پروژه‌ها

مجتمع مسکونی چناران رزیدنس پارک الهیه چه ویژگی‌هایی دارد؟

مجتمع مسکونی چناران رزیدنس پارک

 

يكی از مجلل‌‌ترين برج‌های شهر تهران در محله الهیه مجتمع مسکونی چناران رزیدنس پارک است که ساختی بسیار لاکچری و مدرن دارد. این مجتمع توسط معماران باتجربه مهندس فرزاد دلیری و مهندس امید غلامپور ساخته شده است.

از جمله امکانات این مجتمع به مواردی مانند سيستم امنيتی پيشرفته، رستوران و خدمات سرو غذا، سالن‌های ورزشی، فضای زیبای مشجر، كارواش، خشكشويی، چشم انداز زیبا، گارد محافظت ویژه‌ای برای کنترل ورود و خروج و غیره می‌توان اشاره کرد. در این مجموعه همچنین از بالاترین استاندارد زندگی برای یک منزل شیک استفاده شده است و در عین حال به كوچكترین جزئیات هم توجه ویژ ه شده است.

مجموعه چناران پارک رزیدنس در الهیه تهران با مساحتی بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع از جمله ساختمان‌های با متراژ بالا در تهران به شمار می‌رود. متراژ واحدهای این مجتمع از ۲۶۰ الی ۵۵۰ متر مربع است و فضای سبز اطراف آن نیز ۵۰۰۰ متر مربع است.

با این اعداد و ارقام بزرگی این مجتمع به خوبی حس می‌شود که در کنار متراژ بالا، لوکس بودن واحدها نیز این مجموعه را تبدیل به یک مجتمع رویایی کرده است. بنابراین اگر قصد خرید آپارتمان لوکس در الهیه تهران را دارید با ادامه مقاله در کیلید مگ همراه شوید.

 

مجتمع مسکونی چناران رزیدنس پارک

 

امکانات مجتمع مسکونی چناران رزیدنس پارک

این مجتمع مسکونی دارای امکانات بسیاری برای ساکنان آن است و اگر قصد اجاره واحد اوکازیون در الهیه تهران را دارید گزینه خوبی برای شما خواهد بود. از جمله امکانات متعدد این مجتمع به تجهیزات در نظر گرفته شده در آشپزخانه‌های واحدهای آن می‌توان اشاره کرد که شامل: اجاق گاز، فر، مایکروفر، کافی میکر، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر و غیره است که همگی آنها از بهترین برندهای دنیا خریداری شده‌اند.

از دیگر امکانات ویژه این مجموعه می‌توان به درب های ورودی مجتمع اشاره کرد که به سیستم دیجیتالی حساس به شماره پلاک هر ماشین مجهز بوده و با امنیت کاملی که بوجود آورده، ورود و خروج مجتمع را تحت کنترل خود دارد. این مورد که بسیار حرفه‌ای و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا اجرا شده است بسیار برای ساکنین مجموعه مهم است و توانسته امنیت آنها را به خوبی فراهم کند.

در ساخت رزیدنس پارک از بهترین و برترین مصالح و متریال ساختمانی استفاده شده است که از جمله آنها به شیرآلات خاص و طلا کاری شده می‌توان اشاره کرد. این مجتمع دارای یک لابی بزرگ و مجلل است که امکان سرو غذا نیز در آن فراهم شده است. وجود کارواش، کیترینگ، خشکشویی، سالن ورزش و رستوران نیز تجهیزات دیگری از فضای مدرن رزیدنس برای ساکنین است. در لابی این مجموعه از نورپردازی‌های زیبا و خاصی بر روی سقف و دیوار لابی استفاده شده است.

فضای سبز بیرونی و نمای خارجی مجتمع مسکونی چناران رزیدنس پارک، از مواردی است که در همان نگاه اول بسیار جذاب به نظر می‌رسد. در این نما از ایده های کلاسیک خاصی استفاده شده است که در کنار درختان تنومند و کهن این مجموعه، و همراه با آبشارهای کوچک فضای دل انگیزی را برای ساکنین فراهم کرده است. به همین دلیل هم چشم انداز زیبایی در تراس‌های این مجموعه دیده می‌شود. در محوطه بیرونی این مجموعه از انواع تجهیزات ورزشی استفاده شده است که با وجود جاده تندرستی و پیست دوچرخه سواری به راحتی می‌توان برای استراحت و ورزش از آنها استفاده کرد.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

سیستم‌های هوشمند برج چناران

از سیستم های هوشمندی که در واحدهای لوکس برج چناران استفاده شده است به سیستم روشنایی ABB و سیستم مدیریت متمرکز ABB می‌توان اشاره کرد. علاوه بر این دیگر سیستم‌های کنترل سرمایشی و گرمایشی، سیستم کنترل فن کویل و تهویه مطبوع، سیستم کنترل روشنایی، سیستم نظارتی هشدار و سیستم کنترل دسترسی نیز به صورت هوشمند در این مجتمع طراحی شده‌اند.

معماری مجتمع مسکونی چناران رزیدنس پارک

همه ساختمان و واحدهای این مجموعه و تمام امکانات و تجهیزات آن در یک ساختمان مدرن که به روزترین تکنولوژی دنیا را دارد گردآوری شده است. این سازه در عین حال که معماری سنتی ایرانی و فضای کلاسیک را دارد دارای ویژگی‌های هنر و معماری مدرن در داخل واحدها است و بنابراین تلفیقی از مدرنیته و سنت است.

ورودی اصلی برج لوکس چناران پارک رزیدنس نیز متناسب با سبک به کار رفته در طراحی معماری کل بنا بوده و در واقع در این ورودی از عناصر و پیکره سبک کلاسیک برای نشان دادن عظمت این برج کمک گرفته شده است. در لابی این مجموعه ستون‌ها و سرستون‌های زیبایی وجود دارد و سقف گنبدی و قوس‌های بکار رفته در این بخش زیبایی بسیاری را برای آن به وجود آورده است.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

قیمت واحدها در برج چناران پارک

قیمت این واحدهای مسکونی در رده بسیار بالا قرار دارد و طبقات بالای آن هم مانند دیگر پنت هاوس‌ها، به پنت هاوس این برج تعلق داشته که چشم انداز بسیار ویژه و زیبایی دارد. چشم اندازی خاص، هوای عالی و مطبوع،امنیت بالا و سکوت و فضای آرامش بخش در این مجموعه همه موجب بالا رفتن قیمت واحدها در این مجتمع شده است.

امکانات دیگر مجتمع مسکونی چناران

  • استخر
  • انباری
  • اینترنت wifi
  • خروجی اضطراری
  • زنگ خطر
  • سالن اجتماعات
  • سالن بدنسازی
  • سالن بیلیارد
  • سینمای خانگی
  • شومینه
  • فضای سبز
  • کابینت MDF
  • کف سرامیک
  • گرمایش مرکزی

 

مجتمع مسکونی چناران رزیدنس پارک

 

دسترسی به مجتمع چناران پارک رزیدنس

مجتمع مسکونی چناران در محله باغ فردوس تهران و در خیابان چناران،خیابان سروستان شرقی قرار گرفته است و از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند دادسرای ناحیه یک و مرکز خرید مدرن الهیه و بیمارستان اختر و ورودی ۱ مترو قیطریه قرار دارد.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مجتمع، ورودی ۲ مترو قیطریه و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس الهیه است که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل ‌و نقل عمومی هم راحت کرده است.

آدرس: تهران، الهیه، خیابان فرشته، خیابان چناران، پلاک 5

 

مجتمع مسکونی چناران رزیدنس پارک

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • يكی از مجلل‌‌ترين برج‌های شهر تهران مجتمع چناران پارک است که ساختی بسیار لاکچری و مدرن دارد. این مجتمع توسط معماران باتجربه مهندس فرزاد دلیری و مهندس امید غلامپور ساخته شده است.
  • مجموعه چناران پارک رزیدنس در الهیه تهران با مساحتی بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع از جمله ساختمان‌های با متراژ بالا در تهران به شمار می‌رود. متراژ واحدهای این مجتمع از ۲۶۰ الی ۵۵۰ متر مربع است و فضای سبز اطراف آن نیز ۵۰۰۰ متر مربع است.
  • در ساخت رزیدنس پارک از بهترین و برترین مصالح و متریال ساختمانی استفاده شده است که از جمله آنها به شیرآلات خاص و طلا کاری شده می‌توان اشاره کرد. این مجتمع دارای یک لابی بزرگ و مجلل است که امکان سرو غذا نیز در آن فراهم شده است.
  • از سیستم های هوشمندی که در واحدهای لوکس برج چناران استفاده شده است به سیستم روشنایی ABB و سیستم مدیریت متمرکز ABB می‌توان اشاره کرد.
  • همه ساختمان و واحدهای چناران پارک و تمام امکانات و تجهیزات آن در یک ساختمان مدرن که به روزترین تکنولوژی دنیا را دارد گردآوری شده است. این سازه در عین حال که معماری سنتی ایرانی و فضای کلاسیک را دارد دارای ویژگی‌های هنر و معماری مدرن در داخل واحدها است و بنابراین تلفیقی از مدرنیته و سنت، است.
  • مجتمع مسکونی چناران در محله باغ فردوس تهران و در خیابان چناران،خیابان سروستان شرقی قرار گرفته است و از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند دادسرای ناحیه یک و مرکز خرید مدرن الهیه و بیمارستان اختر و ورودی ۱ مترو قیطریه قرار دارد.
مجتمع مسکونی چناران رزیدنس پارک
« از 11 »

مطالب مرتبط

معرفی برج‌های پارلمان چیتگر و امکانات آن

این روزها بازار ساخت‌وساز در منطقه 22 رواج بسیاری دارد و هر چه موقعیت پروژه‌ها به پروژه‌های بزرگ منطقه نزدیک باشد، گزینه بهتری خواهد بود. یکی از این پروژه‌ها، برج‌های […]

اساسنامه آپارتمان مسکونی چیست؟

  با افزایش شهرنشینی شاهد رشد سریع‌السیر مجتمع مسکونی در شهرها بوده‌ایم که هرروزه نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. با توجه به اینکه هر سبکی از زندگی قوانین و […]

سرایداری چیست و وظایف سرایدار آپارتمان کدام است؟

  سرایداری را می‌توان یکی از مشاغل مهم در ساختمان‌ها و مجتمع‌های بزرگ در نظر گرفت. امروزه در اکثر ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها استخدام سرایدار انجام می‌شود و وظایف سرایدار در […]

بایدها و نبایدهای طراحی دکوراسیون لابی مجتمع‌های مسکونی

  با افزایش تعداد طبقات و واحدهای مجتمع‌های مسکونی تعداد افرادی که در یک ساختمان اداری یا مسکونی رفت و آمد می‌کنند نیز افزایش یافته است. شاید در گذشته که […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *