پروژه‌ها

برج های مسکونی آ اس پ تهران کجاست و چه امکاناتی دارد؟

برج های مسکونی آ اس پ

 

یکی از برج‌های بسیار قدیمی در تهران ، برج های مسکونی آ اس پ است. این برج نزدیک به نیم قرن قدمت داشته و یکی از عظیم ترین برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی در تهران است . در ادامه این مقاله به معرفی بیشتر آ اس پ می‌پردازیم. پس اگر قصد خرید واحد مسکونی، تجاری و اداری را در محدوده یوسف آباد دارید با ما همراه شوید.

معمولا برج‌های مسکونی در مقایسه با خانه‌های تک واحدی و خلوت‌تر به صرفه و مناسب‌تر هستند. این برج‌ها جمعیت زیادی را در خود جای داده و امنیت بیشتری نیز دارند. طی سال‌های اخیر در تهران پدیده برج نشینی بسیار به چشم می‌خورد و روز به روز نیز در حال افزایش است.

برج‌های آ اس پ در موقعیت جغرافیایی خوبی در شهر تهران قرار گرفته‌اند که دسترسی ساکنین را به نقاط مختلف تهران امکان پذیر کرده است . بنابراین با سکونت در این برج‌ها دسترسی به مرکز شهر بسیار راحت است.

 

برج های مسکونی آ اس پ

 

موقعیت مکانی برج های مسکونی آ اس پ

این برج مسکونی و تجاری در منطقه 6 شهرداری تهران؛ ضلع شمالی برج بین المللی تهران و بزرگراه حکیم ، ضلع غربی بزرگراه کردستان، ضلع شرقی بلوار آزادگان، ضلع جنوبی خیابان ایران شناسی، شمال غربی محله یوسف آباد، جنوب محله شیراز و جنوب شرقی شهرک والفجر قرار گرفته است.

موقعیت مکانی این برج‌ها موجب شده است تا ساکنان آن برای دسترسی به نقاط مختلف شهر تهران ، محدودیتی نداشته باشند و بتوانند به راحتی از راه‌های اصلی برای تردد خود استفاده کنند. این برج‌ها یکی از معدود برج‌های مسکونی در تهران هستند که به مرکز شهر تهران نزدیک هستند و همین موضوع هم موجب راحتی ساکنان در عبور مرور به دیگر نقاط شهر شده است. افرادی که علاقه زیادی به برج نشینی دارند و نمی‌خواهند از مرکز شهر نیز دور شوند؛ این برج‌ها را یک گزینه محبوب می‌دانند.

آدرس: تهران٬ اتوبان کردستان٬ اتوبان حکیم٬ شیخ بهایی٬ خیابان ۶۴ غربی٬ ساختمان‌های آ.اس.پ

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

ویژگی‌ها برج های مسکونی آ اس پ

این برج‌ها در زمینی به مساحت ۰۰۰‘۵۰ مـتر مربع مشتمل بر ۳ برج و ۲۳ طبقه در اراضی محله ونک قرار گرفته است. ساخت این مجموعه به دهه ۱۳۴۰ بازمی‌گردد. در ۱۳۴۴ شرکت ساختمانی نسبی کسمایی و شرکا زمین این مجموعه را که در آن زمان زمین کشاورزی بود، برای احداث مجتمعی از صمد کمپانی، حسین علیزاده کاغذچی و اکرم الملوک حاجی معتمد خریداری کرد.

در ۱۳۴۸ شرکت آ. اس. پ. که در آن زمان برای احداث این مجتمع تأسیس شده بود، به‌عنوان پیمانکار، ساخت این مجتمع را به همراه مهندسان معمار شروع کردند. سرمایه گذار اصلی این پروژه بانک صادران ایران بوده است.

از جمله سهام‌ داران اصلی این شرکت می‌توان به اسدی، سلطانی و پناهی اشاره کرد که به همین دلیل هم نام گذاری آ. اس. پ. از حرف اول نام خانوادگی لاتین این سهام‌ داران نشات می‌گیرد و به هر کدام از این سه برج تعلق دارد.

برج آ (A) با نام آسمان مشتمل بر ۲۳ طبقه و ۸۹ واحد؛ برج اس (S) با نام سیمرغ مشتمل بر ۲۳ طبقه و ۱۶۸ واحد؛ و برج پ (P) با نام پرند مشتمل بر ۲۳ طبقه و ۱۳۲ واحد است. پارکینگ خودروهای ساکنین این برج‌ها نیز در طبقات ۱ تا ۳ این ۳ برج قرار گرفته است.

برای نمای ساختمان از قطعات بتونی مخصوص و پیش‌ساخته بـا خرده سنگ سفید استفاده شده است. کل بنای برج‌های آ اس پ نیز با بتون آرمه ساخته شده است و قسمت‌هایی از همکف نیز با سنگ پوشیده شده است.

 

برج های مسکونی آ اس پ

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

امکانات برج های مسکونی آ. اس. پ

اگر قصد اجاره واحد مسکونی یا تجاری و اداری را در یوسف آباد تهران دارید باید بدانید که در هر یک از برج‌ها ۴ لاین آسانسور، راه‌ پله اضطراری، سیستم دفع زباله (شوتینگ) در هر آشپرخانه، سیستم حرارت مرکزی، تهویه مطبوع، شیرها و دیگر وسایل آتش‌ نشانی، و مجهز به سیستم آنتن تلویزیون مرکزی قرار دارد. اداره فعالیت‌های این برج با استفاده از گرفتن شارژ توسط هیات مدیره انجام می‌شود.

برج‌های مسکونی و تجاری آ اس پ، از بالاترین استانداهای ساختمانی برخوردار هستند و با دارا بودن امکانات مطلوب فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و رفاهی مانند استخر، مهدکودک، باشگاه ورزشی، مرکز خرید و رستوران و پارکینگ میهمان و فروشگاه توانسته نظر مطلوب بسیاری از سرمایه داران را جذب کند.

در برج های مسکونی آ اس پ نیز همانند دیگر برج‌ها امکانات متعددی مانند استخر، سالن ورزشی، زمین اسکیت و غیره قرار دارد که موجب شده است ساکنان آن نیاز به رفت و آمد به مکان‌های دیگری را نداشته باشند.

وجود استخر در این برج‌ها موجب شده است تا ساکنان آن از جهت وجود استخر ، بی‌نیاز بوده و به دیگر نقاط شهر برای استفاده از استخر نروند. در این مجموعه به غیر از استخر ، سونا و جکوزی برای بانوان و آقایان هم قرار دارد.

سالن‌های ورزشی مجهز در برج‌های آ اس پ موجب شده است تا بسیاری از افراد حتی از نقاط دیگر شهر هم به این برج‌ها بیایند. در این سالن‌ها محدودیت زمانی برای تمرینات ورزشی وجود ندارد. زمین اسکیت، مهد کودک، سالن اجتماعات، واحدهای تجاری مختلف، فضای سبز و غیره از جمله دیگر امکانات این برج‌ها است.

 

 

امنیت برج‌های آ اس پ

با هدف تامین امنیت این برج‌ها و با توجه به رفت آمدهای زیادی که به داخل این مجتمع صورت می‌گیرد ، قرار دادن سیستم کنترل تردد به امنیت بیشتر ساکنان کمک زیادی کرده است. درواقع بسیاری از افرادی که وارد این برج‌ها می‌شوند، جزو ساکنان برج نبوده و برای امور مختلف به این برج ها تردد می‌کنند.

به همین منظور هم در راهروها ، آسانسورها و همه اماکن مشترک برج دوربین‌های مدار بسته نصب شده است. همه این دوربین ها در اتاق نگهبانی برج A.S.P مورد نظارت نگهبانان و بخش حراست برج قرار دارد و به صورت مستمر کنترل می‌شود.

 

برج های مسکونی آ اس پ

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • یکی از برج‌های بسیار قدیمی در تهران ، برج کوی نوبنیاد ونک یا آ. اس. پ است. این برج نزدیک به نیم قرن قدمت داشته و یکی از عظیم ترین برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی در تهران است.
  • برج‌های آ اس پ در موقعیت جغرافیایی خوبی در شهر تهران قرار گرفته‌اند که دسترسی ساکنین را به نقاط مختلف تهران امکان پذیر کرده است . بنابراین با سکونت در این برج‌ها دسترسی به مرکز شهر بسیار راحت است.
  • این برج‌ها در زمینی به مساحت ۰۰۰‘۵۰ مـتر مربع مشتمل بر ۳ برج و ۲۳ طبقه در اراضی ونک قرار گرفته است.
  • از جمله سهام‌ داران اصلی این شرکت می‌توان به اسدی، سلطانی و پناهی اشاره کرد که به همین دلیل هم نام گذاری آ. اس. پ. از حرف اول نام خانوادگی لاتین این سهام‌ داران نشات می‌گیرد و به هر کدام از این سه برج تعلق دارد.
  • برج آ (A) با نام آسمان مشتمل بر ۲۳ طبقه و ۸۹ واحد؛ برج اس (S) با نام سیمرغ مشتمل بر ۲۳ طبقه و ۱۶۸ واحد؛ و برج پ (P) با نام پرند مشتمل بر ۲۳ طبقه و ۱۳۲ واحد است. پارکینگ خودروهای ساکنین این برج‌ها نیز در طبقات ۱ تا ۳ این ۳ برج قرار گرفته است.
  • برج‌های مسکونی و تجاری آ اس پ، از بالاترین استانداهای ساختمانی برخوردار هستند و با دارا بودن امکانات مطلوب فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و رفاهی مانند استخر، مهدکودک، باشگاه ورزشی، مرکز خرید و رستوران و پارکینگ میهمان و فروشگاه توانسته نظر مطلوب بسیاری از سرمایه داران را جذب کند.
  • برج های مسکونی آ اس پ نیز همانند دیگر برج‌ها امکانات متعددی مانند استخر، سالن ورزشی، زمین اسکیت و غیره قرار دارد که موجب شده است ساکنان آن نیاز به رفت و آمد به مکان‌های دیگری را نداشته باشند.
برج های مسکونی آ. اس. پ
« از 10 »

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *