاره ویلا لوکس در کیش مطلع باشید، و اگر می‌خواهید بدانید بهترین منطقه کیش برای اجاره سوئیت کجاست، پس با این مقاله از کیلید مگ همراه شوید تا از چگونگی اجاره خانه در کیش از صفر تا صد و همچنین شرایط اجاره ماشین در کیش باخبر شوید.

شهرک‌های مسکونی کیش

در گذشته، جزیره کیش از شش آبادی با نام‌های باغو، سفین قدیم، دیهو، ماشه، سجم و الحله تشکیل می‌شد. تا حدود ۵۰ سال ‍‍‍‍‍‍‍‍‍پیش، هر آبادی حوزه مخصوص به خود را داشت، اما با گذشت زمان و رشد اقتصادی و توریستی جزیره کیش و ساخت شهرک‌های جدید، هر ساله از بافت قدیمی این جزیره کاسته می‌شود و زمین‌های بیشتری در اختیار شهرک سازی و توسعه کیش قرار می‌گیرد.

امروز در کیش شهرک‌های مسکونی متعدد و مدرنی وجود دارد که قبل از خرید یا اجاره خانه در کیش باید از شرایط و موقعیت آنها مطلع باشید. محلات کیش برای اجاره به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند.

محلات کیش برای اجاره کوتاه مدت و سیاحتی که در بخش توریستی جزیره کیش قرار دارند و محلات کیش برای خرید یا اجاره بلند مدت که در قسمت غیر توریستی کیش قرار دارند. قیمت اجاره خانه و ویلا در بخش توریستی کیش بالاتر از بخش غیر توریستی آن است.

 

اجاره خانه در کیش

 

شهرک صدف

این شهرک اصلی ترین شهرک در جزیره کیش است که در هفت فاز مسکونی ساخته شده است و از طریق خیابان خلیج فارس دسترسی خوبی به مناطق مختلف کیش دارد. تمام امکانات و خدمات رفاهی و برای ساکنین این شهرک در داخل این شهرک وجود دارد. این شهرک که در شرق جزیره کیش واقع شده دارای سه مرکز خرید مروارید، صدف و سارینا 2 و یک پارک است.

فاز دو شهرک صدف در خیابان هریررود و هیرمند قرار دارد. این فاز از شهرک صدف، سینما و پارک اختصاصی دارد. بسیاری از ساکنین جزیره، فاز دو شهرک صدف را بهترین منطقه مسکونی کیش می‌دانند. اگر بخواهیم از بالاترین قیمت اجاره خانه در کیش صحبت کنیم، باید از شهرک صدف قبل از سایر منطق کیش یاد کنیم.

شهرک صدف کیش

شهرک میر مهنا

منطقه میرمهنا، با نام های دیگر سفین یا عربها در شمال غربی جزیره کیش واقع شده است. این شهرک از قدیمی‌ترین مناطق کیش است که از دو منطقه قدیمی ساز و نوساز تشکیل شده که در سال‌های اخیر عملیات‌های عمرانی متعددی جهت توسعه این منطقه انجام گرفته است. 3 فاز نوبنیاد، فازهای A1 تا A3، فاز F1 تا F3 و فاز های D و C و E و G سه قسمت تشکیل دهنده این منطقه هستند. که فاز نوبنیاد، A و F در این شهرک نوساز هستند.

فازهای اف یک و اف دو شهرک میرمهنا، هم نوساز است و قیمت مناسب و امکانات خوبی برای اجاره خانه در کیش دارد. آپارتمان‌های با متراژ پایین و امکانات مناسب را می‌توان در این شهرک به راحتی پیدا کرد. پارک ساحلی و اسکله میرمهنا کیش از مکان های تفریحی این شهرک است. بازار عرب ها، بازار دیپلمات، بازار پارس خلیج و دانشگاه آزاد نیز در این شهرک واقع شده اند. قیمت اجاره خانه در شهرک میرمهنا کیش بسیار مناسب است. اگر قصد اجاره خانه در کیش را دارید، حتما از فازهای مختلف شهرک میرمهنا دیدن کنید.

پارک ساحلی میرمهنا

 

شهرک ساحلی دامون

اولین شهرک مسکونی ساحلی ساخته شده در کیش است که مجموعه‌ای از خانه‌های ویلایی و برج‌ ها و آپارتمان‌های دوبلکس است که ساختاری شبیه کشو‌رهای صنعتی و پیشرفته دارد. منطقه ساحلی دامون گزینه دیگری برای اجاره ویلای ساحلی و روبه دریا با آپارتمان‌های مدرن در برج‌های لوکس است.

این منطقه دارای دو بخش آپارتمانی و ویلایی است. این مجموعه نگهبانی و ساحل اختصاصی دارد. شهرک ساحلی دامون از گران قیمت‌ترین مناطق مسکونی کیش برای اجاره است. شهرک دامون از طریق خیابان وصال به مناطق مختلف کیش دسترسی دارد. ترام کم واحد ها در مقایسه با زمین و فضاهای سبز زیبا از دیگر مزیت هایی است که که آن را به شهرکی دلباز تبدیل کرده.

اجاره ویلا و آپارتمان در کیش

 

شهرک آفتاب کیش

این منطقه زیبا در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس همچون نگینی می‌درخشد. شهرک آفتاب کیش با مساحت ۱۲۵۰۰۰ متر مربع، فضای سبز وسیع و منحصربه‌ فردی دارد. ۷۰ درصد از زمین این شهرک به فضای سبز اختصاص دارد. 

سوئیت‌های این شهرک با امکاناتی نظیراستخر، سونا، جکوزی سالن‌های بولینگ و بدنسازی و تراس‌هایی با نماهای فوق العاده انتخاب مناسبی برای کسانی است که به دنبال سوئیت‌های لوکس برای اجاره هستند. این شهرک در نزدیکی اسکله قدیم کیش واقع شده است.

اجاره خانه در کیش

 

 

 در همین رابطه بخوانید

بهترین مجتمع های مسکونی کیش

در جزیره کیش علاوه بر شهرک های مسکونی مجتمع ها و برج های مسکونی بصورت پراکنده در سطح جزیره قرار دارند که برخی بصورت ویلایی و برخی بصورت آپارتمان هستند. از بهترین مجتمع های کیش که دارای امکانات رفاهی خوبی هم هستند می‌توان مجتمع های پاسارگاد، نسیم کیش، آناهیتا و آفتاب کیش را نام برد.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

اگر دسته جمعی به کیش سفر کرده‌اید و می‌خواهید درهزینه‌ها صرفه‌جویی کنید بهتر است به جای اقامت در هتل، به اجاره سوئیت و یا اجاره ویلا لوکس در کیش فکر کنید.

برای اجاره سوییت یا ویلا لوکس در کیش می‌توانید ازطریق سایت‌هایی که مجوز رسمی از اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت دارند اقدام کنید و یا می‌توانید با نمایندگان شرکت‌های اقامتی که در فرودگاه کیش حضور دارند ملاقات کنید و ویلا یا سوئیت مورد نظرتان را اجاره کنید.

اجاره ویلا لوکس در کیش

بهترین فصل مسافرت به کیش فصل پاییز و زمستان است، هوای کیش دراین دو فصل بهاری می‌شود. با این حال برگزاری جشنواره‌های مختلف تابستانه موجب شده است جزیره کیش درفصل تابستان شلوغ‌تر از دیگر فصول سال باشد. مهمترین عامل تاثیرگذار بر قیمت اجاره خانه در کیش فصول سال است. قیمت اجاره ویلا لوکس در کیش هم با توجه به فصول سال تغییر زیادی می‌کند و در ماه‌های شلوغ سال گاهی تا ده برابر گرانتر می‌شود.

 اجاره ویلا لوکس در کیش با توجه به موقعیت، دسترسی‌، امکانات ومتراژ قیمت‌های متفاوتی دارد. از آنجایی‌ که این ویلاها به صورت مبله اجاره داده می‌شوند لازم است هنگام اجاره یک مدرک شناسایی معتبر مانند شناسنامه ارائه دهید. اگر به دنبال اجاره ویلا لوکس درکیش هستید، ویلاهای شهرک دامون با امکانات مدرن این منطقه ساحلی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

هنگام اجاره ویلا لوکس در کیش توجه داشته باشید از زمان دقیق تحویل ویلا هم بپرسید. معمولا ویلاها هم مثل هتل‌ها ساعت 14 تحویل داده می‌شوند و ساعت 12 تحویل گرفته می‌شوند.

اگر از سایت‌های اجاره ویلا در کیش استفاده می‌کنید حتما از قوانین آنها در مورد استرداد وجه در صورت کنسلی یا نارضایتی جویا شوید. توجه داشته باشید بعد از رزرو ویلا توسط شما، صاحب ویلا دیگر حق ندارد قیمت را افزایش دهد مگردر موارد خاصی مثل اضافه شدن تعداد نفرات شما.

باتوجه به آب هوای کیش ساختمان‌های این جزیره نیازبه نگهداری در برابر رطوبت و برنامه سم‌پاشی منظم در برابر حشرات دارند. هتل‌ها معمولا این اصول را رعایت می‌کنند، اما اگر از افراد ناشناس ویلا اجاره کنید ممکن است درسمپاشی و اصوال نگهداری ویلا دقت نشده باشد و حشرات موزی آسایش شما را در طول اقامتتان برهم بزنند.

 

اجاره خانه در کیش

 

بهترین منطقه کیش برای اجاره سوئیت

اجاره سوئیت یکی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌ها برای سفر به کیش است. قیمت سوئیت‌ها با توجه به امکاناتی که دارند متفاوت است و دامنه انتخاب وسیعی دراین مورد وجود دارد.

در شهرک‌های مسکونی و یا اطراف مراکز خرید و تفریحی با توجه به اولویت‌های سفر خود می‌توانید اقدام به اجاره سوئیت مناسب کنید. شهرک صدف گرانترین و شهرک سفین ارزانترین سوئیت‌ها برای اجاره را دارند. سوئیت‌های شهرک صدف با امکانات کامل گرمایشی و سرمایشی، آشپزخانه، حمام اختصاصی و اجاق گاز گزینه خوبی برای اقامت است.

برج‌هایی که در نوار ساحلی کیش هستند، سوئیت‌هایی بسیار لوکس و مدرن دارند که با امکانات برج‌های بهترین مناطق تهران برابری می‌کند. نوار ساحلی کیش از شمال تا جنوب شرقی جزیره امتداد دارد و برج کرانه، برج پرشین، دامون کیش ایر، دامون ساحلی، دامون دریا، برج میکا، مجتمع پاسارگاد، شهر آفتاب، برج طلایی، رویای کیش، برج دوقلو، آناهیتا، برج روما، برج شارکس و دهکده ساحلی در نوارساحلی کیش قرار دارند.

اگر محدودیتی برای هزینه ندارید سوئیت های لوکس شهرک آفتاب با امکانات بسیار خوبی که دارد گزینه ای مناسب برای اجاره سوئیت در کیش به حساب می‌آید

اجاره خانه در کیش برای زندگی

اگر قصد اجاره خانه در کیش برای یک اقامت طولانی را دارید، باید به بنگاه‌های معاملات املاک کیش مراجعه کنید و یک قرارداد اجاره معتبر ببندید. نرخ کمیسیون درقراردادهای اجاره جزیره کیش معادل نیمی از اجاره بهای یک ماه از هر یک از طرفین قرارداد است.

حق الزحمه تمدید اجاره نیز یک پنجم اجاره یک ماه از هرکدام از طرفین است. قوانین و مقررات موجر و مستاجر در کیش طبق مواد مربوط به قرارداد اجاره قانون مدنی کشور تنظیم می‌شود.

هرمعامله‌ای که در بنگاه‌های معاملات املاک کیش ثبت شود در سامانه ثبت معاملات املاک کشور نیز ثبت می‌شود و پس از آن کد رهگیری برای آن گرفته می‌شود تا از جرم‌های حوزه خرید وفروش و اجاره ملک جلوگیری شود.

قیمت اجاره خانه در کیش

پس از افزایش چشمگیر قیمت مسکن در سال 98، صاحبان خانه‌ها درکیش بدون هیچ قاعده‌ای شروع به بالا بردن قیمت خانه‌ها کردند که در پی آن قیمت پیش‌پرداخت و قیمت اجاره خانه در کیش افزایش چشمگیری یافت.

اگر برای اجاره خانه در کیش مبلغ بالایی را در نظر گرفته‌اید، آپارتمان‌های شهرک صدف و شهرک دامون بهترین اتخاب برای شماست. قیمت اجاره در شهرک‌های صدف و دامون با  قیمت اجاره در مناطق گران قیمت تهران برابری می‌کند. قیمت یک متر زمین در شهرک دامون و صدف هم قیمت نیاوران تهران است. ساختمان‌های مدرن و نوساز، آرامش و نظم در خیابان‌بندی و امکانات و خدمات مناسب موجب افزایش قیمت اجاره خانه در کیش و شهرک‌های مدرن آن شده است.

اگر می‌خواهید در مناطق متوسط کیش خانه اجاره کنید، آپارتمانهای موجود در مرکز شهر کیش برای شما مناسب است. ساختمان خانه گستر، برج دیپلمات، برج یاران، پاسارگاد، احسان، مجتمع آینده ساز، مجتمع نسیم، مجموعه یاسین در این منطقه قرار دارند و قیمت اجاره آنها نسبتا مناسب است.

اگر به دنبال یک منطقه ارزان قیمت برای اجاره خانه درکیش هستید باید در منطقه بومی‌نشین و قدیمی کیش به دنبال خانه بگردید. شهرک سفین گزینه خوبی برای اجاره خانه ارزان قیمت، با‌ کیفیت مناسب در کیش است. شهرک سفین در بافت قدیمی کیش قرار دارد ولی خانه‌های مدرن و نوساز هم در آن وجود دارد.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید

 

اجاره ماشین در کیش

از آنجایی که جزیره کیش یک منطقه آزاد تجاری است می‌توانید بهترین خودروهای روز دنیا را به صورت ۲۴ ساعته اجاره کنید. البته قیمت اجاره ماشین در کیش، باتوجه به فصل و نوع ماشین متفاوت است.

  • برای اجاره ماشین در کیش به این مدارک نیاز دارید:
  • کارت شنایایی معتبر
  • گواهینامه رانندگی
  • یک چک بانکی به قیمت ماشین مورد اجاره تا در صورت خسارت احتمالی هزینه‌ها پرداخت شود
  • مبلغی به عنوان ضمانت خلافی خودرو که به مدت سه تا ده روز نزد شرکت خواهد ماند

اگر چک بانکی معتبر، به همراه نداشته باشید می‌توانید مبلغ یک تا پنج میلیون نزد شرکت اجاره دهنده خودرو جهت خسارت احتمالی به امانت بگذارید. برای اجاره ماشین در کیش سعی کنید حتما به بنگاه‌های مجاز یا سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک مراجعه کنید. توجه داشته باشید هزینه سوخت خودرو با شما است.

مبلغ جریمه‌ها در کیش دوبرابر است، بوق زدن و بیرون ریختن زباله و حتی کثیفی خودرو در کیش جریمه دارد. حداکثر سرعت مجاز در مکان‌های تفریحی  کیش ۵۰ کیلومتر در ساعت است و همه خیابان‌های کیش با دوربین و پلیس نامحسوس کنترل می‌شود.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید

 

جمع‌ بندی

  • افزایش مهاجرت و سفر به کیش موجب رونق بازار خرید و فروش و اجاره خانه در کیش شده است.
  • محلات کیش برای اجاره به دو دسته توریستی و غیرتوریستی تقسیم می‌شوند. قیمت اجاره‌ها در محلات توریستی کیش که در نوار ساحلی قرار دارند، بسیار بالاتر است.
  • شهرک صدف، شهرک ساحلی دامون و برج‌های دوقلو بالاترین قیمت اجاره خانه در کیش را به خود اختصاص داده‌اند.
  • قیمت اجاره خانه در شهرک میرمهنا بسیار مناسب است و می‌توان در آن آپارتمان‌هایی با متراژ کم و امکانات مناسب برای اجاره پیدا کرد.
  • مهمترین عامل تاثیرگذار بر قیمت اجاره خانه در کیش فصول سال است. قیمت اجاره درکیش با توجه به فصول سال تغییر زیادی می‌کند و در ماه‌های شلوغ سال  گاهی تا ده برابر گرانتر می‌شود.
  • اجاره سوئیت یکی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌ها برای سفر به کیش است. قیمت سوئیت‌ها با توجه به امکاناتی که دارند متفاوت است و دامنه انتخاب وسیعی دراین مورد وجود دارد.
  • از آنجایی که جزیره کیش یک منطقه آزاد تجاری است می‌توانید بهترین خودروهای روز دنیا را به صورت ۲۴ ساعته اجاره کنید. قیمت اجاره ماشین در کیش، باتوجه به فصول مختلف سال و نوع ماشین متفاوت است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *