بازاریابی و تبلیغات

ویدئوهایی که به تعامل بهتر مشاوران املاک و مشتریان کمک می‌کند

تعامل بهتر مشاوران املاک

 

زمانی که در اینترنت پرسه می‌زنیم، بسیاری از ویدئوها وجود دارند که توجه ما را به خود جلب می‌کنند. اما این ویدئوها چه ویژگی‌هایی دارند که موجب توجه طیف گسترده‌ای از کاربران می‌شوند؟ کوتاه بودن فیلم‌ها در این میان حرف نخست را می‌زند، مفید بودن نکته بعدی است که در عین کوتاه بودن برای کاربران بسیاری مهم است. تعامل بهتر مشاوران املاک با مشتریان باعث نتیجه بخش بودن فرآیند معامله ملک می‌شود.

در واقع ویدئوها امروزه محبوبیت‌شان در حال افزایش است و روشی عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان به خصوص در شبکه‌های اجتماعی هستند. شما برای رسیدن به این هدف تنها نیاز به یک گوشی هوشمند دارید تا بتوانید ایده خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از طریق خلق ویدئوهایی با آنها در تعامل باشید.

در ادامه به چند نمونه از ویدئوهایی می‌پردازیم که مشاوران املاک می‌توانند آنها را تهیه کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهند و به این صورت تعامل خوبی با آنها داشته باشند. پس با کیلید مگ همراه شوید.

تورهای خانگی

بسیاری از کارشناسان املاک و مسکن اعتقاد دارند که این آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی هستند که خانه‌ها را می‌فروشند. اما چرا این دو منطقه تا این حد مهم هستند؟

عمده فعالیت خانه در قسمت آشپزخانه انجام می‌شود و بهتر است تا جایی که می‌شود، آن را جذاب‌تر و زیباتر به نمایش بگذاریم. برای همین منظور بهتر است فیلم‌هایی تهیه کنید مختصر که بتواند بهترین ویژگی‌های خانه مورد نظر را نشان دهد.

حتی نشان دادن خانه‌هایی که در لیست فروش شما نیستند نیز می‌تواند کمک کننده باشد؛ برای مثال ویدئوهایی از خانه‌های زیبا با معماری‌های جذاب تهیه کنید و در اختیار کاربران خود در شبکه‌های اجتماعی بگذارید.

  • بهتر است در خانه فروشی مد نظر خود قدم زده و از آن با استفاده از اپ‌هایی که در زمینه مسکن هستند، فیلم تهیه کنید.
  • نکات برجسته در هر اتاق را در فیلم نمایش دهید.
  • فضای آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و اتاق نشیمن را نمایش دهید.
  • نوع خانه را مشخص کنید، این که خانه مورد نظر در چه سبکی ساخته شده است و چه تفاوتی با دیگر خانه‌ها و دیگر سبک‌ها دارد؟

 

تعامل بهتر مشاوران املاک

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

معرفی محله

با استفاده از معرفی ویدئویی محدوده و محله‌ای که خانه در آن واقع شده است، شما می‌توانید خریداران را برای خرید خانه جذب کنید. حتی معرفی همسایگان خاص مانند مراکز خرید کوچک و غیره در یک فیلم هم می‌تواند مفید باشد و تبلیغ شما را خاص‌تر کند.

معرفی رستوران‌ها، پارک‌ها و مراکز طبیعت گردی در این زمینه می‌تواند فیلم تهیه شده توسط شما را جذاب‌تر کند. بهتر است در فیلم‌ها واقعیت‌هایی را که مردم در ارتباط با آن محله کمتر می‌شناسند را شرح دهید و در ارتباط با آن منطقه اطلاعات بهتری ارائه دهید. در ارتباط با سبک زندگی و فرهنگ حاکم بر آن محدوده نیز بهتر است کمی در ویدئو صحبت کنید.

  • مکان‌های مورد علاقه خود را نشان دهید.
  • فضاهای جذاب اما ناشناخته را معرفی کنید.
  • آمارها و ارقام و چیزهایی که اهمیت کمتر دارند را نشان دهید.
  • بهترین قسمت محله را نمایش دهید.

پشت صحنه فیلم‌های املاک

بسیاری از مردم دوست دارند تا جنبه‌های پنهان موضوعات را شناسایی کنند. بنابراین بهتر است از موضوعات جذاب و جدیدی در فیلم‌هایتان صحبت کنید که آنها نمی‌دانستند و از این فرصت برای اقناع آنها در ارتباط با فروش خانه بر اساس ویژگی منحصر به فردی که دارد، استفاده کنید و مشتریان را به پای میز معامله بکشانید.

  • از پشت صحنه فیلم برای معرفی تیم خود استفاده کنید.
  • از توصیف مشتریان بهره بگیرید
  • موضوعات مهم املاک در هفته اخیر را مطرح کنید
  • از هر آنچه در بازار محلی املاک و مستغلات در جریان است، سخن بگویید

 

تعامل بهتر مشاوران املاک

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

آماده سازی برای خرید جهت تعامل بهتر مشاوران املاک

خرید خانه همواره یکی از بزرگترین تصمیمات مالی است که یک فرد در طول زندگی‌اش می‌گیرد و برای همین منظور هم اغلب مردم ترجیح می‌دهند تا برای کسب راهنمایی نزد متخصصان این حوزه بروند. برای همین هم استفاده از فیلم‌ها یک روش عالی برای شروع یک پروژه با مشتریان و کمک شما به آنها است.

  • در این زمینه می‌توانید از فیلم‌هایی برای ترغیب به خرید و اتمام اجاره نشینی استفاده کنید.
  • شناسایی مشاوران املاک خبره با استفاده از فیلم‌های آموزشی کوتاه و مفید
  • نمایش آنچه مشاور املاک برای خریدار می‌تواند انجام دهد
  • ایده‌هایی برای بهبود پروسه اثاث کشی

آمادگی برای فروش

زمانی که فروشنده یک خانه برای فروش خانه‌اش تصمیم می‌گیرد، می‌خواهد بداند که خانه خود را دقیقا با چه مبلغی و در چه مدت زمانی می‌تواند به فروش برساند. استفاده از ویدئو توسط مشاوران املاک این امکان را فراهم می‌کند که انتظارات فروشندگان هم پوشش داده شود و آنها بتوانند خود را به جای خریدار هم قرار دهند و خانه خود را از زاویه بهتری به نمایش بگذارند.

  • انتظارات از فروشنده و مشاور املاک را پوشش دهید
  • روش‌های قیمت گذاری را مشخص کنید
  • روش‌هایی برای جذاب کردن خانه را استفاده کنید
  • از اشتباهات رایجی که مانع از فروش خانه می‌شود، بپرهیزید

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

زیبایی ظاهری برای تعامل بهتر مشاوران املاک

در ارتباط با صاحب خانه شدن باید موضوعات بسیاری را مد نظر قرار دهید و به مشتریان خود چه خریدار باشند یا فروشنده یادآوری کنید که با استفاده چند نکته و ترفند می‌توانند جذابیت ظاهری خانه را حفظ کنند.

  • نکات نگهداری از منزل را بعد از گذشت یک، 5 یا 10 سال یادآوری کنید.
  • از اعجاز رنگ‌ها در زیباسازی خانه، غافل نشوید
  • خرابی‌ها را ترمیم و تعمیر کنید
  • لکه‌ها و بوهای نامطبوع را از میان ببرید
  • از حالت قبل و بعد از پروژه (بازسازی، تعمیرات و غیره)، فیلم تهیه کنید

با این تفاصیل متوجه می‌شویم که ساخت فیلم‌ها و اضافه کردن آنها به عنوان یک آیتم مهم در زمینه بازاریابی به شما بسیار کمک خواهد کرد و در جذب مشتری، تعامل با آنها و بهبود ارتباط موثر خواهد بود.

اما تهیه فیلم بخشی از ماجرا است و بخش مهم دیگر، قرار دادن آن در وب سایت شما، شبکه‌های اجتماعی آژانس املاک مورد نظر و تبلیغ آن است.

پس از آنکه شما به طور منظم شروع به ضبط ویدئو کردید می‌توانید مخاطبان، خریداران، فروشندگان و دیگر کاربرانی را که جامعه هدف شما هستند؛ به خود جذب کنید و تصمیم بگیرید که بر اساس نوع مخاطب خود، چه چیزی را به آنها نمایش دهید و از این راه، آینده کاری خود را روشن‌تر سازید.

 

مطالب مرتبط

با چالش‌ها و بحران‌های حقوقی آژانس املاک تا چه حد آشنا هستید؟

  در هر شرکت، موسسه، آژانس املاک یا مجموعه‌ای که در حوزه تجاری فعالیت می‌کند، مجموعه‌ای از بحران‌های حقوقی آژانس املاک و غیرحقوقی وجود دارد […]

نکات مهمی که پیش از راه اندازی شعبه جدید مشاور املاک باید به آنها توجه کنید

  مدیران املاک برای راه اندازی شعبه جدید مشاور املاک خود باید نکاتی را مورد بررسی قرار دهند که در ارتباط با آنها اطلاعات خوبی […]

ارزش سازمانی در آژانس‌های حرفه‌ای املاک به چه صورت است؟

  برای آنکه همه کارمندان آژانس املاک در جهت اهداف آن آژانس کار کنند نیاز است تا ارزش سازمانی شفافی در این سازمان وجود داشته […]

مشارکت در املاک چه نقشی در توسعه این حرفه دارد؟

  این روزها فعالیت در زمینه مشارکت در املاک یک شغل پردرآمد به شمار می‌رود که به همین دلیل هم عده زیادی از افراد به […]

چه ابزارهایی مناسب حسابداری در املاک است؟

  حسابداری یکی از اموری است که در هر شغل و زمینه‌ای وجود دارد و برای بررسی درست آن باید برنامه ریزی صحیحی وجود داشته […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *