پروژه‌ها

معرفی مجموعه رونیکا پلاس

پروژه رونیکا پلاس شهر‌زیبا پونک رحیم قربانی

پروژه رونیکا پالاس یک نام کلی و ثبت شده برای همه پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری در حال اجرا است که سازنده آن رحیم قربانی است. این پروژه‌ها در نقاط مختلفی از شهر تهران قرار دارند و به صورت برج یا مجتمع طراحی شده‌اند. در ادامه به معرفی بخش های مختلف رونیکا پلاس می‌پردازیم. پس با کیلید مگ همراه شوید.

رونیکا پالاس شهر زیبا

این پروژه در شهر زیبا قرار گرفته است و متراژ واحدهای آن از 52 متر تا 140 متر مربع است. رونیکا پالاس شهر زیبا در 3 بلوک 6 طبقه‌ای اجرا شده است که در بلوک 1 و 3، هر طبقه 6 واحد و در بلوک 2، هر طبقه 11 واحد قرار گرفته است و به شکل مجتمع با مجموع 149 واحد مسکونی ساخته شده است . عمده متراژهای این مجموعه 80 ، 90 ، 100 و 120 متری است.

از جمله امکانات رونیکا پلاس شهر زیبا به پارکینگ، انباری و داکت اسپیلیت می‌توان اشاره کرد. لابی، سالن اجتماعات، سالن بدنسازی و فضای بازی کودکان از جمله دیگر امکانات این پروژه است. در اردیبهشت ماه سال 1401، قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این مجموعه معادل 40 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. تحویل این پروژه، در برج 6 سال 1400 بوده است و نحوه خرید آن از سهم سازنده به صورت پرداخت و تکمیل وجه تا 2 ماه است. این مجموعه فاقد مشاعات آبی مانند استخر، جکوزی و غیره است.

 

  در همین رابطه بخوانید:

 

رونیکا پالاس سیمون بولیوار

این بخش از پروژه رونیکا پالاس در محدوده سیمون بولیوار قرار دارد و 3 برج 11 طبقه است که هر طبقه آن شامل 9 واحد مسکونی به متراژ 100 تا 170 متر مربع بوده و با تیپ نقشه‌های مختلف اجرا شده است. این واحدها در بهمن ماه سال 1400 تحویل داده شده است. مجموع واحدهای رونیکا پلاس، 297 واحد مسکونی بوده و ساخت آنها به شکل برج بوده است.

در اردیبهشت ماه سال 1401، قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این مجموعه به مبلغ 52 میلیون تومان برای پایه قیمتی در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن، به ازای هر طبقه 500 هزار تومان نیز به ازای هر متر به آن اضافه می شود . نحوه خرید از سازنده در این پروژه به صورت تسویه تا 2 ماه است. لابی، سالن اجتماعات، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و فضای بازی کودکان از جمله امکانات این مجموعه است و فاقد مشاعات آبی نظیر استخر، سونا و جکوزی است.

 

 برج اداری تجاری رونیکا پلاس پونک اشرفی اصفهانی

 

رونیکا پالاس مژده

این پروژه پایین‌تر از مترو حسن‌آباد و در نزدیکی اتوبان صیاد شیرازی قرار گرفته است. در این پروژه 16 برج قرار دارد که در مرحله ساخت قرار دارد. واحدهای تجاری مربوط به این مجموعه در قالب 2 طبقه (طبقه همکف و اول) اجرا شده است و متراژ واحدهای آن در طبقه همکف که 10 درصد واحدهای آن طبقه را تشکیل می‌دهد، 10 الی 15 متر بوده و در طبقه اول 90 درصد واحدها این متراژ را دارند.

در طبقه همکف قیمت اعلام شده توسط سازنده این مجموعه به ازای هر متر مربع مبلغ 350 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و پیدا کردن قیمت تجاری، نیازمند بررسی شرایط مناطق تجاری در آن محدوده است.

 

رونیکا پلاس مسکونی تجاری اداری خرید اجاره ملک

 

پارک اداری رونیکا پلاس پونک

مجموعه رونیکا پلاس پونک که حالتی کاملا اداری دارد، در مرحله ساخت قرار دارد و به لحاظ مکانی در خیابان قروی و بالای خیابان مخبری در اشرفی اصفهانی قرار دارد. این پروژه هم اکنون در مرحله گودبرداری قرار دارد و به صورت 4 بلوک 11 طبقه ای طراحی شده است. این مجموعه در حالت کلی شامل 374 واحد است که 600 پارکینگ نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

از جمله امکانات رونیکا پلاس اداری پونک، به سالن بدنسازی، سالن همایش، سینما و لابی می‌توان اشاره کرد. زمان تحویل واحدهای این مجموعه، خرداد ماه سال 1402 اعلام شده است و نحوه خرید نیز به صورت پرداخت 50 درصد از مبلغ اولیه، 2 قسط 10 درصدی به صورت شناور و توافقی همراه با پیشرفت پروژه، 25 درصد هنگام تحویل واحد و مبلغ 200 میلیون تومان در هنگام دریافت سند است.

قیمت پایه واحدهای این مجموعه از متری 130 میلیون تومان تا 180 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. قیمت واحدها نیز با توجه به مرغوبیت ، طبقه و دید واحد که در اشرفی اصفهانی باشد یا خیر مشخص شده است. این پروژه دارای جریمه تاخیر روزانه دیر کرد نیز بوده و نحوه خرید در آن به شکل مبایعه نامه است.

 

  در همین رابطه بخوانید:

 

رونیکا پالاس نشاط (سردار جنگل)

این پروژه که در محدوده سردار جنگل قرار دارد، به شکل مجتمع طراحی شده است. معماری این مجموعه به صورت مربعی شکل است و 1 بلوک است. در این مجتمع که در هر طبقه آن 35 واحد مسکونی قرار دارد، در مجموع 245 واحد مسکونی وجود دارد. دلیل تعداد بالای واحدها کم بودن متراژ آن است و با توجه به زمین مجموعه پر جمعیت به شمار می‌رود.

قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این مجموعه در حدود 50 میلیون تومان اعلام شده است و سالن اجتماعات و سالن بدنسازی از جمله امکانات این مجموعه است. هر کدام از واحدها نیز دارای پارکینگ و انباری بوده و نورگیر واحدها به شکل پاسیو است که نقطه ضعف آن به شمار می رود.

 

جمع بندی

  • پروژه رونیکا پالاس یک نام کلی و ثبت شده برای همه پروژه های مسکونی، تجاری و اداری در حال اجرا است که سازنده آن رحیم قربانی است. این پروژه ها در نقاط مختلفی از شهر تهران قرار دارند و به صورت برج یا مجتمع طراحی شده‌اند.
  • رونیکا پالاس شهرزیبا، در شهر زیبا قرار گرفته است و متراژ واحدهای آن از 52 متر تا 140 متر مربع است. رونیکا پالاس شهر زیبا، در 3 بلوک 6 طبقه ای اجرا شده است که در بلوک 1 و 3، هر طبقه 6 واحد و در بلوک 2، هر طبقه 11 واحد قرار گرفته است و به شکل مجتمع با مجموع 149 واحد مسکونی ساخته شده است.
  • رونیکا پالاس سیمون بولیوار، در محدوده سیمون بولیوار قرار دارد و 3 برج 11 طبقه است که هر طبقه آن شامل 9 واحد مسکونی به متراژ 100 تا 170 متر مربع بوده و با تیپ نقشه‌های مختلف اجرا شده است.
  • رونیکا پالاس مژده در نزدیکی اتوبان صیاد شیرازی قرار گرفته است. در این پروژه 16 برج قرار دارد که در مرحله ساخت قرار دارد.
  • پارک اداری رونیکا پونک که حالتی کاملا اداری دارد، در مرحله ساخت قرار دارد و به لحاظ مکانی در خیابان قروی و بالای خیابان مخبری در اشرفی اصفهانی قرار دارد. این پروژه هم اکنون در مرحله گودبرداری قرار دارد و به صورت 4 بلوک 11 طبقه ای طراحی شده است.
  • رونیکا پالاس نشاط (سردار جنگل) که در محدوده سردار جنگل قرار دارد، به شکل مجتمع طراحی شده است. معماری این مجموعه به صورت مربعی شکل است و 1 بلوک است. در این مجتمع که در هر طبقه آن 35 واحد مسکونی قرار دارد، در مجموع 245 واحد مسکونی وجود دارد.

 

رونیکا پلاس مژده

مطالب مرتبط

سند ملک تجاری و مراحل سند زدن و انتقال آن چگونه است؟

  هر ساختمان کاربری متفاوتی دارد، در سند ملک نوع کاربری ساختمان نوشته می‌شود. کاربری ملک یعنی نحوه استفاده از یک ملک که بر مبنای طرح تفصیلی شهرداری و براساس […]

میز کار اداری خود را با این وسایل زیباتر کنید

  به عنوان یک کارمند شما در تمام ساعت کاری پشت میز کار اداری خود نشسته‌اید. البته گاهی اوقات بلند می‌شوید و آبی می‌نوشید، به سرویس بهداشتی می‌روید و یا […]

دکوراسیون اداری در فضای خانگی چگونه است؟

  به طور معمول اتاق اداری خانگی شما در انتهای لیست دکوراسیون قرار می‌گیرد. طبیعی است که اتاق اداری خانگی شما کمتر مورد بازدید اطرافیان قرار می‌گیرد. اما اگر این […]

اتاق اداری خانگی

  داشتن یک اتاق اداری خانگی مناسب باعث تعادل میان سختی کار و آسودگی خاطر در جمع خانوادگی و محیط اطراف شما می‌شود. از طرفی احساس شما به اتاق اداری […]

محله پونک محله خیابان‌های آرام

بیشتر غرب‌نشینان به خوبی با محله پونک آشنا هستند. محله‌ گل‌های پونه در غرب تهران که برای سکونت بسیار پرطرفدار است. با امکانات محله پونک از جمله بوستان نهج‌البلاغه و […]

یک نظر در مورد “معرفی مجموعه رونیکا پلاس

  1. چطور میشه یه پیمانکار ساده درعرض چند سال برج ساز میشه ؟؟؟ وضعیت بسیار بدو سوء استفاده از کارگران و اتفاقات اونجا به طور عجیبی هیچ جا درج نشده و خبر رسانی نشد ؟؟؟ بهره کشی از کارگران اصلا در اولویت اداره کار نبود این یعنی لابی بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *