پروژه‌ها

مرکز خرید آرتمیس کجاست و چه امکاناتی دارد؟

مرکز خرید آرتمیس

 

احتمالا شما هم نام یکی از معروف‌ترین مراکز خرید تهران را شنیده باشید. آرتمیس که یکی از گزینه‌های خرید واحد تجاری در فرمانیه پیش روی بسیاری از کاسبان است؛ روزانه مراجعه کنندگان زیادی از نقاط مختلف شهر تهران دارد. این مجتمع در محدوده شمال تهران و پاسداران قرار گرفته است. این مرکز در نزدیکی بیمارستان فرمانیه بوده و دارای 12 طبقه است که 9 طبقه آن زیر زمین و 3 طبقه آن روی زمین قرار گرفته است.

در این مجتمع از طبقات منفی 9 تا منفی 5 این ساختمان را پارکینگ این مجتمع تشکیل می‌دهد و خریداران به راحتی می‌توانند وسیله شخصی خود را در پارکینگ قرار داده و دغدغه پارک کردن خودرو را نداشته باشند.  این پارکینگ عمومی با ظرفیت بیش از440 خودرو  در خدمت همه افراد است. ما در ادامه این مقاله از کیلید مگ به بررسی بیشتر این مجتمع تجاری پرداخته و اطلاعات  تکمیلی بیشتری در ارتباط با این مرکز خرید ارائه می‌دهیم. پس با ما همراه شوید.

مساحت مرکز خرید آرتمیس

مساحت کل زیربنای ۳۰۵۰۰ مترمربعی مجتمع آرتمیس، در زمینی به مساحت ۱۷۵۰ متر مربع واقع شده است. در این مرکز، ۶۲ واحد تجاری، در سه طبقه ۱- تا اول آرتمیس فرمانیه، جای دارد. از طبقه چهارم تا سیزدهم نیز، شما شاهد طبقات اداری خواهید بود. اما در طبقات دوم و سوم شهر بازی و رستورانهای مجتمع تجاری و اداری آرتمیس فرمانیه جای گرفته‌اند.

 

مرکز خرید آرتمیس

 

نحوه دسترسی به پاساژ آرتمیس فرمانیه

پیش از نحوه دسترسی به این مرکز، بهتر است بدانید که ساخت مرکز تجاری آرتمیس در محله پاسداران، بر اساس بهترین و با ارزش ترین مصالح ساختمانی ساخته شده است. در عین حال بنیاد آن بر طراحی و معماری زیبای ایرانی، شکل گرفته است. مرکز خرید آرتمیس فرمانیه، ساختمانی مرتفع است که شروع پروژه آن، در تابستان ۱۳۹۰ آغاز شد. سپس این مرکز در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد.

اگر بخواهید با وسیله نقلیه عمومی به این مرکز خرید بروید می‌توانید از ایستگاه مترو نوبنیاد پیاده شده و چند دقیقه تا آرتمیس را پیاده روی کنید. اگر هم بخواهید از تاکسی برای رسیدن به پاساژ استفاده کنید می‌توانید از تاکسی پایانه نوبنیاد استفاده کنید. کسانی که قصد دارند با خودرو شخصی به مرکز آرتمیس بروند می‌توانند از طریق اتوبان صدر و خروجی پاسداران استفاده کرده و یا خود را به چهار راه فرمانیه برسانند. شما برای دسترسی بهتر می‌توانید از نقشه گوگل هم استفاده کنید.

 

مرکز خرید آرتمیس

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

واحدهای تجاری و اداری آرتمیس فرمانیه

اگر به دنبال اجاره واحد تجاری در پاسداران و یا محدوده فرمانیه هستید؛ می‌توانید از طبقات منفی یک به بالاتر این مجموعه دیدن کنید که اختصاص به واحدهای تجاری دارد. درواقع همانطور که اشاره کردیم از طبقه منفی 9 تا منفی 5 این مجموعه به پارکینگ اختصاص دارد و طبقه منفی 4 هم پارکینگ به همراه سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه آقایان است. طبقه منفی 3 نیز به پارکینگ و سرویس بهداشتی و نمازخانه خانم‌ها اختصاص دارد. در طبقه منفی دو علاوه بر پارکینگ، دفتر مدیریت مجموعه و یک سوپرمارکت مجهز نیز وجود دارد. که شما نیاز به خروج از مجموعه برای خرید روزانه ندارید.

از طبقه منفی یک واحدهای تجاری این مجموعه آغاز می‌شود. برندهای مختلف و با مغازه‌های مختلفی در این مرکز حضور دارند. طبقه همکف هم طبقه ورودی و خروجی از مرکز است و به واحدهای تجاری اختصاص دارد. باشگاه مشتریان هم در این طبقه واقع شده است.

در طبقه اول هم همانند همکف واحدهای تجاری قرار گرفته‌اند و در طبقه دوم یک بخش تجاری وجود دارد و بخش دیگر برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است. رستورانی به مساحت 900 متر مربع با سه سالن هم در این قسمت طراحی شده است.

در حال حاضر واحدهای فروش پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، اسباب بازی، لوازم منزل و … در آرتمیس وجود دارد. شش غرفه غذایی، کافی شاپ و رستوران آماده پذیرایی از میهمانان آرتمیس است.

 

مرکز خرید آرتمیس

 

برندهای حاضر در پاساژ آرتمیس

بسیاری از افراد به دنبال لباس‌های مجلسی شیک و با کیفیت هستید، که در آرتمیس  فرمانیه می‌توانید سری به فروشگاه ادل بزنید. یکی از برندهای معروف و سرشناس آرتمیس فرمانیه، برند ادل یا ای دی ال (ADL) است. ادل یک برند ترک است که علی رغم اینکه مدت زیادی از شروع کارش نمی‌گذرد، ولی توانسته به سرعت مشتریان زیادی پیدا کند. البته برندهای مطرح دیگری نیز مانند بادی اسپینر (Body Spinner)، رابین، چیلیا (Chilia)، لیسکا (Lisca) و غیره در این مجتمع حضور دارند.

رستوران‌های مرکز خرید آرتمیس

یکی از زیباترین فود کورت‌های شهر تهران در مجتمع آرتمیس واقع شده است و شما می‌توانید در بورسا کباب، گریل لاین، سوپر استار، ریکوتا  یا سینتیا انواع غذاها را در آن صرف کنید. کافه قهوه تلخ نیز در این مجتمع قرار دارد که می‌توانید به صرف انواع نوشیدنی سرد و گرم در آن بپردازید.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

اطلاعات تکمیلی

آدرس: پاسداران شمالی، پایین‌تر از چهارراه فرمانیه، نبش رز و نارنجستان چهارم

مساحت زميـن: 1750 متـر مربع

مساحت کل زیـربنـا: 30500 متـر مربع

مساحت زیربنای مفيد تجاری: 4700 متر مربع

مساحت زیربنای مفيد اداری: 8900 متر مربع

تعداد طبقات و کاربری

  • 3طبقه تجاری در طبقات ١- ، همکف و اول شـامل 62 باب فروش جمعاً به مساحت 3100 متر مربع.
  • رستوران در طبقه دوم به مساحت 800 متر مربع و 50 متر مربع تراس روباز.
  • شھربازی در طبقه سوم به مساحت 800 متر مربع.
  • طبقه اداری در طبقات چھارم الی سیزدهم جمعا به مساحت ٨٩00 متر مربع.
  • طبقه مشاعات شامل 430 واحد پارکينگ، 400 متر مربع انبـار تجـاری، فضـای مديريت و خدمـات، موتـورخانـه تأسيسات مکانی و برقی هوشمند.

مشخصات فنی مرکز خرید آرتمیس

  • سيستـم رسمايش، گرمايش مولتی اسپليت VRF امريکن پرو (American pro VRF Multi Split)
  • سيستم اعالم و اطفاء حريق هوشمند
  • برق اضطراری ديزل ژنراتور برای کل ساختمان  Full mergency
  • سيستم کنترل تردد و امنيت هوشمند
  • لوله های شوفاژ سرد و گرم و لوله های فاضالب کم صدا Silent Pushfit

 

 

ساعت کاری: ‌۹ صبح تا ۱۰ شب

تعداد کل طبقات: 9

تعداد طبقات منفی: 6

تعداد واحد های تجاری: 50

پارکینگ: دارد

ظرفیت پارکینگ: 440

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • مجتمع آرتمیس در محدوده شمال تهران و پاسداران قرار گرفته است. این مرکز در نزدیکی بیمارستان فرمانیه بوده و دارای 12 طبقه است که 9 طبقه آن زیر زمین و 3 طبقه آن روی زمین قرار گرفته است.
  • ساخت مرکز تجاری آرتمیس در فرمانیه، بر اساس بهترین و با ارزش ترین مصالح ساختمانی ساخته شده است. در عین حال بنیاد آن بر طراحی و معماری زیبای ایرانی، شکل گرفته است.
  • اگر بخواهید با وسیله نقلیه عمومی به این مرکز خرید بروید می‌توانید از ایستگاه مترو نوبنیاد پیاده شده و چند دقیقه تا آرتمیس را پیاده روی کنید. اگر هم بخواهید از تاکسی برای رسیدن به پاساژ استفاده کنید
  • یکی از زیباترین فود کورت‌های شهر تهران در مجتمع آرتمیس واقع شده است و شما می‌توانید در بورسا کباب یا سینتیا انواع غذاها را در آن صرف کنید. کافه قهوه تلخ نیز در این مجتمع قرار دارد که می‌توانید به صرف انواع نوشیدنی سرد و گرم در آن بپردازید.
  • از طبقه منفی 9 تا منفی 5 این مجموعه به پارکینگ اختصاص دارد و طبقه منفی 4 هم پارکینگ به همراه سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه آقایان است. طبقه منفی 3 نیز به پارکینگ و سرویس بهداشتی و نمازخانه خانم‌ها اختصاص دارد.
مرکز خرید آرتمیس
« از 5 »

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *