خواندنی و دیدنی

معرفی زیباترین و بهترین ویلاهای دنیا

زیباترین ویلاهای دنیا

 

به احتمال فراوان این سوالات در ذهنتان ایجاد شده است که زیباترین ویلاهای دنیا کدامند؟ و یا ویلاهای بزرگ دنیا یا خانه‌های بزرگ در دنیا و یا حتی ویلاهای معروف دنیا در کجا قرار داشته و چه تمایزی با ویلا­های معمولی در سطح جهان دارند؟ و از طرفی نیز قیمت این ویلاهای معروف دنیا برای هر شب اجاره چگونه خواهد بود و چه نکاتی بر قیمت این ویلاهای معروف دنیا تاثیرگذار است؟ در ادامه مقاله با کیلیدمگ همراه باشید.

ویلای باناکوت از خانه‌های بزرگ در دنیا

 ویلای باناکوت یک ملک ویلایی و یکی از خانه‌های بزرگ در دنیا با ۷ اتاق­ خواب است. این ویلا در جزیره اختصاصی و انحصاری جامبی بای خلیج گواتر،‌ خارج از سواحل آنتیگوآ که در کارائیب اند واقع شده‌است. این ویلای ساحلی بر روی شن­‌های نرم و سفید «پاستور بِی» قرار دارد.

این محل اقامت در باناکوت به شکل L همراه با ۷ اتاق­ خواب با حمام­‌های مختص به همان اتاق ­خواب طراحی شده است. ویلای باناکوت یک اتاق نشیمن،‌ آشپزخانه و  یک مکان غذاخوری را به عنوان قسمت­‌های اصلی شامل می‌­شود. همچنین یک کتابخانه و اتاق نشیمن نیز همراه با تلویزیون در آن وجود دارد.

نواحی سالن­‌های باز شگفت ­انگیز، مکان­‌های مناسب یرای استراحت در فضای آزادند. شما می‌­توانید از زمین تنیس و استخر ۱۵ متری و مجلل وابسته به آب شور دریا  لذت ببرید.

 این ملک مجلل در جزیره خلیج «جامبی» بشدت خصوصی است. این ویلا دارای فضای بسیار بزرک و مجللی به اندازه ۱۱۰۰۰ فوت است که نه تنها یکی از ویلاهای بزرگ دنیا بوده بلکه با خوش سلیقگی طراحی و پیراسته شده و منعکس کننده یک سبک استوایی‌-کارائیبی است.

جزیره «جامبی بی» در آنتیگوآ‌ مکان امنی است که تنها با قایق قابل دسترسی بوده و در سراسر جهان به دلیل ارائه خدمات در سطح جهانی و انحصاری مشهور است و یکی از ویلاهای معروف دنیا در آن قرار دارد.

 

زیباترین ویلاهای دنیا

 

اُوِر یاندر سی از سری ویلاهای بزرگ دنیا

اُوِر یاندر سی یک ویلای مجلل، خوش­نشین و شخصی است. که در لیست ویلاهای بزرگ دنیا و همچنین ویلاهای معروف دنیا قرار دارد. در مهمانی­های دو تا سی نفره می­‌توانند در چهار ویلایی که منحصراً و به طور خاص طراحی شدند با یکدیگر سازگار و متصل شوند.

تمام این ویلا­های مجزا سواحل و چشم انداز­های نفس­گیر و مختص به خود را دارند. ویلای اُوِر یاندر سی یکی از زیباترین ویلاهای دنیا ست که در گذشته یک پاسگاه ماهیگیری بوده است. جزیره­ای که اُوِر یاندر سی در آن واقع شده است یک جزیره خصوصی در باهاما است که به یک پناه‌گاه سازگار با محیط‌زیست تبدیل شده‌است. نرخ ویلا شامل استفاده کامل از امکانات رفاهی،‌ فعالیت­ها و امکانات جزیزه است که اجاره­ی کل جزیره،‌ خصوصی سازی مطلق و امنیت و رسیدگی کامل از سوی کارمندان کارکشته و باتجربه را تضمین می­‌کند. ویلای اُوِر یاندر سی توسط یک سیستم انرژی تجدید پذیر معین نیرو می‌گیرد که شامل سه توربین بادی و یک و نیم آکر زمین خورشیدی است. ویلای  اُوِر یاندر سی را می­‌توان در زمره ویلا­هایی با قیمت بالا با نرخ ۴۹ تا ۵۷ هزار دلار برای هرشب  درمیان ویلاهای معروف دنیا قرار دارد.

در جزیره چهار ویلا به صورت جداگانه طراحی شده‌است که هر یک از آن‌ها به صورت کامل از مناظر نفس‌گیر طلوع و غروب خورشید و همچنین نسیم دریا بهره می­‌برند. آن‌ها دارای استخرهای بیکران، جکوزی،‌ سواحل خصوصی، مکان غذاخوری خصوصی همراه با دستگاه تهویه اند.

 

زیباترین ویلاهای دنیا

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

کریستال سپرینگز در باربادوساین

این ویلا یکی از زیباترین ویلاهای دنیا و از رمانتیک‌­ترین ویلا­ها در باربادوس است که توسط طراح برجسته جهانی، اولیور مِسِل، طراحی شده است. این ویلا نزدیک سواحل دریایی با ۱۰ اتاق­ خواب ساخته شده است.

ساحل شخصی این ویلا و استفاده از قایق­ آن که در باغ­‌های سرسبز و باشکوه به همراه آبشار خود جایگذاری شده،‌ نمای این ویلا را که از ویلاهای معروف دنیا بشمار می‌­رود بسیار چشم فریب کرده است. تنها کمی از ساحل فاصله بگیرید تا به تمام امکانات رفاهی محلی دسترسی پیدا کنید.

ویلای کریستال سپرینگز به شکلی ایده‌­آل میان اسپایت­ستون و هال­تاون واقع شده است. در هال­تاون یک مرکز خرید قرار دارد و از طرف دیگر اسپایت­ستون یک شهر تاریخی زیبا و دلپسند است که شما چیدمانی از رستوران‌­ها،‌ کافه­‌ها و مغازه‌­ها را خواهید یافت.

کریستال اسپرینگز دلربا، رمانتیک و شیک بوده و  مستقیماً مشرف به دریای آبی دریای کاراییب است. مسیر­ها و پلکان­ها به ساحل کوچک و خلیجی که امکان شنا در آن وجود دارد منتهی می­‌شود.

کریستال سپرینگز  علاوه بر یک استخر شنای بی‌نهایت گرم دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز به تجهیزات مدرن ورزشی است. همچنین یک سینما و تئاتر خانگی فوق‌­العاده مجهز به سیستم تهویه هوا با صندلی­‌ها و پرده بزرگ سینما و یک ماشین تولید پاپ­کورن قدیمی نیز در آن وجود دارد.

کارکنان کریستال سپرینگز شامل پیش‌خدمت،‌ آشپز به همراه دستیاران، خدمتکاران و همچنین در شب نیز قایقرانان و محافظان امنیتی که سال‌ها با این ملک همراه بوده‌اند به دنبال رفع هر نیاز شما اند.

 

زیباترین ویلاهای دنیا

 

ویلا ریکای مجلل

ویلای ویلا ریکا ملکی مجلل با ۵ اتاق ­خواب دلربا در میان خانه‌های بزرگ در دنیا و ویلاهای بزرگ دنیا است که در ایبیزا، در نزدیکی سواحل و مشرف به خلیج کوچک کالا جٌندال واقع شده است و با تیمی از کارکنان بادقت و کارکشته شناخته می­‌شود.

کالا جٌندال یکی از منحصر بفرد­ترین خلیج­‌های ایبیزاست که مملو از شیک­‌ترین کافه‌­ها و رستوران­‌های متعدد و متفاوت در کنار ساحل است.

ویلا ریکا دارای ۵ اتاق­ خواب شامل تلویزیون­‌های پلاسما،‌ تهویه مطبوع و یخچال­‌های کوچک است. این ویلا شامل سالن ورزشی،‌ سونای بخار با قابلیت دفع سموم بدن و اتاق بخار است.

روی پشت­بام ویلا یک وان گرم با حداکثر گنجایش ۱۰ نفر قرار دارد که افراد می‌­توانند از آشامیدن نوشیدنی­‌های خود زیر ستارگان آسمان نهایت لذت را ببرند.

مکان‌های غذاخوری متعددی در ویلا ریکا وجود دارند.  این مکان‌­ها شامل یک باغ باربیکیو که با چراغ‌های کم‌نور و چشم فریب، یک منطقه غذاخوری رسمی مشرف بر استخر با شکوه و یک منطقه برای خوردن صبحانه با نمایی از خلیج است.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

ویلای اَنی پرایوِت از زیباترین ویلاهای دنیا

ویلای اَنی پرایوِت در سریلانکا یکی از زیباترین ویلاهای دنیا و از سری املاک خصوصی است که در منطقه چشم­ نواز دیکوالا،‌ در ساحل جنوبی سریلانکا، قرار دارد.

این زمین ۵ آکری شامل ۲ ویلای مجزا با ۱۵ اتاق ­خواب در میان این دو می­‌شود که یکی از آن­ها ۷ اتاق‌­ خواب و دیگری ۸ اتاق خواب را پیشنهاد می‌کنند.

آن‌ها می‌توانند جداگانه یا با هم اجاره شوند. همین ویژگی این ویلا را در دسته ویلا­هایی با قیمت بالا با نرخ ۵ تا ۱۸ هزار دلار برای هرشب درمیان ویلاهای معروف دنیا و خانه‌های بزرگ در دنیا قرار داده است.

شما می‌­توانید از چشمه آب معدنی طبیعی اَنی پرایوِت از ویلاهای معروف دنیا که منویی از درمان‌­های الهام بخش آسیایی را به شما هدیه می­‌دهند لذت ببرید.

همچنین استخر­های بزرگی وجود دارند که مناظر و نما­های مجذوب کننده اطراف را به خوبی به نمایش گذاشته است. قسمت‌ها و نواحی مختلفی برای غذا خوردن به همراه بشقاب­‌های آماده با غذا­هایی از سراسر کرده زمین به دستپخت سرآشپز سیرل وجود دارند.

این محیط یک فضای خیره‌کننده و بسیار مناسب و بی­‌نقص برای مراسم­‌های عروسی،‌ مراسم‌­های خاص و خلوتگاه­‌های گروهی بوده و حتی دارای یک عمارت بزرگ برای رویدادها و مراسم‌­های خاص با پس زمینه کامل اقیانوس است.

 

 

کاسا ترِس سولز  از ویلاهای معروف دنیا

ویلای کاسا ترس سولز در مکزیک و بر روی یک صخره دراماتیک قرار دارد و از مناظر اقیانوسی در همه جهات بی­وقفه بهره می‌برد. این ویلا از زیباترین ویلاهای دنیا از خانه‌های بزرگ و جذاب در دنیا و از سری ویلاهای بزرگ دنیا در شهر پونتا میتاست.

یک احساس آرامش و صفای فریبنده بر تمام ملک و ویلا سایه افکنده که ترکیبی منحصر بفرد و یکتا از ظرافت و پیچیدگی است. نبوغ طراحی آن با کوچک‌ترین جزئیات همراه است و به میهمانان تجربه گرمی از مکزیک سنتی را می‌دهد.  

آثار برجسته هنر توسط هنرمندان و صنعتگران پر آوازه جذابیت و کیفیت هر اتاق را افزایش داده است. ایوان بیضی‌شکل با ظرافت بسیار مجهز به کاناپه­‌های بزرگی،‌ با مناظر زیبای اقیانوس احاطه شده است.

پارچه‌های گلدوزی شده،‌ هنر بومی و آثار هنری معروف مکزیکی در فضاسازی ویلا نقش کلیدی ایفا کرده‌اند و این ترکیب‌­ها، ظرافت­‌ها و پیچیدگی‌­ها آن را به یکی از زیباترین ویلاهای دنیا بدل کرده است

این ویلا توسط تراس­‌های متعدد که بنظر می­‌رسد بر روی استخر شناور هستند و بیش از ۱۶۰ فوت با لبه بی­نهایت فاصله دارند ماهیت پیدا کرده است. این ویلا همچنین شامل سونا،‌ اتاق ماساژ و یک سالن تناسب اندام کاملاً مجهز همراه با  تلویزیون­‌های ماهواره‌­ای است.

 

 

لا برگری در جنوب فرانسه

ویلای لا برگری از زیباترین ویلاهای دنیا و خانه‌های بزرگ در دنیا است. این ویلای ۸ خوابه ملکی مجلل و فراموش نشدنی است  که در جنوب فرانسه واقع شده است. لا برگری مظهر جذابیت و پیچیدگی بوده و از سری ویلاهایی است که برای تک تک اعضای خانواده تجربه­ای لذت‌بخش خواهد بود.

لا برگری که یک ویلای شخصی و از ویلاهای معروف دنیا است در یک باغ ۱.۴ هکتاری شامل فضای سبز عظیم و چشم نواز و تزئین شده واقع شده است که از مناظر و چشم انداز­های خیره کننده و تپه­‌ها و فراتر از آن برخوردار است.

لا برگری ترکیبی یکپارچه از معماری کلاسیک با فضای داخلی معاصر ارائه می‌دهد که بر قطعه‌های نفیس آنتیک و عتیقه که از قلعه اصلی به دست آمد اند تاکید و استفاده می­‌کند.

روز­های بلند تابستان را می‌توان در مناطق وسیعی از فضای باز و ناهارخوری با تراس­‌های پوشیده شده و بسته که مشرف به استخر هستند سپری کرد.

طول استخر ۱۵ متر است و می‌تواند در ماه‌های خنک‌تر گرم شود. میهمانان می‌­توانند از آب گرم منحصر بفرد،‌ زمین گلف، زمین تنیس و شام در رستوران­‌های تراز اول جهان لذت ببرند.

 

خانه‌های بزرگ در دنیا

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

آلایا از زیباترین ویلاهای دنیا

آلایا یک خانه ساحلی بسیار لوکس و باشکوه در باربادوس است که از زیباترین ویلاهای دنیا و از ویلاهای معروف دنیاست. می‌توان آلایا را در رده ویلا­هایی با قیمت بالا با نرخ ۲۰ تا ۵۰ هزار دلار برای هرشب درمیان ویلاهای معروف دنیا قرار داد. این ویلا شامل ۶ اتاق خواب در خانه اصلی و دو آپارتمان در یک ساختمان جداگانه در کنار ورودی اصلی می‌­شود.

ویلای آلایا در یک زمین چشم نواز ۱.۷۵ آکری و در سواحل غربی پلاتینوم در بارباداس واقع شده است. این ویلا در انتهای یک جاده بسیار خصوصی قرار دارد اما  با این حال تنها یک مایل از  شمال زمین گلف، چوگان،‌ مراکز خرید لوکس،‌ رستوران‌ها و دیگر جاذبه‌های عمومی فاصله دارد.

ویلای ‌آلایا حریم خصوصی هتل ۵ ستاره و خدمات یک هتل ۵ ستاره را ارائه می‌دهد و گروه کارکنان با تجربه و مشهور همچون میشلین، ستاره آشپزی جهانی، را شامل شده. نرخ اجاره ویلای آلایا شامل همه غذاها، نوشیدنی­‌های باکیفیت و یک کافه کامل و مجهز به تمام تجهیزات و اجناس می‌شود.

باغ‌­های باشکوه آلایا به دریا منتهی شده و پیاده‌روهایی دارد که با نور ال ای دی سرتاسر مسیر را برای شما همچون گل‌های سوسن در برکه­‌ها  شبیه‌سازی می‌­کند. املاک محدود و معدودی در هر نقطه دنیا وجود دارد که با تجمل، لطافت و زیبایی و پیچیدگی که آلایا دارد همخوان بوده باشد.

 

خانه‌های بزرگ در دنیا

 

عمارت شگفت انگیز هالیوود

عمارت هالیوود یک ویلای ۶ خواب بسیار شگفت‌انگیز و از ویلاهای بزرگ دنیا است که در حومه شهر کیپ تاون واقع شده است. این ویلا علاوه بر مناظر باشکوه و خیره کننده، یک جویبار کوهستانی که از کنار آن می‌­گذرد و یک اتاق نشیمن رسمی با حجم دو برابر معمول که نیمی از آن را بالکن با حفاظ­های نرده­ای  تشکیل می‌­دهد را نیز دارا است.

 

خانه‌های بزرگ در دنیا

 

منطقه بیرونی ویلا یک نقطه سرگرم‌کننده کامل با باربیکیو و یک استخر شنای بزرگ و قابل ملاحظه است. همچنین ۹ بالکن،‌ ۳ سالن مطالعه، ۴ گاراژ ‌ماشین،‌ یک سالن تناسب اندام،‌ سینمای خانگی و نیروی امنیتی با تاکید بر دوربین­‌های مداربسته و هشداردهنده ۳۶۰ درجه را نیز شامل می­­‌شود. سر­تاسر خانه از جمله منطقه استخر،‌ موسیقی دلخواه شما بر اساس انتخاب­ خود قابل پخش و شنیدن خواهد بود.

همچنین یک باشگاه بدنسازی جنگلی و تاب مخصوص کودکان که به وسیله دو پل به یکدیگر متصل شده‌اند در سمت مخالف رودخانه طبیعی تعبیه شده است. دوربین‌­های مدار بسته برای امنیت کامل سرتاسر ملک را احاطه کرده و از هر تلویزیون قابل مشاهده‌اند.

 

مطالب مرتبط

4 نظر در مورد : “معرفی زیباترین و بهترین ویلاهای دنیا

  1. اصلاً چند تا از این ویلا ها هم داشته باشید آخرش باید تو یکی از این ها زندگی کنید دیگه. آخر هم که 2 متر سنگ قبر بیشتر نداریم
    دنیا فانی و بی ارزش و رفتنی است
    فرزند آدم را چه جای فخر فروشی است؟ اولش نطفه ای بیش نیست آخرش هم لاشه ای بیش نیست دیر دفنت کنند بوی گند جنازه همه جا رو گرفته
    40 سال بعد حتی بچه ات هم نمیاد سرگورت یک فاتحه برات بخونه

    1
    2
    1. شما ببخشید که بعضی ها پولدارن و زندگی میکنن ببخشیدشون به بزرگی خودتون واقعا نمیفهمم چشونه بعضیا بابا خب مگه چ گناهیه پولدار بودن؟

  2. مفت هم نمی ارزند
    وسط یک جنگل پر از حشره پشه و عقرب و مار و…. با اون هوای حال گیر شرجی مرطوب

    1
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *