خواندنی و دیدنی

معرفی و بررسی خانه‌های افراد معروف جهان در دنیای موسیقی و بازیگری

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

چهره‌­های سرشناس شاخه­‌هایی همچون سینما، موسیقی، مد و فشن، شبکه­‌های مجازی و … از ثروتمند­ترین افراد حال حاضر دنیا را تشکیل می­‌دهند. در این مقاله به معرفی ویلا و خانه‌های افراد معروف و همچنین به املاک و دکوراسیون خانه افراد معروف می‌پردازیم.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف – کندال جنر

در ابتدای معرفی خانه­‌های افراد معروف به سراغ خانه مدل آمریکایی کندال جنر می‌­رویم. عمارتی در غرب هالیوود که در سال ۲۰۱۶، به ارزش ۶.۵ میلیون دلار از صاحبان قبلی خود یعنی از امیلی بلانت و جان کرسینکی که آ­ن­ها نیز از افراد مشهور بودند، خریداری شد.

این خانه، از سری املاک و ویلا افراد معروف، دارای ۶ اتاق خواب، ۵ حمام و یک استخر است. پس با اطمینان می­‌توان گفت برای یک سوپر مدل به اندازه کافی بزرگ خواهد بود.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

ادل

در سال ۲۰۱۶،‌ ادل خانه‌ای در محله انحصاری بورلی هیلز با اجتماع دیگری از خانه افراد معروف همچون جنیفر لارنس،‌ اشتون کوچر، میلا کونیس، کامرون دیاز و نیکول ریچی خریداری کرد.

این خواننده بریتانیایی، بر اساس گزارشات، مبلغ ۹.۵ میلیون دلار برای خرید این عمارت پرداخت کرده است. این عمارت ۴ اتاق خواب، ۶ حمام، یک استخر و یک خانه درختی را شامل می­‌شود.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

کیم کارداشیان و کانیا وست

در معرفی خانه‌های افراد معروف می­‌توان به عمارت ۲۰ میلیون دلاری زوج کارداشیان و وست اشاره کرد. این خانه در هیدن هیلز کالیفرنیا واقع شده است.

اگر چه این عمارت شامل باغ­‌های میوه، ۲ استخر و یک زمین ۱۰۵۰ فوتی برای ورزش­‌ها و سرگرمی­‌های متعدد است؛ اما کیم کارداشیان و کانیا وست تصمیم گرفتند خانه کنار عمارت خود را نیز خریداری کرده و ملک و زمین خود را تا ۴.۵ آکر گسترش دهند.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

معرفی خانه‌های افراد معروف – جیانی ورساچه

عمارت بدنام سواحل میامی که جیانی ورساچه، طراح معروف مد، در آن به قتل رسید امروزه به یک هتل لوکس به نام Casa Casuarina The Villa مبدل شده است.

در سال ۱۹۹۲، جیانی ورساچه این ویلا را که از سری ویلا­ و املاک افراد معروف است خریداری و تنها برای تعمیرات و بازسازی این عمارت با شکوه ۳۲ میلیون دلار پرداخت کرد. این ویلا تا به امروز از باورنکردنی‌ترین ویلا­ها و عمارت‌­ها به شمار می‌­رود.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

خانه دوران کودکی جیجی و بلا حدید

خانه دوران کودکی جی­جی و بلا حدید در یک عمارت بسیار لوکس و مجلل در مالیبو گذشته است که مادر آنها یولاندا حدید آن را در سال ۲۰۱۵ به ارزش ۱۹.۴۵ میلیون دلار به فروش گذاشت.

این خانه مجلل دارای ۶ اتاق­ خواب، ۹ حمام است. اما ویژگی­‌های دکوراسیون خانه این افراد معروف به همین­جا ختم نمی‌­شود بلکه این عمارت مجلل داری سه طبقه زیرزمینی دیگر شامل یک اتاق با پرده سینما، یک استدیو ضبط، یک اتاق بازی همراه با کافه مخصوص، یک سونا و یک اتاق ماساژ است.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

آلیشیا کیز

از سری خانه افراد معروف می‌­توان به عمارت مجلل شیشه­‌ای آلیشیا کیز آهنگساز و خواننده آمریکایی و همسرش سویز بیتز واقع در کوه‌­های کملبک در فینکس آریزونا در سال ۲۰۱۶ به ارزش ۳.۸۵ میلیون دلار اشاره کرد. این زوج به این خانه لقب «سرزمین رویایی» داده‌اند چرا که معتقد بودند این رویایی بوده که محقق شده است.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

معرفی خانه‌های افراد معروف – محمد حدید

پدر جی­جی و بلا حدید یعنی محمد حدید از سرمایه داران بزرگ املاک است. پس زندگی کردن در یکی از غنی­ترین و بهترین عمارت­‌ها به عبارت دیگر یک عمارت ۸۵ میلیون دلاری آنچنان دور از ذهن نیست.

این عمارت شامل ۱۰ اتاق خواب، ۱۵ حمام، یک حمام تشریفاتی خارج از خانه، یک اتاق رقص با گنجایش ۲۵۰ نفر، یک آسانسور، یک حمام ترکی، یک برکه و ۸ باغ گل رز است.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

آنجلینا جولی و برد و برد پیت

برد پیت و آنجلینا جولی قبل از جدایی، از این عمارت جزیره­‌ای ۵۵ میلیون دلاری برای خانه مسافرتی خود استفاده می­کردند. این ملک آب کنار دارای ۲۵ اتاق ­خواب در خانه اصلی، دو خانه مهمان، یک کلبه درختی و یک خانه کوچک در کنار ساحل است.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

کایلی جنر

از املاک و ویلا افراد معروف می­‌توان به عمارت کایلی جنر اشاره کرد. کایلی جنر این عمارت را در سن ۱۹ سالگی و به ارزش ۱۲ میلیون دلار در هیدن هیلز خریداری کرد.

نکته قابل توجه این است که این عمارت سومین خانه وی در همان زمان بود. این عمارت مجلل دارای ۸ اتاق­ خواب، ۱۱ حمام، یک تئاتر خانگی است.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

معرفی خانه‌های افراد معروف – آشر

از سری ویلا و املاک افراد معروف می‌­توان به ویلای آشر خواننده و آهنگساز آمریکایی به نام ویلای Sunset Strip به معنای نور آفتاب در غروب اشاره کرد.

این ویلا شامل رنگ­‌های تیره با تنالیته غنی و البته رنگ‌­های مختلف دیگری نیز است. آشر و همسرش این ویلای با ارزش و مجلل را در سال ۲۰۱۸ به نام «خانه آشر» و به ارزش ۴.۲ میلیون دلار به فروش گذاشتند. اکنون همان ویلا در مجاورت و همسایگی هتل معروفی به نام Chateau Marmont در یک جاده خصوصی واقع شده است.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

مری کیت اولسن

در معرفی خانه‌های افراد معروف می­‌توان به عمارت مری کیت اولسن طراح لباس، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی پرداخت. مری کیت اولسون و نامزدش اولیویر سارکوزی عمارتی مجلل به ارزش ۱۳.۵ میلیون دلار در نیویورک دارند. این خانه دارای ۷ شومینه،‌ یک آسانسور، یکی استدیو مخصوص برای هنرمند و یک سالن رقص است.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

جنیفر لارنس

در سال ۲۰۱۴ جنیفر لارنس این عمارت چشم‌­نواز را به قیمت ۶.۴ میلیون دلار در بورلی هیلز آمریکا خریداری کرد. ار نکات قابل توجه این عمارت این است که پیش از این بازیگر سرشناس، چندین فرد مشهور همچون الن دجنرز (صاحب تاک­شو معروف الن) و جسیکا سیمپسون (بازیگر معروف آمریکایی) صاحب این خانه بوده و در این عمارت زندگی می­‌کردند.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

معرفی خانه‌های افراد معروف – سلن دیون

در معرفی خانه‌های افراد معروف خانه سلن دیون از مثال زدنی‌هاست. سلن دیون به داشتن یک پارک آبی در خانه خود علاقه داشته و  همچنین ۳ استخر و یک زمین گلف نیز در خانه خود قرار داده است.

نکته قابل توجه در مورد خانه این خواننده بزرگ این است که خود عمارت خود را طراحی کرده و خود نیز آن را ساخته است و آن را نیز یه قیمت ۶۲.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ فروخته است.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

لیل وین

یکی دیگر از ملک‌­هایی که می‌­توان به آن اشاره کرد از ویلا و املاک افراد معروف و دکوراسیون خانه افراد معروف با ویژگی­‌های فوق‌­العاده، ویلا رویایی لیل وین در سواحل میامی است.

لیل وین در این ویلا یک استخر با مکانی مخصوص برای کوسه دارد. علاوه بر آن این ویلا یک اتاق استدیو مخصوص ضبط موسیقی و یک زمین و پارک مخصوص اسکیت بر روی سقف را نیز شامل شده و ارزشی به قیمت ۱۰ میلیون دلار (در سال ۲۰۱۷) دارد.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

معرفی خانه‌های افراد معروف – رابرت پتینسون

از سری خانه افراد معروف در معرفی خانه‌های افراد معروف می‌توان به عمارت رابرت پتینسون اشاره کرد. در سال ۲۰۱۴،‌ رابرت پتینسون ۲.۲ میلیون دلار از دستمزد خود در فیلم گرگ و میش را  به این خانه بسیار زیبا در هالیوود هیلز اختصاص داد. این عمارت زیبا دارای ۲ اتاق خواب و ۲ حمام  است.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

اشلی بنسون

در سری معرفی خانه­‌های افراد معروف می‌­توان به عمارت اسپانیایی اشلی بنسون بازیگر ۳۱ ساله آمریکایی اشاره کرد. این خانه ۳ طبقه ویلایی در لوس فلیز کالیفرنیا واقع شده است که البته اخیراً آن را به قیمت ۲.۴۵ میلیون دلار به فروش گذاشته است. این عمارت شامل ۳ اتاق خواب و ۳ حمام  است.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

ریحانا

ریحانا این عمارت چشم‌­نواز را به قیمت ۶.۸ میلیون دلار در هالیوود هیلز خریداری کرده است. این خانه مجلل دارای ۶ اتاق خواب و ۸ حمام است. نکته قابل توجه اینکه ریحانا این خانه را به ارزش ۳۵ هزار دلار در ماه برای اجاره قرار داده است.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

معرفی خانه‌های افراد معروف – بیانسه و جی­ زی

خانه تعطیلاتی بیانسه و جی زی، این زوج هنری، از مثال زدنی‌­ترین‌­های املاک و ویلا افراد معروف است. این خانه به ارزش ۲۶ میلیون دلار است.

این عمارت مجلل در هامپتون شرقی قرار دارد. این خانه دارای ۷ اتاق خواب و ۹ حمام است. این ملک اشرافی دارای یک طبیعت انحصاری و یک خانه مهمان همراه با ۲ اتاق خواب و یک اتاق‌نشیمن مجلل و باشکوه است.

 

 

دمی لوواتو

عمارت باشکوه و کوهستانی دمی لوواتو خواننده مشهور آمریکایی در تپه­‌های هالیوود قرار دارد. این خانه ۳ طبقه دارای ۴ اتاق خواب است. ارزش این خانه بسیار زیبا ۸.۹۹۵ میلیون دلار ارزش گذاری شده است.

 

 

معرفی خانه‌های افراد معروف – لیدی گاگا

در معرفی خانه‌های افراد معروف‌ خانه لیدی گاگا خواننده آمریکایی قطعا از خاص­ترین ها در میان دکوراسیون خانه افراد معروف ست. این خانه ۲۴ میلیون دلاری در مالیبو واقع شده است. این خانه دارای دو لاین بولینگ مخصوص، یک اصطبل با ۸ اسب و یک اتاق امن است. کمی عجیب به نظر می­رسد اما فراموش نکنید که ما با لیدی گاگای منحصر به فرد رو به رو هستیم!

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

تیلور سویفت

تیلور سویفت خواننده جوان و سرشناس آمریکایی ۸ خانه شامل ۲ پنت­هاوس در شهر نیویورک، ۳ خانه در لس‌­آنجلس، یک آپارتمان و یک ملک مجلل در تنسی و یک خانه ویلایی در جزیره رود دارد.

این خانه ویلایی دارای ۸ اتاق خواب و یک ساحل ۷۰۰ فیتی است. تیلور سویفت در سال ۲۰۱۳ برای این خانه ۱۷.۷۵ میلیون دلار هزینه کرده است که در میان املاک افراد معروف دیگر رقم بالایی به حساب می‌­آید.

 

 

معرفی خانه‌های افراد معروف – ونسا هاجنز

ونسا هاجنز در مورد سرمایه­ گذاری پول مدرسه موسیقی خود بسیار آگاه بوده است. چرا که وی این عمارت شهر استدیویی درکالیفرنیا را نزدیک به ۱۱ سال پیش خریداری کرد و اکنون به قیمت ۳.۱۵ میلیون دلار ارزش­گذاری شده است. این ملک الهام گرفته شده از دریای مدیترانه دارای ۶ اتاق خواب، یک تئاتر خانگی، و یک اتاق وحشت است.

 

 

مایلی سایرس

یکی از خانه‌­های مایلی سایرس خواننده مشهور و صاحب سبک آمریکایی از میان دیگر خانه افراد معروف در تنسی  قرار دارد. این ملک روستایی با استایل کانتری (سبک موسیقی متعلق به آمریکا) را به قیمت ۵.۸ میلیون دلار خریداری کرده است. این خانه دارای ۵ اتاق خواب و یک زمین گلف کوچگ است.

 

 

معرفی خانه‌های افراد معروف – جنیفر لوپز

جنیفر لوپز این ملک در هیدن هیلز را در سال ۲۰۱۰، زمانی که با مارک آنتونی مزدوج شده، بود خریداری کرد. این عمارت باشکوه ۹ اتاق خوابه دارای یک بار و کافه حرفه‌­ای،‌ یک منطقه مخصوص به بازی‌­های کارتی، یک آمفی‌­تئاتر با ۲۰ صندلی، یک استدیو مخصوص رقص، یک استدیو موسیقی و یک کتابخانه است. جنیفر لوپز این خانه را در سال ۲۰۱۷ به ارزش ۱۲.۵ میلیون دلار به فروش گذاشت.

 

 

جاستین بیبر و هیلی بالدوین

در معرفی خانه‌های افراد معروف می‌­توان به جاستین بیبر و همسرش هیلی بالدوین که اخیرا به یک عمارت ۹ میلیون دلاری در بورلی هیلز نقل مکان کرده‌اند پرداخت.

جاستین بیبر و همسرش یک مکانی اختصاصی برای بازی­‌های ویدئویی خود قرار داده‌اند. آنها اسکیت بورد­ها و عکس­‌هایی از خودشان را در سایز­های بزرگ بر روی دیوار­های خانه نصب کرده‌اند. البته بر اساس گزارشات چندین ماه پس از خرید این ملک، خانه‌ای دیگر نیز در بورلی هیلز به ارزش ۲۵.۸ میلیون دلار خریده اند.

 

 

معرفی خانه‌های افراد معروف – آرمی همر

بر اساس گزارشات آرمی همر، بازیگر آمریکایی، این ملک را که سبک و سیاقی سلطنی دارد به ارزش ۴.۷۱۵ میلیون دلاری در سال اخیر خریداری کرده است. این ملک مجلل با ۵ اتاق خواب در محله هنکوک پارک لس‌­آنجلس قرار دارد.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

نیکول کیدمن و کیث اوربن

نیکول کیدمن و همسرش کیث اوربن زوج بازیگر و خواننده، برای دور نشدن از فضای کشور خود یعنی استرالیا، یک خانه روستایی دنج در تنسی را خریداری کرده و به سکونت برگزیدند. این ملک دارای ۴ اتاق خواب بوده و به زمین­‌های مرتعی نزدیک است. این خانه ۲.۷ میلیون دلار ارزش­گذاری شده است.

 

 

معرفی خانه‌های افراد معروف – جنیفر گارنر

این عمارت سنتی در حواشی اقیانوس پالیساده در لس‌­آنجلس به ارزش ۱۳.۸۵ میلیون دلار توسط جنیفر لارنس بازیگر هالیوودی اجاره شده است. این عمارت ۳ طبقه‌­ای دارای ۶ اتاق خواب، یک اتاق اکران و پخش فیلم و یک اتاق مخصوص بازی است.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

جیمی دورنن

جیمی دورنن بازیگر ۳۸ ساله ایرلندی، یک خانه مدرن و پیشرفته در طراحی را در میان دیگر دکوراسیون خانه افراد معروف برای اقامت و سکونت در مناطق نیکولاس کانیون اس­آنجلس انتخاب کرده بود. اما پس از ۲ سال و نیم آنجا را به قیمت ۳.۱۸ میلیون دلار فروخته و نقل مکان کرد.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

کریستن ویگ

کریستن ویگ، بازیگر آمریکایی، پس از خریدن این خانه مدرن با دریاچه نقره­‌ای، آن را با یک استخر و یک خانه مهمان بروز رسانی کرده و یک طبقه نیز به آن اضافه کرد. اما در سال ۲۰۱۸ این ملک را به ارزش ۵.۲۲۵ میلیون دلار فروخت.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

بریتنی سپیرز

بریتنی سپیرز صاحب ملک بزرگ و مجلل با هزاران درخت بلوط و ۵ اتاق خواب و یک استخر بسیار بزرگ و بی­نهایت، یک اتاق مخصوص بازی، یک اتاق اکران و پخش فیلم و یک اتاق تعویض لباس مجلل با لوستر­های بزرگ بود. اما وی این ملک را در سال ۲۰۱۶ به ارزش ۷.۹ میلیون دلار فروخت.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

معرفی خانه‌های افراد معروف – سلنا گومز

ملک و عمارت مجلل سلنا گومز ستاره پاپ این سال­‌ها در فورت وورث تگزاس قرار دارد. این خانه دارای یک استخر آب نمک مجهز به سرسره آبی است.

این عمارت شامل ۵ اتاق خواب، یک زمین تنیس، یک زمین گلف و یک سینمای خانگی است. سلنا گومز این خانه را در سال ۲۰۱۸ فروخت.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

الن دجنرز

الن دی­جنرز، مجری برنامه معروف تاک­شو الن، صاحب یک ملک متشکل از ۵ اتاق خواب، یک اتاق موسیقی، یک کتابخانه، یک کافه و بار، یک اتاق بازی، یک باشگاه ورزشی خانگی بود که آن را به ارزش ۳۳.۷ میلیون دلار به فروش رساند. این خانه در میان دکوراسیون خانه افراد معروف بسیار معروف است.

 

معرفی خانه‌های افراد معروف

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

مطالب مرتبط

یک نظر در مورد “معرفی و بررسی خانه‌های افراد معروف جهان در دنیای موسیقی و بازیگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *