پروژه‌ها

مرکز خرید اپال کجاست و چه امکاناتی دارد؟

مرکز خرید اپال

 

ساخت مرکز خرید اپال در محله سعادت‌آباد از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و در سال ۱۳۹۸ به بهره ‌برداری رسیده است. مساحت کل این مرکز تجاری حدود ۱۳۰ هزار مترمربع است. این مجتمع در مجموع دارای حدود ۴۵۰ واحد تجاری و غذایی است. این واحدهای تجاری در کنار فضاهای تفریحی و سرگرمی مانند رستوران‌ها، فود‌کورت‌، سینما، بولینگ و شهربازی قرار دارد.

مرکز خرید اپال در زمینی با مساحت بیش از 7 هزار مترمربع ساخته شده است. این مرکز 23 طبقه داشته و به لحاظ تعداد طبقات یکی از بلندترین مراکز خرید ایران است.  در این 23 طبقه، ۱۴ طبقه از آن بر روی زمین و ۹ طبقه از آن زیر زمین ساخته شده است. اگر شما هم قصد خرید واحد تجاری و اداری در محدوده سعادت آباد را دارید در ادامه با این مقاله از کیلید مگ همراه شوید.

مرکز خرید اپال تهران کجاست؟

مرکز خرید اپال تهران در بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان در محله سعادت آباد در شمال شهر تهران و منطقه 2 شهرداری واقع شده است. مرکز خرید اپال تهران بصورت سرپوشیده دارای 16 طبقه اداری-تجاری و 7 طبقه پارکینگ است. موقعیت مکانی اپال در مجاورت جنوب رشته کوه‌های البرز و شمال شهر تهران باعث شده تا از هر طرف دارای چشم انداز منحصر به فرد در طبقات بالایی باشد.

معماری مرکز خرید اپال

معماری مرکز خرید اپال تهران، مدرن و امروزی است. مراجعه کنندگان به این مرکزی به راحتی به همه فضاها و طبقات این پاساژ دسترسی دارند و با توجه به اینکه مساحت آن حدود 130 هزار مترمربع است، امکانات رفاهی مختلفی برای خریداران در هنگام خرید در نظر گرفته شده است.

یکی از ویژگی‌های مهم اپال مجهز بودن به باند هلی‌کوپتر است. این باند در ارتفاع ۹۰ متری از سطح زمین قرار گرفته است. علاوه بر این؛ پل ارتباطی این مجموعه هم یکی دیگر از ویژگی‌های مدرن بودن این سازه است که در ارتفاع ۴۵ متری قرار دارد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به پله برقی و آسانسورهای مدرن اپال هم اشاره کرد به صورتی که ۱۵ دستگاه آسانسور ۱۸ نفره و ۶۷ دستگاه پله ‌برقی مدرن هم در این مجموعه قرار گرفته‌اند.

در ساخت این مجتمع از ماشین ‌آلات تخصصی و بهترین کارخانه‌های کاشی و سرامیک استفاده شده است. علاوه بر این، در این مرکز، همه ضوابط ایمنی رعایت شده است تا بازدیدکنندگان بتوانند در امنیت و آرامش کامل گشت و گذار و تفریح و خرید خود را انجام دهند.

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

واحدهای تجاری اپال

اگر شما هم به دنبال اجاره واحد تجاری و اداری در سعادت آباد تهران هستید، باید بدانید که مجتمع تجاری اپال شامل مراکز متعدد فروش برای انواع اصناف است.

اپال هوم در طبقه همکف اپال مجموعه‌ای از فروشگاه‌های مختلف لوازم خانه و آشپزخانه، کالای خواب، مبلمان، فرنیچر و دکوراسیون داخلی و… از برندهای معتبر و با تنوع بالا محصولات است.

اپال مد در طبقه اول و همکف مختص فروشگاه‌های مد و پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و..و از برندهای داخلی و خارجی مانند چرم درسا، چرم مشهد، نوین چرم، کوتون، جین وِست، بادی اسپینر، کروم و… است.

اپال کویین در طبقه دوم این مجتمع، مغازه‌های طلا و جواهر قرار دارند که می‌توانید جواهرات زیبا با بهترین برندهای ایرانی و خارجی را در این قسمت مشاهده و خریداری کنید. در این طبقه علاوه بر طلا و جواهرات ملزومات جشن عروسی مانند لباس عروس و داماد، لباس شب، ساعت، تزئینات سفره عقد و هدایا در فروشگاه‌های آن به فروش می‌رسد.

اپال کیذر در طبقه سوم اپال قرار دارد. در این طبقه در کنار فروشگاه‌های مختص به لباس، اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، لوازم سیسمونی، مبلمان و… کودکان، یک شهربازی و شهر مشاغل با انواع بازی‌های انفرادی و گروهی، مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است. یک آرایشگاه ویژه کودکان هم در این طبقه قرار دارد.

اپال استایل در طبقه چهارم و پنجم و مربوط به بوتیک‌های مختلف لباس زنانه و مردانه، شال و روسری، کیف و کفش، مانتو و اکسسوری است. این دو طبقه از اوپال به سبک پاساژها دارای بوتیک‌ها و مغازه‌های غیر برند است که خریدهای خوبی می‌توان در این قسمت داشت.

اپال اسپورت در طبقه ششم متخص لوازم و پوشاک ورزشی است. در این طبقه انواع و اقسام لباس، کفش و لوازم ورزشهای مختلف موجود است. لوازم کوهنوردی و کمپینک، از کیسه خواب و چادر تا فلاسک و تجهیزات مختلف در این طبقه از اوپال پیدا می‌شود.

اپال الکترونیک در طبقه هفتم، مرکز خرید لوازم الکترونیکی و دیجیتال است. موبایل، کامپیوتر و لپ تاپ، لوازم صوتی و تصویری، لوازم برقی خانه و… و لوازم جانبی آنها و هر آنچه که از دنیای دیجیتال نیاز دارید از برندهای روز دنیا در این طبقه از اپال در دسترس است. 

مرکز خرید اپال

 

واحد های اداری اپال

اوپال افیس در طبقه یازدهم، دوازدهم و چهاردم قرار دارد. طبقات یازدهم و دوازدهم به ۸ واحد تجاری ویژه اختصاص یافته و محل فعالیت واحدهای کسب و کار و تجارت بین الملل است.
طبقه چهاردم برای دفاتر اداری و خدماتی طراحی شده. دفاتر چند شرکت خصوصی و کلینیک در این طبقه مستقر هستند. 

مدیریت و دفتر مرکزی مرکز تجاری اوپال هم در طبقه پانزدهم قرار دارد. 

رستوران‌های مرکز خرید اپال

با توجه به اینکه بازدید کنندگان این مجموعه تعداد زیادی هستند؛ بنابراین تعداد زیادی رستوران، کافی‌شاپ و غیره در نظر گرفته شده است.

فودکورت اوپال در طبقه نهم این مجتمع، با بیش از 10 رستوران با تنوع بالا از غذاهای ایرانی، فست فود، عربی، آسیایی، مدیترانه‌ای و… در یک فضای بزرگ با مساحت 2000 متر محل مناسبی برای صرف غذا بعد از گشت و گذار و خرید است. 

همچنین باغ سبز رویایی در طبقه دهم نیز با دید 360 درجه از مناظر اطراف این مرکز، به رستوران‌‏های زیبا و بی ‏نظیر در فضای باز اختصاص یافته که محلی دلنشین برای گذراندن وقت و صرف غذا در آرامش است.

رستوران ملل در طبقه سیزدهم مرکز اپال هم دارای 4 رستوران VIP است که با دید و چشم انداز بی نظیر خود محل مناسبی برای ملاقات‌های مهم و برگزاری باشکوه جشن ها و مناسبت‌ها است.

مرکز خرید اپال

 

کافه‌های اپال

اپال دارای چندین کافه‌ است. کافه‌های اپال بصورت متمرکز در یک طبقه قرار نگرفته‌اند و هرکدام از آنها در طبقات مختلف واقع شده‌اند که در لیست زیر نام و موقعیت آنها آمده است:

  • کافه نانوایی لوف باکس: طبقه H
  • ساعدی نیا: طبقه H، واحد H۳
  • کافه ویونا پلاس: طبقه سوم A واحد 331
  • کافه بازی فکر کده: طبقه چهارم واحد 424
  • کافه رستوران اسپیناچ: طبقه پنجم ، واحد ۵۱۷
  • کافه رستوران درچه: طبقه ششم، واحد 615
  • کافه مورا: طبقه هفتم، واحد ۷۲۹
  • کافه کلاب: طبقه هشتم، واحد ۸۰۴

مرکز خرید اپال

 

تفریحات در مرکز خرید اپال

اپال بولینگ

در طبقه هشتم اوپال، سالن بولینگ، بیلیارد، فوتبال دستی، اتاق فرار و بازی‌های واقعیت مجازی و کامپیوتری و تفریحات جذاب دیگر قرار دارند که مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت بشمار می‌رود. نمایشگاه‌های اتومبیل با انواع ماشین‌های لوکس و زیبا در این طبقه حضور دارند.

در طبقه سوم و نیم طبقه میانی مجمتع اوپال، مکان تفریحی کودکان قرار دارد. یک شهربازی و شهر مشاغل با انواع بازی‌های انفرادی و گروهی، مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است.

اپال بولینگ

سینما اپال

مرکز خرید اپال دارای یک پردیس سینمایی با ظرفیت ۵ سالن سینما با و گنجایش ۸۰۰ صندلی است که یکی از شیک‌ترین سینماهای غرب تهران به شمار می‌رود. در سینما اپال همه ضوابط اصولی برای تماشای فیلم رعایت شده است تا همه بتوانند از تماشای یک فیلم زیبا با کیفیت بالا در تصویر و صدا لذت ببرند.

هایپر استار اپال

علاوه بر همه امکاناتی که به آنها اشاره کردیم، فضایی در اپال به وسعت ۶ هزار مترمربع در طبقه H به هایپراستار یا اپال مارکت اختصاص دارد. هایپر استار اپال در واقع همان هایپر استار سعادت آباد است. همه افراد در اینجا می‌توانند نیاز‌های روزمره خانواده را فراهم کرده و هر آنچه برای زندگی روزمره خود نیاز دارند تهیه کنند. علاوه بر این، در این طبقه داروخانه، خشک ‌شویی، شیرینی فروشی و فروشگاه سوهان و زعفران هم قرار دارند.

اپال شی

اپال شی یا اپال بانوان در طبقه 13 و 14 این مرکز خرید است. در این بخش خدماتی ویژه بانوان نظیر خدمات پوست و مو و زیبایی و ورزش ارائه می‌شود. چند سالن ماساژ و اسپا، کلینیک پوست و مو، سالن‌های زیبایی، کافه و باشگاه ورزشی بانوان، اپال شی را تشکیل می‌دهند.

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

اپال کیلید

 

پارکینگ این مرکز تجاری

برای پارکینگ این مجموعه 7 طبقه زیر زمین مجتمع با بیش از ۱۸۰۰ واحد برای پارک خودروها در نظر گرفته شده است. این پارکینگ ۲ رمپ عریض و روان دارد که تردد ماشین‌ها را آسان کرده است. رمپ ورودی در شمال شرقی مرکز تجاری واقع در خیابان ۲۰ متری است، رمپ دیگری خروجی است که در جنوب غربی مرکز تجاری و در بلوار کوهستان قرار گرفته است.

در پارکینگ‌ اپال از جت ‌فن‌های پیشرفته و بسیار قوی برای تخلیه دود ماشین‌ها استفاده شده است  و به این صورت از آلوده شدن پارکینگ جلوگیری می‌شود. علاوه بر این، تجهیزات الکترونیکی مدرن هم به کنترل و هدایت ماشین‌ها در پارکینگ کمک می‌کنند و سیستم‌های اعلام و اطفا حریق هم در هنگام بروز حادثه کمک خواهند کرد.

دسترسی

برای دسترسی با خودرو شخصی به این مرکز خرید شما از هر جای تهران می‌توانید به راحتی به این مرکز خرید برسید. در شمال و غرب از مسیر اتوبان یادگار امام، در جنوب از بزرگراه نیایش و در شرق از بلوار شهید فرحزادی می‌توانید به میدان کتاب برسید.

برای دسترسی به اپال با استفاده از مترو و دور زدن ترافیک‌های سنگین، می‌توانید از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز اپال استفاده کنید. این مترو در فاصله کمی از اپال میدان کتاب و در خط هفت مترو قرار گرفته است. برای استفاده از اتوبوس هم شما باید از اتوبوس‌هایی که به سمت میدان صنعت در تردد هستند استفاده کنید.

آدرس دقیق: استان تهران، تهران، گراوندی، کوهستان، بعد از احسان

تلفن تماس: 02122110960

وب‌سایت رسمی: www.opaltradecenter.com

 

 

ساعت کاری مرکز خرید اپال

  • واحدهای تجاری : از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۲ (پنج‌شنبه، جمعه، تعطیلات و روز قبل از تعطیلی تا ساعت ۲۳)
  • فودکورت و کافه رستوران‌ها:  از ساعت ۱۱ تا ۲۴ (کافه و رستوران‌هایی که صبحانه سرو می‌کنند از ۹ تا ۲۴)
  • مجموعه بولینگ و بیلیارد اپال:  از ۱۱ تا ۲۳
  • طبقه هایپر اپال:  از ۹:۳۰ تا ۲۳ (چهارشنبه و پنج‌شنبه تا ۲۴)
  • شهربازی اپال:  از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ (پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۲ تا ۱۸:۳۰)

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • ساخت مرکز تجاری اپال سعادت آباد از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و در سال ۱۳۹۸ به بهره ‌برداری رسیده است. مساحت کل این مرکز تجاری حدود ۱۳۰ هزار مترمربع است. این مجتمع در مجموع دارای حدود ۴۵۰ واحد تجاری و غذایی است.
  • مرکز خرید اپال در زمینی با مساحت بیش از 7هزار مترمربع ساخته شده است. این مرکز 23 طبقه داشته و به لحاظ تعداد طبقات یکی از بلندترین مراکز خرید ایران است.
  • معماری مرکز خرید اپال تهران، مدرن و امروزی است. مراجعه کنندگان به این مرکزی به راحتی به همه فضاها و طبقات این پاساژ دسترسی دارند و با توجه به اینکه مساحت آن حدود 130هزار مترمربع است،  امکانات رفاهی مختلفی برای خریداران در هنگام خرید در نظر گرفته شده است.
  • با توجه به اینکه بازدید کنندگان این مجموعه تعداد زیادی هستند؛ بنابراین تعداد زیادی رستوران، کافی‌شاپ و غیره در نظر گرفته شده است. در طبقه نهم این مجتمع، فودکورت اوپال، با چندین رستوران و کافی‌شاپ قرار دارد.
  • در طبقه چهاردهم اپال یک کلوب ورزشی و بازی قرار دارد. در این مرکز همه گروه‌های سنی می‌توانند بازی کنند و انواع بازی‌های جذاب قرار گرفته است. در طبقه سوم و نیم طبقه میانی مجمتع اوپال، مکان تفریحی کودکان قرار دارد. این قسمت مناسب کودکان و نوجوانان است که بتوانند مدتی را در آن به تفریح سپری کنند.
  • مرکز خرید اپال دارای یک پردیس سینمایی با  ظرفیت ۵ سالن سینما با و گنجایش ۸۰۰ صندلی است که یکی از شیک‌ترین سینماهای غرب تهران به شمار می‌رود.
  • برای پارکینگ این مجموعه 7 طبقه زیر زمین مجتمع با بیش از ۱۸۰۰ واحد برای پارک خودروها در نظر گرفته شده است.  این پارکینگ ۲ رمپ عریض و روان دارد که تردد ماشین‌ها را آسان کرده است.
مرکز خرید اپال
« از 11 »

مطالب مرتبط

یک نظر در مورد “مرکز خرید اپال کجاست و چه امکاناتی دارد؟

  1. ممنون از معرفی کاملتون
    اینو هم ذکر بفرمایید که برج به این بزرگی برق اضطراری نداره
    روز پنجشنبه به خاطر قطع برق مجبور شدم 15 طبقه رو از پله ها بیام پایین

    2
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *