فناوری اطلاعات در مسکن

با هوش مصنوعی کیلید نیازی به مراجعه حضوری به بنگاه معاملات ملکی نیست

هوش مصنوعی کیلید

 

این روزها متاسفانه به دلیل شیوع کرونا خیلی از افراد در خانه به سر می‌برند و سعی می‌کنند کمترین مراجعه را به بیرون از خانه داشته باشند. مثلاً سفارش مواد غذایی به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن‌های مختلف مثل اسنپ فود و یا دیجی‌کالا انجام می‌شود، یا خدمات پرداخت نیز با انواع اپلیکیشن‌های پرداخت پول انجام می‌شود. شیوع کرونا باعث شده خیلی از کارهای ضروری را به آینده موکول کنیم، به عنوان مثال اگر قصد داشتید که در پایان فروردین ماه خانه‌ای اجاره و یا خریداری کنید و به تبع به دنبال خانه مناسبی بودید، اما به دلیل شیوع کرونا پیدا کردن خانه مناسب را به آینده موکول کردید. یا شرایط ویژه‌ای رخ داده و شما به ناچار مجبور به جابه‌جایی و اثاث‌کشی هستید و باید هر چه زودتر خانه مناسبی را پیدا کنید. در این شرایط ویژه سامانه و هوش مصنوعی کیلید به شما کمک می‌کند تا خانه مناسب خود را پیدا کنید و یا به فروش برسانید. با یاستفاده از سامانه هوشمند کیلید در خانه بمانید و بدون مراجعه حضوری از بهترین مشاورین املاک را برای خرید و رهن و اجاره کمک بگیرید.

در ادامه از خصوصیات اپلیکیشن و وب‌سایت برای پیدا کردن خانه مناسب می‌گوییم.

سامانه و هوش مصنوعی کیلید برای جستجوی خانه

در مرورگر آدرس وب سایت کیلید kilid.com  را تایپ کنید. بعد از ورود به وبسایت کیلید گزینه خرید، و یا رهن و اجاره را انتخاب کنید. نام محله و یا منطقۀ مورد نظر خود را انتخاب کنید، اگر دسترسی به ایستگاه مترو خاصی برای خرید و رهن و اجاره خانه برای شما اولویت است می‌توانید نام ایستگاه مورد نظر را در قسمت جستجوی کیلید تایپ کنید.

بعد از انتخاب منطقه، محله و یا ایستگاه مترو مورد نظرتان، روی جستجوی پیشرفته کیلیک کنید. حداقل و حاکثر رهن و میزان اجاره و همچنین متراژ خانه را مشخص و جستجو کنید.

تمامی خانه‌هایی که مطابق با انتخاب اولیه شما هستند در صفحه‌ای ظاهر می‌شود، با استفاده از فیلترهای مختلفی که در وب‌سایت تعبیه شده مانند نوع ملک، قیمت، تعداد اتاق خواب به انتخاب خانه مورد نظر خود نزدیک‌تر شوید.

به این ترتیب بدون مراجعه به بنگاه معاملات ملکی در دوران شیوع کرونا می‌توانید ملک مورد نظر خود را برای خرید و رهن و اجاره پیدا کنید.

 

خرید و اجاره خانه

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

تخمین ارزش خانه با استفاده هوش مصنوعی کیلید

یکی دیگر از قابلیت‌های نخمین قیمت خانه با استفاده از هوش مصنوعی کیلید است. اگر از فعالان در حوزه مسکن هستید و یا قصد خرید ملکی را دارید و یا قصد فروش ملک خود را دارید، بدون مراجعه به بنگاه‌های مختلف برای قیمت‌گذاری می‌توانید از هوش مصنوعی کیلید استفاده کنید.

برای تخمین قیمت خانه کافی است کد پستی 10 رقمی را در قسمت سرچ وب‌سایت کیلید وارد کنید. برای دریافت کد پستی نیز می‌توانید، روی قسمت کد پستی کیلیک کنید تا از طریق نقشه و یا خانه کد پستی را دریافت کنید. کد پستی را در قسمت سرچ کیلید تایپ کرده و به این ترتیب می‌توانید ارزش خانه و تاریخچه معاملات ملک مورد نظر با استفاده از هوش مصنوعی کیلید به دست آورید.

لازم به یادآوری است که تاریخچه معاملات  و ارزیابی هوشمند قیمت توسط هوش مصنوعی کیلید بر مبنای اطلاعات سامانه سابا وزارت راه و مسکن و شهرسازی است.

 

سامانه هوشمند کیلید

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

ثبت آگهی رایگان در سامانه هوشمند کیلید

اگر شما نیاز به فروش فوری و یا اجاره خانه دارید، می‌توانید با ثبت آگهی رایگان در کیلید ملک مورد نظر خود را به فروش برسانید و یا رهن و اجاره دهید. بعد از ثبت آگهی در کیلید هوش مصنوعی کیلید آژانس‌های املاک شروع به بررسی اطلاعات می‌کنه و حداقل 4 آژانس املاک همکار را  برای سپردن آگی ملک‌تون را انتخاب می‌کند. به این ترتیب بدون مراجعه به بنگاه معاملات ملکی می‌توانید ملک‌تان را به فروش برسانید و یا رهن و اجاره دهید. بنابراین در شرایط شیوع کروونا می‌توانید از هوش مصنوعی کیلید برای خرید و فروش خانه و یا رهن و اجاره خانه کمک بگیرید و در خانه بمانید.

 

خرید و اجاره خانه

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • در شرایط ویژه که شیوع کرونا سیر صعودی دارد، باید کمترین مراجعه را به بیرون از خانه داشته باشیم.
  • برای خرید و فروش خانه بدون مراجعه حضوری می‌توانید از وب‌سایت و اپلیکیشن کیلید استفاده کنید.
  • با استفاده از وب‌سایت و اپلیکیشن کیلید می‌توانید خصوصیات خانه مورد نظر مانند متراژ، منطقه و محله، تعداد اتاق‌های خواب و … را انتخاب کرده و سامانه هوشمند کیلید با توجه به خصوصیاتی مد نظر شما است، خانه و ملک برای خرید و اجاره پیشنهاد می‌دهد.
  • اگر از فعالان حوزه مسکن هستید و یا قصد خرید و فروش ملکی را دارید می‌توانید بدون مراجعه به بنگاه معاملات ملکی و با استفاده از هوش مصنوعی کیلید می‌توانید تخمین قیمت خانه و ملک مورد نظر را به دست آورید.
  • اگر قصد دارید خانه و یا ملکی را اجاره دهید و یا به فروش برسانید می‌توانید، آگهی را به طور رایگان در سامانه هوشمند کیلید ثبت کنید، تا هوش مصنوعی کیلید 4 آژانس املاک برتر را برای فروش و یا رهن اجاره خانه و ملک به شما معرفی کند.

 

مطالب مرتبط

گزارش تغییرات قیمت خانه در محله جردن

محله پر آوازه جردن در مجاورت خیابان ولیعصر با محوریت خیابان آفریقا که نام قدیمی آن جردن بوده است و در سال های اخیر به نلسون ماندلا باز هم تغییر […]

نقش فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در تحول صنعت املاک

  گرچه خرید و فروش خانه در صنعت املاک همیشه یکی از بزرگ‌ترین مسئولیت‌های مالی و احساسی محسوب می‌شود اما عصر امروز دیجیتال و نرم افزار این فرآیند را دقیق، […]

اطلاعات بازار مسکن در سامانه کیلید

  سایت کیلید با جمع آوری و تحلیل داده‌های رسمی، اطلاعات دقیقی از شرایط واقعی بازار خرید و فروش مسکن در مناطق 22 گانه تهران را در اختیار کاربران خود […]

تخمین قیمت خانه با سیستم ارزیابی هوشمند کیلید

  اولین قدم پیش از خرید یا فروش خانه ارزیابی قیمت خانه است. برای تخمین قیمت خانه بیشتر افراد به آژانس‌های معاملات املاک یا شنیده‌ها درمورد قیمت هر مترمربع از […]

وضعیت بازار مسکن کلانشهر تهران در تیر ماه 1398

  قیمت خانه مسکونی در مناطق 22 گانه کلانشهر تهران با توجه به معاملات ملک روند افزایشی به خود دیده است. با شروع فصل تابستان و افزایش هرچه بیشتری درخواست […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *