پروژه‌ها

مرکز خرید اپال کجاست و چه امکاناتی دارد؟

مرکز خرید اپال

 

ساخت مرکز خرید اپال در محله سعادت‌آباد از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و در سال ۱۳۹۸ به بهره ‌برداری رسیده است. مساحت کل این مرکز تجاری حدود ۱۳۰ هزار مترمربع است. این مجتمع در مجموع دارای حدود ۴۵۰ واحد تجاری و غذایی است. این واحدهای تجاری در کنار فضاهای تفریحی و سرگرمی مانند رستوران‌ها، فود‌کورت‌، سینما، بولینگ و شهربازی قرار دارد.

مرکز خرید اپال در زمینی با مساحت بیش از 7هزار مترمربع ساخته شده است. این مرکز 23 طبقه داشته و به لحاظ تعداد طبقات یکی از بلندترین مراکز خرید ایران است.  در این 23 طبقه، ۱۴ طبقه از آن بر روی زمین و ۹ طبقه از آن زیر زمین ساخته شده است. اگر شما هم قصد خرید واحد تجاری و اداری در محدوده سعادت آباد را دارید در ادامه با این مقاله از کیلید مگ همراه شوید.

معماری مرکز خرید اپال

معماری مرکز خرید اپال تهران، مدرن و امروزی است. مراجعه کنندگان به این مرکزی به راحتی به همه فضاها و طبقات این پاساژ دسترسی دارند و با توجه به اینکه مساحت آن حدود 130هزار مترمربع است،  امکانات رفاهی مختلفی برای خریداران در هنگام خرید در نظر گرفته شده است.

یکی از ویژگی‌های مهم اپال مجهز بودن به باند هلی‌کوپتر است. این باند در ارتفاع ۹۰ متری از سطح زمین قرار گرفته است. علاوه بر این؛ پل ارتباطی این مجموعه هم یکی دیگر از ویژگی‌های مدرن بودن این سازه است که در ارتفاع ۴۵ متری قرار دارد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به پله برقی و آسانسورهای مدرن اپال هم اشاره کرد به صورتی که ۱۵ دستگاه آسانسور ۱۸ نفره و ۶۷ دستگاه پله ‌برقی مدرن هم در این مجموعه قرار گرفته‌اند.

در ساخت این مجتمع از ماشین ‌آلات تخصصی و بهترین کارخانه‌های کاشی و سرامیک استفاده شده است. علاوه بر این، در این مرکز، همه ضوابط ایمنی رعایت شده است تا بازدیدکنندگان بتوانند در امنیت و آرامش کامل گشت و گذار و تفریح و خرید خود را انجام دهند.

 

مرکز خرید اپال

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

واحدهای تجاری اپال

اگر شما هم به دنبال اجاره واحد تجاری و اداری در سعادت آباد تهران هستید، باید بدانید که مجتمع تجاری اپال شامل مراکز متعدد فروش برای انواع اصناف است. در طبقه دوم این مجتمع، مغازه‌های طلا و جواهر قرار دارند که می‌توانید جواهرات زیبا با بهترین برندهای ایرانی و خارجی را در این قسمت مشاهده و خریداری کنید. در طبقات 4، 5 و 6 این مرکز هم شما می‌توانید انواع پوشاک با بهترین برندهای روز دنیا را ببینید.

در این مرکز، 2 سالن نمایش مد هم وجود دارد که می‌توانید از زیباترین و بهترین کالاها و برندهای معروف دیدن کرده و خرید کنید. در طبقه هفتم این برج، لوازم الکترونیکی مانند انواع لوازم خانگی، لپ‌ تاپ، رایانه و تلفن همراه و غیره برای فروش قرار دارند.

رستوران‌های مرکز خرید اپال

با توجه به اینکه بازدید کنندگان این مجموعه تعداد زیادی هستند؛ بنابراین تعداد زیادی رستوران، کافی‌شاپ و غیره در نظر گرفته شده است. در طبقه نهم این مجتمع، فودکورت اوپال، با چندین رستوران و کافی‌شاپ قرار دارد.

همچنین باغ سبز رویایی نیز با دید 360 درجه از مناظر اطراف این مرکز، محلی دلنشین برای گذراندن وقت و صرف غذا در آرامش است. البته در طبقه سیزدهم مرکز اپال هم، 4 رستوران VIP قرار گرفته است.

 

 

تفریحات در مرکز خرید اپال

در طبقه چهاردهم اپال یک کلوب ورزشی و بازی قرار دارد. در این مرکز همه گروه‌های سنی می‌توانند بازی کنند و انواع بازی‌های جذاب قرار گرفته است. در طبقه سوم و نیم طبقه میانی مجمتع اوپال، مکان تفریحی کودکان قرار دارد.

این قسمت مناسب کودکان و نوجوانان است که بتوانند مدتی را در آن به تفریح سپری کنند. در طبقه هشتم مجتمع تجاری اپال، نمایشگاه‌های اتومبیل با انواع ماشین‌های لوکس و زیبا حضور دارند. در اوپال سالن‌های بیلیارد و بولینگ هم منتظر حضور کسانی هستند که به این ورزش‌ها علاقه دارند.

هایپر مارکت 

علاوه بر همه امکاناتی که به آنها اشاره کردیم، فضایی در اپال به وسعت ۶ هزار مترمربع در طبقه H به هایپراستار یا اپال مارکت اختصاص دارد. همه افراد در اینجا می‌توانند نیاز‌های روزمره خانواده را فراهم کرده و هر آنچه برای زندگی روزمره خود نیاز دارند تهیه کنند. علاوه بر این، در این طبقه داروخانه، خشک ‌شویی، شیرینی فروشی و فروشگاه سوهان و زعفران هم قرار دارند.

 

مرکز خرید اپال

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

سینما

مرکز خرید اپال دارای یک پردیس سینمایی با  ظرفیت ۵ سالن سینما با و گنجایش ۸۰۰ صندلی است که یکی از شیک‌ترین سینماهای غرب تهران به شمار می‌رود. در سینما اپال همه ضوابط اصولی برای تماشای فیلم رعایت شده است تا همه بتوانند از تماشای یک فیلم زیبا با کیفیت بالا در تصویر و صدا لذت ببرند.

پارکینگ این مرکز تجاری

برای پارکینگ این مجموعه 7 طبقه زیر زمین مجتمع با بیش از ۱۸۰۰ واحد برای پارک خودروها در نظر گرفته شده است.  این پارکینگ ۲ رمپ عریض و روان دارد که تردد ماشین‌ها را آسان کرده است. رمپ ورودی در شمال شرقی مرکز تجاری واقع در خیابان ۲۰ متری است،  رمپ دیگری خروجی است که در جنوب غربی مرکز تجاری و در بلوار کوهستان قرار گرفته است.

در پارکینگ‌ اپال از جت ‌فن‌های پیشرفته و بسیار قوی برای تخلیه دود ماشین‌ها استفاده شده است  و به این صورت از آلوده شدن پارکینگ جلوگیری می‌شود. علاوه بر این، تجهیزات الکترونیکی مدرن هم به کنترل و هدایت ماشین‌ها در پارکینگ کمک می‌کنند و سیستم‌های اعلام و اطفا حریق هم در هنگام بروز حادثه کمک خواهند کرد.

 

مرکز خرید اپال

 

دسترسی

برای دسترسی با خودرو شخصی به این مرکز خرید شما از هر جای تهران می‌توانید به راحتی به این مرکز خرید برسید. در شمال و غرب از مسیر اتوبان یادگار امام، در جنوب از بزرگراه نیایش و در شرق از بلوار شهید فرحزادی می‌توانید به میدان کتاب برسید.

برای دسترسی به اپال با استفاده از مترو و دور زدن ترافیک‌های سنگین، می‌توانید از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز اپال استفاده کنید. این مترو در میدان صنعت و در خط هفت مترو قرار گرفته است. برای استفاده از اتوبوس هم شما باید از اتوبوس‌هایی که به سمت میدان صنعت در تردد هستند استفاده کنید.

آدرس دقیق: استان تهران، تهران، گراوندی، کوهستان، بعد از احسان

تلفن تماس: 02122110960

وب‌سایت رسمی: www.opaltradecenter.com

 

 

ساعت کاری مرکز خرید اپال

  • واحدهای تجاری :  از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۲ (پنج‌شنبه، جمعه، تعطیلات و روز قبل از تعطیلی تا ساعت ۲۳)
  • فودکورت و کافه رستوران‌ها:  از ساعت ۱۱ تا ۲۴ (کافه و رستوران‌هایی که صبحانه سرو می‌کنند از ۹ تا ۲۴)
  • مجموعه بولینگ و بیلیارد اپال:  از ۱۱ تا ۲۳
  • طبقه هایپر اپال:  از ۹:۳۰ تا ۲۳ (چهارشنبه و پنج‌شنبه تا ۲۴)
  • شهربازی اپال:  از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ (پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۲ تا ۱۸:۳۰)

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • ساخت مرکز تجاری اپال سعادت آباد از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و در سال ۱۳۹۸ به بهره ‌برداری رسیده است. مساحت کل این مرکز تجاری حدود ۱۳۰ هزار مترمربع است. این مجتمع در مجموع دارای حدود ۴۵۰ واحد تجاری و غذایی است.
  • مرکز خرید اپال در زمینی با مساحت بیش از 7هزار مترمربع ساخته شده است. این مرکز 23 طبقه داشته و به لحاظ تعداد طبقات یکی از بلندترین مراکز خرید ایران است.
  • معماری مرکز خرید اپال تهران، مدرن و امروزی است. مراجعه کنندگان به این مرکزی به راحتی به همه فضاها و طبقات این پاساژ دسترسی دارند و با توجه به اینکه مساحت آن حدود 130هزار مترمربع است،  امکانات رفاهی مختلفی برای خریداران در هنگام خرید در نظر گرفته شده است.
  • با توجه به اینکه بازدید کنندگان این مجموعه تعداد زیادی هستند؛ بنابراین تعداد زیادی رستوران، کافی‌شاپ و غیره در نظر گرفته شده است. در طبقه نهم این مجتمع، فودکورت اوپال، با چندین رستوران و کافی‌شاپ قرار دارد.
  • در طبقه چهاردهم اپال یک کلوب ورزشی و بازی قرار دارد. در این مرکز همه گروه‌های سنی می‌توانند بازی کنند و انواع بازی‌های جذاب قرار گرفته است. در طبقه سوم و نیم طبقه میانی مجمتع اوپال، مکان تفریحی کودکان قرار دارد. این قسمت مناسب کودکان و نوجوانان است که بتوانند مدتی را در آن به تفریح سپری کنند.
  • مرکز خرید اپال دارای یک پردیس سینمایی با  ظرفیت ۵ سالن سینما با و گنجایش ۸۰۰ صندلی است که یکی از شیک‌ترین سینماهای غرب تهران به شمار می‌رود.
  • برای پارکینگ این مجموعه 7 طبقه زیر زمین مجتمع با بیش از ۱۸۰۰ واحد برای پارک خودروها در نظر گرفته شده است.  این پارکینگ ۲ رمپ عریض و روان دارد که تردد ماشین‌ها را آسان کرده است.
مرکز خرید اپال
« از 11 »

مطالب مرتبط

یک نظر در مورد “مرکز خرید اپال کجاست و چه امکاناتی دارد؟

  1. ممنون از معرفی کاملتون
    اینو هم ذکر بفرمایید که برج به این بزرگی برق اضطراری نداره
    روز پنجشنبه به خاطر قطع برق مجبور شدم 15 طبقه رو از پله ها بیام پایین

    1
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *