پروژه‌ها

معرفی مجتمع تجاری اداری آرتمیس دریاچه چیتگر

مجتمع تجاری اداری آرتمیس

 

مجتمع آرتمیس بزرگترین مجموعه اداری و تجاری ضلع شمالی دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ تهران است. این برج دید عالی نسبت به دریاچه چیتگر داشته و به وسیله تعاونی رسا مراحل آخر ساخت خود را سپری می‌کند. اگر قصد خرید واحد اداری یا تجاری در منطقه 22 تهران را دارید در ادامه مقاله همراه ما شوید.

مجتمع آرتمیس که در منطقه ۲۲ واقع شده است زمینی به وسعت ۳۰ هزار و ۳۸۸ متر داشته و زیربنای ۳۶۵ هزار مترمربعی دارد، به لحاظ ظاهری آرتمیس شبیه به یک کشتی بزرگ و باشکوه است که در ساحل دریاچه چیتگر قرار گرفته است.

این برج دارای فرصت‌های مختلفی برای سرمایه گذاران و اقشار مختلف در منطقه ۲۲ به خصوص اطراف دریاچه چیتگر به وجود آورده است. بنابراین اگر قصد اجاره واحد تجاری یا اداری در محدوده چیتگر تهران را دارید آرتمیس گزینه خوبی برای سرمایه گذاری است.

امکانات برج تجاری و اداری آرتمیس چیتگر

این برج شامل ۶ برج و ۷ طبقه پارکینگ منفی است که در آن ۵۰۰۰ خودرو جای می‌گیرد. در میان این 6 برج، بلندترین برج این پروژه ۳۲ طبقه و کوتاه‌ترین برج آن ۲۵ طبقه است. البته این عدد با محاسبه ۷ طبقه پارکینگ است. بلوک‌های آرتمیس به شرح زیر هستند:

 

مجتمع تجاری اداری آرتمیس

 

بلوک T1 برج آرتمیس:

این بلوک شامل ۵۹۱ پارکینگ، ۵۰۷۶ متر مربع واحد تجاری در ۷۳ واحد، ۵۸۱۱متر مربع رستوران و کافی شاپ در ۱۹ واحد، ۱۰۵۸۹ متر مربع اداری در ۶۶ واحد است.

بلوک T2 برج آرتمیس:

T2 نیز شامل ۲ بلوک، با ۱۱۵۳ متر مربع پارکینگ، ۲۲۱۶۲ متر مربع تجاری در ۱۴۶ واحد، ۳۱۸۵۶ متر مربع در ۲۱۶ واحد، ۳۸۱۴ متر مربع رستوران و کافی شاپ، پایپرمارکت با ۳۵۰۰ متر مرب است.

 

مجتمع تجاری اداری آرتمیس

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

بلوک T3 برج آرتمیس:

این بلوک۷۱۰ واحد پارکینگ، ۶۸۳۹ متر مربع تجاری در ۱۲۸ واحد، ۲۲۵۵متر مربع رستوران و کافی شاپ در ۱۳ واحد، ۱۰۲۴۴ اداری در ۹۵ واحد است.

بلوک‌های T4 آرتمیس:

در بلوک T4 نیز ۳۷۸ واحد پارکینگ، ۴۷۴۷ متر مربع تجاری در ۸۷ واحد، ۲۲۶۲ متر مربع رستوران و کافی شاپ در ۱۰ واحد، ۷۳۶ متر مربع واحد سونا و ماساژ، ۳۹۶۳ متر مربع اداری در ۳۵ واحد قرار گرفته است.

بلوک‌های T5 آرتمیس:

این بلوک‌ها شامل ۳۷۸ واحد پارکینگ، ۴۷۴۷ متر مربع تجاری در ۸۷ واحد، ۲۲۶۲ متر مربع رستوران و کافی شاپ در ۱۰ واحد، ۷۳۶ متر مربع واحد سونا و ماساژ،۳۹۶۳ متر مربع اداری در ۳۵ واحد است.

 

مجتمع تجاری اداری آرتمیس

 

موقعیت پروژه مجتمع تجاری اداری آرتمیس

پروژه تجاری اداری آرتمیس، در مرکز منطقه 22 تهران و در بهترین قسمت از دریاچه چیتگر و در بافتی نو از شهر که اصول شهر سازی در آن رعایت شده است، قرار دارد. شرایط ممتاز فیزیکی، زیست محیطی، تفریحی، اقتصادی و قرار داشتن در محور چهارباغ، موقعیت ویژه جغرافیایی ویژه‌ای را برای این پروژه تجاری، اداری به وجود آورده است.

وجود بزرگراه حکیم در فاصله ۵۰۰ متری از جنوب دریاچه چیتگر و بزرگراه همت در ۳۰۰ متری شمال پروژه، از دیگر امتیازات جغرافیایی آن برای دسترسی با خودرو شخصی است.

علاوه بر این بلوار ۳۵ متری شمال دریاچه با فاصله کمتر از ۱۰۰ متر از شمال آرتمیس عبور کرده و آزادراه‌های آزادگان و تهران – شمال هم در فاصله کمتر از دو کیلومتر در ضلع شرقی این پروژه قرار دارند.

محور ۴۵ متری چهارباغ، بدون فاصله از ضلع جنوبی پروژه آرتمیس و خیابان های ۱۲ و ۲۰ متری نیز از شرق، غرب و شمال پروژه عبور می‌کنند. آرتمیس همچنین دسترسی بسیار راحتی به متروی چیتگر دارد و برای کاربران حمل و نقل عمومی هم گزینه بسیار خوبی است.

 

مجتمع تجاری اداری آرتمیس

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

ویژگی‌های فنی و معماری مجتمع تجاری اداری آرتمیس

در این برج استانداردهای مقررات ملی و اروپایی و آمریکایی در کلیه مراحل طراحی و محاسبات رعایت شده است. سازه فلزی برج نیز با سیستم باربر جانبی قاب خمشی ویژه (مطابق استاندارد ۲۸۰۰) از مقاطع ستون‌ها بصورت باکس و مقاطع تیرها به صورت تیر ورق و طراحی اتصالات تیر به ستون از نوع اتصالات پیچ و مهره RBS( مطابق مبحث 10 مقررات ملی ساختمان تشکیل شده است.

این برج دارای نمای شیشه‌ای بوده و نمای شیشه ای آن از سیستم کرتین وال با روش اجرای یونیتایز و سمی بونیتایز با شیشه های سه لایه شامل دولایه لمینت و یک لایه سکوریت LOW-E با ضریب انتقال حرارت بسیار پائین و دو جداره ساخته شده است.

در پروژه آرتمیس از سیستم باسداکت به منظور نیرو رسانی در خطوط اصلی استفاده شده است تا ایمنی و همچنین مقاومت بالایی در برابر آب و آتش به وجود بیاید. در آرتمیس همچنین از مدرن ترین سیستم های ارتباطی موجود از قبیل تلفن، اینترنت، شبکه IP BASE تلفن، شبکه اینترنت پر سرعت استفاده شده است.

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS) نیز با هدف حفاظت فیزیکی کل مجموعه شامل کنترل تردد، روشنایی، صوتی، تصویری، اعلام حریق، آسانسور، پله برقی و هماهنگی با سیستم کنترل و عملکرد تأسیسات مکانیک در این برج اعمال شده است. سیستم تهویه پارکینگ هم توسط سیستم جت فن شامل الكتروفن‌های دمنده الكتروفن‌های اگزاست و دستگاه‌های جت فن انجام می‌گیرد.

 

مجتمع تجاری اداری آرتمیس

 

امکانات دیگر مجتمع تجاری اداری آرتمیس

  1. بزرگ‌ترین بام سبز ایران به وسعت یک و نیم هکتار با کاربری رستوران و کافی شاپ با چشم انداز دلنشین دریاچه خلیج فارس
  2. عظیم ترین قطب گردشگری تهران؛ تردد بیش از ۸۰۰ هزار نفر در ماه در اطراف دریاچه
  3. موقعیت منحصر بفرد با دسترسی ساده از طریق اتوبان های همت، حکیم، تهران کرج، آزادگان و محور چهارباغ
  4. پارکینگ هوشمند با گنجایش ۵۰۰۰ واحد خودرو با بهره‌ گیری از سیستم‌های مکانیزه
  5. تنها پروژه دارای ساحل شنی حاشیه دریاچه
  6. طولانی ترین پروژه خاورمیانه با طول ۶۰۰ متر
  7. امکان استفاده از هلی پد و پیش ‌بینی تاکسی هوایی و خدمات VIP
  8. هایپر مارکت، پردیس سینما، سالن‌های همایش، شهر بازی و رستوران‌های VIP
  9. سالن‌های پیشرفته بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی با طراحی مدرن
  10. بهره گیری از آرامش و طراوت جنگل چیتگر

 

مجتمع تجاری اداری آرتمیس

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • مجتمع آرتمیس بزرگترین مجموعه اداری و تجاری ضلع شمالی دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ تهران است. این برج دید عالی نسبت به دریاچه چیتگر داشته و به وسیله تعاونی رسا مراحل آخر ساخت خود را سپری می‌کند.
  • مجتمع آرتمیس که در منطقه ۲۲ واقع شده است زمینی به وسعت ۳۰ هزار و ۳۸۸ متر داشته و زیربنای ۳۶۵ هزار مترمربعی دارد، به لحاظ ظاهری آرتمیس شبیه به یک کشتی بزرگ و باشکوه است که در ساحل دریاچه چیتگر قرار گرفته است.
  • پروژه تجاری اداری آرتمیس ، در مرکز منطقه 22 تهران و در بهترین قسمت از دریاچه چیتگر و در بافتی نو از شهر که اصول شهر سازی در آن رعایت شده است، قرار دارد. شرایط ممتاز فیزیکی، زیست محیطی، تفریحی، اقتصادی و قرار داشتن در محور چهارباغ، موقعیت ویژه جغرافیایی ویژه‌ای را برای این برج به وجود آورده است.
  • برج آرتمیس دارای نمای شیشه‌ای بوده و نمای شیشه ای آن از سیستم کرتین وال با روش اجرای یونیتایز و سمی بونیتایز با شیشه های سه لایه شامل دولایه لمینت و یک لایه سکوریت LOW-E با ضریب انتقال حرارت بسیار پائین و دو جداره ساخته شده است.
  • سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS) در آرتمیس نیز با هدف حفاظت فیزیکی کل مجموعه شامل کنترل تردد، روشنایی، صوتی، تصویری، اعلام حریق، آسانسور، پله برقی و هماهنگی با سیستم کنترل و عملکرد تأسیسات مکانیک در این برج اعمال شده است.
مجتمع تجاری اداری آرتمیس
« از 10 »

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *