دکوراسیون داخلی

چگونه رنگ‌های مختلف را به محیط حمام اضافه کنیم؟

رنگی کردن محیط حمام

 

با کمک گرفتن از رنگ‌های مختلف و کاشی رنگی فضای حمام شما می‌تواند زیبا و جذاب شود. استفاده از خط و خطوط رنگی در بدنه کاشی نیز به رنگی شدن حمام خانه و جذابیت حمام کمک می‌کند. البته اضافه کردن بیش از حد رنگ در محیط حمام، جلوه زیبایی به آن نمی‌دهد. پس سعی کنید تعادل را در اضافه کردن رنگ‌های مختلف به حمام رعایت کنید. در فضاهای کوچک استفاده زیاد از رنگ ریسک‌دار است.

رنگ زیاد همانطور که باعث زیبایی محیط حمام شما می‌شود، امکان دارد فضا را کوچک‌تر نشان دهد. در این متن سعی داریم با کمک گرفتن از ایده‌های مختلف بتوانید رنگ‌های مختلف و زیبایی را وارد حمام کرده و جذابیت حمام  را بیشتر کنید. سرفصل مطالب به شرح زیر است:

  • ساده‌ترین روش‌ها برای رنگی کردن محیط حمام چیست؟
  • چگونه می‌توان رنگ را به داخل فضای حمام آورد؟
  • آیا از وسایل دکوری می‌توان برای رنگی کردن خانه استفاده کرد؟
  • حمام رنگی به چه وسایلی احتیاج دارد؟

 

رنگی کردن محیط حمام

 

نقاشی به عنوان ساده‌ترین روش برای اضافه کردن رنگ‌های مختلف به محیط حمام

راحت‌ترین و ساده‌ترین راه برای اضافه کردن رنگ‌های مختلف به فضای حمام اضافه کردن رنگ و نقاشی است. در بازار همه نوع رنگ قابل یافت است. کمک گرفتن از نقاشی روشی مقرون بصرفه نیز به حساب می‌آید. مخصوصا برای حمام‌هایی که اندازه بزرگی دارند. پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا رنگ اصلی را برای حمام خود انتخاب کنید و سپس در ادامه از رنگ‌های کمکی برای نمود هرچه بیشتر رنگ اصلی کمک بگیرید.

کمک گرفتن از دیوار نمایش برای اضافه کردن رنگ به حمام خانه

اضافه کردن رنگ به تمام محیط حمام خانه شاید زیاد با سلیقه شما همخوانی نداشته باشد. اما می‌توانید فقط روی یک دیوار این کار را امتحان کنید. به دیواری که طراحی آن با طراحی دیگر دیوارها متفاوت داشته باشد، دیوار نمایش گفته می‌شود. کلید حل این مسئله انتخاب دیوار درست برای نمایش هرچه بهتر رنگ در محیط حمام است. دیوار انتخابی باید در مرکز توجه حمام باشد. بهترین انتخاب می‌تواند دیواری باشد که درست روبروی در حمام قرار گرفته است.

اما چه رنگی و طرحی بهتر است روی این دیوار استفاده شود؟ جواب این سوال ساده است. انتخاب رنگ و طرح بستگی به خود شما دارد. می‌توانید فقط از رنگ‌های پررنگ استفاده کنید. از طرف دیگر طرح‌های بسیاری را می‌توانید برای دیوار محیط حمام خود انتخاب کنید.

 

رنگی کردن محیط حمام

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

رنگ‌های مختلف را با کاشی وارد محیط حمام کنید

هنگامی که جمله معمار معروف آمریکایی لودویگ میس فن در روهه با عنوان «کمتر بیشتر است» مورد استقبال عمومی جامعه معماری قرار گرفت توجهات به کاشی بیشتر شد. دیگر دورانی که تمامی محیط حمام با کاشی یک رنگ طراحی می‌شد گذشته است و در دنیای مدرن امروز، کمک گرفتن از کاشی‌های رنگارنگ باعث افزایش توجه و زیبایی در آن نقطه از حمام می‌شود.

محل به کارگیری کاشی رنگی در محیط حمام بستگی زیادی به خود شما دارد. اینکه ترجیح می‌دهید در کدام بخش از حمام قرار بگیرد، موضوعی سلیقه‌ای است. اما تجربه نشان داده است محل قرارگیری کاشی رنگی در کنار دوش یا پشت روشویی قرار داشته باشد جذابیت حمام را دو چندان می‌کند.

بحث در مورد کاشی رنگی در اینجا به پایان نمی‌رسد. اگر در بازار کاشی چرخی بزنید با نوع دیگری از کاشی رنگی مواجه می‌شوید و آن هم کاشی رنگی طرح‌دار است. طرح‌هایی با اشکال و الگوهای مختلف که استفاده از آن‌ها در محیط حمام باعث زیبایی و جذابیت حمام می‌شود.

نکته دیگری که در مورد کاشی باید در نظر داشته باشید خرید جنس مرغوب است. کاشی غیر استاندارد به سرعت صدمه می‌بیند و ضمن اینکه باعث جلوه‌ای نازیبا درون حمام می‌شود، هزینه‌ای دوباره روی دستتان می‌گذارد.

 

رنگ‌های مختلف

 

 

با کمک گرفتن از رنگ‌های مختلف و کاشی رنگی  فضای حمام شما می‌تواند زیبا و جذاب شود. استفاده از خط و خطوط رنگی در بدنه کاشی نیز به رنگی شدن حمام خانه کمک می‌کند.

 

حمام رنگی را با وان رنگی امتحان کنید

اگر در محیط حمام شما فضای لازم برای قرارگیری وان وجود دارد بد نیست وان حمام را رنگی انتخاب کنید. این پیشنهاد راه حلی مدرن به حساب می‌آید. البته اگر در حمام خانه شما هم اکنون وان سفید قرار دارد می‌توانید آن را رنگ کنید. در مورد رنگ کردن وان حمام نظرات مختلفی وجود دارد. بعضی از صاحبنظران می‌گویند رنگ کردن وان حمام باعث آسیب دیدن وان حمام می‌شود. عده‌ای دیگر بر این عقیده هستند که مشکلی برای رنگ کردن وان حمام وجود ندارد.

البته وان حمام را می‌توان با کمک گرفتن از متریال و مصالح مختلف رنگ کرد. ترکیبات مسی یکی از این مصالح است. نکته‌ای که حائز اهمیت است انخاب رنگ است. آیا در مدت زمان طولانی می‌توانید از رنگ انتخاب شده برای حمام خود لذت ببرید؟

کمد داخل حمام گزینه‌ای برای رنگی کردن محیط حمام

وقتی این روش را برای رنگی کردن حمام خود انتخاب می‌کنید با دو گزینه روبرو خواهید بود. رنگی کردن درهای کمدهای بالای یا کمدهای پاییننی. البته در رنگ کردن سعی کنید تعادل را میان کمدهای بالایی و پایینی حفظ کنید تا جذابیت حمام بهتر به چشم بیاید و طبیعی به نظر برسد.

 

رنگ‌های مختلف

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

برای جذابیت بیشتر حمام و آوردن رنگ‌های مختلف به درون حمام از حوله‌های رنگارنگ استفاده کنید

یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش‌ها برای آوردن رنگ به درون محیط حمام حوله‌های رنگارنگ است. حوله‌های رنگارنگ در طرح‌ها و انواع مختلف در بازار موجود است. تصمیم بر رنگی کردن فضای حمام خود با حوله‌های رنگارنگ یک ویژگی منحصر بفرد دارد و آن هم این است که اگر زمانی نظرتان نسبت به این روش عوض شد به راحتی می‌توانید تغییرات لازمه را انجام دهید.

در این روش بهتر است از حوله‌های بزرگ کمک بگیرید. از طرف دیگر تجربه نشان داده حوله‌های راه راه رنگی با رنگ‌های پررنگ جذابیت حمام را دو چندان می‌کند.

سعی کنید هر سه ماه یکبار مدل حوله‌های حمام را عوض کنید این کار باعث از بین رفتن یکنواختی در حمام می‌شود.

اگر در حمام خانه شما وان قرار دارد توجه بیشتری به کف زمین کنید

اول از همه می‌توانید در انتخاب کفپوش، رنگ مناسب برای حمام انتخاب کنید. کفپوش می‌تواند روشن، تیره یا طرح‌دار باشد. اما اگر در خانه خود وان دارید می‌توانید در کف زمین از پادری، فرش کوچک و یا قالیچه برای آوردن رنگ‌های مختلف به درون محیط حمام خود کمک بگیرید. برای پادری و قالیچه، رنگی را انتخاب کنید که انسجام فضایی حمام را حفظ کند و در عین حال باعث تغییرات رنگی درون حمام شود.

بهتر است برای پادری، فرش کوچک و یا قالیچه از طرح‌های ساده استفاده کنید. چون رنگ‌ها و طرح‌های شلوغ باعث از بین رفتن انسجام رنگی در محیط حمام می‌شود.

 

رنگ‌های مختلف

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

از وسایل دکوری برای رنگی کردن فضای حمام خود کمک بگیرید

یکی از تصورات غلط درباره حمام بیش از حد کوچک بودن آن است. درست است با توجه به آپارتمان‌نشینی فضای خانه‌ها کوچک‌تر از قبل شده است ولی هننوز خانه‌هایی پیدا می‌شود که ابعاد حمام آن بزرگ باشد. اما بازهم افرادی هستند با اینکه فضای حمام خانه آن‌ها برای چیدن وسایل دکوری مناسب است از این کار امتناع می‌کنند.

با کمک گرفتن از وسایل دکوری شما می‌توانید رنگ‌های مختلف را به درون محیط حمام خود بیاورید. در انتخاب وسایل دکوری باید دقت لازم را انجام دهید. در مرحله بعد جایگذاری این وسایل دکوری اهمیت پیدا می‌کند. به عنوان نمونه شما می‌توانید از سبد، شمع و قفسه‌های دکوری در حمام خود استفاده کنید.

 

رنگی کردن محیط حمام

 

تابلوهای هنری راهی برای رنگی کردن محیط حمام

اگر دوش و وان حمام در فضایی جدا و مناسب در حمام قرار گرفته و جدا شده باشد یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید رنگ را به حمام بیاورید کمک گرفتن از تابلوهای نقاشی هنری است.

بهتر است در این اثر هنری بیشتر از رنگ‌های پررنگ استفاده شده باشد. توجه داشته باشید در هنگام خرید تابلو هنری در مقابل رطوبت مقاوم باشد. برای مراقبت بیشتر می‌توانید اثر هنری را درون قاب قرار دهید یا اینکه مواد تشکیل دهنده اثر هنری در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد.

 

رنگی کردن محیط حمام

 

 

تصمیم بر رنگی کردن فضای حمام با حوله‌های رنگارنگ یک ویژگی منحصر بفرد دارد و آن هم این است که اگر زمانی نظرتان نسبت به این روش عوض شد به راحتی می‌توانید تغییرات لازمه را انجام دهید.

 

برای رنگی کردن محیط حمام از گلدان‌های تزئینی استفاده کنید

اگر تمامی موارد بالا نظر شما را جلب نکرد، می‌توانید از طبیعت کمک بگیرید. رنگ گل و گیاه می‌تواند یکنواختی حمام را از بین ببرد و جذابیت حمام را دو چندان کند.

در انتخاب گل و گلدان تزئینی کمی دقت کنید. نه بسیار بزرگ انتخاب کنید و نه بسیار کوچک. تعداد آن‌ها هم مهم است. سعی کنید تعادل را میان انداره و تعداد ایجاد کنید.

 

رنگی کردن محیط حمام

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جمع بندی:

  • با کمک گرفتن از رنگ‌های مختلف و کاشی رنگی  فضای حمام شما می‌تواند زیبا و جذاب شود.
  • راحت‌ترین و ساده‌ترین راه برای اضافه کردن رنگ‌های مختلف به فضای حمام اضافه کردن رنگ و نقاشی است. در بازار همه نوع رنگ قابل یافت است.
  • چه رنگی و طرحی بهتر است روی این دیوار استفاده شود؟ جواب این سوال ساده است. انتخاب رنگ و طرح بستگی به خود شما دارد. می‌توانید فقط از رنگ‌های پررنگ استفاده کنید. از طرف دیگر طرح‌های بسیاری را می‌توانید برای دیوار محیط حمام خود انتخاب کنید.
  • در دنیای مدرن امروز، کمک گرفتن از کاشی‌های رنگارنگ باعث افزایش توجه و زیبایی در آن نقطه از حمام می‌شود.
  • محل به کارگیری کاشی رنگی در محیط حمام بستگی زیادی به خود شما دارد.
  • اگر در محیط حمام شما فضای لازم برای قرارگیری وان وجود دارد بد نیست وان حمام را رنگی انتخاب کنید.
  • یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش‌ها برای آوردن رنگ به درون محیط حمام حوله‌های رنگارنگ است. حوله‌های رنگارنگ در طرح‌ها و انواع مختلف در بازار موجود است.
  • از حوله‌های بزرگ کمک بگیرید. از طرف دیگر تجربه نشان داده حوله‌های راه راه رنگی با رنگ‌های پررنگ جذابیت حمام را دو چندان می‌کند.
  • در فضای حمام بهتر است برای پادری، فرش کوچک و یا قالیچه از طرح‌های ساده استفاده کنید. چون رنگ‌ها و طرح‌های شلوغ باعث از بین رفتن انسجام رنگی در محیط حمام می‌شود.
  • با کمک گرفتن از وسایل دکوری شما می‌توانید رنگ‌های مختلف را به درون محیط حمام خود بیاورید. در انتخاب وسایل دکوری باید دقت لازم را انجام دهید.
  • می‌توانید از طبیعت کمک بگیرید. رنگ گل و گیاه می‌تواند یکنواختی حمام را از بین ببرد و جذابیت حمام را دو چندان کند.

 

مطالب مرتبط

اصول و مراحل طراحی و چیدمان دکوراسیون منزل

  اگر بخواهیم محیطی که در آن زندگی می‌کنیم و لوازمی که در آن قرار دارند را جاگذاری و چیدمان کنیم، شاید حداقل به 10 روش ممکن بتوان این چیدمان […]

با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی برای منزل بیشتر آشنا شوید

  خانه محلی برای آرامش است. همه افراد دوست دارند تا بعد از گذراندن یک روز پرمشغله به خانه‌ای پر از آرامش و دل‌نشین برگردند و بتوانند در خانه به […]

کاربرد آینه در دکوراسیون داخلی خانه

  طراحی دکوراسیون در هر دوره‌ای از تاریخ، سبک‌ها و روش‌های خاصی داشته است. در هر سبک از وسایل و المان‌های ویژه‌ای استفاده می‌شود اما استفاده از برخی عناصر در […]

قبل از خرید و انتخاب کاغذ دیواری برای خانه، این مطلب را بخوانید

  بسیاری از افراد به دلیل فرآیند سخت و پیچیده رنگ کردن دیوارها، کاغذ دیواری را به عنوان یک جایگزین مناسب برای پوشش دیوارها انتخاب می‌کنند. انتخاب کاغذ دیواری با […]

روش‌های خلاقانه استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل

  استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل، سال‌ها است که یک روش متداول برای زیباتر کردن فضای داخلی خانه است که این روزها هم طرفداران بیشتری دارد چرا که […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *