دکوراسیون داخلی

برچسب کابینت راه حلی ارزان برای نوسازی آشپزخانه شما

برچسب کابینت

 

این روزها تکنولوژی روز وارد حوزه دکوراسیون منزل و آشپزخانه شده و به مدد آن مردم می‌توانند با هزینه کمتر تغییرات بیشتری را در خانه خود اعمال کنند. یکی از این متریال جدید که وارد حوزه دکوراسیون خانه و آشپزخانه شده، برچسب کابینت است که شباهت زیادی با کاغذ دیواری دارد و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد. خرید برچسب کابینت با توجه به قیمت آن طرفداران زیادی در سال‌های اخیر پیدا کرده است. برچسب انواع مختلفی دارد از سفید مات گرفته تا طرح چوب.

برای مثال اگر شما به طرح چوب علاقمند هستید می‌توانید از برچسب‌هایی که طرح چوبی دارند استفاده کنید یا از طرح‌های هماهنگ با دکوراسیون منزل خودتان استفاده کنید.

در واقع خرید بر‌چسب کابینت یک گزینه متنوع و در عین حال به صرفه است که در کنار تنوع طرح و رنگ با پرداختن یک هزینه اندک ظاهر آشپزخانه شما را روح تازه‌ای می‌بخشد.

علاوه بر تنوع طرح و رنگ و ارزان بودن برچسب کابینت شما با خرید بر‌چسب کابینت می‌توانید به راحتی آن را اجرا کنید و دردسر و کثیفی ناشی از تغییر کابینت‌ها را نخواهید داشت و به بودجه بندی هزینه‌های شما نیز کمک می‌کند.

با خرید بر‌چسب کابینت شما می‌توانید از آن بر روی کابینت‌هایی با جنس‌های مختلف مانند ام دی اف، فلزی، هایگلاس و غیره استفاده کنید. اکثر انواع برچسب کابینت فلزی طرح‌دار قابل شستشو بوده و تمیز کردن و نگهداری از آنها بسیار راحت است.

قیمت برچسب کابینت قابل شستشو تفاوت چندانی با قیمت برچسب کابینت غیر قابل شتشو نداشته و برای آنکه این نوع برچسب بر اثر شستشو خراب نشود بهتر است این تفاوت قیمت را نادیده گرفته و از نوع قابل شستشوی آن استفاده کنید. در این مطلب به بررسی مزایا و معایب بر‌چسب کابینت و تشریح انواع آن می‌پردازیم.

مزایای استفاده از بر‌چسب کابینت

  • قیمت مناسب و ارزان
  • حمل و نصب راحت و سریع با دردسر کم
  • تنوع طرح و رنگ و مدل
  • قابلیت شستشو و ضد آب بودن
  • سایز و اندازه متنوع

 

برچسب کابینت سفید

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

معایب استفاده از بر‌چسب کابینت

  • مقاومت و دوام کمتر در مقایسه با کابینت
  • چهره نامناسب برای آشپزخانه در صورت اجرای نادرست

برچسب کابینت طرح سنگ

بر‌چسب کابینت طرح سنگ می‌تواند در کنار سادگی که به کابینت شما می‌دهد حس و حال آشپزخانه شما را نیز تغییر دهد.

البته از بر‌چسب کابینت طرح سنگ غالبا بر روی کانتر آشپزخانه استفاده می‌شود و بهتر است برای نصب آنها از طرح‌های ساده‌تر استفاده کنید و دقت کنید رگه‌های موجود در این نوع برچسب‌ها با فضای آشپزخانه شما در یک تم رنگ باشند.  

بر‌چسب کابینت طرح سنگ مرمر و بر‌چسب کابینت طرح سنگ آنتیک از طرح‌های مختلف بر‌چسب کابینت طرح سنگ است که تنها شباهتی با ویژگی ظاهری آن داشته و مقاوت پایینی دارد.

 

برچسب کابینت سفید

 

برچسب کابینت طرح چوب

بر‌چسب کابینت طرح چوب بیشترین محبوبیت را در میان انواع برچسب‌های کابینت دارد چرا که یک طرح گرم بوده و با توجه به آنکه در این نوع برچسب‌ها از قطعات چوبی نیز استفاده می‌شود بنابراین بر‌چسب کابینت طرح چوب در کنار قیمت پایینی که دارد مقاومت بیشتری را نیز در مقایسه با برچسب‌های دیگر دارد.

بر‌چسب کابینت طرح چوب رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی دارد و اجرای آن ساده است. زمانی که از طرح‌های راه راه چوبی برای پوشش کابینت‌ها استفاده کنید می‌توانید هماهنگی بیشتری را نیز در محیط زندگی خود ایجاد کنید و از شلوغ شدن فضا جلوگیری کنید.

برچسب کابینت سفید

یکی از ساده‌ترین و شیک‌ترین انواع برچسب کابینت، برچسب کابینت سفید است که هیچ گاه نیز قدیمی نشده و در دکوراسیون خانه و آشپزخانه شما از مد نمی‌افتد.

استفاده از برچسب کابینت سفید در کنار نصب و اجرای آسانی که دارد به راحتی با دکوراسیون خانه شما نیز سازگار می‌شود و ترکیب رنگ‌های زیبایی را به وجود می‌آورد.

البته نباید فراموش کرد که برچسب کابینت سفید مانند کابینت سفید به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارد و در مقابل به راحتی هم تمیز می‌شود.

از برچسب کابینت سفید می‌توان بر روی انواع کابینت استفاده کرد. استفاده از برچسب کابینت سفید طرح دار کمک می‌کند تا آشپزخانه شما از حالت یک رنگ بودن و یکنواختی خارج شود.

 

برچسب کابینت سفید

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

سفید طلایی

استفاده از بر‌چسب کابینت سفید طلایی به دلیل وجود رنگ طلایی در آن فضای آشپزخانه شما را لوکس‌تر خواهد کرد. البته زمانی که شما می‌خواهید از بر‌چسب کابینت سفید طلایی استفاده کنید نباید این نکته را فراموش کنید که رنگ دیوارهای اطراف بسیار مهم هستند.

برای مثال زمانی که دیوار آشپزخانه سفید باشد استفاده از بر‌چسب کابینت سفید طلایی گزینه مناسبی است اما اگر رنگ دیوار زمینه رنگی دیگری داشته باشد استفاده از این نوع بر‌چسب جذابیت خود را از دست خواهد داد.

سفید مشکی

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون پدیده محبوبی نیست اما در صورتی که در کنار رنگ‌های دیگر استفاده شود نتیجه جذابی حاصل خواهد شد.

برای مثال استفاده از بر‌چسب کابینت سفید مشکی در صورتی که با چیدمان کلی خانه شما هماهنگ باشد یک گزینه بسیار جذاب خواهد بود.

البته باید دقت کنید که در استفاده از برچسب کابینت سفید مشکی بهتر است میزان رنگ تیره کم‌تر باشد تا فضای آشپزخانه شما سنگین نشود. استفاده از برچسب کابینت سفید مشکی فضای بسیار مدرنی را به خانه شما می‌بخشد.

 

 

سفید مات

یکی از نکاتی که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه به روش کلاسیک انجام می‌شود به کارگیری رنگ‌های خنثی مانند سفید مات است که اگر شما هم در دکوراسیون خانه و آشپزخانه خود از سبک کلاسیک استفاده می‌کنید استفاده از برچسب کابینت سفید مات گزینه خوبی است.

استفاده از برچسب کابینت سفید مات بهتر است در ترکیب با رنگ چوب کانتر یا کفپوش با رنگ متمایز به کار گرفته شود تا از یکنواختی خارج شود.

استفاده از رنگ سفید مات در دکوراسیون این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و به دلیل آنکه کثیفی را کمتر به نمایش در می‌آورد گزینه خوبی برای خانه‌هایی با بچه کوچک است.

رنگی

استفاده از بر‌چسب کابینت رنگی فضای خانه را از سادگی خارج کرده و آن را منحصر به فرد می‌سازد. اما استفاده از این نوع بر‌چسب به دلیل رنگ‌های متنوعی که دارد نیازمند مهارت شما و اندکی سلیقی برای تطبیق رنگ‌های مختلف در فضای آشپزخانه و خانه است.

به همین دلیل هم اغلب افرادی که ریسک‌ پذیرتر هستند به سراغ چنین انتخاب‌هایی می‌روند. البته استفاده از بر‌چسب رنگی کابینت بهتر است در خانه‌ها و آشپزخانه‌های بزرگتر با متراژ بالاتر استفاده شود چرا که موجب کوچکتر دیده شدن فضا می‌شود و بهتر است در کنار رنگ‌های خنثی به کار گرفته شود تا فضای خانه شما سنگین نشود.

قیمت برچسب کابینت

قیمت برچسب کابینت فلزی و انواع کابینت‌‌های قدیمی با توجه به نوع جنس و طرح آن متفاوت است. همانطور که اشاره کردیم از این نوع برچسب می‌توان بر روی انواع کابینت ام دی اف، ‌های گلاس، کامپوزیت، سنگ و حتی فلزی استفاده کرد اما معیارهایی مانند میزان برچسب کابینت ( بر اساس متری، رولی یا عمده بودن)، جنس ( قابل شستشو، خود چسب یا تنوع در ضخامت) و ابعاد برچسب نیز بر روی قیمت برچسب کابینت تاثیر گذار است.

برای مثال قیمت برچسب کابینت پی وی سی گرانتر از قیمت برچسب کابینت پلاستیکی است یا برچسب‌هایی با ضخامت بیشتر، ضد آب و ضد خش و مقاوم در برابر حرارت، طبیعتا گرانتر هستند.

البته هزینه نصب این نوع برچسب را هم در صورتی که خودتان نخواهید نصب آن را انجام دهید باید به قیمت خرید برچسب کابینت اضافه کنید.

برای خرید برچسب کابینت ابتدا باید متراژ دقیق کابینت آشپزخانه خود را دربیاورید سپس برای مثال برای یک آشپزخانه 7 متری شما نیاز به نصف یک رول با ابعاد عرض 60 و طول 25 متر نیاز دارید.

 

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی

  • خرید بر‌چسب کابینت یک گزینه متنوع و در عین حال به صرفه است که در کنار تنوع طرح و رنگ با پرداختن یک هزینه اندک ظاهر آشپزخانه شما را روح تازه‌ای می‌بخشد.
  • علاوه بر تنوع طرح و رنگ و ارزان بودن برچسب کابینت شما با خرید برچسب کابینت می‌توانید به راحتی آن را اجرا کنید و دردسر و کثیفی ناشی از تغییر کابینت‌ها را نخواهید داشت و به بودجه بندی هزینه‌های شما نیز کمک می‌کند.
  • با خرید بر‌چسب کابینت شما می‌توانید از آن بر روی کابینت‌هایی با جنس‌های مختلف مانند ام دی اف، فلزی، هایگلاس و غیره استفاده کنید. اکثر انواع برچسب کابینت فلزی طرح ‌دار قابل شستشو بوده و تمیز کردن و نگهداری از آنها بسیار راحت است.
  • بر‌‌چسب کابینت طرح سنگ می‌تواند در کنار سادگی که به کابینت شما می‌دهد حس و حال آشپزخانه شما را نیز تغییر دهد. از برچسب کابینت طرح سنگ غالبا بر روی کانتر آشپزخانه استفاده می‌شود.
  • بر‌چسب کابینت طرح چوب بیشترین محبوبیت را در میان انواع برچسب‌های کابینت دارد چرا که یک طرح گرم بوده و با توجه به آنکه در این نوع برچسب‌ها از قطعات چوبی نیز استفاده می‌شود بنابراین برچسب کابینت طرح چوب در کنار قیمت پایینی که دارد مقاوم است.
  • یکی از ساده‌ترین و شیک‌ترین انواع بر‌‌چسب کابینت، بر‌چسب کابینت سفید است که هیچ گاه نیز قدیمی نشده و در دکوراسیون خانه و آشپزخانه شما از مد نمی‌افتد. استفاده از بر‌چسب کابینت سفید در کنار نصب و اجرای آسانی که دارد به راحتی با دکوراسیون خانه هماهنگ می‌شود.
  • استفاده از بر‌چسب کابینت سفید طلایی به دلیل وجود رنگ طلایی در آن فضای آشپزخانه شما را لوکس‌تر خواهد کرد. البته زمانی که شما می‌خواهید از بر‌چسب کابینت سفید طلایی استفاده کنید نباید این نکته را فراموش کنید که رنگ دیوارهای اطراف بسیار مهم هستند.
  • استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون پدیده محبوبی نیست اما در صورتی که در کنار رنگ‌های دیگر استفاده شود نتیجه جذابی حاصل خواهد شد.
  • یکی از نکاتی که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه به روش کلاسیک انجام می‌شود به کارگیری رنگ‌های خنثی مانند سفید مات است که اگر شما هم در دکوراسیون خانه و آشپزخانه خود از سبک کلاسیک استفاده می‌کنید استفاده از بر‌چسب کابینت سفید مات گزینه خوبی است. برچسب کابینت سفید مات پرطرفدار است.
  • استفاده از برچسب کابینت سفید مات بهتر است در ترکیب با رنگ چوب کانتر یا کفپوش در نظر گرفته شود.
  • استفاده از بر‌چسب کابینت رنگی فضای خانه را از سادگی خارج کرده و آن را منحصر به فرد می‌سازد. اما استفاده از این نوع بر‌چسب به دلیل رنگ‌های متنوعی که دارد نیازمند مهارت شما و اندکی سلیقی برای تطبیق رنگ‌های مختلف در فضای آشپزخانه و خانه است.
  • قیمت بر‌چسب کابینت فلزی و انواع کابینت‌‌های قدیمی با توجه به نوع جنس و طرح آن متفاوت است.
  • هزینه نصب بر‌چسب کابینت را هم در صورتی که خودتان نخواهید نصب آن را انجام دهید باید به قیمت خرید برچسب کابینت اضافه کنید.
  • معیارهایی مانند میزان بر‌‌چسب کابینت ( بر اساس متری، رولی یا عمده بودن)، جنس ( قابل شستشو، خود چسب یا تنوع در ضخامت) و ابعاد برچسب نیز بر روی قیمت بر‌چسب کابینت تاثیر گذار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *