پروژه‌ها

معرفی مجتمع رزمال و امکانات آن در منطقه 22

مجتمع رزمال

 

مجتمع تجاری و اداری رزمال تهران، یکی از پروژه‌های بزرگ تجاری در منطقه 22 است که می‌توان گفت مجموعه‌ای کامل از مراکز تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی و خدماتی است. این مرکز تجاری و اداری در غرب تهران و در منطقه ۲۲ قرار گرفته است.

رزمال تا چند وقت دیگر به طور کامل به زودی افتتاح می‌گردد و در نزدیکی مرکز خرید های دیگر این منطقه مانند مگامال واقع شده و به علت ارتفاع بسیار زیادی که دارد از نقاط مختلفی در شمال غربی تهران قابل مشاهده است.

هایپر این مجموعه چندی است که افتتاح شده است و دیگر بخش‌ها نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند. مجتمع رزمال در ۲۴ طبقه ساخته شده و امکانات بسیاری در آن وجود دارد.

از میان این امکانات می‌توان به ۵ طبقه تجاری دارای فروشگاه‌های مدرن فروش محصولات مختلف، امکانات ورزشی متنوع، کارواش، ۵ طبقه پارکینگ، هایپر مارکت و غیره اشاره کرد. اگر شما هم قصد خرید واحد تجاری یا اداری در منطقه 22 را دارید در ادامه این مطلب با کیلید مگ همراه شوید.

 

مجتمع رزمال

 

معماری و ساخت مجتمع رزمال

رزمال یک زیز بنای ۲۰ هکتاری داشته و در اوایل سال ۱۳۹۳ ساخت آن آغاز شده است. وسعت مرکز خرید این مجموعه هم به ۷۵ هزار متر مربع می‌رسد. هم اکنون بیش از ۸۰ درصد از ساخت مجموعه رزمال کامل شده است و تا افتتاح زمانی باقی نمانده است.

در زمان ساخت این مجموعه و در آذر ماه سال ۹۷ یک آتش سوزی در برخی از نقاط پاساژ رزمال رخ داد که بدون هرگونه خسارت جانی متوقف شد و البته وقفه‌ای هم در ادامه ساخت این پروژه ایجاد نکرد.

خوب است بدانید که در طراحی و معماری مجتمع تجاری اداری رزمال از طرح‌های ایرانی و خارجی استفاده شده است و همین موضوع هم باعث می‌شود جذابیت و زیبایی بسیار خاصی داشته باشد.

 

مجتمع رزمال

 

امکانات مرکز خرید رزمال

اگر به دنبال اجاره واحد تجاری یا اداری در چیتگر تهران هستید رزمال می‌تواند گزینه خوبی باشد زیرا در این مجتمع، امکانات رفاهی و تفریحی متعددی در طبقات مختلف آن وجود دارد.

به عنوان مثال بخش‌های مختلفی به مجموعه‌های ورزشی متنوع اختصاص یافته که از میان آن ها باید به سالن بدن سازی، سالن ایروبیک، سالن بیلیارد، چندین لاین بولینگ، سالن مخصوص ورزش پاتیناژ، سالن ورزشی های رزمی، خانه شطرنج، باشگاه پینت بال، استخر و سونا و جکوزی برای آقایان و بانوان و چندین اتاق ماساژ اشاره کرد.

۵ طبقه دیگر به رزمال تهران اختصاص دارد که فروشگاه‌های متعدد تجاری، فروشگاه‌های فروش محصولات ورزشی، فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و هایپرمارکتی وسیع در آن قرار گرفته است. در طبقات بالایی این پاساژ چشم انداز و ویوی بسیار جذابی از مکان هایی مانند دریاچه و پارک چیتگر وجود دارد.

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

مجتمع رزمال

 

نزدیکی این مرکز خرید به پارک جنگلی چیتگر با طبیعت چشم نواز و امکانات تفریحی متعدد مانند مسیرهای پیاده روی، تجهیزات ورزشی، آلاچیق‌های متعدد، پیست اسکیت، پیست دوچرخه سواری و… کمک می‌کند تا افراد زیادی از این مجموعه دیدن کنند.

دریاچه چیتگر یا دریاچه خلیج فارس هم یکی دیگر از مکان‌های تفریحی و رفاهی با امکانات متعدد در نزدیکی مجتمع رزمال است که مناظر و زیبایی آن در رزمال هم دیدنی است.

دریاچه چیتگر یکی از بزرگترین دریاچه‌های مصنوعی خاورمیانه و با مساحت ۱۴۰ هکتار است که از تمامی امکانات گردشگری و تفریحی، رستوران‌های شیک و مجموعه‌های ورزشی و امکانات دیگری مانند قایق رانی و ماهی گیری در آن وجود دارد. رزمال همچنین در نزدیکی مرکز خرید ایرانمال یا بازار بزرگ ایران نیز قرار گرفته است.

۵ طبقه پارکینگ در زیر زمین مجموعه رزمال و به همراه ، مجموعه ورزشی و استخر و کارواش در طبقات ۵- ، ۴- و ۳- قرار گرفته است. پنج طبقه تجاری، فرهنگی، تفریحی، ورزشی، سالن‌های چندمنظوره و غیره همگی در دو برج ۱۴ و ۱۵ طبقه با کاربری اداری با چشم اندازی بی نظیر به دریاچه خلیج فارس و مجموعه آبشار و پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته‌اند.

پارکینگ این مجموعه بسیار مجهز بوده و با ظرفیت تخمین زده شده به ۲۸۶۰ خودرو تعلق دارد. این پارکینگ طبقاتی تمامی امکانات مورد نیاز مانند آسانسورهایی با ظرفیت بالا، سیستم‌های آتش نشانی و اطفاء حریق، تابلوهای راهنما، لاین بندی مناسب و… را در خود جای داده است. وجود کارواش نیز می‌تواند برای افرادی که با خودروی شخصی به آن مراجعه می‌کنند، بسیار گزینه کاربردی باشد.

 

مجتمع رزمال

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

امکانات دیگر مجتمع رزمال چیتگر

  • سالن‌های سینما و کنسرت
  • رستوران‌ها و فودکورت
  • روف گاردن
  • سالن‌های بیلیارد و بولینگ و آیس رینک
  • فضای بازی کودکان
  • سالن‌های ورزشی
  • استخر و سونا و جکوزی
  • تالارهای پذیرایی و همایش
  • فضاهای بورس کالا
  • سالن ایروبیک
  • سالن مخصوص ورزش پاتیناژ
  • سالن ورزشی های رزمی
  • خانه شطرنج
  • باشگاه پینت بال
  • اتاق ماساژ

دسترسی به مرکز خرید رزمال

آدرس: انتهای اتوبان همت بعد از آزادراه آزادگان ، بزرگراه خرازی ، شمال دریاچه خلیج فارس

برای دسترسی به رزمال به راحتی می‌توانید با خودروی شخصی از بزگراه خرازی به این مجموعه برسید. برای استفاده از مترو نیز نزدیک‌ترین ایستگاه به این مجموعه ایستگاه مترو شهرک شهید باقری است و برای کاربران حمل و نقل عمومی هم گزینه مناسبی است.

 

مجتمع رزمال

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • مجتمع تجاری و اداری رزمال تهران ، یکی از پروژه‌های بزرگ تجاری در منطقه 22 است که می‌توان گفت مجموعه ای کامل از مراکز تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی و خدماتی است. این مرکز تجاری و اداری در غرب تهران و در منطقه ۲۲ قرار گرفته است.
  • رزمال یک زیز بنای ۲۰ هکتاری داشته و در اوایل سال ۱۳۹۳ ساخت آن آغاز شده است. وسعت مرکز خرید این مجموعه هم به ۷۵ هزار متر مربع می‌رسد. هم اکنون بیش از ۸۰ درصد از ساخت مجموعه رزمال کامل شده است و تا افتتاح زمانی باقی نمانده است.
  • دریاچه چیتگر یا دریاچه خلیج فارس هم یکی دیگر از مکان‌های تفریحی و رفاهی با امکانات متعدد در نزدیکی مجتمع رزمال است که مناظر و زیبایی آن در رزمال هم دیدنی است.
  • پارکینگ مجتمع تجاری و اداری رزمال هم بسیار مجهز بوده و با ظرفیت تخمین زده شده به ۲۸۶۰ خودرو تعلق دارد. این پارکینگ طبقاتی تمامی امکانات مورد نیاز مانند آسانسورهایی با ظرفیت بالا، سیستم‌های آتش نشانی و اطفاء حریق، تابلوهای راهنما، لاین بندی مناسب و… را در خود جای داده است.
  • هایپر مجموعه رزمال نیز چندی است که افتتاح شده است و دیگر بخش‌ها نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند. مجتمع رزمال در ۲۴ طبقه ساخته شده و امکانات بسیاری در آن وجود دارد.
مجتمع رزمال
« از 9 »

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *