خرید و فروش خانه

همه چیز در مورد خرید باغ ویلا در شهریار

باغ ویلا در شهریار

 

طی سال‌های اخیر خرید و فروش باغ ویلا در اطراف تهران با توجه به قیمت آن رواج بسیاری داشته است که اغلب از سوی پایتخت نشین‌ها انجام می‌شود. خرید باغ ویلا در شهریار نیز یکی از این گزینه‌ها است که با توجه به آب و هوای فوق العاده این منطقه، امکانات آن و طبیعت زیبای آن منطقه و نکته مهم‌تر فاصله اندکی که با تهران دارد و معضل ترافیک‌ شهرهای شمالی را ندارد، طرفداران زیادی دارد.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران واقع شده است که در گذشته به آن علیشاه عوض هم گفته می‌شد. شهرستان شهریار دوازدهمین شهرستان پر جمعیت ایران به حساب می‌آید و با توجه به باغات زیادی که در این منطقه وجود دارد به نگین سرسبز غرب تهران معروف است. شهرستان شهریار شامل دو بخش، 7 شهر، 6 دهستان و حدود 50 روستا  و شهرک مسکونی است که شهرهای آن عبارتند از :  شهر شهریار – اندیشه – باغستان – فردوسیه – وحیدیه – صبا شهر – شاهد شهر.

برای خرید باغ ویلا در شهریار توجه به چند نکته از اهمیت بسیاری برخوردار است که ما در این مطلب به بررسی همه آنها می‌پردازیم و سپس به سراغ معرفی بهترین مناطق شهر شهریار برای خرید باغ ویلا می‌رویم.

 

باغ ویلا در شهریار

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

موقعیت مکانی باغ ویلا در شهریار

بهتر است پیش از اقدام به خرید باغ ویلا در شهریار از شهر شهریار دیدن کنید. به مناطق مختلف آن بروید و باغ‌ها و ویلاهای آنجا و وضعیت دسترسی هر منطقه را بررسی کنید. وضعیت جاده‌ها، آب و برق و گاز و مردم آن منطقه از نکات دیگری هستند که باید به دقت بررسی شوند.

علاوه بر این باید بدانید که در شهر شهریار باغ ویلاها از نظر موقعیتی به سه دسته تقسیم می‌شوند که موقعیت‌های مکانی متفاوتی دارند و عبارتند از شهرک‌های باغ ویلایی، باغ ویلاهای مجموعه‌ای و محیط های مسکونی که در این میان شهرک‌های باغ ویلایی از مناطق پر طرفداری برای خریداران و سرمایه گذاران هستند.

اما نکته‌ای که در ارتباط با این شهرک‌های باغ ویلایی در شهر شهریار وجود دارد قیمت بالای آنها است که موجب شده خریداران به سمت خرید در دیگر محیط‌های مسکونی و باغ ویلاهای مجموعه‌ای بروند. بهترین شهرک‌های ویلایی شهریار عبارتند از:

  • رضی آباد
  • تیسفون
  • کردزار
  • والفجر
  • وحیدیه
  • کردامیر
  • فردوسیه
  • شهرک ترنج یبارک

محوطه سازی

یکی از نکات دیگری که در خرید باغ ویلا در شهریار اهمیت دارد، محوطه بیرونی ویلا است که وجود عناصر مختلف مانند درختچه‌ها و گیاهان زینتی، گلکاری، چمن کاری، برکه‌های مصنوعی، آبنما و آلاچیق، زیبایی آن را چند برابر می‌کند.

 

 

 شهر شهریار باغ ویلاها از نظر موقعیتی به سه دسته تقسیم می‌شوند که موقعیت‌های مکانی متفاوتی دارند و عبارتند از شهرک‌های باغ ویلایی، باغ ویلاهای مجموعه‌ای و محیط های مسکونی که در این میان شهرک‌های باغ ویلایی از مناطق پر طرفداری برای خریداران و سرمایه گذاران هستند

 

قرارداد دقیق برای خرید باغ ویلا در شهریار

بهتر است قبل از اقدام به خرید در شهر شهریار انواع سندها و نوع سندی را که می‌خواهید معامله کنید را بشناسید و اگر قیمت باغ ویلا در مقایسه با دیگر گزینه‌های مشابه ارزان‌تر بود، از بدون مشکل بودن سند اطمینان حاصل کنید.

نور پردازی

نور پردازی نیز یکی دیگر از گزینه‌هایی است که اگر به صورت حرفه‌ای و مهندسی شده انجام شود علاوه بر زیبایی ظاهری که به محوطه بیرونی ویلای شما در شب می‌دهد، امنیت آن را نیز تا حد زیادی بالا می‌برد.

 

باغ ویلا در شهریار

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

استخر

اغلب خریداران باغ ویلا در شهر شهریار از گزینه‌هایی که استخر دارند بیشتر استقبال می‌کنند که بیشتر موارد ویلاهای موجود در ملارد، محمد شهر و شهریار دارای استخر هستند و نباید فراموش کرد که این استخرها به تجهیزات کامل مجهز باشد.

بهترین مناطق شهریار برای خرید باغ ویلا

همانطور که اشاره کردیم موضوع مسافت و دسترسی به املاک شخصی موجب شده تا خرید باغ ویلا در شهریار طرفداران زیادی داشته باشد چرا که اغلب مردم می‌خواهند که با صرف زمان کمی به محل کار خود دسترسی داشته باشند و زمان بیشتری را در ویلای خود سپری کنند.

 

 

 بهتر است قبل از اقدام به خرید در شهر شهریار انواع سندها و نوع سندی را که می‌خواهید معامله کنید را بشناسید و اگر قیمت باغ ویلا در مقایسه با دیگر گزینه‌های مشابه ارزان‌تر بود، از بدون مشکل بودن سند اطمینان حاصل کنید.

 

در واقع فاصله مرکز تهران تا مرکز شهرستان شهریار حدودا 42 کیلومتر است که برای طی کردن این مسافت به  45 دقیقه زمان نیاز است اما در حالت کلی از خروجی استان تهران تا ورودی شهرستان شهریار 20 دقیقه زمان نیاز دارد. قیمت باغ ویلا در مناطقی از شهر شهریار مانند کردزار، لم آباد و بکه ارزان‌تر از دیگر مناطق آن است که لم آباد و بکه مقداری از کردزار هم ارزان‌تر هستند.

در ادامه به معرفی شهرک‌هایی از شهریار می‌پردازیم که نقطه مشترک همگی آنها امنیت بالا، انشعابات قانونی مانند آب و برق و گاز، موقعیت عالی و دسترسی راحت به مرکز شهر و مراکز خرید است. پس با ما همراه باشید.

شهرک تیسفون

این شهرک در قسمت جنوبی شهرک اندیشه واقع شده است و میان شهرستان ملارد و شهریار قرار دارد و شهرک ویلایی محسوب می‌شود. شهرک تیسفون از بهترین مناطق باغ ویلایی شهرستان شهریار است که دارای تمامی امکانات رفاهی با دسترسی عالی است.

 

باغ ویلا در شهریار

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

اگر بخواهیم قیمت باغ ویلا در شهرک تیسفون را بررسی کنیم، باید بگوییم که این منطقع از گران قیمت‌ترین و همچنین شیک‌ترین شهرک‌های این منطقه است که با توجه به بافت جمعیتی یک دستی که دارد و امنیت بسیاری بالای آن، گزینه مناسبی برای سکونت دائم است.

شهرک کردزار

کردزار از مرکز شهرستان شهریار 5 دقیقه فاصله دارد. کردزار منطقه‌ای متوسط با بهترین قیمت باغ ویلا است که اگر به دنبال گزینه‌هایی با قیمت مناسب هستید که در عین حال موقعیت و دسترسی خوبی هم داشته باشد کردزار گزینه مناسبی است.

علاوه بر مناسب بودن قیمت باغ ویلا در این منطقه، قیمت زمین خام و ملک‌های سند دار با موقعیت‌ها و متراژهای مختلف نیز در حد متوسط و معقولی قرار دارد.

 

 

 در واقع فاصله مرکز تهران تا مرکز شهرستان شهریار حدودا 42 کیلومتر است که برای طی کردن این مسافت به  45 دقیقه زمان نیاز است اما در حالت کلی از خروجی استان تهران تا ورودی شهرستان شهریار 20 دقیقه زمان نیاز دارد. قیمت باغ ویلا در مناطقی از شهر شهریار مانند کردزار، لم آباد و بکه ارزان‌تر از دیگر مناطق آن است که لم آباد و بکه مقداری از کردزار هم ارزان‌تر هستند.


در کردزار محصولات کشاورزی بسیاری کشت شده و آب و هوای بسیار عالی دارد. منطقه ویلایی کردزار در دهستان کردزار و در غرب شهریار واقع شده است که اطراف آن باغ‌های زیادی قرار گرفته و به همین علت هم آب و هوایی بسیار مناسب دارد. یکی از دلایل سرسبز بودن منطقه کردزار وجود آب‌های زیر زمینی در آن است.

اگرچه قیمت ویلا در شهرستان شهریار با توجه به ویژگی هر کدام و انشعابات آب و گاز و برق و تلفن آن و همچنین متراژ و موقعیت ویلا متفاوت است اما به طور کلی قیمت باغ ویلا در منطقه کردزار که از ارزانترین منطقه شهر شهریار است از متری دو میلیون تومان شروع می‌شود و با توجه به امکاناتی که دارد افزایش پیدا می‌کند. قیمت زمین نیز در این منطقه از متری 700 هزار تومن شروع می‌شود.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

شهرک والفجر

 نام سابق شهرک ولفجر زمرد ویلا بوده است که از قدیمی‌ترین و با اصالت‌ترین شهرک‌های شهریار است. این شهرک در زمان گذشته یک شهرک صنعتی بوده است که پس از تبدیل آن به شهرک باغ ویلایی، ویلاهای جدیدی در آن ساخته شده است و سرسبزی بیشتر و آلودگی کمتر هوا را موجب شده است.

شهرک والفجر برای افرادی که به دنبال دسترسی بهتر به خصوص دسترسی بهتر به شهرک‌های دیگر شهر شهریار هستند گزینه مناسبی است.

شهرک کردامیر

در شهرک کردامیر با توجه به محصولات کشاورزی و میوه‌های زیادی که در آن وجود دارد این شهرک را از قطب‌های کشاورزی شهر شهریار می‌دانند. اگر به کار کشاورزی و کاشت میوه و سبزی علاقمند هستید کردامیر گزینه خوبی برای شما است.

باغ ویلاهایی که در این منطقه ساخته می‌شوند اغلب دارای امکانات رفاهی کامل و محوطه سازی‌های فوق العاده‌ای هستند که آرامش زیادی را برای شما فراهم می‌کنند.

 

 

 

 اگرچه قیمت ویلا در شهرستان شهریار با توجه به ویژگی هر کدام و انشعابات آب و گاز و برق و تلفن آن و همچنین متراژ و موقعیت ویلا متفاوت است اما به طور کلی قیمت باغ ویلا در منطقه کردزار که از ارزانترین منطقه شهر شهریار است از متری دو میلیون تومان شروع می‌شود و با توجه به امکاناتی که دارد افزایش پیدا می‌کند.

 

جمع بندی در مورد باغ ویلا در شهریار

  • شهرستان شهریار دوازدهمین شهرستان پر جمعیت ایران به حساب می‌آید و با توجه به باغات زیادی که در این منطقه وجود دارد به نگین سرسبز غرب تهران معروف است.
  • طی سال‌های اخیر خرید و فروش باغ ویلا در اطراف تهران رواج بسیاری داشته است که اغلب از سوی پایتخت نشین‌ها انجام می‌شود. خرید باغ ویلا در شهریار نیز یکی از این گزینه‌ها است که با توجه به آب و هوای فوق العاده این منطقه، امکانات آن و طبیعت زیبای آن منطقه و نکته مهم‌تر فاصله اندکی که با تهران دارد و معضل ترافیک‌ شهرهای شمالی را ندارد، طرفداران زیادی دارد.
  • علاوه بر این باید بدانید که در شهر شهریار باغ ویلاها از نظر موقعیتی به سه دسته تقسیم می‌شوند که موقعیت‌های مکانی متفاوتی دارند و عبارتند از شهرک‌های باغ ویلایی، باغ ویلاهای مجموعه‌ای و محیط های مسکونی که در این میان شهرک‌های باغ ویلایی از مناطق پر طرفداری برای خریداران و سرمایه گذاران هستند.
  • بهتر است قبل از اقدام به خرید در شهر شهریار انواع سندها و نوع سندی را که می‌خواهید معامله کنید را بشناسید و اگر قیمت باغ ویلا در مقایسه با دیگر گزینه‌های مشابه ارزان‌تر بود، از بدون مشکل بودن سند اطمینان حاصل کنید.
  • اغلب خریداران باغ ویلا در شهر شهریار از گزینه‌هایی که استخر دارند بیشتر استقبال می‌کنند که بیشتر موارد ویلاهای موجود در ملارد، محمد شهر و شهریار دارای استخر هستند و نباید فراموش کرد که این استخرها به تجهیزات کامل مجهز باشد.
  • در واقع فاصله مرکز تهران تا مرکز شهرستان شهریار حدودا 42 کیلومتر است که برای طی کردن این مسافت به 45 دقیقه زمان نیاز است اما در حالت کلی از خروجی استان تهران تا ورودی شهرستان شهریار 20 دقیقه زمان نیاز دارد.
  • شهرک تیسفون در قسمت جنوبی شهرک اندیشه واقع شده است و میان شهرستان ملارد و شهریار قرار دارد و شهرک ویلایی محسوب می‌شود. شهرک تیسفون از بهترین مناطق باغ ویلایی شهرستان شهریار است که دارای تمامی امکانات رفاهی با دسترسی عالی است.
  • کردزار از مرکز شهرستان شهریار 5 دقیقه فاصله دارد. کردزار منطقه‌ای متوسط با بهترین قیمت باغ ویلا است که اگر به دنبال گزینه‌هایی با قیمت مناسب هستید که در عین حال موقعیت و دسترسی خوبی هم داشته باشد کردزار گزینه مناسبی است.
  • نام سابق شهرک ولفجر زمرد ویلا بوده است که از قدیمی‌ترین و با اصالت‌ترین شهرک‌های شهریار است. این شهرک در زمان گذشته یک شهرک صنعتی بوده است که پس از تبدیل آن به شهرک باغ ویلایی، ویلاهای جدیدی در آن ساخته شده است.
  • در شهرک کردامیر با توجه به محصولات کشاورزی و میوه‌های زیادی که در آن وجود دارد این شهرک را از قطب‌های کشاورزی شهر شهریار می‌دانند. اگر به کار کشاورزی و کاشت میوه و سبزی علاقمند هستید کردامیر گزینه خوبی برای شما است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *