پروژه‌ها

معرفی برج تماس و امکانات آن

بازارچه موبایل تماس منطقه 22 دریاچه چیتگر

این روزها رشد و گسترش مراکز تجاری به مردم کمک زیادی کرده است و خریداران در هر نقطه‌ای از شهر که باشند با مراجعه به مراکز تجاری نزدیک خود می‌توانند نیازهای خود را برآورده کنند. یکی از این نیازها خدمات و خرید انواع گوشی، قطعات کامپیوتر، لپ تاپ، تعمیرات تخصصی و غیره است که پیش از این باید برای انجام آنها به مرکز شهر مراجعه می کردیم. یکی از این مراکز تجاری که کار خرید و تعمیرات لوازم الکترونیکی را آسان کرده است، برج تماس است.

برج تماس که در منطقه 22 و در نزدیکی میدان ساحل در محدوده دریاچه چیتگر واقع شده است، انتخاب خوبی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند برای خرید و یا تعمیر لوازم الکترونیکی خود مانند انواع موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و غیره اقدام کنند. در این مرکز قدرت بررسی، مقایسه و انتخاب زیادی برای کاربران وجود دارد و مشتریان این دسته از خدمات به راحتی می توانند خدمات خود را دریافت کنند. در ادامه این مقاله با معرفی بیشتر این برج همراه کیلید مگ باشید.

 

مشخصات برج تماس منطقه 22

برج تماس در روز جمعه 16 اردیبهشت 1401 با حضور هنرمندان و بازیگرانی مانند مجید صالحی و امیر عباس گلاب افتتاح شده است. درواقع تماس یکی از برج های تجاری و اداری منطقه 22 است که کاربری مرکز تلفن همراه و کالای دیجیتال دارد. این برج به صورت شخصی ساز بوده و طراحی آن بر عهده طراح ماهر کشور آقای فرزاد دلیری بوده است. دلیری دارای رزومه‌ای بسیار قوی در این زمینه هم در منطقه ۲۲ و هم در کل تهران است.

 

بازار موبایل تماس فرانتیوم

برج تماس دارای 60 واحد تجاری در 5 طبقه و 42 واحد اداری در 6 طبقه با ورودی مجزا، به همراه 3000 متر فضا برای هایپر مارکت با ورودی اختصاصی و همچنین 5 رستوران و فودکورت در یک طبقه و تراس بزرگ، با منظره سبز ،آبشار و دریاچه چیتگر و تعداد 730 پارکینگ است.

واحدهای این برج از 50 متر مربع تا 370 متر مربع بوده و متراژهای متفاوتی دارد. واحدهای اداری این مجموعه از 120 متر مربع تا 280 متر مربع طراحی شده است و موقعیت مکانی آن به لحاظ دسترسی به اتوبان های همت، حکیم و تهران کرج نزدیک است. علاوه بر این، این پروژه در فاصله 25 کیلومتری از مرکز شهر کرج قرار دارد و دسترسی آسان از شرق و مرکز تهران را نیز فراهم کرده است.

با توجه به نبود مراکز بزرگ دیجیتال و کالای دیجیتال در غرب تهران و به خصوص منطقه 22 و اطراف دریاچه چیتگر، برج تماس دارای موقعیتی بی نظیر برای کسب و کارهای مرتبط با خرید و فروش موبایل و لوازم جانبی آن و کالاهای دیجیتال است. علاوه بر این قرار گرفتن پروژه در نزدیک بزرگراه همت، دسترسی آسان را به این مرکز فراهم کرده است در حالیکه دیگر مراکز خرید کالای دیجیتال این دسترسی آسان را ندارند.

 

  در همین رابطه بخوانید:

 

تعمیرات در برج تماس

طبقه سوم برج تماس به تعمیرات تخصصی انواع گوشی و تلفن هوشمند اختصاص یافته است و شما می توانید به راحتی گوشی خود را در این قسمت تعمیر کرده و یا انواع برنامه ها را در آن نصب کنید. خدماتی مانند فلش و ریکاوری گوشی نیز در این بخش انجام می شود.

 

 

هایپر مارکت تماس

فروشگاه شهروند در برج تماس و در لوکیشنی آرام و خارج از طرح ترافیک قرار گرفته است و مشتریان این مرکز می‌توانند خریدهای روزمره خود را از این قسمت انجام دهند. بنابراین برج تماس تنها یک مرکز خرید و فروش موبایل و لوازم الکترونیکی نیست و شما می‌توانید دیگر مایحتاج زندگی روزمره خود را از هایپر مارکت آن که در طبقه زیرین مرکز قرار گرفته است، تهیه کنید.

 

رستوران‌های مرکز تماس

وجود رستوران و فست فودهای مختلف هم کمک می کند تا مشتریان این مرکز بتوانند ساعاتی را به آرامش طی کنند. در این قسمت شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو کنید یا با سر زدن به کافه‌های آن برای نوشیدن انواع قهوه، چای، دمنوش و دیگر نوشیدنی‌ها اقدام کنید. فود‌هال فرانتیوم یکی از بخش‌های این برج است که انواع فست فود ، ایرانی ، وگان ، کافه و قلیون در آن سرو می‌شود.

 

ویژگی های دیگر برج تماس

  • دید دریاچه
  • دید فوق العاده آبشار تهران
  • حدود ۶۰٪ فضای مشاع
  • 42 واحد اداری در ۶ طبقه همراه با ورودی مجزا
  • 5 رستوران و‌ فود کورت در یک‌ طبقه به همراه تراس ۳۶۰ درجه
  • 51 واحد تجاری در ۴ طبقه
  • فروشگاه شهروند در یک طبقه با‌ ورودی اختصاصی
  • 730 واحد پارکینگ در ۶ طبقه
  • 80 واحد انبار تجاری
  • 3000 متر مربع هایپر مارکت
  • 5 رستوران و فودکورت

 

 

  در همین رابطه بخوانید:

 

آدرس برج تماس

تهران – اتوبان خرازی غرب – خروجی دریاچه خلیج فارس – خیابان شمس تبریزی. برج تماس.

 

جمع بندی

  • برج تماس که در منطقه 22 و در نزدیکی میدان ساحل در محدوده دریاچه چیتگر واقع شده است، انتخاب خوبی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند برای خرید و یا تعمیر لوازم الکترونیکی خود مانند انواع موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و غیره اقدام کنند.
  • برج تماس در روز جمعه 16 اردیبهشت 1401 با حضور هنرمندان و بازیگرانی مانند مجید صالحی و امیر عباس گلاب افتتاح شده است. درواقع تماس یکی از برج‌های تجاری و اداری منطقه 22 است که کاربری مرکز تلفن همراه و کالای دیجیتال دارد.
  • مجموعه تماس دارای 60 واحد تجاری در 5 طبقه و 42 واحد اداری در 6 طبقه با ورودی مجزا به همراه 3000 متر فضا برای هایپر مارکت با ورودی اختصاصی و همچنین 5 رستوران و فودکورت در یک طبقه و تراس بزرگ ، با منظره سبز ،آبشار و دریاچه چیتگر و تعداد 730 پارکینگ است.
  • طبقه سوم برج تماس به تعمیرات تخصصی انواع گوشی و تلفن هوشمند اختصاص یافته است و شما می توانید به راحتی گوشی خود را در این قسمت تعمیر کرده و یا انواع برنامه‌ها را در آن نصب کنید.
  • فروشگاه شهروند در برج تماس و در لوکیشنی آرام و خارج از طرح ترافیک قرار گرفته است و مشتریان این مرکز می توانند خریدهای روزمره خود را از این قسمت انجام دهند.
  • وجود رستوران و فست فودهای مختلف هم کمک می کند تا مشتریان این مرکز بتوانند ساعاتی را به آرامش طی کنند. در این قسمت شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو کنید یا با سر زدن به کافه های آن برای نوشیدن انواع قهوه، چای، دمنوش و دیگر نوشیدنی ها اقدام کنید.

مطالب مرتبط

معرفی شهرک راه آهن (گلستان) منطقه 22

در سال های اخیر با توسعه و ساخت ساز های گسترده در منطقه 22 با هدف ایجاد منطقه گردشگری بازار املاک در محله های این منطقه نیز رونق گرفت و […]

معرفی برج‌های پارلمان چیتگر و امکانات آن

این روزها بازار ساخت‌وساز در منطقه 22 رواج بسیاری دارد و هر چه موقعیت پروژه‌ها به پروژه‌های بزرگ منطقه نزدیک باشد، گزینه بهتری خواهد بود. یکی از این پروژه‌ها، برج‌های […]

پروژه ستین چیتگر چه امکاناتی دارد؟

این روزها سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف در منطقه 22 رونق بسیاری دارد. دلیل این موضوع هم آن است که این منطقه فضای رشد بسیاری داشته و روز به روز در […]

معرفی پروژه بیسموت منطقه 22 و امکانات آن

پروژه بیسموت چیتگر اخیرا توسط تعاونی مسکن ایثارگران غرب و در منطقه 22 در رینگ دوم دریاچه چیتگر کلید خورده است. این پروژه کاربری اداری- تجاری داشته و به صورت […]

محله دریاچه چیتگر محله نوپای تهران

محله دریاچه چیتگر از جوان‌ترین محله‌های تهران است و به دلیل جاذبه‌های تفریحی‌اش توجه زیادی را به خود جلب کرده و به محله‌ای محبوب برای خرید آپارتمان و اجاره خانه […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *