پروژه‌ها

معرفی پروژه بیسموت منطقه 22 و امکانات آن

پروژه بیسموت منطقه 22

پروژه بیسموت چیتگر اخیرا توسط تعاونی مسکن ایثارگران غرب و در منطقه 22 در رینگ دوم دریاچه چیتگر کلید خورده است. این پروژه کاربری اداری- تجاری داشته و به صورت Home Office ساخته خواهد شد.

هوم آفیس به معنای خانه دفتری است و شامل یک واحد اداری است که بخشی از آن به صورت اتاق مستر قرار دارد. در این اتاق مستر تمام امکانات استراحت و تامین نیازهای فردی در حین کار وجود دارد. درواقع هوم آفیس ها یک فضای کار ایمن و عالی هستند که در آن هم زمان می توان کار و استراحت کرد.

این پروژه در رینگ اصلی بلوار چهار‌باغ قرار گرفته است و موقعیت ویژه آن موجب شده است تا برای ساخت مرکز اداری و تجاری مناسب باشد. در ادامه این مقاله با معرفی بیشتر پروژه بیسموت همراه کیلید مگ باشید.

 

معماری و ساخت پروژه بیسموت

این پروژه در زمینی به مساحت 4384 متر مربع بوده و به نام هوا‌فضا ثبت گردیده است. اسم سازنده این پروژه شرکت تعاونی مسکن ایثارگران غرب است. این تعاونی در سال 1376 تاسیس شده است و سابقه مدیریت در پروژه‌هایی مانند پروژه خرازی ، پروژه زیتون و پروژه نخل را دارا است. علاوه بر این تعاونی ایثارگران غرب دارای امکاناتی مانند کارخانه شن و ماسه ، بتن آماده و تولید قطعات پیش‌ساخته بتنی است که از آنها در پروژه‌های در حال اجرا استفاده می شود.

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

امکانات بیسموت

بیسموت دارای 27 طبقه بوده که 6 طبقه از آن منفی، 3 طبقه تجاری و 18 طبقه اداری تجاری است که حالت هوم آفیس داشته و شامل خدمات هتلینگ است. مساحت بخش تجاری این مجموعه حدودا 6 هزار متر مربع است و مساحت اداری آن نیز 20 هزار متر مربع است.

متراژهای متفاوتی در این پروژه برای واحدها تعریف شده است و حداقل متراژهای اداری 75 متر و واحدهای تجاری 25 متر است. طبقات پایینی در این پروژه کاربری تجاری مانند گالری طلا و‌ جواهر و غیره دارند و طبقاتی نیز تنها برای بانوان در نظر گرفته شده است و آنها می توانند با پوشش آزادانه در آنجا فعالیت کنند. سالن‌های آرایش، سالن ورزشی و غیره نیز در این پروژه در نظر گرفته شده است. درب‌های واحدهای تجاری و اداری نیز مجزا از هم هستند و در طبقات منفی 1 و منفی 2 سینما، سالن ورزش و کارواش و استخر وجود دارد.

از جمله مراکز مهم رفاهی و گردشگری اطراف پروژه به مراکزی مانند بازار بزرگ ایران مال، مجموعه هزارو یک شهر، دریاچه چیتگر، بام لند و غیره می توان اشاره کرد.

 

پروژه بیسموت سرمایه گذاری در منطقه 22

 

موقعیت و دسترسی به بیسموت منطقه 22

پروژه بیسموت در ضلع شمالی دریاچه چیتگر و رینگ اصلی بلوار چهار باغ قرار گرفته است. برای دسترسی به این پروژه می‌توان از جاده‌ها و مسیرهای اصلی اطراف آن مانند بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید خرازی، اتوبان شهید همدانی و آزادراه تهران کرج استفاده کرد. نزدیک‌ترین خطوط مترو هم برای آن دسته از افرادی که از حمل‌و‌نقل عمومی استفاده می کنند، استفاده از مترو وردآورد و چیتگر است.

 

 

امکانات دیگر این پروژه منطقه 22

  •  در این پروژه واحد های اداری ۷۵ مترمربع هستند که ۲۰ متر مستر و ستینگ روم خواهند داشت.
  •  پارکینگ و انباری
  • سالن اجتماعات
  • سالن کنفرانس
  •  سالن ورزشی
  •  استخر و سونا
  •  مهدکودک
  • بخش‌های خدماتی
  • هتلینگ
  • وجود آسانسور و ورودی جدا برای مدیران و مالکین

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

سرمایه گذاری در پروژه بیسموت و آینده آن

با توجه به قیمت های حال حاضر منطقه 22 و لوکیشن ویژه این پروژه که در ضلع شمالی رینگ اصلی دریاچه چیتگر واقع شده است و در نزدیکی مراکز مهم تجاری، تفریحی و گردشگری مانند ایران مال، بام لند، مجموعه هزار و یک شب و غیره قرار دارد، آینده رو به رشد و پیشرفت چشم گیری در انتظار این هوم آفیس خواهد بود. در پایان هر پروژه ارزش هر سهم آن به حدود 400 میلیون تومان خواهد رسید.

 

 

جمع بندی

  • پروژه بیسموت چیتگر اخیرا توسط تعاونی مسکن ایثارگران غرب و در منطقه 22، در رینگ دوم دریاچه چیتگر کلید خورده است. این پروژه کاربری اداری- تجاری داشته و به صورت Home Office ساخته خواهد شد.
  • بیسموت دارای 27 طبقه بوده که 6 طبقه از آن منفی، 3 طبقه تجاری و 18 طبقه اداری تجاری است که حالت هوم آفیس داشته و شامل خدمات هتلینگ است.
  • پروژه بیسموت در ضلع شمالی دریاچه چیتگر و رینگ اصلی بلوار چهار باغ قرار گرفته است. برای دسترسی به این پروژه می‌توان از جاده‌ها و مسیرهای اصلی اطراف آن مانند بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید خرازی، اتوبان شهید همدانی و آزاد راه تهران کرج استفاده کرد.
  • با توجه به قیمت‌های حال حاضر منطقه 22 و لوکیشن ویژه این پروژه که در ضلع شمالی رینگ اصلی دریاچه چیتگر واقع شده است و در نزدیکی مراکز مهم تجاری، تفریحی و گردشگری مانند ایران مال، بام لند، مجموعه هزار و یک شب و غیره قرار دارد، آینده رو به رشد و پیشرفت چشم گیری در انتظار این هوم آفیس خواهد بود.

 

مطالب مرتبط

معرفی شهرک راه آهن (گلستان) منطقه 22

در سال های اخیر با توسعه و ساخت ساز های گسترده در منطقه 22 با هدف ایجاد منطقه گردشگری بازار املاک در محله های این منطقه نیز رونق گرفت و […]

همه چیز درباره خرید خانه در منطقه ۲۲ تهران

هر خانواده‌ای دوست دارد سرپناهی برای خود داشته باشد. امروزه با توجه به شرایط کشور داشتن مسکن مستقل برای جوانان یکی از شروط اصلی ازدواج محسوب می‌شود. لذا هر فردی […]

معرفی برج‌های پارلمان چیتگر و امکانات آن

این روزها بازار ساخت‌وساز در منطقه 22 رواج بسیاری دارد و هر چه موقعیت پروژه‌ها به پروژه‌های بزرگ منطقه نزدیک باشد، گزینه بهتری خواهد بود. یکی از این پروژه‌ها، برج‌های […]

معرفی برج تماس و امکانات آن

این روزها رشد و گسترش مراکز تجاری به مردم کمک زیادی کرده است و خریداران در هر نقطه‌ای از شهر که باشند با مراجعه به مراکز تجاری نزدیک خود می‌توانند […]

پروژه ستین چیتگر چه امکاناتی دارد؟

این روزها سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف در منطقه 22 رونق بسیاری دارد. دلیل این موضوع هم آن است که این منطقه فضای رشد بسیاری داشته و روز به روز در […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *