فناوری اطلاعات در مسکن

جست و جو پیشرفته ملک در سامانه کیلید

سرعت

 

هنگامی که تصمیم به خرید و یا رهن و اجاره خانه‌ای را دارید با مسائل مختلفی رو به رو می‌شوید. اولین موردی که به ذهنتان می‌آید چگونگی پیدا کردن خانه مورد نظرتان است. برای پیدا کردن محل سکونت جدید برای خود، سایت کیلید با توجه به متراژ بنا و فیلترهای مختلف و بهره‌مندی از جستجو پیشرفته به شما در خرید و رهن و اجاره ملک مورد نظرتان کمک می‌کند.

طبق روش‌های سنتی باید ابتدا در منطقه‌ها و محله‌های مختلف دنبال خانه‌ی مورد نظر خود بگردید. شروع این فرآیند با حضور در دفترهای مشاورین املاک آغاز می شود. در این بازه جستجو با خانه‌های متفاوتی به شما معرفی می‌شود اما به دلیل تعدد زیاد امکان دارد آن‌ها را فراموش کنید.
پیدا کردن محل سکونت آینده شما از طریق مشاورین املاک اولین راه حل انتخابی است.

اما اگر بخواهید محل سکونت خود را بین محله‌ها و منطقه‌های مختلفی را بررسی کنید این مقوله نیاز به کنار گذاشتن زمان بیشتری دارد. از یک آپارتمان  هر شخص می‌تواند برداشت‌های مختلفی داشته باشد.  در نتیجه هر صفت به خودی خود برای هر فرد تعریفی مشخص دارد و نمی‌توان مقایسه درستی بین صفت‌ها پیدا کرد.  برای مثال یکی از اعضا خانوادتان خانه‌ای را بازدید می‌کند و می‌گوید خوش پلان است.

ولی وقتی شما خانه را می‌بینید کاملا با نظر آن شخص مخالف هستید.  در نتیجه شما تا قبل از اینکه خانه را با چشم خود نبینید نمی‌توانید برداشت درستی از ملک و محل سکونت مورد نظرتان داشته باشید.

اما سایت کیلید در بخش خرید و رهن و اجاره خانه خود تمامی مشکلات ارائه شده بالا را رفع کرده است و درخواست کنندگان به راحتی می توانند با ابزار جستجو پیشرفته طراحی شده در سایت کیلید خانه مورد نظرشان به همراه عکس‌هایی از آن را پیدا کنند. در ادامه متن به ترتیب مراحل جستجو در مورد خرید و رهن و اجاره خانه در سایت کیلید و فیلترهای موجود در این بخش از سایت توضیحات کاملی ارائه شده است.

 

رهن و اجاره

 

 

اگر می‌خواهید محل سکونت خود را تغییر دهید می‌توانید برای خرید و رهن و اجاره خانه به سایت کیلید مراجعه کنید.

 

جستجو پیشرفته برای خرید و رهن و اجاره

در سایت کیلید با توجه به محل سکونت زندگیتان و مکانی که به دنبال خانه هستید با کمک گرفتن از دو روش می‌توانید به بخش جستجوی خانه برای خرید و رهن اجاره بروید. هنگامی که سایت کیلید را باز می کنید مطابق با تصویر پایین در همان ابتدا سه فیلتر قیمت خانه های شما، خرید و رهن و اجاره قرار دارد. از طرف دیگر در نوار بالای سایت خرید و رهن و اجاره برای ورود مستقیم به بخش آن ها طراحی شده است.
هنگامی که به بخش خرید و رهن‌ و اجاره خانه  می‌روید با دو فیلتر شهر و منطقه مورد نظر آن شهر رو به رو می‌شوید. اما کمی پایین‌تر جستجو پیشرفته قرار دارد و هنگامی که آن را انتخاب کنید تعدادی فیلتر به فیلترهای اولیه جستجوی اولتان اضافه می‌شود. در بخش خرید فیلترهای قیمت و متراژ بنا و در بخش رهن و اجاره سه فیلتر رهن، اجاره و متراژ بنا قرار دارد.

 

جستجو پیشرفته

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جستجو اولیه در سایت کیلید

هنگامی که جستجوی اولیه خود را انجام دادید در صفحه جدید برای بخش خرید با 4 فیلتر رو به رو می‌شوید. این چهار فیلتر شامل نام شهر، محله مور نظر، قیمت و متراژ بنا است. اما در صفحه باز شده برای جستجوی رهن و اجاره  با 5 فیلتر اصلی در بالای صفحه  مشاهده می‌کنید. نام شهر، محله مورد نظر جستجو، رهن، اجاره و متراژ بنا پنج فیلتر بخش رهن و اجاره هستند.

اما چه در بخش خرید و چه در بخش رهن و اجاره با زدن گزینه فیلترهای بیشتر دنیای جدیدی از فیلترهای مختلف برای شما باز می‌شود. با کمک از این فیلترها می‌توانید خانه‌ای که مد نظر شما است را به راحتی جستجو و بررسی کنید.

 

خرید و رهن

 

 

برای پیدا کردن محل سکونت جدید برای زندگی خود، سایت کیلید با توجه به متراژ بنا و فیلترهای مختلف و بهره مندی از جستجو پیشرفته به شما در خرید و رهن و اجاره ملک مورد نظرتان کمک می کند.

 

جستجو پیشرفته

 

فیلترهای بیشتر برای خرید و رهن و اجاره در سایت کیلید

این فیلترها در 5 بخش و زیر بخش‌های مختلف کار شما را برای جستجو راحت‌تر می‌کنند. اولین فیلتر در جستجوی پیشرفته نوع کاربری است که خود به چهار حالت مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی تقسیم بندی می‌گردد. فیلتر پیشرفته بعدی نوع ملک است.

آپارتمان، ویلایی، کلنگی، باغ و باغچه، مغازه، برج، سوییت، مستغلات، کارخانه، انبار و سوله، کارگاه و پنت هاوس تقسیم بندی‌های نوع ملک هستند. کاربر با توجه به نوع نیاز خود می‌تواند بین انواع کاربری مختلف، ملکی که مورد نیاز است را پیدا کند.فیلتر بعدی تعداد اتاق خواب است که شامل 6 حالت است. شروع این فیلتر از ملک 1 خوابه است و در نهایت به تعداد اتاق خواب 6+ می‌رسد. مهمترین بخش که بسیار کاربردی است بخش امکانات آن مجموعه مورد نظر شما است.

پارکینگ، لابی، انباری، آسانسور، استخر، سونا، سالن ورزشی، نگهبان، بالکن، تهویه مطبوع و سالن اجتماعات امکاناتی هستند که هر کدام ضمن اینکه اهمیت ویژه‌ای دارند، بر روی قیمت نهایی تاثیر بسزایی می‌گذارند.

در فیلتر بعدی به بخش شرایط می‌رسیم. هر خانه هنگامی که ساخته می‌شود به دنبال خود شرایطی مشخص دارد. مشارکتی، معاوضه، قابل تبدیل، موقعیت اداری، وام دار، قیمت توافقی، نوساز، قدرالسهم، پاساژ، مال، آگهی های عکس دار و آگهی های اوکازیون در زیر مجموعه فیلتر پیشرفته شرایط قرار دارند.

فیلتر شرایط جستجو پیشرفته یک تفاوت بین خرید با رهن و اجاره وجود دارد. در خرید گزینه پیش فروش قرار دارد و برای بخش رهن و اجاره خانه فیلتر رهن کامل طراحی شده است.

 

محل سکونت

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

خرید و رهن

 

دسته بندی نهایی فیلترها و خانه انتخابی

اما در نهایت یک فیلتر کلی وجود دارد که نتایج جستجو پیشرفته شما را به حالتی که علاقه دارید دسته بندی می‌کند. در بخش خرید با فیلترهای کیلیدی ترین، به روز ترین، قدیمی ترین کمترین قیمت و بیشترین قیمت می توانید جستجو پیشرفته خود را مرتب کنید.

همچنین در بخش رهن و اجاره با گزینه های کیلیدی ترین، به روز ترین، قدیمی ترین، کمترین اجاره، بیشترین اجاره، کمترین رهن، بیشترین رهن می‌توانید جستجوی خود را منظم‌تر کنید.

هنگامی که در آگهی‌های سایت کیلید یکی را انتخاب می کنید و وارد صفحه ملک مورد نظر می‌شوید؛ اطلاعات مختلفی برای شما به نمایش در می‌آید. مهم ترین قسمت عکس هایی از آن ملک است.

قیمت فروش و یا قیمت رهن و اجاره مشخص شده است. نوع کاربری، متراژ بنا و سال ساخت، تعداد اتاق خواب و پارکینگ جزء دیگر اطلاعات اصلی آگهی ملک است. امکانات ملک نیز در آن صفحه ذکر شده است. شما می‌توانید همچنین اطلاعات تماس مشاور املاک برای اطلاعات بیشتر را در این صفحه دریافت نمایید.

در نقشه جغرافیایی موقعیت ملک در  محله انتخابی مشخص شده است. با توجه به این موضوع شما می توانید به راحتی موقعیت خانه و دسترسی‌های آن را قبل از تصمیم گیری بررسی کنید.

روند تغییرات شاخص قیمت نیز برای کمک هرچه بیشتر در صفحه ی ملک مورد نظر قرار داده شده است. در بخش دیگر ملک‌های مشابه و نزدیک به ملکی که در حال مشاهده هستید پیشنهاد شده است.  در نهایت در بخش پایینی توضیحاتی به صورت توصیفی در مورد آگهی برای کاربران ارائه شده است.

 

رهن و اجاره

 

 

درخواست کنندگان به راحتی می توانند با ابزار جستجو پیشرفته طراحی شده در سایت کیلید خانه مورد نظرشان به همراه عکس‌هایی از آن را پیدا کنند و محل سکونت خود را درکمال آرامش تغییر دهند.

 

جستجو پیشرفته با کمک گرفتن از نقشه جغرافیایی

نوع دیگری جستجوی ملک در سایت کیلید طراحی شده و آن جستجو ملک بر روی نقشه است. با زدن علامت نقشه بر روی صفحه خرید و یا رهن و اجاره به این بخش می‌روید. ناحیه دلخواهتان را بر روی نقشه رسم کنید تا تعداد آگهی هایی که در آن ناحیه انتخابی وجود دارد براید شما نمایش داده شود.

در نسخه وب سایت کیلید نقشه‌ای که در قاب گوشی شما است به عنوان منطقه انتخابی برگزیده می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این بخش نقشه حرارتی قیمت است. با فعال کردن نقشه حرارتی، نقشه شهر انتخابی با توجه به قیمت ها  با کمک گرفتن از طیف رنگ مشخص می‌شود.

درون این نقشه حرارتی قیمت هر محله نیز آورده شده است. در هر بزرگنمایی درون ناحیه انتخابی موقعیت خانه‌ها به صورت دقیق‌تر بر روی نقشه مشخص می‌شود. با انتخاب هر ملک اول صفحه کوچکی در کنار تصویر باز می شود و اطلاعت کوتاهی در مورد قیمت و متراژ بنا و عکس در اختیار کاربر می‌گذارد. با زدن روی دکمه اطلاعات بیشتر به صفحه آگهی آن ملک ارجاع داده می‌شوید.

در نهایت شما می توانید با کم گرفتن از بخش خرید و رهن و اجاره سایت کیلید و با استفاده از فیلترهای مختلف طراحی شده، ملک مورد نظر خود را جستجو و پیدا کنید.

 

جستجو پیشرفته

 

 

 در همین رابطه بخوانید:

 

جستجو پیشرفته

مطالب مرتبط

همه چیز درباره منطقه 3 تهران و خرید خانه در این منطقه

  منطقه 3 تهران که در بخش شمال شرقی تهران واقع شده است یکی از مناطق خوب برای خرید خانه و سرمایه‌گذاری در زمینه ملک است. قیمت خرید خانه در […]

معرفی منطقه 2 تهران

منطقه 2 تهران یکی از بهترین مناطق این شهر از لحاظ سکونت است. این منطقه از 9 ناحیه تشکیل شده که آریاشهر، گیشا، سعادت آباد، طرشت، شهرآرا، شهرک ژاندارمری، فرحزاد […]

معرفی منطقه 5 تهران و خرید خانه در این منطقه

خرید خانه و صاحب‌خانه شدن اگر بزرگترین آرزوی هر خانواده‌ای نباشد، بی‌شک از مهم‌ترین دغدغه‌های آن‌ها به شمار می‌آید. این امر در سال‌های اخیر و خصوصا در کلان‌شهرها بسیار سخت […]

همه چیز درباره خرید خانه در منطقه 10 تهران

اگر به دنبال خانه‌هایی با قیمت مناسب هستید بهتر است منطقه 10 تهران را نیز در نظر داشته باشید. منطقه 10 تهران یک منطقه بسیار قدیمی است که 100 سال […]

همه چیز درباره خرید خانه در منطقه ۲۲ تهران

هر خانواده‌ای دوست دارد سرپناهی برای خود داشته باشد. امروزه با توجه به شرایط کشور داشتن مسکن مستقل برای جوانان یکی از شروط اصلی ازدواج محسوب می‌شود. لذا هر فردی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *