پروژه‌ها

پالادیوم مرکز خرید لوکس در شمال تهران

مرکز خرید پالادیوم

 

مرکز خرید پالادیوم تهران یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین و در عین حال مدرن‌ترین مراکز خرید ایرانی است. این مرکز خرید در محدوده زعفرانیه و خیابان مقدس اردبیلی واقع شده است. اگر شما هم قصد خرید واحد تجاری در محدوده زعفرانیه را دارید می‌توانید به سراغ این مرکز خرید بروید زیرا بهترین برندهای داخلی و خارجی در این مجتمع حضور دارند.

تنوع فروشگاه‌ها در این مجموعه بسیار زیاد است و از پوشاک تا زیور آلات و کیف و کفش را شامل می‌شود. معماری این مجموعه بسیار زیبا و خاص است و چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

البته غیر از واحدهای تجاری و فروشگاه‌ها امکانات مختلف دیگری مانند باشگاه ورزشی، خشکشویی، مهدکودک، کتابخانه، خانه بازی و غیره نیز در این مجتمع وجود دارد. پالادیوم مانند مراکز دیگر دارای فود کورت بزرگی است که مراجعه کنندگان به راحتی می‌توانند در آن به صرف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بپردازند. در ادامه با معرفی بیشتر پالادیوم، همراه کیلید مگ شوید.

 

مرکز خرید پالادیوم

 

معرفی پاساژ پالادیوم

اگر قصد اجاره واحد تجاری- اداری در زعفرانیه را دارید باید بدانید که این مرکز دارای زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع قرار گرفته است و دارای 150 واحد تجاری، ۱۲۰ فروشگاه و واحد خدماتی و ۲۵ رستوران، کافی شاپ و فوت کورت است. این ساختمان از ضلع جنوبی دارای ۱۳ طبقه، از ضلع شمالی دارای ۱۱ طبقه و از سمت همکف دارای ۶ طبقه است. طبقات بالایی این مرکز تجاری هم به دفاتر ادارای مانند  شرکت‌های هواپیمایی، گردشگری و بیمه اختصاص دارد که آماده ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

ساخت پالادیوم در سال 1388 آغاز شد و حدود سه سال بعد و در سال 1391 به اتمام رسید. با وجود آن که زمان زیادی از ساخت این مرکز نگذشته است اما توانسته به خوبی از رقبای خود پیشی بگیرد و محبوبیت زیادی پیدا کند.

زمانی که از بیرون به سازه پالادیوم نگاه کنید تقریبا به هیچ شکل هندسی شباهت ندارد و نمای آن بسیار منحصر به فرد است. قوس‌های دایره‌ای و خطوط عمودی در لایه‌های گوناگون این سازه نمای خاص و متفاوتی را ایجاد کرده است. شیشه‌های بسیار بزرگی بر روی نمای این مرکز خرید قرار گرفته است که بیش از هر چیزی خود نمایی می‌کند. اگر هوا به خوبی تمیز باشد؛ می‌توان نمای کوه‌های شمیرانات را بر روی شیشه‌های پالادیوم به خوبی مشاهده کرد.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

دسترسی به مرکز خرید پالادیوم

این مرکز تجاری در شمال تهران و در محله زعفرانیه قرار گرفته است. برای دسترسی به این پاساژ می‌توان از ماشین شخصی استفاده کرد واز  مسیر خیابان ولیعصر استفاده کرد. در این خیابان بعد از پل پارک وی و نرسیده به میدان تجریش، به طرف خروجی که در سمت چپ خیابان ولیعصر به طرف زعفرانیه وجود دارد مسیر خود را ادامه دهید تا وارد خابان مقدس اردبیلی شوید. برای اینکه ماشین را در پارکینگ پالادیوم پارک کنید بعد از عبور از خیابان مقدس اردبیلی به کوچه عروضی بروید که پارکینگ پالادیوم در آن قرار گرفته است.

برای دسترسی به پالادیوم با تاکسی نیز باید ابتدا به تجریش بروید. از تجریش تاکسی‌های زعفرانیه را سوار شوید تا به مقصد برسید. برای استفاده از مترو هم باید بدانید که نزدیک‌ترین مترو به پالادیوم، مترو میدان تجریش در خط یک است. در این خط باید در ایستگاه تجریش پیاده شوید و با تاکسی‌های تهران- ولنجک که به سمت زعفرانیه می‌روند، به مرکز خرید پالادیوم بروید.

 

مرکز خرید پالادیوم

 

امکانات مرکز خرید پالادیوم تهران

این مرکز مجهز به امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی، رستوران، فودکورت، کافی شاپ، خودپرداز، نمازخانه، سرویس بهداشتی، کارواش و شهربازی است. بسیاری از مردم و حتی گردشگران برای بازدید از این مجموعه اقدام می‌کنند. فود کورت در طبقه آخر پالادیوم قرار گرفته است که توانسته 25 رستوران و کافی شاپ را در خود جای دهد. واحدهای این بخش تا ساعت 23 آماده خدمات رسانی به مشتریان هستند.

باشگاه پالادیوم در طبقه ششم این مجتمع قرار گرفته است که در فضای 2 هزار متری یک استخر و یک سالن بدنسازی را در خود جای داده است. در این بخش مربیان حرفه‌ای و تجهیزات مدرنی برای ورزش حاضر هستند.

یک هایپر مارکت مجهز نیز در طبقه همکف این مرکز قرار گرفته است که به راحتی همه نیازهای خانواده‌های ایرانی را فراهم می‌کند. انواع کالاهای خوراکی، فرآورده‌های دامی تازه و منجمد، انواع لبنیات، میوه‌ها و سبزیجات تازه فصلی و غیره در این بخش آماده فروش هستند.

پالادیوم همچنین مجهز به یک کتابخانه مدرن و مجهز است که در آن انواع کتاب‌های فرهنگی، تاریخی و هنری مطابق با هر سلیقه و سنی در دسترس قرار دارد. علاقه مندان به کتاب می‌توانند کتاب‌های مد نظر خود را در این قسمت خرید و یا با  آرامش‌ بخوانند. همچنین گاهی اوقات رویدادهای مربوط به کتابخوانی با حضور نویسندگان و هنرمندان در این کتابخانه برگزار می‌شود که برای اهالی هنر جذابیت بسیاری دارد.

از دیگر بخش‌های پالادیوم خانه کودک آن است که والدین با خیال راحت می‌توانند کودکان خود را به مربیان این قسمت سپرده و اقدام به خرید و گشت و گذار در پاساژ کنند. یک شهربازی مجهز نیز در این مجتمع طراحی شده است که برای کودکان تجربه‌ای خاطره‌ انگیز را ایجاد می‌کند.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

اطلاعات دیگر مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه

آدرس مرکز خرید پالادیوم: خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف، بعد از کوچه الله وردیان

ساعت کاری مجموعه: تمامی واحد های تجاری و غیر تجاری مرکز خرید پالادیوم همه روزه از 10 صبح تا 10 شب آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان و مراجعین است.

زمان مورد نیاز برای بازدید از مرکز خرید: حدود سه ساعت.

سطح هزینه: گردشگران باید توجه داشته باشند که پالادیوم یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین مراکز تجاری شهر تهران است.

مراکز دیگر:

  • داروخانه
  • کارواش
  • خشکشویی
  • آژانس هواپیمایی

 

مرکز خرید پالادیوم

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • مرکز خرید پالادیوم تهران یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین و در عین حال مدرن‌ترین مراکز خرید ایرانی است. این مرکز خرید در محدوده زعفرانیه و خیابان مقدس اردبیلی واقع شده است.
  • تنوع فروشگاه‌ها در این مجموعه بسیار زیاد است و از پوشاک تا زیور آلات و کیف و کفش را شامل می‌شود. معماری این مجموعه بسیار زیبا و خاص است و چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.
  • ساخت پالادیوم در سال 1388 آغاز شد و حدود سه سال بعد و در سال 1391 به اتمام رسید. با وجود آن که زمان زیادی از ساخت این مرکز نگذشته است اما توانسته به خوبی از رقبای خود پیشی بگیرد و محبوبیت زیادی پیدا کند.
  • مجتمع پالادیوم مجهز به امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی، رستوران، فودکورت، کافی شاپ، خودپرداز، نمازخانه، سرویس بهداشتی، کارواش و شهربازی است.
  • باشگاه پالادیوم در طبقه ششم این مجتمع قرار گرفته است که در فضای 2 هزار متری یک استخر و یک سالن بدنسازی را در خود جای داده است. در این بخش مربیان حرفه‌ای و تجهیزات مدرنی برای ورزش حاضر هستند.
  • یک هایپر مارکت مجهز نیز در طبقه همکف این مرکز قرار گرفته است که به راحتی همه نیازهای خانواده‌های ایرانی را فراهم می‌کند.
  • پالادیوم همچنین مجهز به یک کتابخانه مدرن و مجهز است که در آن انواع کتاب‌های فرهنگی، تاریخی و هنری مطابق با هر سلیقه و سنی در دسترس قرار دارد.
مرکز خرید پالادیوم
« از 10 »

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *