دکوراسیون داخلی

رنگ سال 2021 و عکس‌هایی از آن در دکوراسیون داخلی

رنگ سال 2021

 

سالی که گذشت برای همه مردم اتفاقات منفی و پر از استرسی را به همراه داشت تا حدی که همه به دنبال خبرها و اتفاقات خوب بودند. در سال جدید میلادی برای آنکه به دنبال اتفاقات خوب برویم؛ باید به دنبال یک رنگ شاد باشیم تا وضعیت روحی مردم کمی بهتر شود. فعالیت بسیاری از تولیدکنندگان رنگ در اروپا در زمینه انتخاب رنگ سال 2021 نیز در همین مسیر پیش می‌رود. رنگ سال 2021 در طراحی دکوراسیون خانه و منزل از دیدگاه مراجع معتبر انتخاب شده و ما توی این مقاله به طور کامل برای شما توضیح داده‌ایم.

بسیاری از شرکت‌های طراحی داخلی اقدام به معرفی طیفی از رنگ‌ها، با توجه به روندهای اجتماعی که رخ داده و معماری در سال جاری می‌پردازند. این رنگ‌ها که به رنگ سال معروف هستند، نه تنها به عنوان رنگ لباس، بلکه در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه و ادارات، رنگ آمیزی ساختمان‌ها و غیره نیز کاربرد دارند.

در همین زمینه شرکت بنجامین مور که یک شرکت آمریکایی است و در زمینه تولید رنگ و پوشش‌های سطحی فعالیت می‌کند؛ به تازگی رنگ سال 2021 را اعلام کرده است. این رنگ بر اساس اعلام این کمپانی، ترکیبی از رنگ‌های سبز، آبی و خاکستری است که نشان از یک هارمونی طبیعی دارد. 

انتخاب این ترکیب رنگ از آن رو است که رنگ سال 2021 در خانه باید به ایجاد یک آرامش ذاتی در محیط منزل کمک کند. این مساله به این دلیل است که در سال 2020 با توجه به همه گیری کرونا و دیگر مشکلات، مردم بسیاری به لحاظ روحی دچار افسردگی شدند و زمان زیادی را در خانه‌هایشان سپری کردند.

این رنگ پاسخ خوبی به نیازهای روانی و آرامش بخشی برای مردم جهان است. استفاده از این ترکیب رنگ سال 2021 در منزل در همه بخش‌های خانه مانند مبلمان، فرش، پرده و … این فضا را برای شما خاص‌تر خواهد کرد.

با این حال شرکت‌های دیگری نیز در زمینه معرفی رنگ سال 2021 در دکوراسیون فعالیت دارند که در ادامه به معرفی آنها و رنگ پیشنهادی‌شان می‌پردازیم. 

 

رنگ سال 2021

 

 

 شرکت بنجامین مور که یک شرکت آمریکایی است و در زمینه تولید رنگ و پوشش‌های سطحی فعالیت می‌کند؛ به تازگی رنگ سال 2021 را اعلام کرده است. این رنگ بر اساس اعلام این کمپانی، ترکیبی از رنگ‌های سبز، آبی و خاکستری است که نشان از یک هارمونی طبیعی دارد.

 

برند Glidden و معرفی رنگ سبز روشن متمایل به آبی با نام Aqua Fiesta

برند Glidden، اولین برندی بود که به معرفی رنگ سال 2021 در منزل اقدام کرد. این برند رنگ مورد نظر خود را برای قسمت‌هایی از دکوراسیون مانند دیوارهای شاخصی که با بقیه دیوارها متفاوت است، پیشنهاد داد.

رنگ Aqua Fiesta که توسط این شرکت معرفی شده است سبزی است که شما را به یاد رنگ آبی می‌اندازد و استفاده از این رنگ سال 2021 در دکوراسیون خانه شما برای قسمت‌هایی مانند درها، پنجره‌ها و دیوارهای شاخص گزینه‌ای عالی خواهد بود.

استفاده از این رنگ در کنار رنگ‌های خنثی، ترکیب زیبایی را به دست خواهد آورد. برای مثال استفاده از آن در کنار رنگ خاکستری سرد، به ایجاد فضایی مانند چشمه آب گرم کمک می‌کند و به همین دلیل نیز انتخاب بسیار خوبی برای فضای حمام و سرویس بهداشتی است.

استفاده از این رنگ سال 2021 در طراحی اکسسوری‌ها نیز بسیار جذاب خواهد بود یا آنکه می‌توانید پارچه‌هایی با این رنگ را با اکسسوری‌های خنثی ترکیب کنید.

 

رنگ سال 2021

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

رنگ‌های برند Farrow & Ball به عنوان رنگ سال 2021

برند Farrow & Ball که یک برند انگلیسی است، 12 پرده رنگ را برای رنگ سال 2021 در طراحی در نظر گرفته است. این ترکیب رنگ‌ها به بازیابی انرژی افراد کمک می‌کند و با توجه به آنکه رنگ‌هایی طبیعی است می‌تواند حس طبیعت و سادگی را به شما منتقل کند. این رنگ‌ها در مجموع رنگ‌هایی گرم هستند و در آنها از رنگ خاکستری و آبی و سرد، خبری نیست.

از این مجموعه رنگ‌ها می‌توان در تمامی فصل‌ها استفاده کرد چرا که در کنار لوکس بودن، فضای راحتی را نیز در خانه به وجود می‌آورد. استفاده از رنگ‌هایی مانند قرمزهای شکلاتی یا قرمزهای متمایل به رنگ قهوه‌ای و یا رنگ زرد متمایل به سبز تیره در زمره این رنگ سال 2021 در طراحی خانه هستند.

 

رنگ سال 2021

 

 

 استفاده از رنگ‌هایی مانند قرمزهای شکلاتی یا قرمزهای متمایل به رنگ قهوه‌ای و یا رنگ زرد متمایل به سبز تیره در زمره رنگ‌های سال 2021 در طراحی خانه هستند.

 

رنگ‌های معرفی شده توسط برند Valspar به عنوان رنگ سال 2021

رنگ سال 2021 در دکوراسیون که توسط این شرکت معرفی شده است محدود به یک رنگ نمی‌شود. شرکت Valspar، 12 رنگ ملایم را که به القای حس آرامش و راحتی در منزل کمک می‌کنند، معرفی کرده است.

این رنگ‌ها دارای طیف‌های مختلفی مانند آبی کدر، رنگ زرد گرم و غیره هستند که برای مثال از رنگ زرد گرم می‌توان در پرده‌ها استفاده کرد. این رنگ‌ها کمک می‌کنند تا علاوه بر اینکه آرامش خود را به دست بیاورید، ذهن شما نیز تقویت شود. طراحان این رنگ‌ها معتقدند استفاده از این رنگ سال 2021 در خانه به افراد حس رشد فردی را منتقل می‌کند.

 

رنگ سال 2021

 

برند Sherwin Williams و معرفی رنگ برنز به عنوان رنگ سال 2021

برند Sherwin Williams یک برند معروف و برجسته در زمینه رنگ  و دکوراسیون است که این بار برای سال 2021 به معرفی رنگ برنز که رنگی لوکس و برجسته است اقدام کرده است.

این رنگ در عین لوکس بودن، رنگی خنثی است که با ترکیب با رنگ‌هایی مانند رنگ قهوه‌ای و خاکستری، رنگی گرم را ایجاد کرده است. به همین دلیل نیز برای رنگ سال 2021 در منزل که نیازمند آرامش و ثبات است، گزینه بسیار خوبی است.

با توجه به اینکه همه افراد تا زمانی که هنوز مشخص نشده است؛ باید در خانه باشند تا از ویروس کرونا در امان بمانند؛ استفاده از این رنگ در دکوراسیون خانه، می‌تواند به ایجاد یک گوشه راحت و دنج برای شما کمک کند.

آرامشی که این رنگ در فضا ایجاد می‌کند به حدی است که می‌توانید از آن حتی برای دیوارهای اتاق خواب نیز استفاده کنید. پیشنهاد Sherwin Williams برای اضافه کردن کمی از فضای طبیعی به خانه، آن است که از مبلمان و دکوراسیونی با مواد طبیعی مانند سنگ، چرم، چوب و غیره در کنار پارچه‌های بافته شده استفاده شود تا فضای داخلی خانه از طبیعیت نیز دور نباشد.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

ایده‌های دیگر در استفاده از رنگ سال 2021 در دکوراسیون

بنابراین در بالا اشاره کردیم که برندها، هر ساله با توجه به روندها و گرایشات فرهنگ عمومی که در یک جامعه در سال گذشته رخ می‌دهد.

همچنین با در نظر گرفتن مد، معماری، تکنولوژی و غیره، اقدام به معرفی یک رنگ برای سال آینده می‌کنند که به آن رنگ سال می‌گویند. ما در این بخش به معرفی رنگ‌های دیگر برای بخش‌های مختلف در دکوراسیون منزل شما می‌پردازیم.

فضای انتظار و رنگ‌های خاکستری

فضای انتظار یا نشیمن خانه شما می‌تواند با اضافه کردن رنگ‌هایی مانند خاکستری، تبدیل به فضایی مدرن شود که کمی حرکت نیز در آن به جریان می‌افتد. استفاده از مبلمان با رنگ خاکستری و یا مبلمانی که قابلیت تخت شدن نیز دارند می‌تواند گزینه‌ای فوق العاده و جدید باشد.

رنگ مرجان سوخته و حس زندگی

شرکت پانتون رنگی جدید با عنوان رنگ مرجان سوخته را برای رنگ سال 2021 در طراحی معرفی کرده است. این رنگ دارای حس و حالی دوستانه، زنده و اجتماعی است که هر فردی به آن جذب می‌شود.

رنگ سبز و همسو شدن با طبیعت

با توجه به دور بودن افراد از طبیعت، در سال 2020، پیشنهاد بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی این است که از رنگ سبز که برای طراحی خانه‌های مدرن نیز بهترین گزینه است، استفاده شود.

این رنگ همگام با محیط زیست است و موجب پیوند شما و طبیعت می‌شود. رنگ سبز به عنوان رنگ سال 2021 در خانه، محبوبیت و برتری بسیاری نیز دارد. بسیاری از افراد در واحدهای تجاری و اداری نیز با توجه به اهمیت این رنگ و نزدیک شدن به طبیعت، از آن در دکوراسیون داخلی بهره می‌گیرند.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

رنگ آبی آسمانی و طراحی داخلی

بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه مد و طراحی داخلی فعالیت می‌کنند، رنگ سال 2021 در دکوراسیون را رنگ آبی آسمانی می‌دانند. این رنگ با توجه به غیر رسمی بودن آن، می‌تواند به انتقال انرژی مثبت در افراد کمک کند.

شرکت‌های مد معتقدند، اتفاقات ناگوار سال 2020 و خبرهای منفی اخبار و خبرگزاری‌ها، افراد را به سمت رنگ‌هایی خاص مانند آبی آسمانی سوق داده است.

همچنین این رنگ با رنگ تکنولوژی و فناوری نیز ارتباط نزدیکی دارد چرا که استفاده از اینترنت در همه جا با رنگ آبی نمایش داده می‌شود.

برای مثال بسیاری از لوگوهای شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، فیسبوک، توئیتر و غیره نیز به رنگ آبی آسمانی هستند.

 

 

 

 برند Sherwin Williams یک برند معروف و برجسته در زمینه رنگ  و دکوراسیون است که این بار برای سال 2021 به معرفی رنگ برنز که رنگی لوکس و برجسته است اقدام کرده است.


جمع بندی

  • شرکت بنجامین مور که یک شرکت آمریکایی است و در زمینه تولید رنگ و پوشش‌های سطحی فعالیت می‌کند؛ به تازگی رنگ سال 2021 را ترکیبی از رنگ‌های سبز، آبی و خاکستری،که نشان از یک هارمونی طبیعی دارد، اعلام کرده است.
  • برند Glidden، اولین برندی بود که به معرفی رنگ سال 2021 در منزل اقدام کرد.
  • برند Glidden رنگ مورد نظر خود را، رنگ Aqua Fiesta معرفی کرده است و رنگ سبزی است که شما را به یاد رنگ آبی می‌اندازد.
  • برند Farrow & Ball که یک برند انگلیسی است، 12 پرده رنگ را برای رنگ سال 2021 در طراحی در نظر گرفته است. این ترکیب رنگ‌ها به بازیابی انرژی افراد کمک می‌کند.
  • شرکت Valspar، 12 رنگ ملایم را که به القای حس آرامش و راحتی در منزل کمک می‌کنند، معرفی کرده است.
  • برند Sherwin Williams یک برند معروف و برجسته در زمینه رنگ و دکوراسیون است که این بار برای سال 2021 به معرفی رنگ برنز که رنگی لوکس و برجسته است اقدام کرده است.
  • فضای انتظار یا نشیمن خانه شما می‌تواند با اضافه کردن رنگ‌هایی مانند خاکستری، تبدیل به فضایی مدرن شود که کمی حرکت نیز در آن به جریان می‌افتد.
  • شرکت پانتون رنگی جدیدی با عنوان رنگ مرجان سوخته را برای رنگ سال 2021 در طراحی معرفی کرده است. این رنگ دارای حس و حالی دوستانه، زنده و اجتماعی است.
  • با توجه به دور بودن افراد از طبیعت، در سال 2020، پیشنهاد بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی این است که از رنگ سبز که برای طراحی خانه‌های مدرن نیز بهترین گزینه است، استفاده شود.
  • بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه مد و طراحی داخلی فعالیت می‌کنند، رنگ سال 2021 در دکوراسیون را رنگ آبی آسمانی می‌دانند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *