پروژه‌ها

پروژه ستین چیتگر چه امکاناتی دارد؟

سرمایه‌گذاری در پروژه ستین دریاچه چیتگر در منطقه 22

این روزها سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف در منطقه 22 رونق بسیاری دارد. دلیل این موضوع هم آن است که این منطقه فضای رشد بسیاری داشته و روز به روز در حال رشد و پیشرفت است. یکی از جاذبه‌هایی که این منطقه را تبدیل به قطب گردشگری تهران کرده است، وجود دریاچه چیتگر و ایرانمال است. بنابراین هر پروژه اداری، تجاری یا مسکونی که به این مراکز نزدیک باشند؛ برای سرمایه‌گذاری و سکونت بسیار گزینه خوبی خواهند بود.یکی از این پروژه ها پروژه ستین مروارید شهر است که حدودا 1 کیلومتر با مراکزی مانند ایرانمال فاصله دارد و این موضوع موقعیت ویژه ای را برای این پروژه به وجود آورده است.

پروژه ستین دریاچه چیتگر در یکی از بهترین موقعیت‌های پروژه مروارید شهر واقع شده است و توسط شرکت آرین سازه در حال احداث است. این شرکت یکی از پر رزومه‌ ترین شرکت‌های سازنده در محدوده چیتگر است و در رزومه این شرکت پروژه پدافند هوایی ارتش، پروژه آبشار و پروژه یاس 3 و افرا قرار دارد. مدیر عامل این شرکت آقای مسعود عبدی است.

پروژه ستین مروارید شهر دارای تنوع بالایی در متراژ واحدها است و از واحد 60 متر مربع تا 180 متر را در خود جای داده است. این پروژه در زمینی به مساحت 25000 متر و در 12 بلوک و 12 طبقه در حال ساخت است. در هر کدام از طبقات 8 واحد و در کل 1152 واحد وجود دارد. متراژها نیز به ترتیب 60، 90، 120، 150 و 180 متر مربع است. در ادامه با این پروژه بیشتر آشنا می شویم. پس با کیلید مگ همراه باشید.

 

پروژه ستین آرین سازه

نقشه پروژه ستین

با توجه به اینکه در هر کدام از طبقات برج ستین 8 واحد وجود دارد و متراژ واحدها نیز با یکدیگر فرق دارد، نقشه و نمای داخلی آنها با هم متفاوت است. متراژهای 60 متری این پروژه یک خواب هستند. متراژ 90 متری نیز دو خواب بوده و متراژ 120 و 150متری هم سه خواب هستند. هر طبقه از این پروژه دارای 2 واحد 60 متری، دو واحد 90 متری، 2 واحد 120 متری و 2 واحد 150 متری است.

پلان برج‌ها به صورت چرخشی است و به صورتی است که در یک برج واحد 60 متری شرقی بوده و در برج دیگر همان واحد غربی است. بنابراین قدرت انتخاب برای خریداران بسیار بالا خواهد بود. از طبقه دهم پروژه ستین واحدهای 160 متری، 170 متری و 180 متری شروع می شوند. به این صورت که در هر طبقه یک واحد 160 متری داریم و دو واحد 170 متری و دو واحد 180 متری.

نزدیکی به مراکز تفریحی

پروژه ستین به مراکزی مانند ایرانمال، پارک چیتگر، دریاچه چیتگر، باملند و غیره نزدیک است. در این منطقه دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر به عنوان مرکز پروژه های پیش فروش در نظر گرفته می شوند و به هر میزان که پروژه به آنها نزدیک تر باشد قیمت بالاتری داشته و به هر میزان از آنها دورتر باشد ارزان تر هستند. بنابراین پروژه هایی از این دست برای سرمایه گذاری گزینه بسیار مناسبی هستند. اگر چه نزدیک بودن به دریاچه گزینه خوبی برای سکونت و سرمایه گذاری است اما نمی توان ازدحام این منطقه را نیز ندیده گرفت.

بنابراین قرار گرفتن پروژه در فاصله مناسبی از این موقعیت ها می تواند انتخاب خوبی باشد. پروژه ستین آرین سازه که جزو برج های اطراف دریاچه چیتگر است؛ در بلوار اردستانی و در موقعیت مکانی تقریبا دورتر از دریاچه (ولی نه خیلی دور) و به دور از ازدحام قرار گرفته است. این پروژه دسترسی عالی به اتوبان های اطراف خود دارد که این موضوع باعث به وجود آمدن مزایایی دیگر برای پروژه همچون داشتن زمین سه بر است. نور کافی، نقشه عالی و فاصله مناسب از مراکز تفریحی موجب ایجاد موقعیت خوبی برای این پروژه در منطقه 22 شده است.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

امکانات پروژه ستین

  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزش
  • سونا و استخر
  • زمین چند منظوره ورزشی
  • زمین بازی ویژه ساکنین شهرک
  • هایپرمارکت
  • فضای آموزشی مدرن

 

موقعیت مکانی و دسترسی به پروژه ستین منطقه 22

پروژه لوکس ستین که در 12 بلوک در حال ساخت است دارای بهترین موقعیت مکانی بوده و در شمال آن کوه‌های زیبای تهران و پارک هزار و یک شهر قرار گرفته است؛ در شرق پروژه پارک بزرگ چیتگر و باغ گیاه شناسی و مجموعه بام لند و دریاچه چیتگر قرار دارند. علاوه بر این، با مقداری فاصله زمانی کوتاه با بازار بزرگ ایران مال وجود دارند. از دیگر جذابیت‌های این پروژه به دسترسی آسان به بزرگراه تهران–کرج و اتوبان‌های همت و حکیم می توان اشاره کرد که دسترسی به پروژه را راحت کرده است.

برای آن دسته از افرادی که برای تردد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند هم باید بدانند که نزدیک ترین ایستگاه مترو به پروژه ستین، ایستگاه مترو وردآورد است. ایستگاه مترو وردآورد یکی از ایستگاه‌های خط ۵ مترو تهران است. این ایستگاه در کیلومتر ۱۶ بزرگراه تهران–کرج، خیابان داروپخش قرار گرفته است. ورودی های این ایستگاه هم در خیابان داروپخش شهید اردستانی قرار دارند.

 

برای افرادی که از اتوبوس هم استفاده می کنند هم خط های اتوبوسرانی این ایستگاه عبارت است از: ایستگاه مترو وردآورد به شهرک وردآورد، ایستگاه مترو وردآورد به پایانه دریاچه (شهدای خلیج فارس)، ایستگاه مترو وردآورد به شهر قدس. علاوه بر این ایستگاه مترو ورد آورد خطوط تاکسی رانی نیز دارد.

  • شمال: اتوبان حکیم، اتوبان همت، شهربازی هزار و یک شهر (بزرگترین شهربازی خاورمیانه) و کوه های البرز.
  • شرق: پارک بزرگ چیتگر، بازار بزرگ ایران مال، باغ گیاه شناسی، مجموعه بام لند و دریاچه چیتگر
  • غرب: ایستگاه مترو (به فاصله دو دقیقه)
  • جنوب: اتوبان تهران-کرج

 

دریاچه چیتگر پروژه ستین

 

جمع بندی

  • پروژه ستین دریاچه چیتگر در یکی از بهترین موقعیت های پروژه مروارید شهر واقع شده است و توسط شرکت آرین سازه در حال احداث است.
  • پروژه ستین مروارید شهر دارای تنوع بالایی در متراژ واحدها است و از واحد 60 متر مربع تا 180 متر را در خود جای داده است. این پروژه در زمینی به مساحت 25000 متر و در 12 بلوک و 12 طبقه در حال ساخت است.
  • با توجه به اینکه در هر کدام از طبقات برج ستین 8 واحد وجود دارد و متراژ واحدها نیز با یکدیگر فرق دارد، نقشه و نمای داخلی آنها با هم متفاوت است. متراژهای 60 متری این پروژه یک خواب هستند. متراژ 90 متری نیز دو خواب بوده و متراژ 120 و 150متری هم سه خواب هستند.
  • پلان برج ها به صورت چرخشی است و به صورتی است که در یک برج واحد 60 متری شرقی بوده و در برج دیگر همان واحد غربی است. بنابراین قدرت انتخاب برای خریداران بسیار بالا خواهد بود.
  • پروژه ستین به مراکزی مانند ایرانمال، پارک چیتگر، دریاچه چیتگر، باملند و غیره نزدیک است. در این منطقه دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر به عنوان مرکز پروژه های پیش فروش در نظر گرفته می شوند و به هر میزان که پروژه به آنها نزدیک تر باشد قیمت بالاتری داشته و به هر میزان از آنها دورتر باشد ارزان تر هستند.
  • پروژه لوکس ستین که در 12 بلوک در حال ساخت است دارای بهترین موقعیت مکانی بوده و در شمال آن کوه های زیبای تهران و پارک هزار و یک شهر قرار گرفته است؛ در شرق پروژه پارک بزرگ چیتگر و باغ گیاه شناسی و مجموعه بام لند و دریاچه چیتگر قرار دارند.

مطالب مرتبط

معرفی شهرک راه آهن (گلستان) منطقه 22

در سال های اخیر با توسعه و ساخت ساز های گسترده در منطقه 22 با هدف ایجاد منطقه گردشگری بازار املاک در محله های این منطقه نیز رونق گرفت و […]

همه چیز درباره خرید خانه در منطقه ۲۲ تهران

هر خانواده‌ای دوست دارد سرپناهی برای خود داشته باشد. امروزه با توجه به شرایط کشور داشتن مسکن مستقل برای جوانان یکی از شروط اصلی ازدواج محسوب می‌شود. لذا هر فردی […]

معرفی برج‌های پارلمان چیتگر و امکانات آن

این روزها بازار ساخت‌وساز در منطقه 22 رواج بسیاری دارد و هر چه موقعیت پروژه‌ها به پروژه‌های بزرگ منطقه نزدیک باشد، گزینه بهتری خواهد بود. یکی از این پروژه‌ها، برج‌های […]

معرفی برج تماس و امکانات آن

این روزها رشد و گسترش مراکز تجاری به مردم کمک زیادی کرده است و خریداران در هر نقطه‌ای از شهر که باشند با مراجعه به مراکز تجاری نزدیک خود می‌توانند […]

معرفی پروژه بیسموت منطقه 22 و امکانات آن

پروژه بیسموت چیتگر اخیرا توسط تعاونی مسکن ایثارگران غرب و در منطقه 22 در رینگ دوم دریاچه چیتگر کلید خورده است. این پروژه کاربری اداری- تجاری داشته و به صورت […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *